/spanien/barcelona/forum/24728.aspx/spanien/barcelona/forum/24728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-03-04 14:16
Rambo~

Tycker du ska vara mer förstående till de Realfans som faktiskt diskuterar saker gällande Barcelona här inne. Dem gör ju faktiskt inget fel, så då får dem gärna diskutera här inne, så länge det gäller Barcelona :)
Barcelona Rambo~
2006-03-04 14:05
Hallå! jag har en fråga till er alla Real fans: Trivs ni inte i erat eget forum? måste ni komma in hit o smutsa ner vårat?
Real Madrid #10 Robinho
2006-03-04 14:03
Jag tror att Giuly kommer att starta nu när Messi inte kommer att vara med. Dem har ju mer liknande spel stil och det skulle passa bättre i er tremana anfall.

Kommer nog att bli en väldigt spännande och högfart match.
Barcelona La Rambla
2006-03-04 13:32
Jontteee//
Marques är en bra spelare, självklart skulle han klara av att spela högerback om det krävdes. Kan bara inte tro att Rijkaard har sådana planer för honom.

Crespo om Messi:

"We weren't annoyed with him when Del Horno was sent off. It is the stuff of football and often happens," Crespo told the Sun.

"What is undeniable is I saw Lionel's legs in Switzerland and the bruises were still there.

"Messi was never afraid despite his youth and small physique. That is worthy of respect. I thought he was very courageous.
Barcelona Jontteee
2006-03-04 13:05
La Rambla

Såg en match med Mexicos landslag förut o då spelade Marquez som högerback. Det gjorde han bra, då kanske han kan spela som högerback i Barcelona med =)
Barcelona La Rambla
2006-03-04 12:45
Nej, men däremot så har Antonio Lopez ryktats till Barça efter säsongen.
Barcelona Kamyar
2006-03-04 12:35
Är det någon som vet något mer om backarna från atletico som riijkaard tydligen visat intresse för? jag tror perea och pablo skulle bli pricken över i:et för oss. Det är där vi missar lite. Vi släpper in lite billiga mål men med en stadigare backlinje tror jag det lag vi har idag kan vinna allt som går.
Barcelona AlexC
2006-03-04 12:31
Jag räknar faktiskt med att han kommer då det finns i mina planer

Gabriel, president in disguise? ;-)
Barcelona La Rambla
2006-03-04 12:21
Äh, var lugn Gabriel. Liten risk att Dani väljer det kalla, trista England framför Camp Nou. Har svårt att se Liverpool slänger upp så mycket för en högerback. Speciellt när de redan har 2 alternativ där. De bytte ju till sig Kromkamp ifrån Villareal. Det finns bara ett scenario att de lägger så mycket pengar och det är om Gerrard försvinner till Juventus i sommar. Då har de kapital för det.
Barcelona Gabriel
2006-03-04 11:45
Hola tots

Precis som jag spekulerade i efter Zaragoza matchen så kommer Messi att vilas idag mot Deportivo antagligen för Henkes fördel, vilket jag tycker är mer än rätt av el mister. Messi har fått väldigt mycket uppmärksamhet på sistonde, självklart välförtjänt, och snart spelas returen emot Chelsea - hans ålder går inte att blinka för i detta fall. Det bästa är att ge honom vilotid idag åtminstonde till att börja med så han kan slappna av lite inför returen i Champions League och detta vet Rijkaard om. Samtidigt som jag anser att det är viktigt att bära av lite vikt ifrån Messis axlarså tycker jag även att Larsson välförtjänt ska få starta då han spelat väldigt bra och gjort mycket mål på sistonde - när han spelar dåligt är jag kritisk men jag måste ändå erkänna när han också spelar bra.

Rafael Benites försöker ta våran Dani Alves - fan jag blir arg. Dessutom är det ingen liten erbjudningssumma som vi pratar om heller. Liverpool ska enligt sport, som hänvisar till en anonym källa, ha erbjudit Sevilla 30 miljoner euro för att få honom nästa säsong. Det finns inte en chans att vi kan sätta emot detta - för en BACK. Det är på tok för mycket pengar och jag vet att ledningen resonerar på samma sätt då Barça sedan Laportas ankomst fört in en mycket bra värvningsfolisofi som går ut på att inte "volverse locos por un jugador" dvs - betala för mycket pengar för någon spelare, lite kortfattat dvs.

Alves är en spelare som jag, och många andra också för de delen, väldigt gärna vill se på Camp Nou nästa år. Jag räknar faktiskt med att han kommer då det finns i mina planer men ska Benites vara helt omöjlig så finns det inte mkt vi kan göra - dvs om inte Alves vägrar att acceptera kontrakt från Liverpool vilket jag har svårt att inbilla mig händer.

Hur som helst så är Sevilla tvugna att erbjuda oss Alves för samma transfersumma som kan komma att ske någon dag på honom (oavsett klubb) eftersom vi har den så mycket kända optionen på honom. Men vad spelar det för roll ifall Liverpool tänker punga ut 30 mille för en högerback?

Se länk!
Barcelona Fredecó
2006-03-04 11:40
Någon som kan länka där man kan beställa en Barca tröja rätt billigt ?
Barcelona TiTi
2006-03-04 11:30
Jag läste att Messi vilas mot Deportivo idag, så jag undrar bara vem tror ni startar? Blir det Henke eller Guily? Själv skulle jag vilja se Guily tillbaka och se om han har nåt att hämta efter den långa tiden på bänken, men Henke har ju varit i god form som sagt
Tacksam för svar
Atlético Andero
2006-03-04 10:33
Lycka till mot Deportivo!
Barcelona Suñol_
2006-03-04 10:17
Jag hoppas på att Giuly startar matchen ikväll det ska bli intressant och se om han har kvar sin goda form.
Real Madrid Figolina
2006-03-04 08:21
Såg lite längre ner att "det" nu har bytt slutändelse från a till i så nu är jag lika klok...
Real Madrid Figolina
2006-03-04 08:16
Ämne: La Rambla/ Ja, hade ....
Är ni säkra på att det är en kille?Jag har från första stund trott att det är en tjej.
Och såna kan ju inget om fotboll, det vet ju alla....;o)
Barcelona tarrak
2006-03-04 02:01
La Rambla/ Ja, hade det inte varit för hans senaste psykbryt där han dillade om Franco så hade jag blivit förvånad, men den här killen verkar oförbätterlig.
Barcelona La Rambla
2006-03-04 01:55
Titta vad geniet skrev för någon vecka sen. I stort sett samma sak. Sitter han och har sparade inlägg som han klistrar in lite då och då? Verkar ju logiskt och meningsfullt. Eller inte.

Namn: Fedorova » Svara på inlägg
Sänt: 2006-02-22 16:21:40
Luxemburgo är en tränare som har karaktär.
Han använde sig av sitt defensiva mittfält men han hatade väl inte precis yttrar.
Problemet var väl bara att anpassa materialet efter hans taktik.
Spanjorerna försvann i hans laguttagningar samtidigt som det gick lite trögt i ligan men en
förlust ( 0-3 ) i El Classico kan inte ges som förklaring till hans fall.

Kuppen mot Luxemburgo var enligt mig det största misstaget ledningen kunde göra.

Vad har vi nu?

Mer spanjorer i lagelvan!
Oj!
Det betyder bara sämre spelare!
En tränare utan karaktär!
Nej,Luxemburgo kommer alltid vara en Madridista i mitt hjärta oavsett om han inte prioriterade spanska ( sämre ) spelare på planen!

Skandal!
Barcelona AlexC
2006-03-04 01:39
My prayer goes to Messi.

Radera smutsen. Reklam är förbjuden här och varför sprida RM:s budskap här inne, även om det "vita Siemensforumet" håller låg klass behöver ni inte smitta ner detta forum.
Barcelona tarrak
2006-03-03 23:44
Bra sagt Marcos! Även om jag själv kan snöa in lite väl mycket på marängerna så blir jag förvånad av hur många Siemenströjor som kommer in här och snackar om Madrids taktik. Nu blir väl Fedorovi förbannad och kallar oss rasister, men det kan man leva med, alla förluster verkar ha drabbat syresstillstömningen till hjärnan.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-03 23:39
Vad F*n är det här.

Senast jag kollade så var detta Barcas forum, vad är det med alla dessa vita tröjor har ni tappat bort er eller vad?

Stick och dabattera allt sådant hos Madridista forumet.

Personligen kan jag inte skita mer i vad Luxemburgo gjorde med erat lag, det ända jag bryr mig när det kommer till Luxemburgo och hans Real Madrid tid var eran 3-0 förlust mot oss.

kommer ni ihåg det (OOpsss det måsta ni göra)

eran mest svidande förlust detta år

avslutar med ett simpelt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Barcelona II Barça II
2006-03-03 23:39
SnajK´//
Det var jag som skrev det?! Och? Jag skrev det för att jag hatar Real Madrid.
Barcelona Marcos
2006-03-03 23:36
De 4 senaste inläggen hör inte hemma i ett BARCELONA forum. Förutom takkaks.Vad håller ni på med egentligen Federovi och madridinho. Diskutera luxemburgo i ert forum eller pma varandra, vi vill inte läsa något om smutsen(luxemburgo och real madrid.)
Barcelona tarrak
2006-03-03 23:34
La Rambla/ Jo jag vet vad han sa men jag tyckte det var en jävligt rolig anknytning till det han sa.

För övrigt vill jag bara säga att jag för första gången under de senaste mötena med Chelsea känner mig jävligt säker på seger. Skulle inte förvåna mig om jag får äta upp det här, men jag tror vi tar dubbeln i år.
Villarreal Totti per me
2006-03-03 23:31
ciao a tutti

lite fredagsmys månne?

skrivet av mig.
Real Madrid Fedorovi
2006-03-03 23:30
Ämne: öhh spanjorer sämre ....
Jag menar sämre spanska spelare i Real.

Typ Guti,Helguera,Pavon osv.
Madridinho
2006-03-03 23:25
öhh spanjorer sämre spelare?? är puyol,villa,xavi,del horno,torres,ramos,vicente,joaquin dåliga spelare??
hur tänker du..
Real Madrid Fedorovi
2006-03-03 23:22
Luxemburgo är en tränare som har karaktär.
Han använde sig av sitt defensiva mittfält men han hatade väl inte precis yttrar.
Problemet var väl bara att anpassa materialet efter hans taktik.
Spanjorerna försvann i hans laguttagningar samtidigt som det gick lite trögt i ligan men en
förlust ( 0-3 ) i El Classico kan inte ges som förklaring till hans fall.

Kuppen mot Luxemburgo var enligt mig det största misstaget ledningen kunde göra.

Vad har vi nu?

Mer spanjorer i lagelvan!
Oj!
Det betyder bara sämre spelare!
En tränare utan karaktär!
Nej,Luxemburgo kommer alltid vara en Madridista i mitt hjärta oavsett om han inte prioriterade spanska ( sämre ) spelare på planen!

Skandal!

Från och med 1 april så öppnar min nya site
www.luxemburgo.info där allt möjligt kommer att finnas med en uppdatering varje måndag.

Barcelona La Rambla
2006-03-03 23:07
Kom ju också från rätt supporter. Kolla runt lite på andra lags forum när de möter Barça. En massa vita som gör samma sak. Gå och lägg dig. :-)
Barcelona SaMii^
2006-03-03 23:04
Snajk

HAHA ! du är bra rolig du. R.madrid är våra största rivaler så PLZ. vi kanske inte vinner över Atl madrid ( fast vi är ett mycket bättre lag ) men varför bryr du dej om de? vi vinner ganska lätt över er ?
Annons: