/spanien/barcelona/forum/24746.aspx/spanien/barcelona/forum/24746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Roland
2006-02-26 23:18
Om han går av planen gör han ju precis vad dom där rasse idioterna vill. Det är som att ge upp och i krig och fotboll ger man aldrig upp.
Barcelona Chancho
2006-02-26 23:00
Dålig match igår, svårt för våra spelare att hitta motivation tills fansen i hemmalaget gav oss det. Men en sak jag inte fattar är varför inte Etoo går av planen? Alla som väljer att reagera på idiotiska glåpord och hotar med att lämna planen ska ju oxå LÄMNA planen inte stanna efter några snackat med den drabbade personen. Bra av Ronaldinho att hålla med honom och följa med honom om det vore så att han lämnade planen. I övrigt var det en skit match från oss.
Barcelona MR.Boff
2006-02-26 22:58
Var det någon annan som såg Belletis miner under matchen mot Zaragoza? han verkade deppig, sprang inte så mycket som vi är vana att se utav honom? kan det bero på skadan? Oleguer är klart bättre än Belleti om man jämför formmässigt
En intressant högerback är Eboube i Arsenal. Skulle inte vara helt fel med honom som högerback här i Barca, Vilken speed!
Barcelona La Rambla
2006-02-26 22:42
Ja jag står fast vid att inget är avgjort, till skillnad mot er realfans så väljer jag att vara lite ödmjuk och tar inte ut något i förväg. Det snackades om att Barça var i en svacka att nu tappar vi allt. Så jag väljer att ligga lågt. :-)
Real Madrid Zizou-Mano
2006-02-26 22:23
La Rambla

Tror du själv på det du säger? Nej, ligan är avgjord tyvärr. Jag är ett STORT Madrid fan men jag har fötterna på jorden och det ser inte ljust ut. Men den här ligaförlusten är också ganska bra för att då kanske Perez vaknat och ser att nåt inte stämmer.

Men men, hoppas ni tar hem hela skiten. Och vi slår ut Arsenal, och på så sätt ger er Arsenal. Sen vinner vi hela CL så Spanien blir den ledande fotbollsnationen!
Barcelona tarrak
2006-02-26 22:12
Garrincha/ Haha, den var bra, man kanske underskattat amerikanska "soccer"-krönikörer.
Barcelona Garrincha.
2006-02-26 21:52
Jag tror nog att den här veckans matcher avgjorde ligan. Vi är för bra, dom andra är för dåliga. Helt enkelt.

Rob Hughes Krönikör i the New York Times (fråga mig inte varför jag läser fotbollsnyheter i en amerikansk tidning) har gett Mourinho ett riktigt passande smeknamn.
Mourinho, The Incredible Sulk. Det ska jag lätt börja använda.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-26 21:48
La Rambla

Jag ser lite Rijkaard ödmjukhet i dig : )

Starkt av Mallorca att vinna utan den duktige Campano som brukade vara stora matchers vinnaren men denna roll verkar Arango ha tagit.
Barcelona La Rambla
2006-02-26 21:27
Nä nä, inget ligaguld är klart ännu. Många svåra matcher är kvar. Men det ser synnerligen lovande ut nu. :-)
Barcelona Södan9
2006-02-26 21:17
Inte ett dugg överraskad att mallorca spöade real, just pga av att jag satt en 2a på tipp kupongen den här gången. fan också =) men detta är roligare :)

kan ju hoppas på 11 i alla fall om lazio vänder mot roma dvs.
Real Madrid Zizou-Mano
Bara att gratulera till ligaguldet.
Om vi torskar mot Mallorca och Valencia tappar poäng hemma mot Getafe är ju ingen av oss värda liga guldet.

Nej men allvarligt. Grattis.
Barcelona II Barça II
Namn: realcl » Svara på inlägg
Sänt: 2006-02-26 21:12:37
köp c.ronaldo, adriano, henry, xabi alonso, raul garcia, riquelme, en bra mittback, a. cole, det var allt!

Det är ju iprincip ett helt nytt lag! Haha, dem är roliga dem, Real "fansen".
Barcelona el Flaco
2006-02-26 21:14
Ämne: Eto´o verkar gilla a....
ja, varför inte, det hade varit intressant och se hur vi hade spelat med en sådan formation. Sen så hade kanske backlinjen få det jobbigt eftersom det är en riktig offensiv startelva. men som sagt, varför inte.
Barcelona MR.Boff
2006-02-26 21:09
Eto´o verkar gilla att spela på en av kanterna.Han skulle kunna utnyttja sin snabbhet och teknik bättre därifrån då han försvunnit ur matchbilden i de 2 senaste matcherna.
Låt han spela till Höger, flytta över Messi till vänsterkanten, Henke i mitten och Ronaldinho ner på mittfältet.Ronaldinho skulle också få mer boll.
Ronaldinho-Edmilson-Deco
Eto´o-Larsson-Messi
Barcelona -Frasse-
2006-02-26 21:06
Tycker Real Madrid har haft flyt i många matcher på slutet. Dom har fått med sig många trepoängare fast dom inte har förtjänat det. Så det var skönt att resultatet idag var det som speglade matchbilden.
Barcelona el Flaco
2006-02-26 21:00
realfansen kan inte nu längre skryta om att de är obesegrade i ligan 2006 hahahaha. de hade sitt roliga, tillbaka till verkligheten nu för los merengues.

medan barcelona har haft sin svacka. den varade i ungefär 2-3 veckor. Ligaguld 2005/2006 här borta! :)
Barcelona II Barça II
2006-02-26 21:00
Hehe det är faktist sant, OS Guld, Valencia kryssar och Real Madrid förlorar, det är en underbar dag idag!
Barcelona La Rambla
2006-02-26 20:58
Schubert

Visst har C.Ronaldo potential men gillar ändå Bojinov på något sätt. Tror att han har mycket mer att ge än vad Ronaldo har. Han blir knappast bättre. Bojinov är mer en målgörare. :-)

-Frasse-

Glömde det i glädjeyran. OS-guldet ska självklart nämnas. :-)
Barcelona -Frasse-
2006-02-26 20:57
La Rambla

OS-guldet i hockey är ju inte heller så tråkigt:)
Barcelona II Barça II
2006-02-26 20:55
Jaha, då drar vi ifrån i ligan! Skönt men samtidigt mycket väntat, men att Real Madrid förlorar mot Mallorca måste nog anses som en skräll.
Barcelona La Rambla
2006-02-26 20:54
Vilken vecka! Seger borta i CL. Vinst igår fast vi bara spelade bra sista kvarten. Både Valencia och Real tappar poäng. Drömmer jag? Nyp mig i armen någon. :-)

Visca el Barça!
Barcelona Schubert
2006-02-26 20:51
Bojinov var bra igår men som sagt, han är ojämn. Sen saknar jag den där extrema explosiviteten som Eto'o, Messi och Dinho har. Men visst har han kvalitéer; mkt bra skott, bra målkänsla, rätt stark, bra teknik, osv. Jag tror mer på Ronaldo (som är betydligt dyrare, vilket ska betonas), dock.

Överraskande händelseutveckling; speciellt att Valencia tappade poäng. Jag hade inte blivit förvånad om avståndet hade minskat denna helg. Nu ökar det istället. Mkt positivt, inte minst med tanke på att vi sannolikt går vidare i CL och kommer att få ett tufft matchprogram framöver!
Barcelona tarrak
2006-02-26 20:49
Schubert/Talangen är grymt stor men jag tror aldrig att han kommer att få ut max av den. Så om då Messi ska spela centralt var tycker du att Eto'o ska spel?
Barcelona La Rambla
2006-02-26 20:45
Schubert

Jag tror på Bojinov. Grym potential, som bara kan bli bättre. Klarar av någon säsong till utan att kräva plats i startelvan. Men som sagt, det finns många fler som säkert hade passat som ersättare åt Henke.
Barcelona Schubert
2006-02-26 20:44
Högerytter. Messi kan spela centralt också. Ronaldo rör upp känslor men om du tittar på talangen så är det svårt att inte se att den är grymt stor.
Barcelona La Rambla
2006-02-26 20:43
Wohoo...tack för kaffet. :D
Barcelona Marcos
2006-02-26 20:42
JAAAAAAA!!!! Vad skönt!

2-1 till mallorca.

HATA HATA HATA REAL MADRID!

Starkt jobbat av Mallorca, bara de håller i detta.
Barcelona Barca Barca
2-1 MALLORCAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Barcelona tarrak
Schubert/På vilken plats vill du ha honom? Har aldrig tålt den killen...
Barcelona tarrak
2006-02-26 20:40
Barca Barca/ Haha! Är det sant?!?! Fan vad skönt!
Annons: