/spanien/barcelona/forum/24729.aspx/spanien/barcelona/forum/24729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mutti
2006-03-06 18:13
Kom igne nu imorn Barca..Pissa på Chelsea imorn!!
Kommer skrika mej hes imorn;)
Sitter klistrad imorn framför tv:en med mina kompisar som håller på Chelsea!! så vinn nu för fan!!!!
//Erik
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-06 18:11
hahaha

skönaste orden från denna snubbe

SPEAK THE WORDS MY BROTHER!!!!!!!!
Barcelona Messi
2006-03-06 17:47
Mourinho har sig själv att skylla.

messsi

Finns ett antal sånger som sjungs ganska flitigt under Barçamatcherna så det är svårt att säga exakt vilken du menar.
Real Madrid Ronaldo ^_^
2006-03-06 17:45
Lycka till imorgon :) Blir seger 3-1 för er.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-03-06 17:36
messsi
Utvisningen på Messi var ju idiotisk. Mer vet jag inte om honom.
Barcelona messsi
2006-03-06 17:27
Alltså, klart alla vill att fotbollen skall segra. Men det är inte EN gång "Moú " gjort bort sig.
När han gav slängkyssar mot barca fansen gjorde väl det inte saken bättre. Jose's far har gått ut i pressen och sagt " min son beter sig inte arrogant och respektlöst" det säger allt. Han är en bra tränare, men usch.

Edit, stavfel
Brummbrumm
2006-03-06 17:24
Ämne: Ämne: Jag hop....
Jag läste precis att det kanske var Jose som startade allt. Men det gör inte saken bättre tycker jag. Jag menar, man måste liksom (för att verka lite religiös) visa andra kinden. Förstår du vad jag menar? För att citera Wilde "Förlåt din fiende, inget irriterar honom mer". Lite som Robson gjorde mot Jose efter matchen mot W.B. - Robson bjöd tydligen upp Jose till ett glas vin, men Jose avböjde.
Brummbrumm
2006-03-06 17:19
Ämne: då kan du hoppas för....
Jose är en underlig man, han verkar sakna vissa basala mänskliga egenskaper så som respekt och acceptans. Men vi kan inte annat än att hoppas - så fotbollen i slut ändan segrar. Eller hur?
Barcelona Sóm més que un club
2006-03-06 17:19
Ämne: Jag hoppas att de fl....
Brummbrumm:
Det fanns ingenting som var riktat mot spelarna i Chelsea. Det var JM som hånades med "Traductor, traductor". Spottloskorna var kanske onödigt men det var han som började, länk.
Barcelona messsi
2006-03-06 17:16
då kan du hoppas förjäves. Tror du själv att mourinho kan acceptera förlust ?
Brummbrumm
2006-03-06 17:12
Jag hoppas att de flesta av oss "riktiga" barcelonafans tar avstånd från händelsen vid flygplatsen mot chelseas spelare och tränare. Man visar sin storhet genom tolerans och på så vis får man de som beter sig illa att finna sig i att det inte finns något att bete sig illa mot.

Jag vill dessutom säga att jag hoppas innerligt att båda parter kan acceptera vad som än händer i matchen - oavsett resultat. Dommaren dömmer och må bästa lag vinna.
Barcelona messsi
2006-03-06 17:11
mourinho pobre! Länktipps.
Barcelona Kristian
2006-03-06 17:11
Omröstningen avslutad:

Vem vill Du se som högerback?
Oleguer 33%
BELLETTI 60%
Gabri 7%

Ny omröstning finns upplagd på startsidan.
Barcelona messsi
2006-03-06 17:09
Beautiful_ Barça/ Är han katastrof eller menar du bara för han visade ut messi ?
Barcelona Suñol_
2006-03-06 17:08
Beautiful_ Barça//tror att just det domslutet inte har någon påverkan i morgondagens match...det kan vara till och med en fördel att ha en domare som vågar ta obekväma beslut...
Barcelona messsi
2006-03-06 16:53
Härliga scener !
BTW, för er som varit i barcelona sjungs det en ramsa bland alla barca supportrar under match, ingen som vet hur den är ? OBS. Inte hymnen.

visca el barca
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-03-06 16:51
"Domaren som udvisade Messi i sin debut för Argentina skal dömme Barça-Chelsea"

Det här är verkligen inte bra. Trodde det var ett aprilskämt.
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-06 16:44
Avstängd för provokation.

/ Redaktionen

Barcelona barca_dreamteam
2006-03-06 16:06
Hotade inte Mourinho att han skulle skicka b laget till Camp Nou,eller var det ännu en av pajasens patetiska tomma ord som vanligt.
Är det nån som förtjänar det mottagningen som han fick av Barca fansen så är det pajasen.
Han har sig själv och skylla.Han byggde upp denna hätska stämningen ifjol och fortsatt iår och förhoppningsvis får han äta upp allt skitsnack om Barca.
Barcelona pablo escobar
2006-03-06 15:58
Ämne: bedöm gärna videon!!....
kul att bli påmind om den gamla personliga favoriten djalminha. kanske den mest begåvade spelaren rent tekniskt, jag nånsin sett.

tycker det är lite sorgligt att hans karriär i europa inte blev speciellt framgångsrik, det svider när man tänker på att han antagligen kommer vara ganska bortglömd om tio år medan spelare som sammer, beckham, keane och del piero o.s.v kommer bli ihågkommna som legender.

den perfekta klackpassningen i full fart över eget huvud till makaay är fortfarande bland det värsta jag sett.
Barcelona Ghazza
2006-03-06 15:58
Chelz,

Är nästan övertygad om att ni kommer att vara det sämre laget i matchen. Tyvärr så vinner inte alltid det laget som spelar bäst. Så där har ni eran chans.
Barcelona Koeman!!
2006-03-06 15:57
Ämne: kolla in videon på d....
Killen gjorde nå riktigt snygga mål :) men vet inte hur han var som spelare..
Chelz
2006-03-06 15:51
La Rambla // Så var vi tillbaka till hur man nu ska tolka olika situationer.. :)

Kan lova dig det blir jobbigare för Messi när han ställs mot Gallas.

Domaren ska som sagt döma, men ingen är perfekt har det visat sig vid ett flertal tillfällen :)

Nu ska jag gå mig väl, som det nämndes tidigare så blir jag ju myggbiten här :)

Väl mött, och låt oss en gång för alla få en värdig avslutning på matchen. Förlorar vi för att vi är det sämre laget så kommer jag ta den förlusten.
Sevilla Super_depor
2006-03-06 15:48
bedöm gärna videon!!
Sevilla Super_depor
2006-03-06 15:45
kolla in videon på djalmas tid i depor..
den killen e verkligen vad jag kallar för legend
Tryck på länken!!
Barcelona La Rambla
2006-03-06 15:44
Chelz//

Just en domare ska stävja sånt. När tex spelare som del Horno inte duger till och hänger med en speedkula som Messi. Problemet är ju bara att vissa fans inte kan acceptera att domaren dömmer. Nåja, nu blir det Gallas som kommer att bli uppsnurrad på läktaren på Camp Nou. Ser fram emot det. :-)

Ja jag har spelat fotboll själv. Men något överlägsen var jag inte, sprang mest omkring och gnällde på domarn för att jag ansåg mig förfördelad. Hm, med tanke på det så är det ju konstigt att jag ej blev chelseasupporter. :-)~
Barcelona Sóm més que un club
2006-03-06 15:41
Ämne: La Rambla // Hehe, h....
Chelz:
"Om det nu är tillåtet eller ej brukar en domare som dömer matcherna avgöra."
Berätta det för Mourinho.
Barcelona Ghazza
2006-03-06 15:31
"Chelsea är endast ett lag bland andra som vi skall dominera över spelmässigt. Eftersom de så gärna vill se sig som offer vill jag att vi ger dem en ordentlig anledning att fortsätta känna sig som sådana. "

Bra skrivet!
Chelz
2006-03-06 15:28
La Rambla // Hehe, hur tänker du nu? Spelar ingen roll vilken liga man spelar i. Är man sämre än spelaren man möter, vare sig det gäller huvudspel, styrka, eller fart - så självklart använder man sig av fula knep. Om det nu är tillåtet eller ej brukar en domare som dömer matcherna avgöra. Har du själv hållt på med en sport vet du hur det funkar. Jag vet hur det funkar åt båda hållen.

Eller du kanske är så överlägsen alla medspelare att du bara råkat ut för fula knep?

Sen spelar vi inte speciellt brittiskt, klura på varför.
Barcelona SaMii^
2006-03-06 15:13
Hoppas barca är vaksamma och inte åker på samma start som förra året !!
Annons: