/spanien/barcelona/forum/24681.aspx/spanien/barcelona/forum/24681.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Schubert
2006-03-11 23:34
Puyol ska spela mittback. Han är för bra som mittback för att slösas bort på en kant.

30 m euro har jag aldrig hört talas om för en ytterback. Har svårt att tro att det blir såna summor. Men givetvis borde Barca backa ur om det blir så dyrt.
Barcelona Ghazza
2006-03-11 23:17
Koeman?
Barcelona palma
2006-03-11 22:53
Tja......hjälp mig.....Vad hette den store fysiske lagkapten i Barca på 90 talet ?

Vad hetter målvakten som stod mot Göteborg i Europacupen ?
Barcelona Cryuff
2006-03-11 22:22
tjena jag är tillbaka
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-11 20:38
Angående Ezquerro måste jag ha fattat det fel, läste det nämligen på en spensk sida och fattade inte allt.
Sorry alla som blev lacka.
Tycker ändå att både Maxi, Ludo samt Henke är bättre än Ezquerro, och att han är mitt sista val bland de fyra.

Har alla sett videon på Ronnie när han spelar Samba med gruppen samba tri i ett vardagsrum, ganska roligt att titta på länken finns där över.
Pelada
2006-03-11 20:35
André

Måste hålla med, hoppas verkligen att det kan bli lite riktig fotboll mot Benfica. Matcherna mot Chelsea var egentligen ganska tråkiga (men underbara på sitt sätt) eftersom Chelsea i grund och botten spelar en tråkig fotboll.
Barcelona Itom
2006-03-11 19:36
Hjälten av Wembley återvänder till CN.
Barcelona Jussinho
2006-03-11 19:27
Skön video, snacka om att Mourinho får äta upp det han sa om Messi..

Se Länk
Barcelona Barca Barca
2006-03-11 19:23
Ämne: Grabbar nu har jag h....
Kolla först, prata sen. Larsson har spelat bra. Men ge Ezquerro en chans om han nu får den. Låt inte Barca bli allt för beroende av Larsson han lämnar oss om några månader.
Deportivo André.
2006-03-11 19:22
Som Benfiquista ska det bli roligt att få se två offensiva lag spela boll i två matcher. Jag vet att det kommer bli väldigt svårt för Benfica, men vi får inte glömma att Benfica egentligen inte har något att förlora - det har Barcelona...
Barcelona barca_dreamteam
2006-03-11 19:13
Alves blir svårt att få om Pool lägger ett högt bud på honom.Men jag skulle faktiskt vilja se Puyol som högerback om vi lyckas få Perea.Då behöver inte Marquez sitta på bänken heller.Vi skulle inte förlora i snabbhet heller i mitten iom Perea.Då har vi minst sagt en kompetent backlinje.Så här skulle den se ut.

Puyol Perea Marquez Sylvinho
Barcelona AlexC
2006-03-11 18:57
Rambla

Det är nog summor som de marcus nämnde, tyvärr. Liverpool ryktades dessutom vara beredda att bjuda 30 miljoner Euro för honom, så Alves har jag inga större förhoppningar om att se i vårt lag nästa säsong.

Dessutom är inte Saviolas värde om han ingår som delbetalning inte särskilt stort.
Real Madrid zipp
2006-03-11 18:25
Ämne: Grabbar nu har jag h....
Lugna ner dig och läs ordentligt..de står bara att
Ezquerro e uttagen i truppen.de jag tror dom menar e att henke tar messis plats och Ezquerro tar henke gamla plats som messis avbyttare
Barcelona Suñol_
2006-03-11 18:13
Jaha han är bara uttagen i truppen, synd jag vill se Esquerro visa upp sig för han var riktigt bra i Bilbao förra året!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-03-11 18:13
La Rambla

Skulle nog inte säga att Ronaldos mål mot Celta Vigo var i klass med Maradonas mot england, men ett av de finaste är det iaf. Det är skillnad på England och Celta Vigo. I så fall skulle man kunna säga att Zlatans mål mot Breda var klassen högre än båda, vilket det inte är.
Sen tror jag att det är lite tidigt för 16 åriga Dos Santos att bli uppflyttad till A-laget. Han får nog vänta ännu en säsong skulle jag tro.

StREeT_STYLE
Var hörde du den nyheten?
Jag skulle bli lite förvånad om han startade, men visst har han mer i sig än vad han har visat. Han behöver nog mer speltid (Ezquerro). Så dålig var han inte i Bilbao.
Barcelona Suñol_
2006-03-11 18:11
StREeT_STYLE// tycker rijkard gör rätt att spela Esquerro han måste få matchtid och funkar det inte så är det väl bara byta in henke...Esquerro har varit lojal och inte gnällt det är hans tur att få visa upp sig.
Pelada
2006-03-11 18:09
Håller inte med dej Street Style. Själv tycker jag det är bra att vi lirar några andra spelare än de tre som är ordinarie och Henke. Men har inte du förbisätt den viktigaste grejen? Ezquerro är uttagen i truppen, och det är klart att man tar in en annan spelare än en skadad (läs Messi).
Barcelona Barca barca baaaarca
2006-03-11 18:06
Hej,, E det nånn som vet om milan-barcas länktipsar...snälla svara nånn tack
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-03-11 17:24
Ronnie-Eto'o-Larsson
----Iniesta-Deco----
--------Motta-------
Gio-Edmilson-Marquez-Oleguer
-------Valdes-------
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-11 17:08
Grabbar nu har jag hört den sjukaste nya nyheten, att Ezquerro ersätter Messi imorrn, vad in i h*****e är det.
Om man ska spela Ezquerro, så ska man göra det när vi möter enklare lag som t e x Malaga.

In med Larsson, snubben arbetsmoral är högre, plus hans kvalitee dördar Ezquerros.

Om någon har mer info i denna situatinon, snälla svara på detta inlägg.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-03-11 16:33
Soligt ute idag och ett trevligt real fan här inne.. fin dag, fin dag, tack #10Robinho synd att ni får stryk av Valencia ikväll bara! ;)

Hola les rambles!
Real Madrid #10 Robinho
2006-03-11 16:11
Grabbar får ni Daniel Alves då får ni en riktig bra högersida med Daniel Alves och Messi.

Jag tror och hoppas på att ni vinner C.L. Ni har världens roligaste fotboll och det är alltid ett nöje att titta på Barcelona och trion MESSI, ETO'O och RONALDINHO.
Barcelona Barca barca baaaarca
2006-03-11 15:30
e det nånn som vet om barca o milan på onsdag
Barcelona Itom
2006-03-11 15:17
14 största klubbarna i en organisation för att motverka UEFA och FIFA och se till klubbarnas intressen. Mourinho är sur över att Chelsea inte får vara med och leka.
Barcelona Puyolinho
2006-03-11 14:58
Någon Här inne som kan förklara vad G-14 är för någe ? Mourinha sa det ett antal ggr i Intervjun efter 1-1 matchen...
Barcelona La Rambla
2006-03-11 14:42
marcus//

Nej nej, några sådana summor är helt befängt att betala för Alvés. Därför hoppas jag att det kan bli en rimligare summa om Saviola ingår i bytet. Annars får det vara.
Barcelona pat-w
2006-03-11 14:11
ingen som lagt märke till att chelsea nu lagt en ny matta efter förlusten mot barca...

känns nog som att de va medvetet ändå från mourinho.

Barcelona Goma
2006-03-11 14:01
Rijkaard har sagt att Ezquerro ska ta Messis plats imorgon.
Barcelona Pellemannen
2006-03-11 13:50
Ämne: Är det ngn här som h....
Denna t.ex..
Barcelona Ronaldinho10_
2006-03-11 13:48
Ämne: Är det ngn här som h....
finns på www.youtube.com , sök på barcelona-chelsea så hittar du det!
benficka i kvarten, helt nöjd!
Annons: