/spanien/barcelona/forum/24708.aspx/spanien/barcelona/forum/24708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona EsCúle
2006-03-05 14:42
Är Barça-Chelski på tidsag eller onsdag?

Härlig seger igår!
Barcelona m10edin
2006-03-05 14:31
Tja alla barca fans .......... BARCA BARCA BARCA!!!!!!
Äch real hade sån tur mot alletico men dom börjar tro sig nått real dom tror dom kommer att få zlatan och balck m.m
Valencia E-Ayala
2006-03-05 14:30
Var på internet kan man få en titt på Larssons kvittering från igår kväll? =)
Barcelona Mapa
2006-03-05 14:26
Ämne: La Rambla

Messi g....
Lägg ner snacket om Henke platsar eller ej, får man spela i FCB ( från start eller som avbytare), ja då är man en BRA spelare, och för övrigt så borde du lära dig skriva. Plugga på grabben
Barcelona Fabbelinho
2006-03-05 14:24
"Jorge Andrade har helt slitit av sin Tendon Rotuliano - senan som håller fast knäskålen - och måste genomgå omfattande rehabilitering."
3-6 enligt vad jag hört/läst
Barcelona La Rambla
2006-03-05 14:21
Jontteee//
Har aldrig påstått motsatsen heller.
Barcelona Jontteee
2006-03-05 14:20
La Rambla

Messi gör iaf inga fula saker han är en lung kille på fotbollsplan, Messi kommer säker sätta dit ett mål mot Chelsea..
Messi är ON FIRE
Barcelona La Rambla
2006-03-05 14:17
Var det någon som hade länk till målen och med engelska kommentatorer? Lägg gärna upp den i så fall.
Barcelona La Rambla
2006-03-05 14:16
Suñol_//
Sant. Han faller inte för något publiktryck, eller tryck från en halvgalen tränare. Ni får själva lista ut vilken. :-)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-03-05 14:16
Super_depor

Har själv letat efter den men tyvärr så har jag inte kunnat hitta klippet. Oerhört synd det där med Andrade hu länge väntas han vara borta?

HLKINHO

Tillhör också skaran som saknar Xavis lugna spel. Jag tycker inte vi ska flytta på Edmilson eller Deco för den delen till Xavis fördel därimot ha Xavi åt vänster, Deco till höger och Edm som pivote väntar till dagen denna trio briljerar även om 3 manna mittfältet i nuläget gjort det mycket bra.
Barcelona La Rambla
2006-03-05 14:14
Claudio Ranieri, Chelseas förre tränare:

'Lionel Messi was fantastic. He was like water. He flows everywhere.'

Intressant läsning om hur han tror Chelsea ska kunna vinna på Camp Nou.
Barcelona Suñol_
2006-03-05 14:09
La Rambla//ja det är ingen favorit dommare men han är ju inte rädd att ta obekväma beslut som i EM kvarten portugal-england. det kan gynna oss eller inte vem vet...
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-05 14:02
HLKINHO/

Xavi är antagligen tillbaka i slutet av säsongen: mitten/slutet av april. Så han lär inte hinna tillföra så mycket i fråga om ligaposition osv.

Däremot kanske han är inne i matchtempo till CL-finalen?!;)
Barcelona La Rambla
2006-03-05 13:54
Domaren till tisdagens drabbning är utsedd. Det blev tysken Markus Merk. Samma domare som visade ut Messi efter 5 min när han gjorde landslagsdebut. Hm, ett dåligt omen?
Barcelona HLKINHO
2006-03-05 13:45
Assså är det bara jag som saknar XAVI....
Jag tycker han har vart borta för länge nu, ja saknar hans underbara passningsspel:D
Och är det nån som vet när han kommer tillbaka?
Visca el Barça y visca catalunya
Barcelona AlexC
2006-03-05 13:32
vet inte.. följer inte alla lag..men tror att Soren Larsen är en grym inhoppare i tysta ligan ?

Visst, om han nu är bättre än Henke..
Sevilla Super_depor
2006-03-05 13:23
vet nån vart man kan se klippet nar andrade skadade säg =( ???
Forza La Liga
Spanien la_pieda_sinistra
2006-03-05 13:08
jontee//
han vann inte skytteligan i celtic, han vann skytteligan i hela jefla europa.
fattar för övrigt inte hur du kan jämföra henry och van äckelpäckelroy, henry är delaktig i uppbyggnad såväl som avslut lägger hörnoir frisparkar och har mest boll i arsenal. nistelroy petar in strumrullare.
Barcelona Rickiboy
2006-03-05 12:46
Gabriel

ne just det.. hur kan du vara så säker då att det INTE var därför.. jag sa inte heller att jag var säker på det.. d var nåt jag trodde.. jag tror inte ens du ser vad du skriver.. Forza barca
Spinbad
2006-03-05 12:41
Haffe:
Ang. Henke så är han en helt okej spelare som gör sitt jobb. Att kalla honom för nyckelspelare och en av de bästa är att ta i rejält. Han gör mål, det är därför han får spela. Han är ju ärligt talat inte med i spelet särskilt mycket mer än någon vunnen nickduell eller skarvning. Han är en bra ersättare för Eto'o men jag tycker lagets spel generellt blir sämre med både Henke och Eto'o på planen då båda vill in centralt och båda är bäst där.
Barcelona barca_dreamteam
2006-03-05 12:38
Ämne: e det nån som vet vi....
Han spelar för Holland men är ursprungligen från Marocko.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-05 12:35
Ronnie uttrycker sin känlsa angående chelsea

DET ÄR NÅGRA RIKTIGT SKÖNA ORD HAN SÄGER.

Läs och njut Cules!!!!!!
Sevilla Super_depor
2006-03-05 12:28
e det nån som vet vilket land Khalid Bhoularouz kommer ifrån??
Barcelona hammabarça
2006-03-05 12:18
Här är alla målen, hela matchen i torrent och lite Ronaldinho godis. :-)
Barcelona Jontteee
2006-03-05 12:10
AlexC

vet inte.. följer inte alla lag..men tror att Soren Larsen är en grym inhoppare i tysta ligan ?
Barcelona Jontteee
2006-03-05 12:10
Haffe

Vadå?.. Eto'o gör samma jobb som henke bänke utan boll men ändå är det Henke Bänke som får mest beröm för det.

Jag har inget emot Henke Bänke, jag tycker inte bara att en sådan spelare ska spela i Barcelona det är allt, Skulle han spelat kanske i nån engelsklag så kanske man skulle tycka lite bättre on honom.

Hälften av hans mål är det när man leder med nåra mål sen kommer Henke Bänke in i matchen i gör 3-0, 4-0, 5-0 målet.

Messi_2

Att säga att Larsson ska spela instället för Eto'o, gubben du behöver nåra år på dig tills du inser vad du säger.

la_pieda_sinistra

Ruud och Henry slåss varje sesong om skytteligan i en av världensbästa liga med mycket bra backar, Larsson vann skytteligan i Celtic räkna ut själv vart det är svårast.
Barcelona Haffe
2006-03-05 11:45
Jonttee jag tror inte att ALLA i detta forum har fel och du har rätt. Du ser tydligen fotboll väldigt ytligt, du ser inte alla saker han gör utan boll. Fotboll har numera handlat mycket om att dribbla, och det finns inte många av henkes kvalitéer längre. Vilket är grymt synd. Jag förstår inte vad du har emot honom men att påstå att han inte platsar i barcelonas trupp är ju en ren lögn med tanke på alla hans prestationer i barcelona på senaste.
2006-03-05 11:42
Khalid Bhoularouz verkar också aktuell.Hans agent har bekräftat att han varit i kontakt med Barca.Spelaren själv har uttryckt sig positivt om att få spela för Barca.

Jag har sett denne Bhoularouz en gång och mitt intryck av honom som spelare är att han har temperament och är en aggrssiv back som kan spela både mittback och vänsterback.
Barcelona Haffe
2006-03-05 11:40
Att jag tar med Henke i uppräkningen beror på att han i år är en av Barcelonas effektivaste spelare. Av Barcelonas totalt 26 mål i liga, cup och Champions League har Henke gjort sju. Och då har han bara spelat 90 minuter en enda gång.
Alla som hävdar att svenska massmedia övervärderar Henke Larssons insatser bara för att han är svensk får nog ta sig en funderare. Får han speltid visar han så gott som varje gång att han håller världsklass.

AV Aftonbladet Stefan Ahlfelt,

Jag kunde inte sagt det bättre själv, Fakta och Statistik ljuger inte. Ni kan inte säga emot sanningen ni som inte tycker om Henke, synd att ni ser fotboll så ytligt.
2006-03-05 11:39
Det står om att Ronaldo blev tvingad till Inter pga att det inte blev någon överenskommelse med Barca styrelsen.Han var ledsen över att lämna Barca och hoppades återvända en dag.
Annons: