/spanien/barcelona/forum/24621.aspx/spanien/barcelona/forum/24621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:31
Gabriel

haha ja det har du faktiskt rätt i :D
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:30
La Rambla

Sometimes the silence can seem so loud ;)

Saxat från R.Kelly - I believe I can fly. And damn were flying right now :-D~

Tiago

Haha det är skitroligt, det kan rädda en riktigt dålig dag till en bra dag!
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:29
vi hånar inte la rambla vi försäkte bara snacka lite med dom men det e inte så jävla lätt när vi blev påhoppade direkt???

gabriel hahaha jo det e ju lite roligt:D
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:28
Nej, vi väntar tills det matematiskt är avgjort.

Däremot dansar jag gärna framför TV:n när Benfica åker ut och Xavi är tillbaka
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:27
Verkligen. Det är en sak att vara där och diskutera normalt, iofs så är det i stort sett omöjligt för det domineras av barnsliga pampersbärare. Men att gå in dit bara för att håna? Vi får bara igen det på det här forumet så fort vi går på en mina. Ligg lågt istället, stanna här och njut. :-)
Barcelona Gabriel
2006-03-22 23:26
Tiago

Njae jag vet inte, jag trivs rätt bra som det är. Real får gärna fortsätta förlora och spela som de gör en lång tid framöver för min del.
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:25
yepp, kasst att vara på deras forum och fjanta.
Barcelona Gabriel
Zizou-Mano

Det handlar inte om det, men hur roligt är det att skandera "madrid cabron, saluda al campeon" när vi mattematiskt inte blivit mästare än?
Barcelona Tiago
Zizou-Mano
haha ja om det inte var så långt dit hade jag nog fanimej gjort det haha:P
får hoppas på att ni får lite nytt blod och injställning så vi kan ha en utmanare nästa år:P
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:24
Sen tycker jag ni är barnsliga som är inne och häcklar realfans. Låt de vara ifred. Ni skämmer ju faktiskt bara ut blaugrana. Försök att hålla lite klass och stil när ni är på andra lags forum.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-22 23:23
Tiago // Spela som vi gör? Jag vill hellre att ni vinner ligan än att ni spelar som oss.

Skön inställning ni har måste jag säga. Jag ska vara ärlig nu, skulle jag vara Barca fan ja då fan skulle jag springa näck i Sergels Torg vid den här tidpunkten! Kom igen nu grabbar, ni har vunnit skiten!

Visa lite feststämning nu då ! Vart fan är Madrid cabron saluda el campeon? Haha, ni är nog ödmjuka men varenda person vet att ni vunnit ligan.

Förresten när är Xavi tillbaka? Känns som att han varit borta i en evighet.

Väl mött nästa säsong. Får hoppas på vår tur då!
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:20
La Rambla/
Ja, det blir starkt när han kommer in i 70e minuten eller vad det nu blir. ojojoj
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:20
La rambla
vaddå konstiga saker ahah det var ett skämt ja jag vet allt att messi tillför vårat lag jävligt mkt och jag e jävligt glad för att vi har honom. jag skulle aldrig släppa han för robinho:P
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:17
Tiago//
Avundsjuka och bitterhet får dig att säga många konstiga saker. Det är ju bla tack vare Messi att det funkar så bra i Barça, han bidrar med mycket.

Mr. B.//
Ok, lite överdrivet håller jag med om. Men enligt alla mattematiska lagar så är den inte avgjord iaf. Vi säger väl så istället.

Ja gud vad jag längtar efer Xavilito. Kommer att fälla en tår när han blir inbytt under en match. :-)
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:16
La Rambla/
att säga att ligan "på långa vägar inte är avgjord" är väl lite överdrivet?
Skador, CL och El Classico till trots. Men som sagt: vi får ha kvar en-match-i-taget-mentaliteten ett tag till.

Snart Kommer Xavi (3 veckor ungefär)!
Barcelona Tiago
2006-03-22 23:15
Zizou-Mano

vrf skulle vi ta ut det innan det e klart man vet aldrig vi kanske börjar spela som ni gör:P
Barcelona La Rambla
Inte i kväll. När det är klart ska ni få "höra" Madrid Cab....Saluda....

I promise. :-)~
Barcelona Tiago

Namn: Raul_enorme Real Madrid » Svara på inlägg » Har tippat ZAR-REAL 6-1
Sänt: 2006-03-22 23:14:11
Robinho är lätt bättre än Messi, Messi hade aldrig kunnat prestera så mkt som Robinho gjort i Madrid. Han spelar i barca dör allt funkar perfekt och alla tycker nu att han är gud. Om Robinho hade spelat i ett lag drä allt hade funkat lika bra hade han blivit utnämd till världens bästa spelare fan

otroligt att han ens kan säga nått sånt
Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-22 23:13
Nu ligger 12 poäng FÖRE det jagande laget i ligan. Er trupp är starkare än någonsin. Laget ser onekligen bra ut, stämningen, moralen etc. De 2 andra topplagen kan inte hänga med i toppstriden.

Men kära ärkefiender, VARFÖR inte ta ut ligasegern nu? Ni vet att ni vunnit. Säg det bara.
Barcelona La Rambla
2006-03-22 23:09
Lionel M.//
Håller med dig helt och hållet. El clasico är några dagar efter vår tuffa bortamatch i CL mot Benfica. Visserligen så höjer sig spelarna i ett el clasico. Men vi ska vara medvetna att vi långt ifrån har ett ordinarie lag. Så även om vi förlorar är vi knappast ett sämre lag än Real Madrid den här säsongen. Ligan är för den delen på långa vägar inte avgjord. Minns förra säsongen när vi började tappa poäng på slutet.
Barcelona Suñol_
2006-03-22 23:07
...
Barcelona Mr. B.
2006-03-22 23:07
Heja Osasuna....hoppas ni behåller 2a-platsen säsongen ut!
Barcelona Lionel M.
2006-03-22 23:06
Tänk på :
1. Vi har många viktiga spelare skadade framöver.
2. Vi har viktiga CL-matcher framöver som kommer lyfta en del av spelarnas fokus.
3. I och med CL så kommer många spelare också bli slitna!
4. Det är många matcher kvar.

Jag vill inte vara pessimisstkonsult, men vi måste tänka efter innan vi basunerar ut över HELA forumet att vi är mästare ;)

Underbart dock att vi vann och Val/Real drog nitlotter (lika bör räknas som nitlotter för dem)
Visca!!
Real Madrid Zizou-Mano
2006-03-22 23:04
Har sagt det förr och jag säger det igen:

Grattis till liga guldet.

Barcelona Suñol_
2006-03-22 23:03
"Det luktar slakt på Camp Nou..."
taget från madrid forumet, dom börjar bli nervösa...hehe men vi ska vara ödmjuka i el clasico kan vad som helst hända...
Barcelona Mr_Dinho
2006-03-22 22:58
Men ska inte glömma bort att det måste kännas mycket tungt för Zaragoza att tappa 2 poäng i sista minuten.
Barcelona isik
2006-03-22 22:56
Det är bra att dom inte förlorade, nu kommer fansen börja hoppas på ett ligaguld igen, för att sedan bli besvikna ännu en gång när barca spöar pajaslaget på nou camp.
Barcelona Gabriel
2006-03-22 22:55
Sån juventus tur som real madrid fick, aja 1-1 bara vi vinner på det här :)
Barcelona La Rambla
2006-03-22 22:55
Kul för Ronaldo åtminstone. Så som han har blivit sågad av de egna. Men trots allt så är de 13p efter. Ser hyfsat ut. :-)
Barcelona Mr_Dinho
2006-03-22 22:54
Matchen slut
Annons: