/spanien/barcelona/forum/2464.aspx/spanien/barcelona/forum/2464.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2015-05-19 22:16
Dongou*
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2015-05-19 22:14
Tack för allt Xavi!

En av de allra största mittfältarna någonsin.
Barcelona LeoMessi
Eller det kanske var doing som kvitterade, såg inte riktigt dom är lite lika haha :)
Barcelona Canaletes
Adama 1-1!
Barcelona LeoMessi
Adama kvitterade precis, hoppas dom kan vända på detta nu.
Barcelona gulu
Haha, hann precis hem och slog på streamen så blir det mål, bara att fortsätta!
Barcelona ElRaval
2015-05-19 22:08
Skön sekvens där mellan Halilovic och Adama. Piggt inhopp av Adama som gör mål, assist Samper.
Barcelona Canaletes
2015-05-19 21:17
Fantastisk start...
Barcelona Barcacat
2015-05-19 21:13
@Shaappaa:

Här har du en riktigt bra!
Barcelona DM1982
2015-05-19 21:12
Självmål...
Barcelona Shaappaa
2015-05-19 21:02
någon som har ok stream till matchen?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-19 21:00
@ElRaval:

Alltså vad ska man säga???

Det här låter som en scen ur The Real houswife of skitbladet,,,,,
Vilka chefer låter sina anställda skriva sån smörja? Vad gjorde Messi sen ? Drack Cola och vin för att spela bra igen...

De vill hela tiden hitta dåliga saker att skriva om Barca. Dessa svin ..
Barcelona Mdawg
2015-05-19 20:55
ElRaval

Läste det där, men ansåg det som skitsnack av media igen, som verkar vilja blåsa upp och psyka spelarna som vanligt.

Kan aldrig tänka mig att ett motiverande samtal från Xavi från Messi skulle sluta enligt detta:
"...vill du att Cristiano (Ronaldo) ska vinna Ballon d'or igen? Lägg ner skiten nu, Leo."

Nä, skitsnack tycker jag det låter som på långa vägar.
Barcelona Barcadinho.
2015-05-19 20:37
Barcelonistas:

Är det därför de sålde Di Maria o köpte James....:P
Real är i särklass den mest kommersiella klubben i världen, spelar ingen roll att de köper "snygga" spelare och sätter på dem vita tröjor- de smutsar ner sporten ändå med sin smörja.
Barcelona Deulofeu
2015-05-19 20:29
Mittvackar förmodligen Diagne samt Patric??

Mittfältet är enligt mig det bästa inget snack rätt spelare och olika karaktär!

Samper,Gumbau samt Halilovic grymt!

Anfallet varför får Roman spela han har ju redan sabbat denna säsongen genom att vara ordinarie i början av säsongen och dribbla , dribbla och åter dribbla bort sig själv och aldrig komma till lägen skicka honom på tippen! Varför inte Munir eller Adama?

Dongou till höger förmodar jag när vi har Adama???

Sandro centralt hoppas jag, det är bra riktigt kul om så blir fallet.

Adama lär komma in och som inhoppare finns ingen bättre ; )

Hoppas Halilovic får 90 minuter och verkligen göre skillnad idag igen ; )
Barcelona ElRaval
2015-05-19 20:22
Taget från en Barcelona-grupp på facebook:

"LÄGG NER SKITEN NU, LEO!
Det var dessa ord som blev startskottet för en fantastisk form för Barcelona. Orden yttrades av Xavi och det var riktat till Leo Messi efter att "Zubi" blev sparkad för sin post som sportchef. När den assisterande sportchefen och klubbikonen Carles Puyol sedan också lämnade fick Xavi nog.
Världens kanske mest intelligenta mittfältare tog då sakerna i egna händer. Han tog Messi åt sidan och sa "Vi får inte låta det som skedde förra säsongen upprepa sig. Vill du att Cristiano (Ronaldo) ska vinna Ballon d'or igen? Lägg ner skiten nu, Leo."
Efter detta började Barça rada upp segrar och Messi vaknade till liv igen.
Ledaren har talat och det gav effekt!
Källor: Viasat Fotboll och El Pais
?#?Zéçk?"
Barcelona Deulofeu
2015-05-19 20:20
Förväntar mig stordåd av Halilovic om 40 minuter han startar matchen och avgjorde ju senast efter sitt inhopp!

Heja Barca B!

Suarez
Lucas
Diagne
Patric
Palencia
Samper
Gumbau
Halilovic
Dongou
Roman
Sandro

På bänken Adama och Munir bla ?????
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-05-19 20:12
@!Sergio_ Busquets!:

Jag har hört att Sepp Blatter kommer vara skurken i den nya Batmanfilmen, girig som Pingvinen och galen som Jokern, Blatter blir den ultimata och ondaste skurken som Batman hittills stött på, det är därför han kallat till Superman till sin sida.
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-05-19 19:55
A Barcelona presidential candidate has sounded out Dortmund coach Jurgen Klopp (47), but the German has said he only talks with clubs. [md] Tankar? Tror själv att det är bs.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-19 18:43
"How ugly is Ronaldinho? There was no point buying him; it wasn't worth it. he's so ugly that he'd sink you as a brand. Between Beckham and Ronaldinho, i'd go for Beckham a hundred times. Just look how handsome Beckham is, the class he has, the image. The whole of Asia has fallen in love with us because of Beckham. Ronaldinho is too ugly." // Florentino Perez Real Madrid och Florentino Perez mina damer och herrar. Vidrig institution!
Barcelona Barcelonistas
2015-05-19 18:37
På tal om Real Madrid. Sedan 2009 1 ligavinst och 1 cl vinst. Och då har man spenderat 7-8 miljarder? Atletico sedan 2009 1 ligavinst och en cl final. Man är inte nära några miljarder.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-05-19 18:36
Vi har redan plockat hem ligan, även om vi förlorar båda finalerna har det varit en framgångsrik säsong. Framförallt har vi något att bygga vidare på. Hade inte varit särskilt genomtänkt att byta tränare i nuläget. Lucho ska självklart stanna, han har gjort oss till ett betydligt bättre lag.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-19 18:34
Vi vann inget efter vår Cl vinst st luga vinst 2006. Anledningen till det var inte att vi hade en bluff säsong vi var världens bästa lag. Vad som sen skedde 06/07 säsongen var att vi gav bort 2 titlar som vi borde ha vunnit. Än idag gör det ont när man tänker på hur vi gav bort en ligatitel till ett otroligt mediokert Real. Capellos Real var förmodligen det sämsta topplaget i världen ostress. CdR semin sitter också färskt där vi tappar ett 5-2 resultat till 4-0.
Barcelona Erik Satie
2015-05-19 18:27
Andresito

Stor risk menar jag självklart. Hehe ;)
Barcelona Andresito
2015-05-19 18:24
@Erik Satie:

Chans? Risk hoppas jag du menar.

Men för att svara på din fråga så tror jag att han sitter säkert. Finns inga klockrena alternativ i nuläget. Samtidigt är truppen i harmoni och plockar titlar, ser ingen anledning till att plocka bort Lucho vare sig det är Laporta, Bartomeu eller Benedito som sitter högst upp.

Inför valet så vore det att skjuta sig själv i foten om man försöker få röster genom lova en ny tränare i form av Pep, Klopp eller liknande.

Camp Nou sjunger inte "Luis Enrique" utan anledning. Jag vill också ha kvar honom, är nog inte ensam om det.
Barcelona Barca007
2015-05-19 17:37
Ny "Copa, Lliga i Champions" av Crackovia! haha det var på tiden! Njut :P
Barcelona Erik Satie
2015-05-19 17:36
Hur stor chans är det att Lucho lämnar? Gör han det är det ju ren idioti...
Barcelona Barca4life98
2015-05-19 17:10
Har ni sett klippet på Lucho o Messi från matchen i söndags. Inga bad feelings där inte...
Barcelona enkos
2015-05-19 16:29
Lägg ner den där skiten nu, Patrik Sjögren !!! Pajasen drivs av att skriva något negativt om Messi och Barca och nu tog han chansen igen och klart han ska dra penaldo i det hela igen.. idiot av högsta klass
Barcelona Den vise mannen
2015-05-19 16:04
Är det bekräftat att det blir den tvärrandiga tröjan till nästa säsong? Vore oerhört tråkigt i så fall. Känns som inget är heligt längre.
Annons: