/spanien/barcelona/forum/24707.aspx/spanien/barcelona/forum/24707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Woods
2006-03-07 20:06
Ojoj nu har vi startelvorna också, nu är det riktigt nära! Vad tycker ni? Gio istället för Sylvinho...?
Barcelona La Rambla
2006-03-07 20:02
Startelvorna!

Barcelona:
Valdes
Oleguer-Marquez-Puyol-Gio
Deco-Edmilson-Motta
Messi-Etoo-Ronaldhino

Chelsea:
Cech
Ferreira-Carvalho-Terry-Gallas
Cole-Makele-Lampard-Duff
Robben
Drogba
Barcelona Rebin M
2006-03-07 20:01
Totti per me

Tack ska du ha. Men problemet är att datorn jag sitter på inte tillåter att man installerar ny programvara. Nånting om att "adminstratören kan bra göra detta bla bla".

Så PPstream är kört för min del. Men är tacksam för vidare hjälp.
Barcelona Barcelonaaaa
2006-03-07 20:00
Rebin M/

Se PM.
Villarreal Totti per me
2006-03-07 19:56
ciao a tutti.

börjar dra ihop sig, må fotbollen segra och inte pengarna...

Rebin M

http://www.freesoccer.eu.tt/
Barcelona Messi
2006-03-07 19:56
La Rambla

Nej, tre. De gula korten från gruppspelet suddades inte ut när slutspelet började. Fråga mig inte varför.
Barcelona Rebin M
2006-03-07 19:54
Hejsan!

Sitter just nu i en stuga i fjällen med skolan. Kommer vara här i 10 dagar då vi har en vinter-utbildning. Det är jätte skoj, men jag har ingen tillgång till ZTV.

Finns det nån hjälpsam culé eller någon annat fan som kan hjälpa mig med länk till matchen? Skulle vara otroligt tacksam om ni kan hjälpa mig.
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:54
Det är alltså två gula kort som ger avstängning? Lite väl tufft va? Får hoppas att vi får börja borta då vid ett eventuellt avancemang.
Barcelona Aubri
2006-03-07 19:51
kul att gå vidare och spela kvarten utan Marquez puyol pga avstängning.. Hoppas att Kaptenen kan hålla igen lite på hemma plan
Barcelona Messi
2006-03-07 19:50
Ämne: Fotboll handlar inte....
Márquez, Puyol och van Bommel riskerar avstängning. De två förstnämnda får absolut inte dra på sig ett gult kort båda två i den här matchen. Utan Márquez och Puyol i en eventuell CL-kvartsfinal så... usch.
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:47
Woods//

Jag hade svimmat i spelargången. Garanterat! :-)
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:47
Aubri//

Vet att Marquez, Iniesta, Oleguer och Puyol har ett kort. Sen har jag för mig att van Bommel sitter på ett, men är dock inte säker.
Barcelona Woods
2006-03-07 19:46
La Rambla, Ordem,

Man kan ju undra vilken puls spelarna har i denna stund.. Tänk er själva att ni var en i laget och skulle springa ut på Camp nous gräsmatta ikväll ;) Huh..
Barcelona Aubri
2006-03-07 19:45
Fotboll handlar inte bara om nuet..
Undrar vilka spelare som kan drabbas av
avstängning vid eventuell avancemang? Någon
som har mer kom än jag? Marquez e jag nästan
säker på, han har väl alltid gul kort..
Barcelona Ordem e Progresso
2006-03-07 19:43
En timma kvar, börjar kännas i magen nu...
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:41
Aubri// Tack!

Tycker bara att diskussioner som vilken spelare som är bättre än den andra inte leder någon vart. Alla har vi våra egna favoriter, och man ska inte behöva bli kallad patetisk eller dum i huvudet bara för att man inte blir övertalad att tycka annorlunda.

Nu är jag nervös!

Visca el Barça!
Barcelona Goma
2006-03-07 19:40
Hahahahahahahahhaahhha
Glen Johnson har glömt sitt pass och spelar inte matchen.
Barcelona Aubri
2006-03-07 19:35
La Rambla //

Tänkte, det är sällan man hör något positiv
numera i detta forum, bara massa folk som
bråkar (läst:ofta real fan)..

Ville bara säga, att du är en av de som nästan alltid har nått som för forumet framåt, tyckte du förkännade det ..

själv däremot, läser jag mer än skriver, lite lat av mig tror jag ..

men men .. tack i alla fall för allt du bedrar
va det jag hade och säga..

Ps. ni som tänker tjafsa om allt, kan lägga ner det, det är min åsikt och jag tycker han förkännar beröm, sen finns det säkert andra som
gör det också..
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:28
Essien är avstängd även i denna matchen. Tro det eller ej, men ingen har hitintills beskyllt oss för den avstängningen. Peppar peppar. :-)

Snälla, kan vi slippa alla jämförelser om vilken spelare är bäst. Chelseafans håller på sina spelare, vi på våra. Jorden är rund. Move on...
Barcelona Cule-10
2006-03-07 19:25
Sheet snart så smäller det!!
Essien är med idag va ???

VISCA EL BARCA !!!!!!!!!!!!!11
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:24
Cervantes//

Xavi kör stenhårda pass i bergen utanför Barcelona på egen hand. Enligt alla rapporter (tidigare sådana) så ligger han några veckor före tidsplanen och räknas eventuellt vara tillbaka någon gång i april. Låt oss hoppas det. :-)
Barcelona La Rambla
2006-03-07 19:22
LME//
Som sagt, jag håller hellre en lite mer ödmjukare attityd. För att besvara din fråga angående rivaliteten. Jag hoppas verkligen Arsenal sparkar ut marängerna ur CL så långt det bara går. :-)

Mr Eleganten//
Jag rekommenderar dig att uppdatera historiekunskaperna. Det brittiska imperiet föll i och med att kolonin Singapore föll under 2:a världskriget. Trodde faktiskt det var "common knowledge". Tydligen inte. :-)~

Vámanos cañoneros//
Tack för lyckönskningarna. Räknar med att ni förpassar marängerna ur turneringen i morgonkväll. Det skulle ge mig dubbel glädje om allt går som jag hoppas i kväll. :-)
Barcelona Barça82
2006-03-07 19:17
Ämne: Barça82// För att vi....
Det är inte omröstningen i sig, det är själva frågan som är löjlig.

Det är som att säga att alla domare är emot chelski
Barcelona Patrik
2006-03-07 19:16
Frazer Bass

Att du ens orkar.

Börjar bli nervös nu men jag tippar 2-1. Visca!
Spanien Cervantes
2006-03-07 19:12
Hur är läget med Xavi? Är han att räkna med till VM?
Frazer Bass
2006-03-07 19:12
Barça82// För att vi har en omröstning? Ja det är ju väldigt patetiskt, löjligt och fjantigt...

Kan du berätta var gränsen går? Är det patetiskt att ha en omröstning om hur en viss match går, eller vem som är Chelseas viktigaste spelare? Du kanske kan göra en lista på vad som är patetiskt, så vi inte gör fel nästa gång...
Barcelona barca_dreamteam
2006-03-07 19:07
Enligt Chelsea fansen dem senaste dagarna.

Lampard är bättre än Ronaldinho.
Terry är bättre än Puyol.
Messi skulle inte haft straff när han blev våldtagen av Terry.
De inte Mourinho som började med skitsnacket utan dem fjantiga fin spelande Barca spelarna.

När man läser sånt här trams så är det inte ens lönt att diskutera med dessa objektiva fansen.
Barcelona Barça82
2006-03-07 19:06
Ämne: Barça82// Skulle du ....
Det som är patetiskt är att ni vill få det till att ni är offer för nån j*vla konspiration, löjligt, fjantigt.

Var inne på the shed och läste igenom inläggen, det var många som tyckte att det var sandlåde-nivå på forumet, vad är då inte en omröstning om vilken spelare som ska få ett rött kort.

Förresten vad kostar ett fat råolja nu förtiden?
Barcelona Marcos
2006-03-07 19:02
- - -

Grabbar, klicka på länken, tanka ned, och kom in i rätt stämning ;) Snart smäller det...
Spinbad
2006-03-07 19:02
LME:
Tror ingen Cule håller på Real imorgon. Jag tror ni måste inse att ni fått en lite speciell plats i väldigt många fotbollssupportrars hjärtan, väldigt många önskar att ni åker ur alla turneringar så fort som möjligt.
Annons: