/spanien/barcelona/forum/24641.aspx/spanien/barcelona/forum/24641.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2006-03-16 22:21
Gabriel//

Så skumt, för jag tycker att jag har läst i Mundo Deportivo någongång att hans rehabilitering går snabbare än väntat och att han kanske kommer tillbacka i mitten av april ungefär. Eller så är jag helt ute o cyklar :S
Barcelona La Rambla
2006-03-16 22:16
Verkar som om vi ligger i pole position för att värva Aguero. Klart grabben vill spela med polaren Messi. :-)
Barcelona La Rambla
2006-03-16 21:42
Messi kan eventuellt hinna bli klar till första CL-matchen mot Benfica, allt enligt dagens EMD. Då lär han ju vara klar för el clasico också. Men det är bäst att inte räkna med något.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-16 21:33
Tack Gabriel för svaret.

Men jag hade för mig att han ``bara`` hade tre veckor kvar till att kunna vara klar för spel igen.
Men han kanske måste hitta rytmen i laget sakta utöver några macther.

Hoppas att allt går bra för honom, då han är med i spelet tycker jag Deco får en friare roll att brilljera och dribbla. Med Xavis närvaro på plan minskar trycket på Deco, och på så sätt blir hela vårat spel bättre.
Barcelona Gabriel
2006-03-16 21:16
StREeT_STYLE

Nej inte en chans, har vi tur så ser vi honom i våran blaugrana-dress i en eventuell champions league final och till vm :)

Saknar honom med :(
Barcelona - FcB 20 -
2006-03-16 21:14
jag hörde att brasilien och argentina spela mot varandra i gårn maradona gjorde 2 mål e det sant eller om det e det så SNÄLLA SKICKA LÄNK Helst video klipp
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-16 21:06
Jag har en fråga till alla er ständigt uppdaterade Barca fans - tror ni att Xavi hinner komma till spel till El Classico.

Skulle verkligen vara skönt att höra roliga nyheter om den frågan :)

Messi har jag för mig kommer absolut säkert att inte spela, säger bara shit :(
Synd för honom och oss fans.
Barcelona II Barça II
2006-03-16 21:01
Gabriel//
Dem är rädda, det var väldigt uppenbart att det inte var ett gult kort.
Barcelona Abbe_
2006-03-16 20:45
Det trodde jag aldrig att dem skulle häva den avstängingen, men jag lide verkligen inte av det :)
Barcelona La Rambla
2006-03-16 20:42
Det var som f-n! Chockad nu. Rättvisan har segrat.
Visca Edmilson

#10 Morinho//
Allvarligt, tror du att vi culés har missat en match som gick igår? Men tack ändå. :-)~
Barcelona Gabriel
2006-03-16 20:20
#10 Morinho

Snälla undvik capslock i framtiden.

Nämen ser man på, det finns en gnutta rättvisa i Spanien trots allt. Edmilsons andra gula kort har idag upphävts och han kan spela mot R.Sociedad.

Hmm jag jag ställer mig själv frågan - är de rädda att de börjar bli för uppenbart eller?
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-16 20:18
10 Morinho

Ja det var en vänskapsmatch mellan Milan och Barcelona igår.
Gamla såväl som nutida stjärnor spelade i matchen.
Real Madrid #10 Morinho
2006-03-16 20:15
VÄNSKAP MATCH 16 MARS KL:21 :10 VIASAT SPORT 2

VÄRLD STJÄNOR FÖRSTA HALV LEKEN ( FRANK RIJKARD MED MILAN OCH VAN BASTEN OCKSÅ )

NU TIDEN BARCA , MILAN SPELARE ANDRA HALV LEKEN ?? vet ni nått om detta!?
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-16 20:14
JUSTICE

Edmilson kommer att kunna spela mot Real Sociedad i helgen, detta eftersom att det spanska fotbolls förbundets komitee beslutat att ta bort Edmilsons andra gula kort som han fick i matchen mot Osasuna.

Ligan kanske inte är korruppt trots allt!!
Barcelona Lamiah
2006-03-16 19:06
Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa ?
Barcelona Champ Nou
2006-03-16 18:42
Ämne: Champ Nou

Henry ....Gabriel//

Jag tror inte att Henry eller Eto'o skulle ha något emot varandra eller att se den andra spela. Henry är inte bara en bra målskytt utan även en bra framspelare och jag tror att det kommer att gynna Eto'o. Det blir nog Messi som får vara inhoppare. Det är det mest logiska, Messi har ändå framtiden för sig och kommer hur som helst få en hel del speltid, särskilt om någon blir skadad.

Eto'o är oerhört giftig i straffområdet men har i år spenderat en hel del tid med att hjälpa till i förarbetet och därmed inte funnits längst där framme, med Henry så kan Eto'o koncentrera sig på att vara avslutare.

Och jag tror också att Henry är fullt medveten om Ronaldinhos status i laget och Ronaldinho är en av anledningarna till att han eventuellt, inget är klart, spelar för Barca nästa säsong.

Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-16 18:36
Ni måste bara se min länk...
Barcelona La Rambla
2006-03-16 18:19
Look who's talking. :-)~

Nåja, kommer Henry så är det bara att acceptera. Kommer han inte, så går vi knappast någon nöd utan kan bygga upp defensiven i första hand.
Barcelona Gabriel
2006-03-16 18:18
Champ Nou

Henry får gärna komma ifall han verkligen vill komma men då finns det viktiga saker som behövs göra som jag redan tagit upp här inne. Bla tycker jag det är en nödvändighet att både Laporta och Rijkaard sätter sig ner och tar ett privat samtal med Eto'o angående Henry situationen och förklarar att Eto'o fortfarande kommer vara klubbens piroritet även i framtiden och att man inte har några som helst intentioner av att ersätta honom utan bara vill göra laget starkare. Gör man så här så tror jag inte Eto'o tar illa åt sig ifall Henry skulle komma utan tvärtemot välkomna honom. På samma sätt som jag tycker det är en nödvändighet för Laporta och Rijkaard att prata mer Eto'o om Henrys eventuella ankomst, så tycker jag även att man ska prata med Henry att ifall han ska komma så ska han vara beredd på att sitta på bänken då och då. Man måste förklara att vi har en anfallare som vi räknar starkt md i framtiden och som redan idag är bland den bästa anfallaren i världen. Sen är det viktigt att klargöra för honom att Messi kommer att få mycket speltid även han så han inte på något sätt tror sig vara ett nummer större än våran guldgosse.

Sen tror jag inte man behöver förklara för Henry att den riktiga stjärnar i laget är Ronaldinho och inte han som det var i Arsenal. Det tror jag tom han kommer förstå :)
Barcelona Champ Nou
2006-03-16 18:12
Gabriel//

Håller med, jag förstår inte riktigt varför man skulle göra så? Vi har tre av världens bästa forwards och alla är yngre än Henry som fyller 30 år 2007. Missförstå mig rätt, Henry är nog en av världens bästa avslutare, men varför sälja Eto'o som nog har sina bästa år framför sig...?

La Rambla//
Nej, jag förstår precis, du måste få sista ordet!

Real Madrid Figo#7
2006-03-16 18:10
oj det var inte meningen!!
Real Madrid Figo#7
http://nikefootball.nike.com/nikefootball/siteshell/index.jsp#,en,0;jogatv,,1
Real Madrid Figo#7
Real Madrid Figo#7
Barcelona La Rambla
2006-03-16 18:04
Champ Nou//
Som vanligt så trodde jag att du skulle få svårigheter med att förstå min ståndpunkt. :-)~
Barcelona Gabriel
2006-03-16 18:01
SnajK

Den typen av resonerande gjorde att ni åkte ut ur champions league, det kommer inte hända oss!
Barcelona Gabriel
2006-03-16 17:57
Fy fan vilka genier det finns här inne alltså. Sälja Eto'o dyrt och köpa in Henry. Det låter verkligen som en framtidsinvestering!
Real Madrid SnajK
2006-03-16 17:52
lätt lottning i Cl.
Barcelona Champ Nou
2006-03-16 17:42

He, he, du kunde inte hålla dig utan var tvungen att ändra inlägget! lol!

Barcelona La Rambla
2006-03-16 17:30
Champ Nou//
Exakt, du har förstått det hela helt korrekt. :-~

Sen vill jag minnas att jag inte raljerat så värst om det, och speciellt inte om vilket spelsystem Rijkaard absolut tänkt sig använda. Utan snarare det att jag tror att Chivu hade varit en tillgång i truppen. Viss skillnad anser jag, tydligen inte du.
Annons: