/spanien/barcelona/forum/24750.aspx/spanien/barcelona/forum/24750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion0
2006-03-01 01:13
jag saknar Luis Garcia, skulle gärna vilja ha Fabregas kvar här men :(.. duon Rivaldo och Kluivert var inte så tokig ;). Och sen vill jag slippa Gabri, låna ut han eller sälj han så att han får spela lite grann.
Barcelona pablo escobar
2006-03-01 01:09
även tråkigt (men, åtminstone i det ena fallet, ganska förståeligt) att spelare som luis garcia och fabregas inte stannade kvar i truppen som reserver/inhoppare

vilka spelare från de senaste säsongerna saknar ni och vilka är ni glada att slippa?
Barcelona Crack Brasileño 10
2006-03-01 01:04
Det verkar som att Zaragoza har fått 9.000 Euro i böter för rasist attacken mot Eto'o enligt elmundodeportivo.

Vad tycker ni? Tycker ni det är ett bra straff emot Zaragoza eller tycker ni straffet borde vara strängare? Ifall ni tycker det, berätta gärna vad ni tycker straffet ska bli.
Barcelona pablo escobar
2006-03-01 00:50
Angående Saviola vill jag bara säga att han ju är den största floppen på åratal: oerhört oteknisk, fullständigt inkapabel att lyfta huvudet och passa samt kass avslutare. det enda han har är kvickhet men jag har aldrig sett en spelare få bollen på knäna, när han försöker springa med den vid fötterna, så ofta som "el conejo".
obegripligt att han kunde vara så framgångsrik i sydamerika och diverse ungdomsmästerskap.
jag fattar fortfarande inte att han kunde vara så dålig, hade enorma förväntningar när han kom pga allt gott man hört och det tog nästan ett år innan jag insåg att hans dåliga spel inte berodde på acklimatiseringsproblem, dålig omgivning eller liknande, han var helt enkelt inte särskilt bra. inte konstigt att han är svårsåld, hoppas bara att nåt lag äntligen köper honom nästa säsong så man slipper han och får lite pengar istället för tvingas att betala hans lön.

spelare jag däremot saknar är de fantastiska lirarna de la peña och riquelme. och även om jag inser att deco gjort mkt bättre ifrån sig än sina föregångare på positionen, är det inte riktigt samma sak och jag är fortfarande besviken på försäljningen av dessa.

var även lite svag för rochemback trots hans ganska opolerade obrasilianska stil.
Barcelona Suñol_
2006-02-28 23:57
Arango är 25-26 och spelar på vänsterkanten(kan spela centralt)och det är ju ronaldinhos plats därav inte önskvärd i barca...
Barcelona Messi(as)
2006-02-28 23:43
Någon som har koll på Arango i Mallorca? Hur gammal han är? Har sett honom i många matcher med mallorca och varje gång har han varit väldigt skicklig undrar om en spelare som honom skulle platsa i Barcelona?
Real Madrid Zidane
2006-02-28 23:42
kolla länktips, allt han säger är sant
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-28 23:20
Alla grabbar som snackar om att TV 4 ska börja sända Serie A fotboll mer än La Liga fotboll, tror jag kan ta det lite lungt.

Kontraktet med Serie A:s topplag startar hösten år 2007, detta ger oss La Liga älskare närmare en och en halv säsong till att titta på Barca.

Plus så kanske Barca Tv kommer till Sverige under den tiden, eller så kanske de väljer att flytta La Liga fotbollen till en annan TV 4 kanal, eller kanske till och med skapa en ny Kanal bara för sport på Tv 4, som de gjorde med TV 4 Fakta till exempel.

Jag tror vi alla kan sitta lungt.
Detta i alla fall i en och en halv säsong till.

Inget att oroa sig för :)

Barcelona Et0
2006-02-28 23:18
vad är emailadressen till tv4 +. nu vart jag orolig som fan
Barcelona messsi
2006-02-28 23:00
det vore värsta tänkbara. Lite orolig är man.
Barcelona Barca Barca
2006-02-28 22:57
Ämne: Dom har inte sagt at....
Henke lämnar ju Barca efter denna säsongen, intresset för La Liga minskar en aning i Sverige. Ne ja tror faktis det blir tråkiga Serie A som tar över nästa år tyvär:(
Barcelona messsi
2006-02-28 22:56
Länk.
http://www.svenskafans.com/england/chelsea/artikel.asp?id=117325
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-28 22:51
EsCúle

Sorry skrev fel jag menar hur mycker tjänar Ronaldinho?
Barcelona messsi
2006-02-28 22:51
Ballack skall inte gå till chelsea säger han själv.
Barcelona messsi
2006-02-28 22:39
Det absolut bästa tycker jag hade varit om barca tv kom till sverige.
Barcelona hammabarça
2006-02-28 22:34
De hade rättigheter för 3 år. Det betyder att det tar slut efter denna säsong, och ingenting har sagts om någon förlängning. Att de köper Rättigheter till Juventus, Inter och Milan tyder på att de inte förlänger..
Barcelona EsCúle
2006-02-28 22:27
Dom har inte sagt att dom ska sluta sända la liga, men det blir säkert mindre av Barça matcher :( .
Hoppas viasat köper rättigheter.
Barcelona hammabarça
2006-02-28 22:23
Kan inte sluta undra vart rättigheterna hamnar till nästa säsong nu när det blivit klart att Tv4 satsar på serie a.
Barcelona EsCúle
2006-02-28 22:20
Han bör i alla fall känna dom som spelar för samma landslag som honom. ;-)

Sen känner han nog nåra andra också kan jag försäkra.
Barcelona Jontteee
2006-02-28 21:56
Ronal-Dinho_10

aa du, Ronaldinho känner många personer =)
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-28 21:48
Hur mycket känner Ronaldinho?
Madridinho
2006-02-28 21:37
slår vad om att mourinho sagt åt lampard att fejka skadan så att han är fit till barcamötet.
han gjorde ju samma sak med essien. essien skulle ju åka till afrikanska mästerskapen men i sin sista match med chelsea så blev han "skadad" och tackade nej till deltagande i turneringen. men han var snabbt tillbaka på plan till matchen mot arsenal nåra dar senare..
Barcelona Jontteee
2006-02-28 21:14
Bästa mittfältaren till Barca var Baptista.
Bra passnigs spelare bra för att göra mål sen stark som en oxe o det betyder bra defensiv.

Jag säger som Dinho sa.. Baptista borde väntat ett år till...
Barcelona Jontteee
2006-02-28 21:11
La Rambla

Att Edmilson har spelat upp sig kan jag inte säga emot, men bara för att han har spelat upp sig så betyder inte det att han är våran viktigaste spelare..

Frågan va viktigaste inte vem som har spelat upp sig..
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-28 20:29
Eftersom detta är La liga så är Xavi överlägset bättre
Barcelona La Rambla
2006-02-28 20:27
Enkelt.
För Barcelona, Xavi. För Chelsea, Lampard.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-28 20:25
Grabbar

vem tycker ni är bäst Lampard eller XAVI?
Barcelona La Rambla
2006-02-28 20:13
Som Gabriel tidigare har hävdat, Mourinho är en pokerfuskare och drar sig inte för något. Visserligen blev Lampard hemskickad från Englands landslagsamling. Men jag är övertygad om att han springer ut på Camp Nous nylagda gräsmatta nästa onsdag. Förhoppningsvis linkar han av den samma med nedböjt huvud efter 90 min efter att Barcelona har slagit ut Chelsea. :-)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-28 20:09
Messi sa det bäst, och om nån spelare är skadad i deras lag våran mittfälts motor saknas juh.

Med lampard utan lampard är Chelsea fortfarande starka underskatta inte laget som har minst 2 klass spelare på varje position!

Jag vädjar till Barca fans att inte läsa om skader involverade Chelsea för det kan lika mycket vara en mörkläggning om det hela och då blir det världens chock för er som förväntade er att inte se spelare som de påstått skadad. Med det hära laget vet man aldrig förrän spelarna gör entre i NOU CAMP, silverräven till tränare kan gott och väl ha ett kort i ess i fickan(fick? aja ni förstår)

Barcelona Messi
2006-02-28 20:01
Jag ser inga fel med att slå ut ett försvagat Chelski. Världens bredaste trupp borde ju ha dugliga ersättare. Sen har vi ju Xavi borde, som är bra mycket viktigare [och bättre] än Lampard.

De slog ut oss förra året med när vi hade ett försvagat lag, ser inga problem med att slå ut dem på samma sätt.
Annons: