/spanien/barcelona/forum/24755.aspx/spanien/barcelona/forum/24755.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-07 22:30
La Rambla

Fick också min digital-tv idag så jag tittar lite på den matchen med. Måste säga att jag håller dagens Barça snäppet högre.
Barcelona Ghazza
2006-09-07 22:22
Om ni nu är Arsenalfans vad gör ni här? Jag kan inte förstå hur man kan hålla på två lag.

Förövrigt: Längtar oerhört mycket till 22a oktober... :)
Barcelona Jay-z
2006-09-07 22:08
Hertz// Hehe jag och du är faktist välldigt lika. Du är arsenal fan också ellehur. sätt dig skriva på deras forum flera gånger. Abide va en riktig bara spelare svårt att jämföra vem som va bäst mellan han och Weah.

En fråga bara hur kändes det den dagen Arsenal och barca möttes i final. och hur kändes det efter fnal.
Barcelona La Rambla
2006-09-07 22:07
Schubert:

Kunde inte låta bli, bara 59kr ju. Vilket lag även Man U hade alltså. Ett mittfält med Keane, Ince, Butt. Giggs och Kanchelskis på kanterna och Hughes på topp. Camp Nou är fullsatt och rymde vid den här tiden 120,000.

Där gjorde Romario 2-0 i 46:e min just innan halvtid. :-)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-07 21:48
Det står att Barça-Levski ska visas på Viasat Xtra. Ursäkta, men första gången jag hör Viasat Xtra. Kan någon förklara? Det kanske bara är en liten sak jag missat, men gärna att någon förklarar...
Barcelona Schubert
2006-09-07 21:46
Satan, dom ska man ju ha nu när bara en match i veckan går på sexan. Blir riktigt avis.:)
Barcelona La Rambla
2006-09-07 21:41
Oj oj, efter att ha fixat alla tre Viasat-kanalerna till idag. Vad är det första som möter en när man sätter på Viasat 2? Jo, Barça - Man U från 1994 i CL. En fantastisk Romario. Sergi och Ferrer på kanterna som springer som vinthundar upp och ner på kanterna. Pep som pivote. En Koeman med underbara 60m pass. Stoichkov lika kaxig och dryg som vanligt, med en stor guldkedja hängandes utanför tröjan runt halsen. Underbart är bara förnamnet. :D

Visca el Barça!
Barcelona Hertz
2006-09-07 21:07
Jag håller också George Weag högre än Eto'o, Eto'o kan ju knappt slå en passning på 15 meter!
Nu är jag inte tillräckligt gammal, men har hört att en Ghanan vid namn Abide(stavning?) Pele var rätt bra.
Real Madrid Volim Te BiH
2006-09-07 20:21
Okej ska gå dit men bara så du vet :

Många av spelarna grät när han avgick , så ja tycker inte att det var rätt.

Barcelona Jay-z
2006-09-07 20:20
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa// Kolla min länk tips så får du en liten syn om av vad jag snackar om
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-07 20:14
Volim te BiH:

Jarane, det var knappast enda anledningen. Jag tycker det är rätt att han avgick, nu kommer man få ny tränare och förhoppningsvis kanske kan Elvir Rahimic spela för landslaget. Men nu ska vi inte diskutera detta mer då det är Barcelonas forum. Gå in på www.bhfanaticos.com och in på forumet så kan vi snacka där istället.

Ville bara säga också att nu när ni maränger kommer in på forumet, så kan ni åtminstone berätta era åsikter utan att använda personangrepp. Olikt andra personer på forumet ger jag er RÄTT att säga att vi suger och att ni är bäst i världen så länge ni yttrar era åsikter utan att använda personangrepp eller andra attacker mot enskilda skribenter.

Barcelona Jay-z
2006-09-07 20:12
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa...// Vet inte äns hur du kan jämföra Weah med Eto'o. Weah kunde springa från sin plan halva till den andra och göra mål Eto'o är mer utav en target player. Weah hadde bättre passnings spel bättre spel förstålse osv. Ronaldhinho och Whea är typ samma spel typer dom kan man jämföra fast ronnie är snäppet bättre.

Edit: Goerge Weah blev Världens bästa spelare 1995 tror inte Eto'o kommer bli det under sin profesionella kariär
Real Madrid Volim Te BiH
2006-09-07 19:43
Ultras_Bosnien//

Inte så konstigt att han avgick , hörde på nyteterna att dom kalla han Ustasa...
Barcelona Evička
2006-09-07 19:26
Ämne: Jaha då var forumet ....
Allvarligt talat, jag förstår inte hur vi kunde överleva så länge utan er =). Fast det var rätt lungt och skönt så länge det nu varade.
Barcelona Gabriel
2006-09-07 19:22
L0S MERENGUES

Sluta smickra dig själv, det är omöjligt!
L0S MERENGUES
2006-09-07 19:09
Jaha då var forumet öppet igen, hur kommer det sig?

Blev saknaden av oss real-fans för stor? ;)
Holm1891
2006-09-07 18:31
Barca's sida på NorskeFans:
http://www.norskefans.net/v1/spania/barcelona/example2.php
Barcelona Brankt
2006-09-07 17:36
Så här ligger det till med TV4:s sändningstider:

Lördagar: 20.00-matchen (Sportexpressen), 22.00-matchen (TV4+).

Söndagar: 17.00-matchen (Sportexpressen), 19.00 OCH 21.00-matchen (TV4+).

Blir det några mitt i veckan-matcher så kommer NOG Sportexpressen att visa dom.

Hoppas jag var tydlig nog!

Barça, Barça, Barça!!!!!!!!
Real Madrid REAL4EVER
2006-09-07 17:28
weah inte i samma division som eto????
han är mycket större än så länge meneto kan mycket väl bli den bästa från afrika
Barcelona Ultras_Bosnien
2006-09-07 17:26
Bosniens förbundskapten avgick efter förlusten med 1-3 på hemmaplan. Fortfarande finns det stor chans att Bosnien tar sig till VM men då krävs det förmodligen seger mot Moldavien borta om en månad.

Angående Barcelona så hoppas jag på seger i helgen och se Ronaldinho storspela (känns som evigheter sen jag såg han göra en bra match) och jag hoppas vi inte bara vinner utan gör det överlägset.

Visca Barca i Visca Bosna i Hercegovina!!!
Barcelona Kamelen
2006-09-07 17:07
Denne Gravesen är ju bara allt för underbar.

Gravesen:“Los jugadores del Madrid son unos mierdas”
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-09-07 17:05
Nej du skojar jag har sett Weah och han inte i sama liga som etoo. och vem är diarra han är inte så bra han är överskattad ja menar sisoko är bättre än honom och jag tror ochså att s.kalou är bättre än drogba som ochså är överskattad chelsea= överskattade
Barcelona Al_Pacino
2006-09-07 17:03
Fannn va skönt nu på lördag hemmapremiär! vica el Barca ! vi vinner och madrid torskar vilken helg det skulle bli !
Barcelona Jay-z
2006-09-07 15:39
Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa // Hurru Eto'o är bäst just nu. Men du sa att han va bäst genom tiderna den bästa spelaren afrika har haft, och det är inte sant. Weah var en betydligt mycket bättre spelare. Och Eto'o är en annfalare det är svårt att gemföra han med Diarra eller Essien förstår du mig.
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-09-07 15:24
Jay-z:
Vem är bäst i historian av Afrika? är det inte etoo just nu så kommer han i alla fall bli dett om du gillar det eller inte!! Den enda Spelaren du kan gemföra med etoo är den Där spelaren som spelade för kamerun.
Barcelona Jay-z
2006-09-07 14:57
Det känns fett sjukt att vi kan ha en sån lirare som Turam på avbytar bänken..

Men det bevisar bara bredden på truppen.

Visca El Barca
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-07 14:43
II Barça II - Zambrotta

Ja, det brukar ju komma snart, matchen spelas ju på lördag. Man kunde tippa Celta-Barcelona förra veckan. Man har nog inte tagit bort den.

En fråga: Ursäkta men Viasat Xtra? Chè?
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-09-07 14:22
Är det någon som vet hur man ska göra för att tippa? Det kunde vi göra förra säsongen men dem verkar ha tagit bort den från vår sida i år.
Tacksam för svar!
Barcelona Mot Nya Tider
2006-09-07 14:04
Vad är Viasat Xtra då?
Förstå gången jag hör det.
Chilla Robinho Äger
2006-09-07 12:44
Tjena grabbar beklagar förlusten ni ställde upp med b-lag typ mot espanyols a lag inget att va ledsen över!
Annons: