/spanien/barcelona/forum/24687.aspx/spanien/barcelona/forum/24687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2006-08-29 19:24
Ja, nordvästra. Cirka 20-25 mil från Travemünde dit båten går. Så det tar inte alltför lång tid. Dock beroende på var i Sverige man bor då så klart.
Barcelona tarrak
2006-08-29 19:22
Klint/Hmm, där sa du nåt. Det har jag inte tänkt på, men det låter helt klart intressant. Bremen ligger i norra Tyskland va?
Barcelona Klint
2006-08-29 19:20
Finns det intresse här att dra ner till Bremen och kolla när Barca spelar?
Barcelona (SAMI)
2006-08-29 19:12
BARCAA!!!!!!1 BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Barcelona tarrak
2006-08-29 19:09
Ämne: är det någon som kan....
Jag vet en, Motta själv! Låt honom ¨få lite regelbunden speltid och avsaknad av skador så ska du få se på grejer! Jag tycker att han vid ett flertal tillfällen bevisat sin klass bl a mot Chelsea. Dessutom är han en lojal spelare med skön inställning och förhållandevis låg lön. Perfekt back-up till Edmilson!
Barcelona Jontteee
2006-08-29 18:53
La Rambla

Kan du vara gullig och länka upp målen igen, kom nyss hem från jobbet missade jääävla matchen igår och är supersuger på att se Barcas mål.

Jag provade med att laddade ner det du la upp men det va många som hade redan ladda ner så PLZ!!
Barcelona rico
2006-08-29 18:05
Ämne: Om man ser till spel....
Om man ska betygsätta andra halvleken så JA, annars så är det ganska rimligt betyg som dom flesta fick. Men jag skulle nog inte ge Messi en 5:a visst var han duktig och var egentligen den som oroade Celta försvaret men jag har sett honom bättre.
Barcelona Södan9
2006-08-29 17:28
Om man ser till spelarbetygen från igår verkar det som barca gjorde en bra match. Var det verkligen så? kunde inte se matchen själv :(
Barcelona mer än en passion, mitt liv!
2006-08-29 17:08
är det någon som kan övertyga mig om att motta ska spela för oss, jag anser inte det
Ovetjkin
2006-08-29 17:08
Barca utan Henke är som kärlek utan kyssar!

Forza Barca! & Forza Helsingborgs IF!
Barcelona vedran
2006-08-29 16:48
tack så mycket alex!
Barcelona AlexC
2006-08-29 16:36
Vedran//

Se länktips.

Ett tips är att scrolla till inläggen skrivna någon timme efter matchen. Där brukar i stort sett alltid finnas länkar till målen.
Barcelona vedran
2006-08-29 16:25
någon som har länken till målen som gjordes igår ?
Barcelona rico
2006-08-29 16:24
Ämne: Har TV4+ bestämt vil....Vad jag förstått efter Barça matchen igår, när dom visade sin tv tablå för vilka matcher dom ska sända nästa omgång, så ska Sportexpressen oxo visa la liga matcher under helgerna t.ex. så ska dom (börja) visa lördag/söndags matcher 17:00/19:00 medans tv4+ visar sina helgmatcher.

Tittarombudsmannen: Hans Pekkari, sportchef på TV4

"Totalt kommer vi att visa närmare 200 direktsända matcher från La Liga den kommande säsongen. Huvuddelen kommer, precis som tidigare, att sändas i TV4 Plus, men vi kommer också att komplettera utbudet med kontinuerliga matcher i vår nya sportkanal, TV4/Sport-Expressen. Totalt innebär detta att de svenska TV-tittarna får ett ännu fylligare utbud från La Liga de kommande åren."

Är nog bäst om du skaffar Sportexpressen, finns ju flera underhållande matcher i la liga i år med tanke på hur bra dom andra lag har värvat + det är ALLTID underhållande o se Real Madrid torska. Nån fler som tyckte att Real spelade som Juventus!?

Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-08-29 16:23
Tempo tempo tempo. Vart fanns det i den första halvleken? Man såg det i den andra. Det är kort och gott så man kan beskriva Barcas spel igår.

Måste bara börja med att ösa lovord över Messi och Iniesta, vilka killar. La Masia har gjort oss alla en stor förtjänst och resultatet bevisar sig i Europa och i Spanien. Vi allá brukar säga att det är Deco som ökar eller sänker tempot i våra matcher. Men igår ökade bara Messi tempot, vilken kolossal fart den där 19 åringen har. Iniesta dominerade överallt på plan, jag kommer ständigt ihåg sekvensen då Iniesta tog en 60-75 meters löpning för att ta hand om Gios efterlämnande yta, och som han fösvrade sig. Maken till allround spelare har jag inte sett. En riktig dynamo i den rätta bemärkelsen!

Sen måste jag bara tacka spelarna för att dem visade lite jävla anama. Eto´o:s löpningar Deco:s spring utöver hela planen och El capitan, el corazon, Carles Puyol alla rensningar alla glidtacklingar. Tack för att ni visade lite jävla anama!

Annars var det mest tempot som förstörde allt, aldrig sett maken till trögare Barca spel utöver dessa tre säsongerna som jag gjort i den första halvleken här och i matchen mot Sevilla. Jag vet inte vad Rijkaard sa till spelarna i paus men jag tackar honom för det.

Fyra saker lyste igenom denna match, jävla anama, Messi, Iniesta och Barcas tempo i andra halvlek. Celta kunde bara inte stå ut.

Visca el Barca i visca Catalunya!

Ps: Kom ihåg att vi vann utan Ronnie!
Eat my shorts Madridistas som säger att vi inte kan vinna utan honom, EAT MY SHORTS !!!
Barcelona Ravo
2006-08-29 16:21
taaaaacccccck
Barcelona (catalonia barca)
2006-08-29 16:17
Ruben
hur har du fått informationen angående vilken kalan som visar matcherna ???
Barcelona Saforcada
2006-08-29 16:11
Ravo

Där kan du ladda ner den.
Barcelona Garrincha.
2006-08-29 16:00
Jag känner mig, trots gårdagens fiasko, ganska optimistisk till att få se många matcher på TV i år. Tack för dom lugnande nyheterna Rubén.
Barcelona Ravo
2006-08-29 15:59
jag har aldrig sett oss spela samtidigt som real :D
Barcelona Garrincha.
2006-08-29 15:57
Det kanske bara är någonting jag har fått för mig, men visst brukar vi spela väldigt många av våra matcher sent på Söndagarna? Sen spelar vi ju aldrig samtidigt som Real, eller inbillar jag mig det också?
Barcelona Barca Ginga
2006-08-29 15:54
Du är välkommen Lisa!
Barcelona Ravo
2006-08-29 15:52
är det någon som har barcelonas låt?! har letar hur länge som helst utan att hitta ett spår av den :(
Barcelona Ravo
2006-08-29 15:49
läste spelar betygen nyss och jag håller med fullständigt :D
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-08-29 15:47
Ämne: Garrincha.

TV4+ k....
tv4+ sänder matcherna som går klockan 22 på lördagar och klockan 19 och 21 på söndagar och SportExpressen sänder matchen 20.00 på lördagar och 17.00 på söndagar + vardags matcherna....
Barcelona Lisa
2006-08-29 15:46
Upptäckte precis detta underbara forum. Synd att jag inte upptäckte det igår då jag inte lyckades hitta någon slags information under matchens gång. Har heller inga fotbollsintresserade kompisar att fråga. Tack tv4 för en förstörd kväll!
Blev imponerad av La Ramblas kunskap. Hur hittar man all information?!
Barcelona Visca el barca Visca el catalonia y visca el copa
2006-08-29 15:38
vi vann borta mott celta vigo med 2-3 och messi var en ny ronaldinho och vi vann utan våran bästa spelare. Messi är i enan klass med alla vigo spelarna
Barcelona Evička
2006-08-29 15:37
The Sun kan vara ganska komiska stundtals. Undrar hur mycket av det de skriver som har en gnutta sanning i sig över huvud taget.
Barcelona La Rambla
2006-08-29 15:22
Engelsk media är inte sena med att haka på i teorier att det skulle finnas en fnurra på tråden mellan mister och Ronaldinho. Tydligen har det fått för sig att Rijkaard har petat Ronaldinho inför Celta-matchen för att han inte tränade med laget i söndags. Nu tror tidningen att stämningen inte är den bästa i omklädningsrummet och därför ser Ronaldinho nu över sin framtid. Detta skulle ha fått Chelsea och Milan att höja beredskapen. Haha, vilka pajaser. De har tydligen missat att Ronaldinho var på Camp Nou och tränade inne i gymet tack vare skadan.
Barcelona Gabriel
2006-08-29 15:13
Igår fick alla en smäll på käften som påstår att vi är nada utan Ronaldinho. Vi vann igår borta mot ett av de tuffaste motstånden i la liga på bortaplan och det utan Ronaldinho. Jag skulle bli förvånad om Real ens fick med sig en pinne där med ordinarie lag!
Annons: