/spanien/barcelona/forum/24670.aspx/spanien/barcelona/forum/24670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol_
2006-03-10 15:08
La Rambla// kanske Puyols farfar?
Barcelona La Rambla
2006-03-10 15:06
Rolika kommentarer på andra forum och deras självutnämnda så kallade experter.

Tror faktiskt Barcelona kommer åka ut mot Benfica. Deras hybris i kombination med Benficas tekniska skicklighet kommer bli deras fall.

Ja jävlar, om bara Barcelona hade varit ett lag med tekniska spelare så kanske vi hade haft lite chans mot Benfica. :-)~
Barcelona Kapten11
2006-03-10 15:05
Trots att jag själv inte har gnällt angående detta här, så håller jag inte riktigt med dig La Rambla.
När Chelsea slogs tillbaka på Stamford Bridge, stod det i svensk press att "Henke Larsson vände matchen". Journalister uttalar sig att med "Henke är Barcelona ett bättre lag än med Messi".
Zlatan presterar bra max en, två gånger per match, men anses ändå, av människor som i ärlighetens namn inte kan ha sett matchen, ha varit "strålande". "Han kan vinna Guldbollen". "Zlatan kan vinna skytteligan". Nej, det kan han inte, för han är, och kommer aldrig bli, en striker i världsklass. Dessutom måste han prestera i längre perioder, inte bara då och då.
Men hur som helst, självklart ska det skrivas om dom svenska stjärnorna, där är jag med dig, men när det skrivs osanningar, och journalisterna visar sig vara direkt okunniga, så blir man som fotbollsälskare(citat:Nordahl) rätt trött.
Barcelona FCBX85
2006-03-10 15:00
Låt AB skriva vad de nu fan vill, det är en svensk tidning och så klart fokuserar dom på svenska spelare. Liksom andra nationella tidningar så fokuserar man på sina landsmän. Whats the problem, om det nu är ett problem att läsa allt som står, jaa sluta läsa AB !
Barcelona Suñol_
2006-03-10 14:59
...och det ska bli kul att se konungens återkomst till Camp Nou.
Barcelona Suñol_
2006-03-10 14:58
Jag hoppas verkligen att det blir Barca - Lyon i semi två av världens roligast lag...kan det bli bättre?
Barcelona FCBX85
2006-03-10 14:57
Bra lottnings, skönt o slippa allt skit snack nu inför matchen som man fick uppleva mot chealse. Så nu kan gubbarna konsentrera sig på matchen för fullo.
Barcelona Suñol_
2006-03-10 14:57
jag undrar om Barca matchen kommer visas på viasat 1 efter som det är garanterat att juve-arsenal matchen sänds på Ztv...
Barcelona Patrik
2006-03-10 14:51
10Zidane10

Att skriva:
"Da sant att ni är världens bästa på att spela det spelet ni gör nu. Men Real Madrid var bättre när dom spelade som er nu från 2000-2003 än de ni gör nu."

Är ju ganska uppenbart att det blir hugg mot dig och det vet du givetvis om. Känns ju rätt onödigt.
Barcelona Tompa
2006-03-10 14:51
Mycket bra lottning. Skönt att vi slipper någon av Milan, Juve och Lyon. Inget ont om Benfica nen det är ett lag som vi bara ska slå, punkt slut!
Barcelona La Rambla
2006-03-10 14:49
Hur fan orkar realfans, och nu även culés gråta över AB löpsedlar om Zupermöte hit och dit. Vem bryr sig? Det hela verkar bottna i ren och skär avundsjuka att det egna laget inte framhålls lika mycket i media. När ska ni fatta, Ljunberg och Zlatan kommer ifrån Sverige. Tror väl fan att svensk media skriver överdrivet mycket om dem då. Hur svårt ska det vara att fatta?
Barcelona Qoroo
2006-03-10 14:49
Hej Grabbar o Flickor(Madridistas (Skämt))!!!
Skönt att vi fick Benfica, troligen kommer vi att
få möta Lyon i semi.

Undrar bara en sak, spelas semi i frankrike eller
det vanliga hemma-borta sättet!!
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-10 14:43
Tack La Rambla
Jag ville inte ställa till med bråk. Jag ville bara diskutera med Gabriel om barcelonas spel(som jag tycker är världens bästa just nu).
Barcelona II Barça II
2006-03-10 14:41
Nu har det redan börjat i svenska tidningarna, "Zupermötet mellan Zlatan och Ljungan".
Barcelona Gabriel
2006-03-10 14:39
La Rambla

Gracias hermano, jag menar vadå mer profisionell? Skitsnack liksom, det är inte som jag skrivit nått taskigt/elakt eller sänkt nivån på nått sätt i det jag skriver. En normal diskussion där vi inte höll med varandra (vilket culés och madridistas aldrig gör) vad var som pågick. Hur som helst så hade jag sedan innan lovat mig själv att aldrig kommentera något som en madridistas skrev eftersom jag tröttnat på allt skitsnack här inne, så it wont happen twice(så länge det inte förekommer personliga påhopp från dem på mig).
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-10 14:37
varför försöker ni hitta bara fel när en madridistas snackar här? Ni sa ingenting om att jag sa att ni är världens bästa på spela de spelet ni gör nu. Man får väl diskutera här va?Vad var så oproffesionell med mig?
jag använder ju inte fula ord som [ B_A_R_C_A ] gör.
Barcelona La Rambla
2006-03-10 14:32
[ B_A_R_C_A ] och alla andra hormonstinna culés, lugna ner er lite och vårda språket lite tack. Det är ingen som tvingar er att besvara en realsupporter. Ni behöver heller inte lägga er i en diskussion som inte ens innefattar er. Nu var det Gabriel och marängen som diskuterade. Så vad angår det er? Tagga ner lite va.
Barcelona Gabriel
2006-03-10 14:32
Kapten11

Ignorera madridistas? jo det sa vi, åtminstonde jag iaf, förlåt men jag kunde inte hålla mig. Nåja, palla slösa tid på naiva madridistas!
Barcelona Gabriel
2006-03-10 14:29
10Zidane10

Snacka någon annastans? Nej inte intresserad! Har viktigare saker att göra än att bestämma duskutionsplats med dig.

Mr_Dinho

Vadå mer profisionell? Jag tjaffsar inte med någon jag diskuterar det är en skillnad. Dessutom var det inget "oprofiosionellt" jag skrev!
Barcelona Kapten11
2006-03-10 14:25
Tycker det blev en bra lottning, Benfica ska bara slås tillbaka, dom hade trots allt en hel del tur mot Liverpool, som i sin tur inte är i närheten av vår klass.
Lyon-Milan låter som en riktig godbit, Juve slår nog tillbaka Arsenal tyvärr, och Villareal har helt klart skrälläge mot den troliga vinnaren av den sista åttondelsfinalen, Inter.
Nä, det här blir kul, vattnas i munnen redan.
I övrigt, sa vi inte att vi skulle försöka undvika att besvara Real-fansen?
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-03-10 14:18

10Zidane10 !

stick härifrån... va faan gör du härinne .. stick till din fucking madrid forum ingen vill ha dig härinne.. vem faaan vill diskutera med dig? .. fatta?
Barcelona Mr_Dinho
2006-03-10 14:16
Gabriel:

Visa att du är lite mer proffesionell än 10Zidane10 nu och sluta tjafsa.
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-10 14:15
Jag gör inte bort mig.Varför gör jag det?
Om du vill snacka på annan plats kan vi göra det.
Barcelona II Barça II
2006-03-10 14:13
10Zidane10//
Varför är du här inne och gråter? Det är inte vårt fel att Real Madrid INTE gick vidare mot Arsenal. Skäm inte ut dig mer.
Barcelona Valdés
2006-03-10 14:13
Viktor Munoz; Du glömmer den förmodligen viktigasta av alla; Sandro Rossell som såg till att värva bla Ronaldinho och Deco. Utan Rossell ingen Ronaldinho och då kan man fråga sig om de tre övriga fortfarande funnits kvar i ledningen.
Barcelona Gabriel
2006-03-10 14:11
Da sant att ni är världens bästa på att spela det spelet ni gör nu. Men Real Madrid var bättre när dom spelade som er nu från 2000-2003 än de ni gör nu.

Jag antar att när man inte kan argumentera för att det laget som man håller på tillhör det bästa idag så måste man se tillbaka på de fina dagarna och det är i ditt fall oerhört tydligt. Dessutom är det ren bullshit, det är ens egna åsikt och inget som det finns ett tydligt svar på alltså föreslår jag att vi lägger ner med en sådan diskussion. Ingen kommer hålla med dig här inne eftersom vi alla är culés, så gör inte bort dig.
Barcelona !!BaRcA!!
2006-03-10 14:08
de va ju ganska bra lottning fast lite otur att vi spelar första borta då puyol e borta. Vi vinner nog båda matcherna ändå.

visca barca!
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-10 14:05
ja de va inte ni som började satsa på att vinna på teknisk överlägsenhet.
Da sant att ni är världens bästa på att spela det spelet ni gör nu. Men Real Madrid var bättre när dom spelade som er nu från 2000-2003 än de ni gör nu. Det alltid kul att se på och alltid effektiv men då krävs de inte bara fotbollsspelare som har teknik av världsklass utan några grovjobbare ochså. När Real Madrid hade Makelele gick det bra med det spelet men sen han gick har det bara gåt dåligt. Och ni har Motta-Edmilson.
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-03-10 14:00
faaan hoppas Juve och Barca inte spelar samma dag .. annars dem kommer inte visa vår match :(.. för dem kommer visa Zlatan och ljungbergs match :(:(..
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-10 13:59
Ämne: Det känns som vi kom....
Barcelona_10
Som om ni har erfarenhet av dom stora matcherna?(menar då champions legue semfinal och Final)
Annons: