/spanien/barcelona/forum/24676.aspx/spanien/barcelona/forum/24676.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-03-13 20:52
Låt oss hoppas att Motta får gå skadefri en längre tid nu. Han kommer bara bli bättre. Som det är nu får jag hjärtat i halsgropen så fort han ligger ner efter en smäll.
Barcelona Nemo
2006-03-13 20:50
Okej. Motta två mål? Julafton kommer tidigt asså ;-)
Celta Vigo Diego Placente
2006-03-13 20:49
hmmmm det beror på.
Om Barca skulle möta Celta nästa match skulle jag heja på Celta då Barcelona vinner ligan oavsett.
Men om det vore i första omgången hade jag sett det så är:
3-3
målskyttar: Motta 2 Messi 1 Placente 3
Barcelona Dani
2006-03-13 20:48
Ämne: Ämne: Dani.
....
Jo, det var det jag försökte säga igår, skönt att få medhåll från nån iaf =)

Men alla här inne var väl så förbannade, besvikna osv för att riktigt lyssna.

För övrigt har jag sett situationen igen, och jag kan inte avgöra om Edmilson träffade bollen, från en vinkel ser det ut som om han gör det, men inte från en annan. =)

Nog om straffsituationen nu från mig...
Barcelona Nemo
2006-03-13 20:44
Super-Barca. Ja, det är hans första FORMSVACKA 3 år. Inte hans första misstag. Kan du inte skillnaden så råder jag dig till att googla.

Diego Placente. Haha. Då är det lugnt. Vilket lag väger tyngst då?
2006-03-13 20:43
_Men visst, Jag kan säga ni om NI vill
2006-03-13 20:42
Haha.
Nemo,
Jag är både Celta och Barca fan. Jag var ju tvungen att välja något. Jag tänkte att Barca fans fanns ju ändå så många...
Barcelona Super-Barca
2006-03-13 20:37
Vadå Valdes första formsvacka på 3år
Killen gör faaan misstag hela tiden
Barcelona Nemo
2006-03-13 20:33
"Vi borde koncentrera oss på annat just nu" Säger han med Celta Vigo-tröjan ;-)
2006-03-13 20:32
Äsch, Valdes är ändå egen produkt. Vi borde koncentrera oss på annat just nu. BORT MED BELLETTI.
Personligen föreslår jag på att Placente(hehe)ska köpas.
Men det är ju inte precis ont om högerbackar i La Liga. Men Oleguer klarar sig fint
2006-03-13 20:26
Leo Franco?
Barcelona Nemo
2006-03-13 20:26
Diego Placente. Valdés fick inte heller chansen. Han tog den. Lite skillnad där du.

II Barça II
Messí är one in a million. Hans tårar mot Chelsea bevisar hur mycket han älskar fotboll och klubben - priceless!
2006-03-13 20:25
Men jag är inte emot Valdes. Han kan gärna fortsätta.
Jag bara menar att han inte är riktigt så fantastisk målvakt som Barca behöver.
Han hade säkert platsat i Celta, tror jag, men nog inrte i Barca
Spanien Wenger_Wonder
2006-03-13 20:25
Hola amigos!

Kanske kommer lite sent men jävligt skönt att ni körde ut Chelsea ur Champ. League.

Det enda som återstår nu efter att vi körde ut Real ur fotbollens finrum (Champions League) är att ni säkrar ligatiteln så fort som möjligt och Madrid har haft ytterligare ett år utan några titlar.

Skadeglädjen är den bästa glädjen! =)

Hälsningar från norra London ;-)
2006-03-13 20:22
Ämne: Kritiken mot Valdés ....
Jag anser att Bonano faktiskt inte var så dålig. Däremot var ju Rustu, Dutruel och Enke riktigt kassa.
Dessutom, Valdes har ju haft chansen riktigt länge nu. Fick Bonano det?Nej.
Kolla på återkomsten till La Liga för Argentinaren. Förutom tabben nu senast har han varit lysande.
Barcelona Barcelona.10
2006-03-13 20:21
Gårdagens förlust var ju lite valdes fel men personligen tycker jag valdes är en värdsmålvakt o man får tabba sig ibland...
men största felet var gjord av reikard... hela vår högerkant var urfunktion.. den där jävla beletti o guily är sämst... och att inga byten blev gjorda...min laguppställning mot ossasuna skulle se ut såhär.. Valdes-Oleguer,puyol,marquez,sylvinho-iniesta,edmilson,deco-ezquerro/larsson,etoo,ronaldinho...vi borde betala nått lag som kan ta emot beletti o guily...
tack för mig
Barcelona II Barça II
2006-03-13 20:20
Alltså Messi, jag älskar verkligen den grabben. Han hade ju inget kontrakt och kunde gå till vilken klubb som helst. Men endå valde han att stanna kvar hos oss. Det är respekt mina vänner, det är kärlek till en klubb.
Barcelona La Rambla
2006-03-13 20:13
"Real Madrid visar alltså öppet sitt intresse för Fabregas, och vi vet väl alla hur det går när Real Madrid vill ha något - man tar det."

Haha, snacka om att ha hybris. Dags att vakna upp, inte många idag som föredrar att gå till en krisklubb som Real. :-)~
Barcelona Qno
2006-03-13 20:13
Ämne: Kritiken mot Valdés ....
Mmm eller så kan vi slänga i Enke som hade en fantastisk karriär på Nou Camp.
Barcelona Nemo
2006-03-13 20:11
Kritiken mot Valdés är fortfarnade inte rättvis! Hans första formsvacka på 3 år. Ska vi ringa Rustu eller Bonano istället?
Barcelona Super-Barca
2006-03-13 20:06
Gabriel // Va säger d nu då efter d kritiserade mitt tidigare inlägg mot Valdes Tycker d att han sköter sig i målet elller ????

Köp Isaksson i sommar före VM innan alla ser vilken grym målvakt han är .....
Barcelona II Barça II
2006-03-13 20:05
OM Fabregas går till Real Madrid så är han en förädare, som Figo.
Barcelona Qno
2006-03-13 19:58
Shay Given är grym, riktigt grym och det kan jag som gillar Newcastle och som ser alla matcher jag kan säga.

Men värva han till Barcelona känns ju sådär...

Sen Robinson är också han en mycket duktig ung målvakt och han är nog om inte världsklass så är han i alla fall snäppet precis under, för om man är förste målvakt i England vid 25års ålder då är man bra.

Men vi behöver ingen ny målvakt, Valdes kommer att visa hur bra han är nu framöver.
Men om det är en sak vi behöver så är det en bättre andra målvakt.

Är Ruben bra ni som har koll på b-laget?
Barcelona barca_dreamteam
2006-03-13 19:47
SaMii^
Matchen slutade 1-2 till barca efter mål av Xavi o Kluivert VALDÉS STOR SPELADE !!! Enligt mig så är valdés en målvakt i VÄRLDSKLASS !

Då är du väl en av få som tror det.
Att säga att Given är kass visar hur lite du kan om fotboll.Kan garantera dig att han är mycket bättre än Valdez.
Barcelona Schubert
2006-03-13 19:47
Valdes är en bra målvakt. Visst finns det några i världen som är klart bättre, t ex Cech och Buffon, men dessa går inte att köpa. De som går att köpa är knappast särskilt mycket bättre än Valdes. Jag tycker att man bör satsa på Valdes.
Ashburn (Red)
2006-03-13 19:37
SaMii^//

Given kass? Jag ber dig följa Newcastles matcher en eller två månader, sedan göra ett nytt utlåtande i saken. Däremot håller jag med om att ni bör behålla Valdes, han är ung och kommer bli stabilare med tiden, det bästa nu är att ge honom fortsatt förtroende.
Barcelona SaMii^
2006-03-13 19:33
heh ! både robinson och Given är kass. Tycker vi ska behålla valdés och ge han förtroende många år framöver ! Är det bara jag som minns hans El classico för 2 sässongersen?

Matchen slutade 1-2 till barca efter mål av Xavi o Kluivert VALDÉS STOR SPELADE !!! Enligt mig så är valdés en målvakt i VÄRLDSKLASS !
2006-03-13 19:22
Det talas om att P Robinson eller S Given kan vara på väg till Barca.Hoppas att det stämmer.

Valdez om tabben.

Det var bara otur.
2006-03-13 19:18
Ronaldinho 9302
Jag vill inte ifrågasätta hans Barcahjärta,men han lämnade ju oss trots allt för Arsenal.Nu vet jag inte om det fanns personliga skäl eller familjeskäl.Det jag vill säga är att ingenting är omöjligt.Lägger Real ett högt bud så är det inte omöjligt att Arsenal släpper honom.
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-03-13 19:11
Även OM Fabregas skulle gå till
Madrid kan vi svara med att plocka upp
Giovanni Dos Santos.

Vilken kille
Annons: