/spanien/barcelona/forum/24623.aspx/spanien/barcelona/forum/24623.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Woods
2006-05-18 00:03
Jag såg åtminstone två spelare som grät, Gio och Giuly. Då inser man hur mycket detta innebär för laget och dess spelare! Haha vilken stor unge Ludovic hade, jisses vad jag hade velat vara i hans kläder:P
Sevilla José
2006-05-18 00:03
Grattis!
Själv så är jag gonner och måttligt road ikväll. Faktum är att jag aldrig mått sämre. Men njut av det här nu, det händer inte ofta.
Sir Bobo
2006-05-18 00:01
Grattis Barca, ni e fan bäst i världen :D
Barcelona Farhanio11
2006-05-17 23:59
UNDERBART GRABBAR! Efter 10 år som barca fan så har man no aldrig varit lyckligare....det är bara o njuta mina vänner!!!

VISCA BARCAAA11
Barcelona Patrik
Tar Henry planet till Barcelona kväll?
Barcelona G.Pazzino
inte full..men lycklig
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-05-17 23:58
Fyfan vad jag är LYCKLIIIIG!!!
Jag gräääät så mycket när Eto'o gjorde mål! Och sen när Belletti gjorde 2-1, det bara forsa ner!!!!
SÅ JÄVLA LYCKLIG JUST NU!!!

Visca Barça!!!!!!!!!!!!!!!!
SALUDA AL CAMPEÓÓÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona RiZzo
säger bara ojojojoj...)))
Full o lyckligt.
Barcelona G.Pazzino
FOTBOLLEN HAR SEGRAT!!! precis som Nordahl sa!!!!!!!!!!

drömmen är sann...
Barcelona II Barça II
2006-05-17 23:57
FOTBOLLEN SEGRADE IDAG!!
Visca Barça!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-17 23:55
AckeDman

Tack för den ingen stor chock att madrid fan heja på det laget vi möter :D

Grabbar har ni bilder med Barca så lägg gärna upp länk
Barcelona Señor Hadi
2006-05-17 23:53
GRABBAR, undrade om ni vet nånstanns där man kan beställa barca-relaterade t-shirtar förutom på officiella shopen, typ som ronaldinho-tshirtar?

VISCA BARCA, VISCA CATALONIA! BARCA MES QUE UN CLUB UNA MANERA DI VIURE
Spanien Kira
2006-05-17 23:52
Forza Barcelona!
Forza Henrik Larsson!

Champion D'Europa!
FY FAN VA SKÖNT!
Barcelona Woods
Det var tur att Inieste kom in direkt i andra halvlek, han är outstanding för tillfället, tillsammans med Henke då:D Precis som ngn tidigare nämt håller jag med om att bytena var direkt matchavgörande. Fast jag hade hellre sett Iniesta från start. Valdés, Belletti, Henke, Iniesta och Eto'o är våra starkast lysande hjältar idag! Kanske framförallt Henke :D
Real Madrid AckeDman
grattis till vinsten.... även om jag är R. Madrid supporter och hejade på Arsenal så förtjänade ni vinsten.
Barcelona La Rambla
2006-05-17 23:48
Ordem

Grande! :D
Barcelona xavihernandez
Daní //

håller med dig, istället för att ta det målet, gör domaren matchen till en mardröm för lehman och en besvikelse för Pires.

Som sagt, lätt att vara efterklok, domaren har ju ett fåtal sekunder på sig att ta beslutet.

Saluda al campeón!!
Atlético ivan
Grattis Barca. Ni är värdiga mästare. I stora turnerinar är det sällan det bästa laget som vinner, men i år tror jag ingen kan påstå något annat.

En intressant detalj som jag lade märke till ikväll och framför allt i UEFA-cup finalen är hur de spanska fansen totalt överglänste de engelska. Vi får ju alltid höra från anglofilerna hur fantastiska deras fans är och hur dåliga de spanska är men månne det inte i ärlighetens namn är precis tvärtom.

Intressant att höra hur Henry gråter över domaren. Då glömmer han att Barca fråntogs ett regelrätt mål och Eboue teatriskt filmade till sej frisparken som ledde till Arsenal enda mål. Enligt skysports borde Eboue fått gult kort för filmningen vilket då skulle ha varit hans andra för kvällen....
Schiffer
Vilken värdig avslutning för Henke =)

Grattis till CL-Guldet

Nästa år tar Man Utd hem det..skulle va grymt åå möta er nu =)
Barcelona Cule-10
2006-05-17 23:47
så underbart !!!!!!!!!111
Barcelona Johnson88
ÅHH, detta kan inte bli mer underbart boys! Nu ska vi njuta över den här underbara segern! de ska jag ialf!!! Que mas en un club, såklart.. VISCA EL BARCA
Barcelona Ride_The_big_one
Varför är det så svårt att få tag i en Barca match tröja i storlek Medium?

Långärmad ska den va också :D

Vi ska inte snacka om amerikanska siterna fan tror amerikanarna att vi europeer är lika tjocka som dem eller? hittar bara large xl xxl =/

Arsenal fan ska absolut inte be om ursäkt för hur spelet utspegla sig det är domarens fel då detta kunde blivit en riktig fotbollsfest men icke sa nicke va terje böge eller hur nu det stavas :D

Tack för alla hyllningar
Barcelona Ordem e Progresso
Hyffsat underbar bild va? :-)
Barcelona Younies
Grabbar glöm bara inte en sak.
Rijkaard vilken fingertopp känsla han visar i matchen.Och se vad han har gjort med vårat barca.Helt otroligt. Tycker lite synd om honom, han verkar in få bra kritik. han bör fan och med hyllas som en hjälte. Rijkaard ska stanna kvar i Barca 20 år framöver!
daní
2006-05-17 23:46
ja klart hade nog som ni (innan facit i hand) sett 0-1 och gult på lehman fotbollsälskare som man är vill man se rolig fotboll.

kvällen blev inte bättre för man såg matchen med 3 barca fans :@

kommer dock bära tröjan med stolthet och hoppas på henry stannar.
Barcelona La Rambla
2006-05-17 23:45
Havalinho

Hermano! Sån underbart att se dig igen en sån här underbar kväll. :-)

realfansince2000

Tack, heder åt dig. Bry dig inte om de fjantar med barcatröjor som kommer in till ert forum och provocerar (om det nu gör det).

Tack även till dig King_raul! Grattis till Henke i HIF efter VM. Ska bli kul att följa honom där. :-)
Real Madrid realfansince2000
2006-05-17 23:44
Grattis Barca ni har spelat bra denna säsong och kämpat hårt för att vinna både ligan och C.L...
Nästan så man blir lite avundsjuk när man ser ert fina spel (är madridista själv).
Det kan nog bara gå bättre för Real nu då denna säsong varit dålig. Vi kan nog utmana starkt om ligatiteln nästa år men C.L dröjer nog ett tag till.
Visca Barca och Hala Madrid!
Real Madrid Zizou-Mano
2006-05-17 23:43
GRATTIS !
Barcelona Gonzza_85
2006-05-17 23:43
Grattis Barça och alla culés!!
Det var en obeskrivlig känsla när slutsignalen ljöd, kände en enorm lättnad och värme i mitt hjärta samtidigt som en och annan glädjetår klämdes ur ögonvrån ^^ hoppas att ni kände likadant.
Denna dagen blir värd att värd att minnas, skoja om man kommer sova gott inatt =)
Saluada al Campeón!!
Barcelona La Rambla
2006-05-17 23:41
dani

Tack, all heder åt dig. Sen så spelar ni inte tråkig fotboll utan blir tvingade till det tack vare domaren. Med lite flyt så kunde ni likväl gjort 2-0, då vet i fan om Barca hade hämtat upp det. Tveksam till det.

Lycka till nästa säsong.
Annons: