/spanien/barcelona/forum/24697.aspx/spanien/barcelona/forum/24697.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Chrissan
2006-04-26 21:21
Ämne: Häng med på Glenn-bi....
larsjoel

Vill ha en GAIS-tröja som man kan bränna så här är mitt tips: 7, 9 & 10. Tycker att Glenns kommentar från igår är så typisk honom. När Gilberto blev tacklad av någon gjorde han en ful eftersläng genom en spark på denne någons knä. Glenn svarar snabbt att det där är ingenting samt att det är sånt som händer i fotboll. Smart Glenn!
Barcelona MilliVanilli
2006-04-26 21:18
Glenn Hysen är skälet till varför jag inte betalar TV license.
Real Betis larsjoel
2006-04-26 21:16
Grejen är ju att Glenn hör till CL-sändningarna precis som man måste ha snaps på midsommar! Tänk CL utan Glenn och Thomas i studion?!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-04-26 21:14
MilliVanilli//
"eller vem vet glenn kanske är död och dom bara spelar upp gamla kommentarer lite här och var, det skulle förklara en hel del"

Cyniskt: Ja
Roligt: Mycket! ;-P
Barcelona MilliVanilli
2006-04-26 21:12
Ämne: Häng med på Glenn-bi....
hehehe, jag ska personligen skicka in den listan till glenn och be honom hålla käften, inte äns kineserna på ESPN stör mig så mycket som glenn, man kan tro att han glor på big brother när man hör hans kommentarer.....eller vem vet glenn kanske är död och dom bara spelar upp gamla kommentarer lite här och var, det skulle förklara en hel del.
Barcelona Ghazza
2006-04-26 21:09
Kom igen nu Barca!
Real Betis larsjoel
2006-04-26 20:53
Häng med på Glenn-bingon från början!

Bingobricka 3x3 rutor:

1. “Kandidat nummer 1 - Puyol. Inte ett misstag idag”
2. “Det daltas för mycket med målvakterna i målområdet”
3. “Som gammal mittback är det bedrövligt att se barcelonspelarnas filmande”
4. “Kandidat nummer 2 - Nesta. Gör aldrig en dålig match.”
5. “Dom hade behövt någon med fart i offensiven nu när Messi är halvskadad. Ta en sån som min son, Tobias Hysén i Djurgården, som jag även är agent för. Han kämpar i alla fall.”
6. “Kandidat nummer 3 -Márquez. Det blev en mittback här med”
7. “Alltså, Gattuso är för aggresiv. De e la ok att spela hårt men han har ju redan ett kort. Ta en spelare som Gerrard i mitt gamla lag Liverpool. Han spelar oftast smart”
8. “Glöm inte bort att vi sänder Champions League i höst med Zlatans Juventus”
9. “Säga vad man vill om Inzaghi. Han syns inte mycket under en match men helt plötslig är han där framme och hugger.
10. “Shevchenko var bättre för 3-4 år sen”
11. “Ja, det är inga meter.” (sagt om ett skott som går strax utanför)

Sätt slumpmässigt in citaten i de nio rutorna. Förste man att få bingo vinner en Gais-tröja och spelen Fifa 1997 och Football manager 1993.
Barcelona culeninha
2006-04-26 20:45
Hör ni vad vackert!!!!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:41
För de som behöver streams. Finns massor i länktipset. Dags nu!

Vamos Blaugrana, a por Paris!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:31
Okej dags att dra mig de börjar nu. Visca!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:30
VAMOOOOOOOOOOOOOOS BARCAAAAAAAA
Atlético Elwis
Jag vill bara önska er lycka till - Det märks att det är Barcas år i år.
Barcelona La Rambla
Oj nu är det nervöst!

Força blaugrana!
Barcelona culeninha
Okej, 20 minuter kvar. Darrar nästan, självklart nervös men samtidigt tror jag att det här kommer att bli så jäkla kul. Njut alla culés!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:25
Dios su mismo mira desde su paraiso abajo al este mundo, coge sus manos y apunta a su crazon, un corazon del balugrana un corazon del Barça, por favor que nos ayudemos hoy. Visca el Barça vamoooooooooos..!!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:13
Startelvan:

Valdes; Belletti, Marquez, Puyol, Van Bronckhorst; Iniesta, Edmilson, Deco; Giuly, Eto’o, Ronaldinho

Helt rätt att börja med Giuly. Det här ser bra ut, det enda orosmolnet är Belletti även om han den senste tiden verkar ha tagit till sig vad Rijkaard försöker banka in i hans skalle och skärpt till sig defensivt.
Barcelona II Barça II
2006-04-26 20:08
Snart början festen! Och det här mina vänner är våran fest, vi vinner! Må Gud vara med oss! Mot Paris!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:02
Nu gäller det culés. Det vi har väntat på i så många år. Nu är vi nära. Men först ska de senaste årens europeiska gigant övervinnas. Om någon tror att det blir lätt, tänk om. Milan kommer att sälja sig dyrt, de har erfarenhet av sådana här matcher. De har det taktiska kunnandet. Jag är mycket nervös inför den här matchen. Alla milanfans har inför det här semifinalmötet varit kaxiga och man har fått läsa att Barcelona är ett överskattat lag och att oss avfärdar de lätt. Jag hoppas att Barca bevisar motsatsen ikväll. Det kan gå hur som helst men utgångsläget kunde inte ha varit bättre.

Vamos Blaugrana!

Vámanos cañoneros//

Tack för lyckönskningar! What the fuck? Har du fixat biljetter? Kollade på det senast idag och de var allt annat än billiga. De billigaste gick på ca 1300$. :(

Har du någon schyst länk på billigare biljetter? Tar vi oss till Paris, så ska jag bara ta mig ner.

Grattis till finalplatsen.
Barcelona Marcos
2006-04-26 20:01
Någon som har tips på hur man får ner sin nervösitet? Ber till Gud, vill inte uppleva samma tomma känsla som när vi åkte ut mot Juventus för några år sedan när Zalayeta gjorde målet i förlägningen.

Vi ska vinna.

Skönt att Nesta missar matchen då han är den enda i Milans försvar som aldrig gör ett misstag.
Ricardo Rodriguez
2006-04-26 19:59
Tjenare allihop, det här är mitt första inlägg här... Någon kanske känner igen mig som Robin på Leeds-forumet, vill bara säga att ikväll blir det fin fotboll som tar Barcelona till en välförtjänt final :)
Barcelona Cule-10
2006-04-26 19:58
Hellow
Barcelona Der Afro
2006-04-26 19:56
Upplagt för fotbollsfest ikväll eftersom Milan måste anfalla. Gårdagens match var ju rätt dålig, vi får visa hur en slipsten ska dras.

Önksar alla matcher var så här spännande ... :)
Seine Saint-Denis
2006-04-26 19:53
Skaka om och kör ut Milan ikväll!
LYCKA TILL!
the REAL thing
2006-04-26 19:52
Vill bara lyckönska er ikväll. Hoppas ni förnedrar jävlarna från Milano.

Ser onekligen bra ut med Costacurta som mittlås. Finns de ngn aktuell startelva?
Barcelona Cule-10
2006-04-26 19:42
VISCA EL BARCA!! VAMOS BARA Y SEMPRE BARCA!!
Te quieremos FUTBOL CLUB BARCELONA !
hoppas allt går bra ikväll gubbs.
Lycka till alla mina barca bröder
Barcelona Plorenzo
2006-04-26 19:19
Varför inte dra fördel av att Costacurta spelar ??

In med Giuly!
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-26 19:13
Läste lite på Milans forum och det verkar som om Nesta inte kan medverka och ersätts av Costacurta.Om så är fallet är det en klar fördel för oss.
Barcelona Gabriel
2006-04-26 19:05
Självklart kommer ingen underskattning att ske och det var det jag ville förmedla. Rijkaard är duktig på att dra ner euforin när det går som bäst för oss (vilket det har gjort en längre tid nu), jag oroar mig inte för det.
Barcelona Tompa
2006-04-26 18:53
Le_boss:
Klart Gunners är värda en finalplats. Att slå ut både Real Madrid och Juventus är starkt, t.om mycket starkt.

Ser fram emot en fantastisk final mellan två spelande lag. Men ärligt talat, det ni visade upp igår fick jag inte gåshud av precis. Ett skott på mål på hela matchen, inte bra. Tur för er att Villareal inte var särskilt effektiva framåt i kombination med storspel av Jens Lehman.
Barcelona Plorenzo
2006-04-26 18:50
Många här inne pratar om de gula korten på Puyol och Marquez..

Visst, såklart vill man inte att de drar på sig korten men samtidigt måste vi tänka på att inte ge Inzaghi och Sheva för mycket utrymme.
Hårt men shyst..
Edmilson måste spela bra för att det ska funka
Annons: