/spanien/barcelona/forum/24726.aspx/spanien/barcelona/forum/24726.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SaMii^
2006-03-07 23:31
VaD va hemsidan där man kunde hitta låten när barca kommer ut på plan ?

måste NJUTA av låten nu !
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-07 23:28
SaMii/

jo, känns lite fel en sådan här kväll.

Oleguer var största överraskningen för mej. Perfekt.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-03-07 23:28
Hur många tunnlar bjöd Eto`o på?

En på Terry och en på Ferreira har jag missat nåt mer kanske hehe skämt åt sidan Ronaldinho klarar inte fysiskt spel ?!?!?! trockla sig förbi 3 spelare och gav Terry en kyss som fick han att ramla på magen när han pangade in bollen är det inte ett bevis på att han klarar fysik så vet jag inte vad.

Vi alla såg hur Ronaldinho tog bollen ifrån Lampard i förra mötet demonsterade sånna grejer nåra gånger till så det där är bara looser snack!

Nu ska jag gå lägga mig ha det gött grabbar

Återigen Eloge till alla er som ger cred till Barca
Barcelona Cule-10
2006-03-07 23:26
alla 3 var helt underbara
Barcelona SaMii^
Mr B. Arca

kan man verkligen säga att deco va den " sämsta " av de 3 mittfälatarna :P

Tkr att man kan säga att edmilsson samt motta va helt underbar!
Barcelona barca_dreamteam
Viktor Munoz
Du kan väl inte mena att vi skulle spela offensivt idag för där fanns verkligen ingen anledning till det.Vi lät Chelzki smaka på deras egen medicin och gjorde det bra.Man kan inte alltid spela offensivt och glatt.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-03-07 23:24
messsi

Haha exakt amigo! Tyckte mer det såg ut som om Terry var en grytlapp som Ronnie körde över.

Hysén var mindre partisk idag tyckte jag faktiskt, lyckades tillochmed berömma Barcelona då och då.
Barcelona SaMii^
Bopi hllr med Marques va ruskigt bra !

tkr att vi chillar lite med snacket med nya försvarare :P
Barcelona Mr B. Arca
Det var skojigt att se Motta ikväll, riktigt bra: härlig balans mellan offensiv-defensiv. Edmilson bra som vanligt (känns skönt att säga efter darret i början av säsongen)

Deco var väl sämst av de 3 mittfältarna? Jaja, smaken är som..
Barcelona Schubert
Ämne: Horribel straff.
Li....
Deco var utmärkt. Bästa innermittfältare. Starkt bidragande till att Barca vann mittfältskampen.

Sämst på plan: "världens näst bäste", Frank Lampard.

Dinho visar återigen att han är på sin egen nivå. Vad han skojade med Chelseaspelarna! Jag bara skrek när han gick rakt igenom Terry o co. Helt sjukt mål!
Barcelona Bopi
2006-03-07 23:23
jag bryr mig inte hur VI slår alla våra lag! bara vi slår DOM!!!!!... MARQUES!!! vilken spelare!! oj oj oj ojoj jo ....
Barcelona Cule-10
2006-03-07 23:23
Fy fan va gött det känns!! Jävligt dåligt av dommaren att ge bort ett mål till chelsea. Men även om de fick ett mål så gick vi vidare. Ronaldinho han är inte mänsklig, han e föööööööör bra :D
VISCA EL BARCA !!
Barcelona Viktor Munoz
2006-03-07 23:22
smaken sombaken, men DEco stod förminst 7-8 bolltapp. Och det är INTE bra nog. Men annars mkt bra.Det håller jag med om.
Barcelona messsi
Enligt Chelsea är Ronaldinho en "multiöverskattad" brasilianare som inte klarar av fysiskt spel.
Jag tycker han bevisade ett flertal gånger idag vem som är bäst.

Patetiskt.
Barcelona Mr B. Arca
barcelona_10/
ja, han "klappade " om Puyol i korridoren som sagt...örfil i stort sett.
Barcelona SaMii^
Robinho

Tack för dina vackra ord!

Men kan tyvär inte hoppas att de blir 3 spanska lag vidare :P
Real Madrid #10 Robinho
2006-03-07 23:19
Ämne: Horribel straff.
Li....
Ger du 3- till Deco? Deco ska ha minst 4, han var klart en av matchens stora giganter.

Grattis till segern. Ikväll visade Ronaldinho varför han är världens bäste och ikväll visade Barcelona varför dem är världens bästa lag. Tror att ni kommer till final. Finns bara en eller två lag som kan hindra er.

Trist med att Messi blev skadad så snabbt och hoppas att det inte är något allvarligt. Tyckte synd om honom när man såg hans min.

Två spanska lag vidare och hoppas att det blir tre imorgon

Hala Madrid.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-03-07 23:17
Fotbollen har äntligen segrat!

Mourinho lika patetisk som vanligt i sina uttalanden. Börjar känna samma hat gentemot Chelsea som mot Real Mierdad.

Hursomhelst en underbar match där allt stämmer! Alla spelare sköter sig utomordentligt och det enda jag egentligen kan klaga på är Puyols onödiga tackling som resulterade i gult kort. Det kortet kan komma att vara mkt ödersdigert.

Hoppas att vi klarar en match utan El Capitan!

Visca el Barça!
Barcelona barcelona_10
Vadå?? Vad gjorde Mourinho mot Puyol??
Barcelona Qno
Alltså när Dinho satte dit 1-0 då var jag f*n i mig halvägs ut på väg ner till fontänen!!

Alla ska ha beröm några som jag tyckte speciellt var bra som inte brukar synas så var:

Gio - Fattar inte varför han inte kan lira så här varje vecka, tror inte att jag hitta ett fel på hela matchen.

Oleguer - Nu blommar asfalten! Jag har alltid tyckt att Oleguer inte höll Barca klass, iaf inte Champions League klass men tji fick jag. Ok att han tappar i löpdueller men hans brytningssäkerhet idag gick då inte att ta miste på. Plus att han var med offensivt också. Stor eloge till dig Oleguer.

Motta - Vem kan inte gilla våran egen glaspojke? Alltså han har en spelstil som få, iaf i Barcelona, och det är därför jag älskar han. Han är ingen som tvekar på att smälla på 100% varje gång. Sen är han en mycket bra spelare offensivt också, bra passningsspel, bra på huvudet och han skjuter som en häst sparkar.

Sen att Chelsea får en straff i slutet det är ju bara löjligt...På ett sätt var det tur att det inte var Barca som fick den för då vet jag inte vad Mourinho hade gjort.

Sen Puyol gula kort tror jag att det ändå var lite taktit ifrån hans sida, menar bättre att vara avstäng första kvartfinalen än att vara avstäng semin eller ännu värre finalen.

Säger bara:

Visca el Barca visca Catalunya
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-07 23:16
Ja, Mourinho gav Puyol en ganska hård "ansiktsklapp" i korridoren...Puyol såg mörk ut i blicken;)
Sicken pajas Mourinho är.
Barcelona SaMii^
2006-03-07 23:15
Kära Barca bröder ! att vi inte kan vinna över chelsea 11 mot 11 är gö bara skit snack

I MINA ÖGON gjorde vi det idag.

VISCA BARCELONA !!!!
Spanien neo
2006-03-07 23:14
Grattis barca!! mcket bra match, synd att puyol fick ett onödigt gult kort.

Ut med chelsea och mourinho känns underbart
Valencia Soholat
Grattis till segern!
Är här å undrar nu över en grej eftersom det är är väl å Chelsea forumet alla hänger just nu...Kan man i efterhand "streama" en fotbollsmatch? har ingen video så kan ej spela in. tänkte på lördagsmatchen valencia- ********* på tv4+..kan ej se matchen då =( om nån vet å svarar...uppskattas..än en gång grattis till kvartsfinal platsen..undvik Arsenal ;)
Barcelona Viktor Munoz
Horribel straff.
Lite trist taktik. Vi var lite rädda för Chelsea, tyvärr. Nästan varje gång startade vi anfallen med en lång första boll. Hade varit skönt att vinna med 3-0 eller något. Chelsea är dock patetiska. Inte ens ett försök att vinna matchen. Ville ju inte ens chansa och satsa framåt.

Lite spelarbedömningar:
Valdes: 3 Bra match. Gör det han skall

Oleguer: 3 Bra match. Missade några gånger i pos spelet men defensivt annars mkt bra. Passningspelet ok.

Puyol: 4+ Bra match i vanlig ordning.Kanske rätt att ta en varning. Behövs ännu mer när det drar ihop sig mot final.

Marquez: 4+ Äntligen har Barca två mkt bra mb. När hade vi det senast.

Gio: 3+ Defensivt mkt bra även han. Straffe, om än felaktig drar ner betyget lite. Bättre passningspel än Oleguer ochdärför viktig

Deco: 3- Emellanåt bra. Men spelar alldeles för svårt. Kan klart bättre.

Edmilson: 4 Växer och växer. Känns tryckt att ha den def centrala trion(puyol, marquez och edmilson)

Motta: 4+ Fan vad kul att se. Bra med boll och tuff somdet vara. Behövs verkligen i sådana här matcher.

Messi: - För kort tid

Larsson: 3 Taktiskt en 4:a minst. Jobbar hårt men högerkant är inte hans riktiga pos.

Etoo: 3+ Läänge ganska osynlig men blitrade till på slutet när det blir lite ytor.

Ronaldinho: 5 Såklart. Han är den klart bästa sedan El diece. Kan efter VM vara lika stor. (Tänk om Beckham hade valt oss, hade vi haft pengarna till Ronnie då. Hemska tanke)

Riijkard: 5 Taktiskt perfekt. Men jag hoppas att det var engångsföreteélse för jag vill se full fart framåt.

Barcelona barcelona_10
Jävla tur Juve har då, bremens målvakt tappade bollen framför emerson i den 88 minuten, öppet mål för emerson. Det är fan bara Juve som kan ha sån tur.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-03-07 23:12
Grattis Barcelona. Riktigt fint spelat!
Barcelona MilliVanilli
2006-03-07 23:11
Ere nån som har en länk till Mourinhos patetiska intervju? Tror Capello blir Chelseas nästa tränare...
Barcelona Ride_The_big_one
2006-03-07 23:11
RonaldoZone

Jo han kan avgöra matcher på egen hand det vet vi om men tack för den och lycka till imorn. Men glöm inte att det här var en match av hela laget alla var i stort sett bra som i förra matchen. Vi tillät inte en av världens bästa kontrings lag penetrera vårt försvar.

En fråga bara spanska lag som har så dåligt försvar hur är det möjligt att vi kan spela så taktiskt och disiplinerat?

Hahah glenn hysen smaka på den du din medemåtta killen håller enbart på laget som har hemmaplan så enkelspårig och kåt efter fanbase ush.

Om Real besegrar Ars imorn och Villareal vinner över Ranger så har vi en stark spansk trio i CL.

Spanska ligan är inte så så dålig efter allt?

Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-03-07 23:10
HELT JÄVLA UNDERBART.. FYFAN VA SKÖNT..

MEN ALLTSÅ VAD GÖR WERDER BREMENS MÅLVAKT.. TRAGISKT EFTER SÅN MATCH HAN GJORDE.. FYFAN VA ILLA.
Annons: