/spanien/barcelona/forum/24751.aspx/spanien/barcelona/forum/24751.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-26 02:13
ps. åker Betis ur Primera vore ju Oliveira ok.
Barcelona La Rambla
Mr B. Arca

Jag är övertygad om att Henry kommer om inte Arsenal fixar en CL-plats. Finns inte en chans att han stannar kvar där. Tänk dig själv, han är 30 nästa säsong och får inte ens spela ute i Europa. Det ser kärvt ut för dem nu, förlorade ju idag.
Barcelona Kharles
Nemo

Senaste. En skam hur korrupt det spanska fotbollsförbundet är.
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-26 02:11
La Rambla/
Trots att nästan alla spekulationer senare visar sig vara tomma ord är det nog inte allas omöjligt att Henry kommer till Barcelona på ex. ett 3-årskontrakt (2009 är fyller han 32).

Men visst, hade tyckt Bojinov, Luca Toni mfl. hade varit trevligare i Barcelona.
Barcelona Lion0
2006-02-26 02:11
nae, Jag tycker att Bojinov är för bra för att vara en ersättare. Typ, Marco Zalayeta ??
Nu pratar vi asså om ersättare till Henke
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-26 02:08
Oj ingen stor match men 3 nya poäng bådar alltid gott. Spelarna såg väldigt sega ut som alla märkte nog tog matchen mot Chelsea musten ur vissa då det syntes.

Till er Deco haters..

Deco har en betydligt mer deffensivare roll sen Xavi gott sönder vilket inte bidrar framåt så han försöker väl så gott han kan, lite fighting spirit blandat med nochalanta dribblingar och vädjande till dommaren men nog finns det finesser också men han är fanimej en nyckelspelare!

Många som glömmer bort att Deco gått ner ett steg iår det syns ganska tydligt det är väl givet att hans spel försämras då han försöker hjälpa till och möta och när han inte lyckas med saker och ting kommer klagomålen aja.

Belletti Belletti vad ska man säga om denna karln, i och med dagens match vet man varför Oleguer tagit hans plats.

Har aldrig förstått det där med att göra ap ljud när man har mörkhyade spelare i laget man håller på?! Aja snacka om att skada sin egen klubb dessutom när det gått bra fyfan.

Rasism tas inte på fullaste allvar i spanska ligan det förekommer alltför ofta när åskadarna inte fått de resultat de krävde, ta i med hårdhanskarna förbannade fotbolls kommitte innan spelarna fått nog och strejkar!

En fin gest vore om alla lag började ta på sig t shirts om anti rasism eller nåt liknande om ingen annan gör nåt.

Patetisk och äckligt och så fegt, jag skäms över de ord jag skrek ut när jag såg dessa idioter bete sig somde gjorde ikväll men sånt här gör mig förbannad, grannarna lär väl ha en hel del klagomål imorrn men det skiter väl jag i nu är det ur mitt system för tillfället iallfall. =/
Barcelona La Rambla
2006-02-26 02:07
Bojinov som ersättar till Henke. Kunde vara något för Barça.
Barcelona Nemo
2006-02-26 02:03
Kharles, var det inte något lag i la liga som fick ungefär den summan förra året...?
Barcelona Kharles
2006-02-26 01:52
"30 000 euro skrämmer ingen"

Om det ändå var den summan..
Barcelona Nemo
2006-02-26 01:50
Snälla, LFP. Ge dem hårda straff. 30 000 euro skrämmer ingen.

Let's kick racism out of football... now!
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-26 01:50
ja.
Mittfältet är komplett känns det som.

1.Högerback, gärna bättre än Belletti. 2.Ersättande striker för Henke (och Maxi?)3. Ev. mittback. Sol Campbell?...nä, jag skojar
Barcelona Kharles
2006-02-26 01:44
Schubert

Var inte du juvefan? Deco stannar. ;-)
Barcelona hammabarça
2006-02-26 01:44
Ämne: Det är ett stort nöj....Okej jag sänker mig till din nivå. Ronaldinho har varit väldigt dålig ett tag nu, massa dåliga matcher, Tycker du att vi ska byta ut honom?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-26 01:42
Sonde
Håller med dej i artikeln angående det som rörde Rijkaards feghet med Messibytet: Messi var väl den mest lyckade av de 3 där framme denna afton (fram till straffen).

Tycker dock att det är ok att sätta in Bommel: han behöver komma igång så vi har flera alternativ i bra form på mitten. Det behövs med alla matcher.
Barcelona Schubert
2006-02-26 01:41
Det är ett stort nöje att diskutera med dig. Du inbjuder verkligen till debatt...
Barcelona hammabarça
2006-02-26 01:40
Ämne: Ta det piano. Jag se....
Jahaja.. Så om jag säger att Puyol är en börda för laget och promenerar på plan och absolut ingen nyckelspelare, Gör det honom till det då eller? Deco är en nyckelspelare varesig du vill det eller ej.
Barcelona Schubert
2006-02-26 01:37
Ta det piano. Jag ser inte Deco som en nyckelspelare.
Barcelona hammabarça
2006-02-26 01:35
Ämne: Inte Lampard. Däremo....
Det du säger är att vi ska byta ut en nycelspelare? Förstår mig inte på sådana som dig. Hur många gånger har det visat sig hur viktig Deco är för Barcelona? Det är pinsamt att läsa det du skriver.
Barcelona Peder
2006-02-26 01:32
Ämne: nån som har länk til....på fcbarcelona.dk borde målen komma upp under söndagen
Barcelona Schubert
2006-02-26 01:30
Inte Lampard. Däremot skulle jag kunna tänka mig att byta ut Deco så småningom. Han är det svagaste kortet av Barcas fem offensiva spelare. Dock är det svårt att hitta en offensiv mittfältare som är bättre än honom och som samtidigt gör det defensiva jobb han gör. Kanske Fabregas är ett alternativ; han är ju katalan och ung. Jag är förtjust i honom.
Barcelona Peder
2006-02-26 01:30
Ämne: Vet nån hur länge Di....
skulle aldrig byta Lampard mot Deco, det gäller bara att Deco kommer igång på riktigt igen.
Det var grymt skönt med seger.
jag tror det här med Eto'o kommer stärka laget!
däremot synd att sånt händer :(
Barcelona Schubert
2006-02-26 01:28
Svag match av Barca. Vi mötte dock ett bra lag på deras hemmaplan, vi ska inte glömma bort det bara. Det positiva är att försvaret spelat upp sig ordentligt sen Marquez återkomst.

Deco var OK ändå, hade bl a en bra framspelning till Messi som det borde blivit mål på i inledningen. Har större problem med Mottas passningsspel. Öht måste vi få högre tempo i passningsspelet. Kanske kunde man spela Iniesta som Cmf för att få igång det.
Barcelona Kharles
2006-02-26 01:26
Spinbad

Jo, jag märkte det.
Barcelona hammabarça
2006-02-26 01:26
Ämne: Vet nån hur länge Di....
Nej, nej och åter nej! Deco till 2010! Minst..
Spinbad
2006-02-26 01:25
Kharles:
Det inlägget var svar på ditt längre ner ang. Camp Nou. Där har jag hört spontana rasistreaktioner mot motståndarspelare. Inte varje match men 3-4 gånger. Jag försöker visa att hela den här historien är ett gigantiskt samhällsproblem som Spanien har.
Barcelona Kharles
2006-02-26 01:23
Spinbad

I de här fallen är de högerextrema klackarna som inspirerar massorna på läktaren. Enligt vissa av dom är också apljuden inget rasistiskt.. Idioter.
Barcelona Lion0
2006-02-26 01:23
Vet nån hur länge Dinho blir borta ? Vad säger ni att byta Lampard mot Deco ? En riktig svår fråga.
Spinbad
2006-02-26 01:20
Kharles:
Tyvärr inte. Det var ingen klack eller något sådant utan spontana reaktioner från publiken. Det finns överallt i Spanien, tyvärr, även i Barcelona trots sin historia.
Barcelona el Flaco
2006-02-26 01:14
El trideñte magico//

Ja, låt oss hoppas på att han gör det :) Animo Eto'o.

Kharles//

Inte direkt förvånad eller överraskad att få höra det om Marca. De är inte direkt kända för att ha Barcelona elelr Eto'o-sympatier utan vill bara få folk att fortsätta hata vårt lejon.
Madridinho
2006-02-26 01:13
kharles// är du säker på att dom har skrivit det??
du kan ju ha läst fel
Annons: