/spanien/barcelona/forum/24665.aspx/spanien/barcelona/forum/24665.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sonde
2006-03-14 16:02
Länk kommer upp i vänstermenyn antingen i eftermiddag eller senast i morgon bitti.
Barcelona AlexC
2006-03-14 15:53
Tarrak

Klicka på "här" längst nere i artikeln.

Edit: Heja Rambla!

Edit 2: Tänkte själv länka dit, men kom sedan på att detta forumet är riktigt otacksamt att använda taggar på och gjorde det den enkla vägen.

Grattis till segern dock! Den behövde du ;-)
Barcelona La Rambla
2006-03-14 15:52
tarrak//
Läs artikeln. Det finns en länk i slutet på ordet "här". :-)

Edit: Alex, din slöfock!
Barcelona tarrak
2006-03-14 15:44
Är det jag som är blind, men jag hittar inte La Masia? Tacksam för hjälp.
Barcelona La Rambla
2006-03-14 15:24
Enligt obekräftade källor så ska Chelsea ha erbjudit Marquez att dubbla hans nuvarande lön. Enligt spansk media så är nuvarande lönen 1.25 milj euro.

Marquez är smickrad över det förmodade intresset.

Marquez: Jag vet inte om det är ett officiellt intresse, men om någon klubb visar intresse gör det mig belåten vilket visar att de lägger märke till det jobb jag gör. Jag har ingen önskan att spela engelsk fotboll, en fotboll jag dock respekterar, men den tilltalar mig inte. Italiensk fotboll tilltalar mig men det får bli en senare fråga.

Har också läst att Marquez så sent som för 10 dagar sen sa sig inte bara vilja förlänga kontraktet utan kunde tänka sig avsluta karriären i Barcelona.
Barcelona carpedium
2006-03-14 14:33
f
Länktips: t
Barcelona Nemo
2006-03-14 13:53
Marquez till Chelsea skulle ha varit en kanonvärvning. En spelande mittback. Men precis som La Rambla säger; "Varför byta ner sig" ;-)

Tänk om inte Xavi hade skadat sig. Vi är europas bästa lag, med Xavi hade vi vart europas bästa... utan tvekan.
Chelz
2006-03-14 13:50
Marquez var något nytt. Sen borde det kanske stå

"Mourinho vill, enligt uppgifter av engelsk press"
istället för
"Mourinho vill, enligt uppgifter till engelsk press

Finns inga uttalanden rörande Marquez från Mourinho av det jag läst, skicka gärna en länk om ni hittar nåt uttalande.
Barcelona La Rambla
2006-03-14 13:30
Marquez ord är det som gäller så klart. Sen kan Chelsea, Milan bjuda bäst de vill. Han trivs i Barcelona och har tidigare sagt att han vill stanna. Ska mycket till att han lämnar tror jag. Varför byta ner sig? :-)~

Itom//
Hehe, opinionen vill verkligen ha kvar Laarrr-son. :-)
Barcelona Puyol_21
2006-03-14 13:17
Angående Marquez,
Han måste inte gå till chelsea bara för att de bjuder 25 miljoner va? Jag menar han kan väl fortfarande säga nej eller?
Hoppas det!
Barcelona Itom
2006-03-14 13:04

Henke: Varför vill du se mitt helsingborg-kontrakt?

Rijkaard: Jag får se det, bara en liten stund.
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-14 10:53
Absolut bör man snabbt förnya hans kontrakt.
Trots detta anser iaf jag att en rikigt bra mittback bör köpas in då det tenderar att bli lite darrigt utan Puyol.
Sker detta blir det ändå ett (angenämt) problem i vad man ska göra med Marquez.
Barcelona La Rambla
2006-03-14 10:47
Kaiser är åtminstone i mina ögon en oerhörd tillgång att ha i sitt lag. Tänk bara vilken otrolig förra säsong han gjorde. Med så många defensiva mittfältare skadade gick han in och tog hand om pivoterollen som om han aldrig gjort annat. Sen är han en spelande mittback med riktigt bra passningspel.

För tusan Laporta, förnya Rafas kontrakt omgående och ge honom den lön han förtjänar.
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-14 10:34
Roligt att läsa det där om att Chelsea är ute efter ännu en Barcaspelare, om det nu är sant. Otroligt skönt att ha ett mittlås i Marquez-Puyol som är så bra och relativt unga.
Det enda negativa är väl att Marquez verkar lite darrig utan sin krullhårige kompis.
Barcelona La Rambla
2006-03-14 10:25
Komik på hög nivå, "...gör en korrekt brytning". Just det, säkert...

Om en spelare glidtacklar för att träffa bollen, där det på reprisen tydligt visar att han ej träffar spelaren, vad är det för ojuste i det?

Komiken står väl du om någon för, med dina övertygande argument och allt. :-)~
Barcelona Kamyar
2006-03-14 10:01
Sant.. om man tänker efter så är nog Carles Puyol våran viktigaste spelare för tillfället!
Barcelona Paninho
2006-03-14 09:59
Jag hoppas verkligen att puyol inte spelar mot milan imorron om han nu känner av en skada... han är vår viktigaste spelare i defensiven. Finns ingen som el Capitan :)
Barcelona Tompa
2006-03-14 09:31
Itom:
"att han dock skyller på otur är inte bra, han måste bli ödmjuk och jobba hårdare."

Det om något är allvarligt, killen saknar ju självkritik!
Real Madrid Costras
2006-03-14 09:29
Komik på hög nivå, "...gör en korrekt brytning". Just det, säkert...
Barcelona ashrafinho
2006-03-14 08:04
tja grabbar
bara så att ni vet att barca ska spela i morgon mot ac milan 1994 lag allså frank rijkard ska spela mot barca och johan kruyf ska vara barcas tränare puyol och belleti och messi ska inte spela för att de är skadad
matchen är albertinis sista match i fotboll han ska spela med barca i mon
matchen sänds på expressen kanske

http://www.sport.es/vivo/recursos/fotos/foto_149535_CAS.jpg
Barcelona ashrafinho
2006-03-14 08:01
ska motta missa två matcher
Barcelona AlexC
2006-03-14 02:31
Mycket bra krönika Eva!

Jag reagerade också på den oranga matchtröjan på Valdés men skrattade nog mest inombords åt min naiva vidskeplighet. Min inre ironiska sida skrattade dock rått åt mig efter tavlan signerad Valdés.

Trevlig krönika, kul med en som analyserar på ett lite annorlunda sätt. Du har nu gjort så att jag kollar födelsedagar innan varje match, man kan fråga sig om det är en bra ritual.
Barcelona Pavelinho10
2006-03-14 00:54
hhhhhhh
Barcelona Barca barca baaaarca
2006-03-14 00:53
hoppas barca vinnar alla sina matcher så att vi ska konsentrera oss mest på CL...godnatt
2006-03-14 00:23
La Rambla tack för svaret...det ska jag göra innan det börjar närma sig matchen.....tack igen
Barcelona La Rambla
2006-03-14 00:16
Barca barca baaaarca//

Håll koll på sidan i länktips när det börjar närma sig. Kanske dyker det upp en stream där då. :-)

Bona nit!
Barcelona La Rambla
2006-03-14 00:15
Itom//

Ok. Vill minnas att även Romas Chivu var på tal då?

EMD spekulerar i att Deco tar pivoterollen mot Sociedad nu när både Motta och Edmilson är avstängda. Iniesta och van Bommel de två andra mittfältsplatserna. Eftersom Belletti är tveksam till spel och Gabri skadad sen tidigare så har vi ingen annan högerback än Oleguer. Så därför stannar nog Marquez som mittback ihop med Puyol.

Både Belletti och Puyol är även tveksamma till onsdagens match mot Milan. Nog behöver Puyol vilas även om det är en träningsmatch. Skicka Rodri istället kanske? :-=
2006-03-14 00:15
Snälla e det nånn som vet om några länktipsar till barca o milan på onsdag...tack för svaret
Barcelona Gauwweee.
2006-03-14 00:09
=/
Barcelona Itom
2006-03-14 00:09
sorry rambla har inte länk jag läste artikeln för ett tag sen och eftersom el mondo deportivos söktjänst är ur funktion. men jag kan säga att den skrevs i samma artikelserie som när anton ferdinand hamnade på förstasidan, där hade man en artikel om beguristains planer till nästa säsong på backsidan
Annons: