/spanien/barcelona/forum/24658.aspx/spanien/barcelona/forum/24658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-03-21 11:40
Aurelio i all ära men ska vi vara ärliga så är han allt för skadebenägen. Man kan ju undra hur han ska klara sig skadefri i PL, där lär det smälla ännu mer i närkamperna. Fattar inte hur han tänker som väljer Liverpool av alla lag men det beror nog mycket på Benitez att han väljer att gå dit. Visst en spelare som är gratis hade ju inte varit fel men tror trots allt att en värvning av Chivu är att föredra.
Barcelona el Flaco
2006-03-21 11:36
Dåliga nyheter. Enligt SPORT ska Fabio Aurelio skrivit på för Liverpool till nästa säsong. Där missade Barcelona ett gyllene läge att förstärka vänsterbacksplatsen.
Barcelona R.H.M
2006-03-21 11:18
Mr. B.
Vad trodde du att det skulle kosta?
Det kommer folk från alla världenshörn för se på
El Classico.Det är inte direkt Gefle vs Häcken.

Barcelona willy145
2006-03-21 10:59
Grattis min bror Ronaldinho
hoppas att han gör mål idag =)
Barcelona La Rambla
2006-03-21 10:28
Bild på Sergio Rodríguez García, 'Rodri'.
Heh, han ser ju rätt så bastant ut åtminstone.

Enligt B-lagets tränare Quique Costas så är Rodri en mycket stark och aggresiv spelare och mycket duktig på huvudet. Förra säsongen så spelade han några minuter mot Albacete i ligan.

Det är knappast troligt att han startar i kväll mot Getafe. Det blir säkert Puyol och Oleguer som bildar mittbackspar. En annan viktig detalj är ju att Puyol faktiskt står på 4 varningar och riskerar avstänging i el clasico om varningen kommer mot Malaga på lördag. Ska Puyol ta en taktisk varning i kväll och missa Malaga istället? Då lär vi nog få se Rodri starta mot Malaga.

II Barça II//
Hjärtat säger JA! Vem vill inte se dos Santos i truppen i slutet av ligan om den ändå är säkrad. Men jag tror att det ska mycket till om Rijkaard tar upp den lille nye "Ronaldinho" den här säsongen. Men man kan ju alltid hoppas. :-)

Feliz cumpleaños Ronaldinho Gaucho! Hoppas han firar med ett hattrick ikväll och att Camp Nou får glädjefnatt. :-)
Barcelona II Barça II
2006-03-21 10:01
La Rambla//
Det kanske är dags nu att få se lite av Rodri, först och främst i ligan då den är avgjord. Dos Santos skulle även han kunna få chansen i nån match. Eller vad tycker du?
Barcelona Rambo~
2006-03-21 09:06
Tjenare alla barcelonaälskare :D allt bra? just de GRATTIS RONALDINHO ::P aaa ialf jag undrar om någon av er trogna fans har ett arbete på datorn som ni själva har skrivit om Barcelonas historia? Snälla om ni har det kontakta mig via pm, det är rätt så viktigt :D tack på förhand som man brukar säga? lol
Barcelona Et0
2006-03-21 08:56
här är en länk till matchen!!!
Länktips: www.tvmix.net/
Barcelona Forca_barca
2006-03-21 08:41
Finns det ingenstans de sänder barca-getafe ?
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-21 08:19
Chrissan

Okej jag kan bara stå för min egen åsikt och med det sagt så är jag inte speciellt sur över att Barcas match inte visas nu mitt i veckan på tv4 mediocra :D, ser jag matchen på nätet eller via text gör det mig ingenting. Ville bara klargöra att det var kommentatorerna jag hade nåt emot som ibland kan förstöra en fin match med sitt sägande. Inte bara när de snackar om Barca utan andra lag i ligan, ibland känns det skönare och stänga av ljudet än att lyssna på de kommentera.

Nu behärskar jag inte katalanska som så många härinne(Gabriel) haha men jag säger gärna grattis på svenska :D

Grattis till trollkarlen från brasilien vid namnet Ronaldinho som förgyllt vår och världens tillvaro med sin charm och sin skicklighet och hans hängivenhet.
Barcelona Andredinho
2006-03-21 07:31
Men visas inte barcas match eller???
Barcelona Gabriel
2006-03-21 00:33
Feliz cumpleaños Ronnie. Eres el mejor y ojala que siempre jugara en el Barça adonde todos nosotros te queremos :)

Fixa din egen födelsedagspresent imorgon nu och gör ett mål ;) Visca Ronaldinho!
Barcelona _Barca
2006-03-21 00:20
Först o främst ..vill jag säga GRATTIS RONALDINHO ''Magica'' Gaucho..

e ledsen att vi itne har pyuol borta mot benfica :(:(..men vi får hoppas att de går bra...vill se rodri mot getafe imorn !...
Barcelona Essarhaddon
2006-03-21 00:09
Cumpleaño feliz....

Klockan har passerat tolv och vår underbare bror fyller 26! GRATTIIIIIIIIS RONALDINHO!!!!
Måtte du leva i 100 år till (i Barca)!!!

Barcelona Chileno
2006-03-21 00:08
Grattis Ronaldinho på födelsedagen!! :D:D
Barcelona Schubert
2006-03-20 23:55
Viasat är också värdelösa. Canal+ dominerar totalt. Hussfelt är bäst, sen Fredriksson. Hoppas innerligt att C+ köper spanska ligan. Hussfelt verkar gilla Dinho också, brukar prata om honom ibland.
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-03-20 23:46
Är det ngn på något sätt lr vis, som vet om det fortfarande finns biljtter till Barca - Getafe på tisdag på camp nou?
Väldigt tacksam för svar.

barcelonista 4 ever!!!!
Barcelona hammabarça
2006-03-20 23:34
Ämne: hammabarca/
vi mena....
Den sänds dock inte, men i början tänkte de inte sända på lördag heller. Men tråkigt att missa Dinho när han fyller, brukar vara på spelhumör minst sagt.
Barcelona Mr. B.
2006-03-20 23:28
hammabarca/
vi menar matchen imorgon....:/
Barcelona hammabarça
2006-03-20 23:25
Detta svar fick jag när jag ifrågasatte varför de inte skulle sända matchen på lördag,

"Vi kommer att sända matchen på lördag.

Vänligen

Malte Andreasson
planeringen, TV4"

Så det blir match trots allt!

Força
Barcelona Qno
2006-03-20 23:19
Har funderat på de där med mittbackarna inför Benfica matchen å kom att tänka på de, har Motta lirat mittback mkt eller bara nångång då och då?
Barcelona Mr. B.
2006-03-20 23:14
R.H.M)

500-1500 euro för att se El Classico?! Vansinne om det är sant..... Då är det nästan att föredra att ligga på soffan och lyssna på Kåmarks lustigheter och Pärlans dumheter på TV4+.
Barcelona La Rambla
2006-03-20 23:06
II Barça II//

Rodri spelade bla i den där fredsmatchen på Camp Nou. Sen har jag sett honom i någon försäsongsmatch också. Rätt så lång back, 1.85, rätt bra på huvudet. Men har sett honom för lite för att kunna uttala mig mer.
Barcelona Viking
2006-03-20 22:43
Har ngn hört ngt nytt om när Messi förväntas bli spelklar? Finns det chans att han spelar mot Madrid? Har för mig att jag läst att han beräknades vara borta i en 4 veckor, om det skulle stämma så borde han hinna tillbaka..

Känns skit trist med våra skador som vi fått, men så länge vi inte förlorar borta mot Benfica så ska det gå vägen.

Visca el Barça

Barcelona II Barça II
2006-03-20 22:41
La Rambla//
Du har vid några tillfälen nämnt Rordi(?). Vem är han? Har du sett han spela?
Barcelona II Barça II
2006-03-20 22:39
Maxi Lopez kommer kanske att få chansen imorgon, tänk er vad sugen han måste vara.
Barcelona R.H.M
2006-03-20 22:34
Du hittar säker biljeter,till matchen Barca-Real.
Tips:var tidigt där,Spana efter pansionerer,dom har alltid med sig och dom vill dryga ut pansionskassan.Kostar det är inte billigt,men vad är dyrd om man får chansen att se EL CLASICON. 500-1500Euro ligg där i mellan.
Barcelona Real_Madrid_suger
2006-03-20 22:25
vad skulle ni barca fans säga om att byta romas mancini mot barcas Giuliy + att roma får cash.
Barcelona nilS54
2006-03-20 22:23
Funderar på att dra ner till Barcelona och chansa på att köpa biljett till Barca-Real utanför. Är det ngåon som har erfarenhet? Vad tror ni att man får punga upp? Är det överhuvudtaget möjligt?
Ett alternativ hade ju varit kvartsfinalen några dagar senare, den är också utsåld.

KOm gärna med någon kommentar om ni pallar.
Real Madrid Chrissan
2006-03-20 22:22
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One

Visst får ni klaga på kommentatorerna. Jag håller helt med om att dom verkligen är dåliga. Men att gnälla över att Barcas match inte visas är lite larvigt med tanke på vad andra lag missar. Våra matcher sänds oftast även det har blivit många gånger som tv4+ prioriterat annat före. Ett exempel är ju att den match som tv4+ inte kunde sända visade dom istället på internet. Har dom gjort det för Real i en liknande situation? Nej, knappast. För er som inte klarar er utan Barca kan ju alltid se matchen via internet, så som många andra gör.
Annons: