/spanien/barcelona/forum/24663.aspx/spanien/barcelona/forum/24663.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr B. Arca
2006-03-12 23:27
edmilsons avstängning kanske hävs, vi får se
annars blir det väl deco, iniesta och marquez som pivote
Real Madrid Chrissan
2006-03-12 23:26
Hur ser ni på nästa match med flera avbräck från startelvan. Att Messi är borta är jobbigt, men där har ni ändå fullt godkända avbytare. Men nu med Motta och Edmilson borta uppstår väl lite problem?
Ashburn (Red)
2006-03-12 23:25
La Rambla//

Klart domaren gjorde en miss, visst spelade vi fysiskt. Frågan till dig är väl, tror du vi hade fått ett bättre resultat genom att bjuda upp till lite samba? :)
Barcelona barcelona_10
2006-03-12 23:25
Chrissan//
Tror att det finns här: http://www.fcbarca.com/index.php?goto=komentarze&news=12241
Barcelona Barça-fan
2006-03-12 23:23
Jorquera
Barcelona La Rambla
2006-03-12 23:22
Ja, han touchar bollen även om det inte är med mycket. Men skit samma, det var inte vår match idag. Sega i starten, syntes dirket att detta skulle bli en dålig dag på jobbet. Som sagt, bara att komma igen. Vi tappade bara 1p mot topplagen, no big deal. :-)
Real Madrid Chrissan
2006-03-12 23:22
barcelona_10

Någon som har incidenten på film?
Barcelona barcelona_10
2006-03-12 23:21
Edmilson är inte äns nära att röra Milosevic.
Barcelona Super-Barca
2006-03-12 23:20
Jorquera
Barcelona Dani
2006-03-12 23:19
Ämne: Edmilson stöter bort....
Är Edmilson alltså på bollen i förstaläget? Det klargör ju en del. Det missade jag i så fall, stirrade mig blind på huruvida han hindrar Milosevic...
Real Madrid Chrissan
2006-03-12 23:19
StREeT_STYLE

Jag tar inte illa upp. Jag tycker att sånt är för jävligt oavsett vem man gör det mot. Men det är bara att ignorera dessa idioter som endast ser motståndarnas forum som en plats för att få utlopp för sin iq-befrielse.
Barcelona Tiago
2006-03-12 23:17
Barça-fan

jag håller med dig vrf inte ge jorwuera en chans?
Barcelona La Rambla
Ashburn (Red)//

Äsch, ni förtjänade segern idag. Vi sög big time. Ni är verkligen ett spelande lag med tekniskt och finessrikt spel. :-)~
Barcelona StREeT_STYLE
Chrissan

jag skiter i man blir ändå så jävla arg,

förlåt om du tar illa upp, men för att säga saningen så skiter jag i.

Barcelona Xavi_
2006-03-12 23:16
Belletti MÅSTE ersättas, och likaså Valdes. Detta säger jag inte bara efter dagens insats, utan sett till hela säsongen.
Känns trist att Valdes blivit så osäker, han var ju grym ifjol och har haft sina matcher i år då han varit strålande. Tycker synd om killen, han lär ha det tufft för tillfället..
Låt Henke lira från start nästa match, han är ju hetast i laget för tillfället!!
Barcelona Tiago
jag förstår inte vad valdes pilalr med ibalnd om jag ska vara helt ärlig:S hjur fan kan han tappa bollan ebara sådär:S sen är det ju bara och ta av sig hatten för den här dommaren för han e någ det sämsta jags ett i la liga som inte direkt kryllar av bra dommare helt sjukt hur han kan dömma straff sorligt men men vad ska man göra det ebara och ta nya tag gubbar va fan nån gång får vi väl med förlora och osasuna var faktiskt väldigt bra idag inget snack om saken:P
Barcelona Messi(as)
Dagens misstag:
Henke borde ha spelat från start, tycker synd om giuly han kom inte ens in i matchen.

Motta borde aldrig börjat, Van bommel eller iniesta hade varit mycket bättre med deras bollkontroll. Motta är alldeles för tung o passar bra mot lag som spelar "tungt".

Osasuna förtjänade vinsten? Var det mest patetiska jag hört på länge.
Troligen blir Edmilson av med avstängningen.
Motta borde ha tagit det lite lugnare på den satsningen på slutet..
Dessutom tycker jag domaren var ett skämt matchen igenom osasuna spelarna fck sparka iväg bollarna hela tiden och ronaldinho blev gång på gång nersparkad o dragen.. Sen att han Morales som kom in o drog ner Ronaldinho på en kontring mitt framför domarne inte fick gult kort...

Som jag ser det gjorde vår tränare misstaget att inte starta med Henke o Iniesta/Van bommel..

Vi tar nästa. Ligan är vår

EDIT:
barca_dreamteam : Belletti fick smällen preics innan så han kunde inte gå upp i närkamen, fast det var ändå idiotiskt att skicka armbågen..
Barcelona Barça-fan
2006-03-12 23:15
dra igång en poll om vem som ska vara förstamålvakt. Valdes eller Jorquera?

Skulle va kul att se om fler håller med mig.
Barcelona barca_dreamteam
Belletti alltså vilken idiot.Såg ni armbågen han gav en Osasuna spelare i eget straffområde.Så jävla typiskt honom alltså.Istället för att gå upp i kamp riskerar han sitt eget lag genom en ful grej.Jag hoppas det är hans sista säsong.
Barcelona Super-Barca
Fan alltså vi var inte bra i dag så enkelt var det!!! Men Valdes alltså han gör för mkt tabbar i mina ögon bara en medelmåttig målvakt.Det är en svaghet hoss Barca att dom inte petar honom
KÖP NY MÅLVAKT efter den här säsongen.

Skulle inte bli förvånad om han blir vårat fall i CL mot Benfica

Forca
Real Madrid Chrissan
StREeT_STYLE

Det är bara en madridsta som har varit här inne och agerat som en idiot (Robinho 10). Resten har faktiskt skött sig.
Barcelona La Rambla
2006-03-12 23:14
Edmilson stöter bort bollen innan Milosevic kastar sig, öppna ögonen. Solklar filmning. Spela roll, vi sög idag. Sånt händer, speciellt efter ett tufft dubbelmöte mot Chelsea i CL.
Ashburn (Red)
2006-03-12 23:13
Vill passa på att tacka de Barcelonasupportrar som kommit in och tackat för matchen, men även de som är frustrerade just nu och därför valt att låta bli att titta in. Stort och värt respekt.

Mvh Osasunaredaktionen
Barcelona Dani
Ämne: Dani//
Fattar inte ....
Att Edmilson inte träffar ser väl jag också. Men Vad jag menar är att det är är rätt att döma straff om Edmilson hindrar Milosevics väg. Det är vad jag försöker få fram...
Barcelona FC Robin
För det första har alla rätt till en dålig dag på jobbet... efter urladdningen mot Chelsea så gick det inte riktigt i den här matchen. Ronaldinho var inte lika framträdande som vanligt, men det var bara två personer som var det... nämligen den alltid slitfulle Puyol och Deco. Sen även Henke som jag var säker på skulle få starta, när Giuly var mannen från start så visste jag att det inte skulle komma några anfall på den kanten! Nu kom det inte många anfall men dom som kom var på vänsterkansten sålänge Henke satt på bänken. Inför nästa match bör Henke starta tillsammans med Ronaldinho, dock bör Eto'o bli lite förbannad på bänken då till förmån för Ezquerro.

PS: Domaren gjorde ingen bra insats... men Osasuna insats var riktigt bra, de kämpade och visade lagmoral...
Barcelona barcelona_10
2006-03-12 23:12
ronnie10//
Håller med. Han skulle ha agerat tidigare i matchen, plus att han måste fan våga byta ut dinho eller etoo.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-12 23:11
ASSÅ KOM IGEN MADRIDISTAS

KOM INTE IN HÄR

ni förlorade också mot de PÅ HEMMAPLAN

NI FÖRLORADE MOT RACING SANTANDER PÅ HEMMAPLAN

OCH MOT MALLORCA

så sluta upp med sådant skit
Barcelona ronnie10
2006-03-12 23:10
domarjävel...
Rijkaard var alldeles för feg. Någon som håller med om det? Vi hade chansen att bärga en poäng men han vågade/ville helt enkelt inte?

Dani - Såg du Arsenal - Liverpool idag? Där var det 3 kapningar som var identiska med Mottas som inte ens renderade i gult. Blir vansinnig på de spanska domarnas ojämnhet i nivå.
Barcelona barcelona_10
Dani//
Fattar inte vad du pratar om? Milsovic filmar ju det såg alla utom domaren.
Barcelona Dani
Ämne: Dani, Dani

Vad y....
Vad jag yrar om? Det undrar jag också...
Annons: