/spanien/barcelona/forum/24655.aspx/spanien/barcelona/forum/24655.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona messsi
2006-03-17 18:27
Football Club Barcelona/ barcelona shopen kanske ?
Barcelona Kapten11
2006-03-17 18:02
Såg att Mellberg av alla spelare var uppe på tapeten. Han är inte en spelare för oss, pga hans tekniska brister.
Men det är fel att säga att han "inte gjorde nåt väsen av sig" i Racing. Tvärtom var det starkt att som så ung svensk ta en plats och spela så stabilt i en världsliga som La Liga. Att han senare blev köpt av Aston Villa visar väl att gjorde väsen av sig?:)
Men, som sagt, till Barcelona skall han inte.
Barcelona Football Club Barcelona
2006-03-17 17:52
vet nån vart man kan köpa barca grejer som band tröjer o sånt nån hemsida el nåt
Barcelona ove2
2006-03-17 17:49
Mailade svenska penyan om möjlighet att få biljetter via dem till Bcn-Villareal. Har inte fått något svar - någon som vet hur snabba dom brukar vara på att svara? Andra alternativ till att få tag i biljett?
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-17 17:36
R:H:M=ronaldinho henry messi lr hur
Barcelona Gabriel
2006-03-17 17:36
Pavelinho10

Pss babychild - om du slutar upp med dina laguppställningar så hade jag inte tappat lusten! Det har inget med att respektera andras åsikter så snacka inte bull utan lär dig respektera reglerna som faktiskt finns här inne.

TONTO!

By the way - hur smart är man om man ställer upp med ett lag med enbart offensiva krafter utan någon som kan sätta balansen som defensiv mittfältare i laget? Eller nej, det har inget med smarthet att göra det har med fotbollskunskap och baserat på din laguppställning så håller den högsta världsklass likaså din laguppställning. HAHA!
Barcelona Pavelinho10
2006-03-17 17:32
Gabriel/
Du ska acceptera andras åsikter o om det stör dig. så kom inte in då o hoppas du ska aldrig ha lust o skriva ner dina äckliga åsikter lr kommentera..
Barcelona Gabriel
2006-03-17 17:25
Hahahaha, det senaste inlägget alltså ingen kommentar. Snacka om att tappa lusten för att skriva här inne!
Barcelona Pavelinho10
2006-03-17 17:23
nästa års laguppställning..
-------------Et0´0-------------
--Henry-----------------Messi--
-Ronaldinho-------------Deco---
-------------Xavi--------------
Chivuo--Marwuez---Puyol--Alvez-
------------Valdes-------------

Va tycker ni barca fans ( mina bröder) visca barca
Barcelona Gabriel
2006-03-17 17:22
Fan va irriterad jag blir, ååh hur kan folk vilja sälja Eto'o. Ni blir ju fan bländade av pengarna, bara för att det är jävligt mycket pengar så innebär det inte att vi ska sälja Eto'o. Henry är fan 30 år, hur fan tänker ni?

Oförklarigt!
Barcelona Tompa
2006-03-17 17:18
Valdes fortsätter och engagera många, härligt!

Valdes är ingen dålig målvakt men jag tycker det är hög tid för de som påstår att han är en av världens bästa burväktare att ligga lågt. En riktig världsmålvakt gör inte 3 idiottavlor på ett halvår. Så är det bara sen må Valdes fans säga vad de vill.

Kan han ite bli en världsmålvakt då? Åldern är inget problem i och för sig men en absolut förutsättning är att lär sig lite om självkritik. Det är riktigt pinsamt och höra alla bortförklaringar. Det talar verkligen emot han som framtida stormålvakt.

För det andra hade Buffon o Casillas uppnått en helt annan jämnhet i spelet i lägre ålder än Valdes. Därför känns det inte troligt att Valdes kommewr bli lika bra som dem.

Barcelona R.H.M
2006-03-17 17:16
Ronaldinho Henry Messi.Jupp det stämmer.Eto'o iallära Han är grym bra.Men om FC ABRAMOVICH vill pröjsa 600mille så sälj,sälj,sälj,för dom pengarna det kan men köpa bra många spelare om men nu behöver vi några.Vill påminna om var egen Giovani.Inte Gio,men Giovani född 1988 super talang Ronnie stylen vi lyfter fram honom istället.talanger har vi så det räcker, klubbar som fremlingslegunen Arsenal är på dom som hökar.

BOIXOS!!
Barcelona Champ Nou
2006-03-17 17:15

Jag undrar lite över stämningen här på Les Rambles. Det är mycket käbbel om småsakar mellan barca-fans (utomstående ej inräknade) och inlägg med besserwisser mentalitet. Vi är regerande mästare, leder ligan, har världens bästa spelare i laget och är allas favoriter till segern i CL. What's the problem?

Något att tänka på för alla skribenter, vi håller ju på samma lag.

Real Madrid 10Zidane10
2006-03-17 17:06
R.H.M
I den ålder då valdes komm fram var barcelona bland dom sämsta lagen! asså mellan topplagen(juve,milan,man u,arsenal,REAL MADRID,valencia). Valdes skulle aldrig komma fram så tidig om inte det hade varit för barca hade katstrofala målvakter som gjorde 1 självmål per tredeje match då. Men jag har alltid tyck att han är en bra målvakt och de starkt att komma fram så tidigt och när barca hade det minst sagt riktigt jobbigt. Han gjorde några misstag i början men gjorde mycket bra säsong endå och de va mycket starkt av honom.

Men ska vi jämföra med caillias meriter i den åldern? en försmak...Casillias vann champions legue som 18 åring!!!!
Barcelona Haffe
2006-03-17 17:00
R.H.M Ronaldinho Henry Messi? här har någon tagit ut nått i förväg..Sen förstår ag inte hur man kan peta på etoo han har gjort 19mål och hur många match är kvar? 10,11? Vi säger att han gör 5mål till då har han gjort 24mål.. det är fruktansvärt bra, + att förra säsongen gjorde han samma lr var det 23? Å andra sidan är Henry en av mina favoriter oxå. Men men Rijkaard har ju visat nu i 2säsonger att han roterar på alla i laget förutom ronnie,puyol,marquez,deco,etoo,xavi. Sylvinho/Gio, Messi/Henke/Giuly, Belletti/Oleguer osv..
Barcelona R.H.M
2006-03-17 16:54
Tänkte på några saker om målvakts frågan.

Isaksson vs Valdés
Som 17åring var Isaksson lovande tyckte sveriges fotbolls experter.Han var det också,som 18 o 19 åring lekte han, med dom stora grabbarna i juve. alla vet hur det gick,Joo!!han ville hem till mamma o allsvenska,I den ålder var Valdés ETABLERAT målvakt i ett av världens Bästalag.
Basta med den jämförelse!!

BOIXOS!!
Barcelona Haffe
2006-03-17 16:49
Det e som att jag skulle säga att ni bara är inne här för att ni gillar världens bäste Ronaldinho, hade han inte spelat så hade ni inte funnits här menn jag är inte så naiv som vissa av er härinne är.
Barcelona Haffe
2006-03-17 16:47
haha jag har hållt på Barcelona riktigt länge. För jag tycker dom är nästan det enda laget med lag anda och spelar en attraktiv fotboll, plus att för några år sedan spelade Kluivert här och han är fortfarande en av mina favoriter. Klart man gillar Barca ännu mer pga Henke spelar här det kan jag säga att det inte bara är jag, men det är inte hela orsaken. Helt enkelt för dom är roliga att se på!!!! Så lägg av bara, jag får ha min åsikt. Så fort man har en annan åsikt så blir folk spydiga.
Barcelona R.H.M
2006-03-17 16:23
Om men kollar på Mellbergs haka den är bred och lite längre än normal,Han ser ut som om han har tagit något förbjudet preparat!!????Men misstänker eftersom han hämnar i bråk med sina medspelare.
JOGA BONITA
Barcelona Qoroo
2006-03-17 15:51
Valdes är enligt mig, tillsamans med canizares och casilias de tre bästa målvakterna(i La Liga). Varför brakar helvetet ner så fort någon gör en tabbe. Överväg hans egenskaper, han kämpar, presterar och levererar alltid. han platsar 100% i Barca.

Visca el Barca
Barcelona Gabriel
2006-03-17 15:43
Sóm més que un club

Det är något som vi alla vet förutom oerhört naiva svenskar. På ett sätt är jag glad att Henke drar hem till Sverige igen och det är att vi lär slippa alla sånna.
Barcelona Sóm més que un club
2006-03-17 15:42
Mellberg har ju spelat i spanska ligan. Gjorde inget större väsen av sig i Racing Santander. Hänger knappast med i Barça.
Barcelona Gabriel
2006-03-17 15:41
Itom

Tror du frågar fel person om du frågar Totti per me, han är inte Sociedadfan utan Romafan - han har den tröjan eftersom han själv är turk och gillar Nihat ;)
Barcelona Itom
2006-03-17 15:37
kommer ihåg valdes alla räddningar mot Nihat :)

spelar Skoubo?
Villarreal Totti per me
2006-03-17 15:22
Football Club Barcelona

Du har all rätt att tycka att Isaksson är bättre än Valdes. Anledningen till att du gör det är solklar, det är inte ofta man ser Isaksson spela förrutom i landskamperna. Valdes får vi se nästan varje helg. Att han tabbar sig då och då gör honom inte till en sämre målvakt än Isaksson för jag har för mig att just denne var petad ett bra tag på grund av dåliga insatser.

Må väl och lycka till, akta Nihat!
Barcelona Abbe_
2006-03-17 15:22
Valdes är ju inne i en period där han gör tabbar, i vanliga fall är han ju stabil och bör inte ersättas av Isaksson.
Barcelona Gabriel
2006-03-17 15:20
Itom = LOVE!
Barcelona Gabriel
2006-03-17 15:20
Snälla nån kan vi sluta jämföra spelare, det leder ingenvart. Sen kan ni tänka efter hur smart det är att jämföra spelare som spelar på olika nivåer?

Har Isaksson medverkat i Champions League? Har Mellberg? Knappast! Valdes och Oleguer har gjort det och imponerat! Oleguer har haft problem då och då men han har också visat att han håller.

Mellberg hade aldrig platsat i Barcelona!
Barcelona Itom
2006-03-17 15:19
precis, palla diskutera med alla dessa nationalister som hejar på barca på grund av en viss henke
Barcelona Haffe
2006-03-17 15:14
Haha, i Juventus hur gammal var han där?? Tänk efter! Oleguer är inte bättre än mellberghellre, däremot e Puyol det och kanske även Marquez. Palla diskutera, vars leder de? Ingenstans..
Annons: