/spanien/barcelona/forum/24735.aspx/spanien/barcelona/forum/24735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spinbad
2006-03-05 12:41
Haffe:
Ang. Henke så är han en helt okej spelare som gör sitt jobb. Att kalla honom för nyckelspelare och en av de bästa är att ta i rejält. Han gör mål, det är därför han får spela. Han är ju ärligt talat inte med i spelet särskilt mycket mer än någon vunnen nickduell eller skarvning. Han är en bra ersättare för Eto'o men jag tycker lagets spel generellt blir sämre med både Henke och Eto'o på planen då båda vill in centralt och båda är bäst där.
Barcelona barca_dreamteam
2006-03-05 12:38
Ämne: e det nån som vet vi....
Han spelar för Holland men är ursprungligen från Marocko.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-05 12:35
Ronnie uttrycker sin känlsa angående chelsea

DET ÄR NÅGRA RIKTIGT SKÖNA ORD HAN SÄGER.

Läs och njut Cules!!!!!!
Sevilla Super_depor
2006-03-05 12:28
e det nån som vet vilket land Khalid Bhoularouz kommer ifrån??
Barcelona hammabarça
2006-03-05 12:18
Här är alla målen, hela matchen i torrent och lite Ronaldinho godis. :-)
Barcelona Jontteee
2006-03-05 12:10
AlexC

vet inte.. följer inte alla lag..men tror att Soren Larsen är en grym inhoppare i tysta ligan ?
Barcelona Jontteee
2006-03-05 12:10
Haffe

Vadå?.. Eto'o gör samma jobb som henke bänke utan boll men ändå är det Henke Bänke som får mest beröm för det.

Jag har inget emot Henke Bänke, jag tycker inte bara att en sådan spelare ska spela i Barcelona det är allt, Skulle han spelat kanske i nån engelsklag så kanske man skulle tycka lite bättre on honom.

Hälften av hans mål är det när man leder med nåra mål sen kommer Henke Bänke in i matchen i gör 3-0, 4-0, 5-0 målet.

Messi_2

Att säga att Larsson ska spela instället för Eto'o, gubben du behöver nåra år på dig tills du inser vad du säger.

la_pieda_sinistra

Ruud och Henry slåss varje sesong om skytteligan i en av världensbästa liga med mycket bra backar, Larsson vann skytteligan i Celtic räkna ut själv vart det är svårast.
Barcelona Haffe
2006-03-05 11:45
Jonttee jag tror inte att ALLA i detta forum har fel och du har rätt. Du ser tydligen fotboll väldigt ytligt, du ser inte alla saker han gör utan boll. Fotboll har numera handlat mycket om att dribbla, och det finns inte många av henkes kvalitéer längre. Vilket är grymt synd. Jag förstår inte vad du har emot honom men att påstå att han inte platsar i barcelonas trupp är ju en ren lögn med tanke på alla hans prestationer i barcelona på senaste.
2006-03-05 11:42
Khalid Bhoularouz verkar också aktuell.Hans agent har bekräftat att han varit i kontakt med Barca.Spelaren själv har uttryckt sig positivt om att få spela för Barca.

Jag har sett denne Bhoularouz en gång och mitt intryck av honom som spelare är att han har temperament och är en aggrssiv back som kan spela både mittback och vänsterback.
Barcelona Haffe
2006-03-05 11:40
Att jag tar med Henke i uppräkningen beror på att han i år är en av Barcelonas effektivaste spelare. Av Barcelonas totalt 26 mål i liga, cup och Champions League har Henke gjort sju. Och då har han bara spelat 90 minuter en enda gång.
Alla som hävdar att svenska massmedia övervärderar Henke Larssons insatser bara för att han är svensk får nog ta sig en funderare. Får han speltid visar han så gott som varje gång att han håller världsklass.

AV Aftonbladet Stefan Ahlfelt,

Jag kunde inte sagt det bättre själv, Fakta och Statistik ljuger inte. Ni kan inte säga emot sanningen ni som inte tycker om Henke, synd att ni ser fotboll så ytligt.
2006-03-05 11:39
Det står om att Ronaldo blev tvingad till Inter pga att det inte blev någon överenskommelse med Barca styrelsen.Han var ledsen över att lämna Barca och hoppades återvända en dag.
Barcelona Messi_2
2006-03-05 11:31
Jontee

Så du tycker inte Henke platsar? hehe du är rolig du.. Henke är en av Barcas bästa spelare just nu. Han e förfan inblandad i varenda mål nu för tiden så kom inte o säg att han inte platsar. Han borde få börja i startelvan istället för Etoo tycker jag. Alla här snackar om vem som är en bra ersättare för Henke, en som accepterar sitta på bänken?. Ge er nu, Henke är tillbaaaaaakkkaa säger jag bara.
Barcelona Younies
2006-03-05 11:31
Här är länken förresten
Barcelona Younies
2006-03-05 11:28
Kolla länken grabbar!
Det står på spanska, det sägs att Ronaldo gärna vill återvända tillbaka till Barcelona eftersom han aldrig bad om att få lämna Barcelona för Inter. Vad tycker ni om det?
Barcelona Tompa
2006-03-05 11:26
Raul:
Tack!
Real Madrid _Raúl_
2006-03-05 11:19
Grattis till segern igår, tycker verkligen det var skönt att Henke gör mål ! Man kan ju inte mer än att njuta eftersom Helsingborg är favoritlaget i sverige ! Grattis !
Barcelona Tompa
2006-03-05 11:13
Gött med seger igår. Chelsea nästa, hoppas vi vinner med 4-0. Kanske inte realistiskt, men man kan ju alltid hoppas.
Barcelona Et0
2006-03-05 11:11
http://youtube.com/watch?v=vg1hzpltUfA&search=mourinho
Barcelona Puyolinho
2006-03-05 10:55
Där har ni målen... :D

http://youtube.com/watch?v=p2EeODA_Rxw
2006-03-05 10:54
Spinbad

Jag tror han menar att Barca gjort 26 mål bara detta året inräknat.
Barcelona Havalinho
2006-03-05 10:50
Såg ni hur Laporta blev uppraggad på läktaren hahaha nice job "El Prisedente"
Barcelona Havalinho
2006-03-05 10:50
Av allt prat här inne verkar det som Larsson är tillbaks på fullt allvar, fan han kanske skulle skrirvit på för HIF tidigare med tanke på hur bra han blivit efter detta och hur mycket Mister gett han spel tid :)
Andra halvlek ska bli skönt att beskåda efter att ha missat hela första :(
Barcelona Jontteee
2006-03-05 10:40
Kan nån lägg upp Dinhos mål igår mot Depor.. tack så mkt =D
Spinbad
2006-03-05 10:19
från aftonbladet: "Att jag tar med Henke i uppräkningen beror på att han i år är en av Barcelonas effektivaste spelare. Av Barcelonas totalt 26 mål i liga, cup och Champions League har Henke gjort sju. Och då har han bara spelat 90 minuter en enda gång."

Undra var han fått uppgifterna om att Barcelona gjort 26 mål i alla turneringar? Eto'o har väl nästan gjort 26 mål ensam om man räknar samma alla turneringar?

Barcelona Mentorinho
2006-03-05 09:44
hala-mad-rid

kval till CL? Barcelona har lyckats kvala in till Champions League flest gånger... Tänk innan du skriver
Barcelona Rebin M
2006-03-05 09:37
hala-mad-rid

Än en gång har en vit-tröjad-jävel briljerat med ett skrattretande inlägg.

Ni är bäst, era kommentarer knäcker. Fan vad SF hade varit tråkigt utan er :)

Visca el Barça!!!
Real Madrid hala-mad-rid
2006-03-05 09:33
gratis till vinsten för i går kan säga att henke larsson e mkt bra spelare och han gör mål men varför ska han lämna barca men barca e inget top lag som milan juventus real madrid liverpool kolla i uefa hemsidan och se vem som har vinnit mkt cl la liga copa del rey och uefa kval till cl och vem som har vinnit bara
Barcelona Ronaldinho10_
2006-03-05 09:19
härligt med vinst, nu tar vi chelski också!!
Barcelona Maxi Lopez
2006-03-05 08:53
Enligt El Mundo ska barca ha varit intresserad av hamburgs mittback Bhoularoz. Det enda jag vet är att han spelar för Hollands landslag.

Kan nån annan som känner honom berätta lite om honom?
Barcelona asfaltsbarn
2006-03-05 08:53

la_pieda_sinistra: Har du länk till de aktuella klippen du pratar om med de engelska kommentatorerna?

Finns det nånstans där man kan ladda hem hela matchen?

Annons: