/spanien/barcelona/forum/247.aspx/spanien/barcelona/forum/247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-09-21 19:37
Haha bryter mot reglerna då jag diskuterar vårt eget lag och inför matchen. Att jag inte låter sig tystas och följa jantelagen bara för att det inte passar en del här är ert eget problem. Ni borde bäst passa i ett land som Ryssland och Nordea Korea dör bara samma åsikter gäller. Såna som er är tydligen inte uppväxta i ett demokrati.
Barcelona Bosketts
2016-09-21 19:36
@enkos:

Men ändå vet du att Real har tur och att Zidane är en dålig tränare och att Ronaldo är en dålig spelare.

Otroligt!
Barcelona enkos
2016-09-21 19:33
Blaugrana
Du får visst svar på dina frågor men du har tydligen inte förmåga att förstå dem.
Barcelona enkos
2016-09-21 19:32
Ni har så fel när ni hävdar att jag kommenterar en pågående Real match här. fullständigt lögn då jag inte ens kollar på deras matcher.
Barcelona Blaugrana91
2016-09-21 19:32
Dessutom känns det som personen ifråga inte klarar av att svara på frågorna man ställer. Jag har haft ett flertal diskussioner med den här skribenten och mycket sällan jag ens får tillbaka något motargument... Kommer hädanefter inte diskutera med den här personen förens nivån höjs.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-09-21 19:31
Vi har haft dåliga dagar mot Atletico när de slog oss två gånger och sedan kunde vi inte stoppa Real från att vinna två CL titlar. Vi har också klagat på svackan och nu är vi i stort sett skadefria och utvilade så som sagt inga ursäkter. Bara vinst som gäller .
Barcelona Capitan
2016-09-21 19:27
Eller stäng av enkos. En av huvudanledningarna till att jag slutat skriva här. Trots flera tillsägningar samt lovord om förbättring fortsätter skribenten med att sänka nivån grovt på forumet. Nästan alltid lyckas enkos göra sig själv till ett diskussions ämne. Nu får det räcka MOD! Spärra enkos som ständigt bryter mot forumets regler.
Barcelona Katalano
2016-09-21 19:23
@enkos:

Alla kan ha dåliga dagar. MSN kan ha en sån kväll helt enkelt oavsett hur mkt LE försöker elda på dem. Man kan inte välja ut en syndabock innan en match spelats. Tänk till lite.

--------------------------------------
Håller för övrigt med om att Mod borde stänga ner forumet ikväll.
Barcelona neymar JR
2016-09-21 19:18
Nej nu börjar t om jag tröttna på det här trollet. Problemet är att han är som aktivast här inne just när real spelar. Så mod stäng ner forumet redan vid kl 20:00
Barcelona Bosketts
2016-09-21 19:18
@enkos:

Men herregud människa. Kan du ingenting om fotboll? Du pratar själv (varje dag, flera gånger, hela tiden egentligen) om vilken tur Real Madrid har. Varför skulle man inte kunna ha lite oflyt och förlora på en eller två frisparksmål utan att det är Luchos fel?
Barcelona Blaugrana91
2016-09-21 19:17
*din
Barcelona Junta Dimision
@enkos:

De har väl sitt egna ansvar också? Tänk om de råkar missa 5 frilägen vardera, medan Atletico gör ett fem meters offsidemål, är det också LE:s fel? Patetiskt att ha redan valt ut ett offer vid en eventuell förlust.
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=enkos]LE är ytterst ansvarig att få MSN att prestera genom att förbereda de till matchen. En Atletico frispark här och där är inga ursäkter. matchen ska bara vinnas annars får han lika gärna avgå. [/QUOTE] Ja Enrique ska självklart förbereda laget, men hur kan det vara hans fel om enskilda spelare har en dålig dag eller om vi får något domslut mot oss etc.?? Om du presterar dåligt på jobbet skyller du på sin chef då eller?
Barcelona enkos
2016-09-21 19:08
LE är ytterst ansvarig att få MSN att prestera genom att förbereda de till matchen. En Atletico frispark här och där är inga ursäkter. matchen ska bara vinnas annars får han lika gärna avgå.
Barcelona Bosketts
2016-09-21 19:07
Det är väl lika bra att slänga ut en vädjan till mod på en gång tänker jag:

Snälla lås forumet vid en förlust ikväll.
Barcelona I.Cuenca
2016-09-21 18:50
[QUOTE=Blaugrana91]Så du påpekar indirekt att en ev. förlust kommer bero på Enrique? Och detta innan matchen ens spelats.... Ursäkta men hur f*n kan du bara förutspå det?? MSN gör en dålig match, Atletico får en felaktig straff , Atletico får till ett snyggt frisparkarsmål osv, men visst alla dessa scenarior hade varit Enriques fel.... Jag förstår inte hur vissa tänker.... [/QUOTE] Håller med!!!
Barcelona Blaugrana91
2016-09-21 18:49
[QUOTE=enkos]Barcelona är det klart bättre laget än Atletico och har bättre spelare , dessutom spelar hemma inför sin publik, och inte minst har vi revansch att utkräva för två tunga förluster i CL. Nu finns det inga ursäkter och allt annat än seger får LE bära ansvaret! [/QUOTE] Så du påpekar indirekt att en ev. förlust kommer bero på Enrique? Och detta innan matchen ens spelats.... Ursäkta men hur f*n kan du bara förutspå det?? MSN gör en dålig match, Atletico får en felaktig straff , Atletico får till ett snyggt frisparkarsmål osv, men visst alla dessa scenarior hade varit Enriques fel.... Jag förstår inte hur vissa tänker....
Barcelona enkos
2016-09-21 18:26
Simeone är skicklig på att få sina spelare att provocera och i Atletico har vi många sådana som är redo med fula knep så särskilt Neymar och Suarez måste ha is i magen och inte låta sig provoceras för korrupta domarna styrda från Madrid behöver inte så mycket för att visa ut våra spelare.
Barcelona enkos
2016-09-21 18:22
Barcelona är det klart bättre laget än Atletico och har bättre spelare , dessutom spelar hemma inför sin publik, och inte minst har vi revansch att utkräva för två tunga förluster i CL. Nu finns det inga ursäkter och allt annat än seger får LE bära ansvaret!
Barcelona I.Cuenca
2016-09-21 18:13
oj så nervöst det är!!!! älskar/hatar sådana här matcher.
Barcelona neymar JR
2016-09-21 17:58
Suarez: "There’s nothing that thrills me less than playing against Atlético. They’re so annoying." Haha exakt så man känner, men ändå så vill man verkligen tvåla dit dom.
Barcelona Nemesis 10
2016-09-21 17:36
Längtar verkligen till matchen ikväll, även fast jag tror vi kommer fixa det så finns det två spelare som tycker kan höja sig, det är Busquets och Mascherano.
Jag tycker inte riktigt att dom har visat lika bra form som resten av spelarna i startelvan, jag hoppas verkligen att Busquets levererar idag som han vanligtvis brukar göra för han kommer vara otroligt viktig i kväll.

Annars har resten av spelarna i startelvan visat mycket bra form, jag hoppas bara vi sätter våra chanser för då vinner vi utan tvekan :)
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-09-21 16:45
Hela 1 timme och 8 minuter lång video på Neymars 15/16 säsong producerat av den bästa fotbollskanalen på Youtube, Gaebba För er som vill ladda upp inför matchen ikväll, rekommenderar jag denna underbara video.
Barcelona NoGo™
2016-09-21 14:15
@El Pistolero #9:

Hahah vad ska man säga...?!
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-21 13:53
Douglas "squatted" at Camp Nou office in horror after refusing to sign loan papers (sport) Before his loan to Sporting was announced, there was a bizarre incident in the club offices. Douglas was summoned there and with all the papers on the table to send him to Abelardo's team, he refused to sign. (sport) The Brazilian would not listen to reason and seemed very upset at having to have to leave the Camp Nou
Barcelona Deulofeu
2016-09-21 13:37
Nu lägger jag jobbet åt sidan och kör senaste hemmamatchen...

Samma laguppställning förutom Bravo------Ter Stegen samt Alves----S.Roberto

6 ändringar i Atleticos uppställning!
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-21 13:35
Aleix "Douglas" Vidal alltså utanför truppen igen. Det får mig att tänka - varför ger inte Lucho Sergi Palencia chansen i A-laget? Lagkaptenen i B-laget som spås en underbar framtid. Han kan knappast göra det sämre än Vidal? Bara ge han chansen o han kommer ta den precis som dom flesta la masia-spelare gör. Kolla på Tuchel i Dortmund som ger unge högerbacken Felix Passlack som är 18 jävla bast chansen mot Bayern bl a. Palencia är 20 år. Varför kollar Lucho inte åt det hållet?
Barcelona Deulofeu
2016-09-21 13:29
Denna Pep alltså synd att han ser på fotboll som vår klubb vi jagar ju ständigt samma spelare och oftast vinner han den kampen med sin enorma dragningskraft alla vill ju spela för honom.

Nu har de alltså börjat scouta Grimaldo som vi ratade av någon anledning.Han har inlett ligaspelet i Benfica lysande.

Dessutom är han på jakt efter Bellerin lite jobbigt kan man tycka.

Att han snuvade oss på Gabriel Jesus kommer göra ont varje match man ser med honom.Det samma gäller Sane också ända trösten är väl att båda var för dyra för oss...

Det sjuka är ju hur bra han blivit på att värva minns hos oss han värvade en hel del skumma spelare.

Nu värvar han klockrent de största talangerna och färdiga superspelare!

Pep är Vår största beundrare och numera fiende!
Barcelona Deulofeu
2016-09-21 13:24
Atletico blir ju mer och mer lika oss faktiskt om de nu väljer Koke centralt har de nästan bara korta spelare i mittfältet och framåt längst är Saul som är 182 cm.

De har ett eget tremanna anfall GGC som inte blir att leka med.

Lite orolig är man ju för S.Roberto han kommer få mycket att göra ikväll.

Griezmann,Saul samt Godin är annars de man är rädd för världsklasspelare hela bunten.

Atletico har alltså släppt in 1 mål och hållit nollan i senaste fyra matcherna.

Det vill till att MSN är på tårna ikväll.

Sjukt taggad men först en liten aptitretare med Real-Villareal innan.
Barcelona Deulofeu
2016-09-21 13:20
Om 12 timmar ligger man i sängen och går igenom matchen igen i sitt huvud.

Hur kunde vi plötsligt vara så bra, vilken match av Mascherano och S.Roberto ska vi inte tala om han hade Carrasco i sin ficka.

Ter Stegens aggressiva målvaktsspel gjorde att de inte knappt kom till skott.

MSN ska vi inte ens tala om 4 mål snickrade de ihop och då gjorde ändå Oblak en toppenmatch!

Man får hopas!
Annons: