/spanien/barcelona/forum/24632.aspx/spanien/barcelona/forum/24632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-03-23 00:00
Till något annat. Vem blir marängernas nästa tränare. För inte tror ni väl att Lopez Caro får vara kvar, trots att Florentino tidare sagt det?
Ancelotti har förlängt med Milan. Capello säger att han högst troligt stannar kvar i Juve, speciellt nu när deras ledning deklarerat att de blir kvar. Läste på Sport att van Basten kan vara en de kan tänkas jaga. Eller tom Koeman spekuleras det i. Txiki säger själv, att han inte skulle gilla att se sin gamla vän sitta på bänken hos de bittra rivalerna. Usch, hemska tanke.
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:55
La Rambla/
Kul, hoppas Lillen kommer till Classico, vore underbart!

gabriel/
ok, har inte studerat hans inlägg tillräckligt djupt kanske...är här alltför sällan. Men eftersom ahn är avstängd känns det konstigt att diskutera detta..hoppas du förstår.
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:52
Läser just på Sport att Messi tränar för fullt för att bli klar till el clasico. Han är optimist till att hinna bli fit. :-)
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:49
Kharles bryter inte mot reglerna som finns på forumen(av de inläggen som jag läst). Däremot sköter han det smart när han provocerar och jag är säker på att det också är meningen att provocera när han väll skriver som han gör. Men samtidigt så bidrar han med mycket här därför är det synd, men även eftersom det är grymt roligt att läsa när madridfansen gråter som små bäbisar efter varje inlägg som han skrivit. Man mår bra då!
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:46
Zizou-Mano//
Nu ska vi inte överdriva. Han till skillnad mot många andra kunde åtminstone argumentera för sin sak. Sen hur rätt eller fel han hade vissa gånger låter jag vara osagt.
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:43
Håller med om att han skriver en del intressant, men det jag läst på andra forum har verkat provokativt bara, vilket förvånat mej.
Men jag har ingen lust att diskutera detta alls. Speciellt inte om han är avstängd och inte kan tala. Ja, hoppas han kommer tillbaka snart.
Och att fler konstruktiva fotbollsfolk kommer hit och skriver.
Real Madrid (*)Zidane(*)
Ämne: Mr. B.

Nu ska vi ....
Förlåt...men måste ske nu...:D
Real Madrid Zizou-Mano
Jo Kharles terroriserade vårt forum ständigt ärligt talat. Det var inga snälla saker han sa. Inga svordomar eller dylikt men väldigt provocerande grejer tagna ur luften. Han startade alltid krig på forumet för att sen dra sig undan. Jag saknar honom faktiskt, nu har man ingen att kriga med.
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:40
Vissa är tacksamma att provocera, de har svårt att uttrycka sig begripligt. Förstående att vissa passar på då. :-)
Barcelona Gabriel
Mr. B.

Nu ska vi inte överdriva här. Kharles säger saker och ting rakt ut som det är och det stör sig många på vilket bidrar till att det blir många som stör sig på honom. Kharles bidrar med väldigt mycket här inne men the truth hurts som La Rambla sade. Hoppas han kommer tillbaka snart :)
Barcelona Tiago
ska dra och sova ha det gött alla cules:)
visca el barca
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:39
men ni kan nog hitta han på la masia:P
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:38
nja, Kharles har ju varit där och provocerat som fan...även på Chelseas forum har jag sett. De flesta verkar ha gjort det. Barnsligt.
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:37
La Rambla
jo det kanske e sant men men det e inte ens kul och skriva där längre för dom kommer med så roliga kommentarer det e lika bra och bara sitta och läsa och skratta: )
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:37
Zizou-Mano

Kharles är tyvärr avstängd. Skälet vet jag inte eftersom jag var tillräckligt smart(sarkastisk) nog att fråga Akram om varför. Tror ni man fick något vettigt svar? Nej utan det enda svar man fick var "Gud av du har en tendens att låta dryg ibland...forget it". Men eftersom du har en vit tröja på dig så kanske du kan fråga honom varför han är avstängd.
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:36
tror han blev avstängd va? lr?
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:35
Haha! Om alla ni relafans tillsammans hade varit hälften så pass smarta och kunniga som Kharles kunde ni varit glada. It hurts to hear the truth, right? :-)~

Tiago//
Ok, jag beskyller inte dig. Men vissa där inne med blaugrana kunde hållt sig därifrån. :-)
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:34
La Rambla

nej jag var där och frågade hur det går i matchen och hur långt det e kvar

då hoppade dom på oss barca fans och sa att va fan gör vi där bla bla bla? stor ide att dom har forumet om man inte kan skriva utan och bli påhoppad
Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-22 23:33
Och vart vår bittre vän Kharles?
Saknar hans jobbiga kommentarer efter varje dålig match vi utfört !
Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-22 23:32
Gabriel // Nej du har rätt. Det är inte sportsligt och väldigt respektlöst för den delen.

Kul att ni visar ödmjukhet. Uppskattas, speciellt i tider som dessa.

Har någon lust att tala när det är matematiskt avgjort?
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:32
Tiago//
Enligt mig så är ni där och provocerar. Vill du kalla det något annat, fine. Man behöver inte vara Einstein för att begripa att det inte är rätt läge att gå in där när deras lag spelar skit och alla är upprörda. Det är att be om konflikt. :-)
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:31
Gabriel

haha ja det har du faktiskt rätt i :D
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:30
La Rambla

Sometimes the silence can seem so loud ;)

Saxat från R.Kelly - I believe I can fly. And damn were flying right now :-D~

Tiago

Haha det är skitroligt, det kan rädda en riktigt dålig dag till en bra dag!
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:29
vi hånar inte la rambla vi försäkte bara snacka lite med dom men det e inte så jävla lätt när vi blev påhoppade direkt???

gabriel hahaha jo det e ju lite roligt:D
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:28
Nej, vi väntar tills det matematiskt är avgjort.

Däremot dansar jag gärna framför TV:n när Benfica åker ut och Xavi är tillbaka
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:27
Verkligen. Det är en sak att vara där och diskutera normalt, iofs så är det i stort sett omöjligt för det domineras av barnsliga pampersbärare. Men att gå in dit bara för att håna? Vi får bara igen det på det här forumet så fort vi går på en mina. Ligg lågt istället, stanna här och njut. :-)
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:26
Tiago

Njae jag vet inte, jag trivs rätt bra som det är. Real får gärna fortsätta förlora och spela som de gör en lång tid framöver för min del.
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:25
yepp, kasst att vara på deras forum och fjanta.
Barcelona Gabriel
Zizou-Mano

Det handlar inte om det, men hur roligt är det att skandera "madrid cabron, saluda al campeon" när vi mattematiskt inte blivit mästare än?
Barcelona Tiago
Zizou-Mano
haha ja om det inte var så långt dit hade jag nog fanimej gjort det haha:P
får hoppas på att ni får lite nytt blod och injställning så vi kan ha en utmanare nästa år:P
Annons: