/spanien/barcelona/forum/24618.aspx/spanien/barcelona/forum/24618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiago
2006-05-18 17:53
usch vikken tönt henry är snacka om dålig förlorare synd om grabben inte lätt för han.
Barcelona Tiago
2006-05-18 17:51
kolla in länken angående offisde på första målet.
Spanien Sir RP 7
2006-05-18 17:51
La Rambla//

Då har dessa "experter" fel. Kommer ihåg en match mellan Juve-United från 99 där samma situation uppstod o Yorke slår bollen i tomt mål o målet gälldes. Målvakten blev inte utvisad.
Hade dommaren släppt situationen o Giluys mål gällt ska Lehmann bara ha gult.

Det är därför dommare som Collina m.fl inte växer på träd. Hauge var katastrof åt båda håll.
Barcelona La Rambla
2006-05-18 17:47
Sir RP 7

Tack, grattis själva till en jäkligt strong insats. Mycket hjärta i Arsenal. Annars kunde det faktiskt ha varit värre, rött kort på Lehman och ändå 1-0 till Barca. Det också rätt att dömma så enligt "experter". Nu var inte Hauge tillräckligt kall, han borde ha avvaktat situationen men det är lätt att vara efterklok. Beslutet ska tas på några tiondelar.
Spanien Sir RP 7
2006-05-18 17:44
Man får säga grattis. Grattis då. Båda lagen ska ha en eloge för sina insatser under säsongens CL. Synd dommaren förstörde matchen vid utvisningen. Gult till Lehmann o 1-0 till er hade borgat för en bättre o roligare match.
Men men är oehört stolt över mitt lag o ni ska vara stolta över erat. Båda lagen spelar den roligaste fotbollen.

Återigen grattis.
Barcelona La Rambla
2006-05-18 17:39
Hur förtjänar man att vinna en match när man spelar 3/4 av tiden med 9 man i knäet på sin målvakt och en gubbe på topp? Beats me!

Visst, man fick sina kontringschanser när Barcelona tappar boll vid några anfall. Det är väl oundvikligt under en match, speciellt med så många arsenalspelare defensivt och regnblöt plan. Det gäller bara att sätta dem också.
Barcelona Xoonix
2006-05-18 17:38
Ämne: FILMARE FILMARE OLEE....
hahaha va enormt töntig du är, en helt korrekt utvisning och de enda jag såg ligga som döende svanar var ett maskande Arsenal som tydligen mysslyckades med det också, Barca är värdiga vinnare och ingen ska söga nå annat!
Barcelona xavihernandez
2006-05-18 17:36
Schubert/
Tror att det var i nickduellen när han landade fel och slog i ryggslutet. Förhoppningsvis inget allvarligt!
Barcelona hammabarça
2006-05-18 17:33
Ämne: FILMARE FILMARE OLEE....
Det roliga är att, "er" filmning ledde till 0-1 men ändå så klagar ni? haha patetiskt.
Barcelona Schubert
2006-05-18 17:33
The Guardian skriver att Edmilson blev skadad, nån som hört nåt? Betyg från dom.
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:32
FILMARE FILMARE OLEE OLEE OLEE
Barcelona hammabarça
2006-05-18 17:31
CAMPEOONES CAMPEEOONES OLEE OLEE OLEEE
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:28
Jag är inte hungrig tyvärr
Barcelona hammabarça
2006-05-18 17:28
Ämne: en sak är vi inte öv....Din patetiska nolla, spelar ingen roll hur mkt du gnäller på domarn osv. I slutändan så är det samma resultat som gäller, Barça är CL mästare. så stick till ditt forum och gråt, gnäll och klaga hur mkt du vill, för här skiter vi i dina åsikter. Vi är CL mästare, ät upp det!

Força
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:27
Förstår inte vilken match du har sett heller till och med min kompis som håller på Barca tyckte att Arsenal förtjänade att vinna och att Hauge var dålig
Barcelona xavihernandez
2006-05-18 17:26
Där är vi faktist inte överens :)
Förstår bara inte vilken match du sett!

Visca el Barça
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:23
en sak är vi inte överens om Barca förtjänade INTE att vinna hela CL har dom haft tur med domaren
Barcelona xavihernandez
2006-05-18 17:22
Inget jag orkar disskutera.
Du har din syn på det jag har min.

En sak kan vi iallafall enas om: Barcelona vann ;)

Visca el Barça
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:20
xavihernandez//

Haha Ronaldinho då slängde sig ett hundratal gånger och är det ett sammanträffande att alla gånger hände vid hans favoritläge vid frispark inte konstigt att han gör många frisparksmål om han får 100 frisparkar därifrån på match skulle jag också sätta några av dom
Barcelona xavihernandez
2006-05-18 17:16
Arsenal FC/

blind för sitt eget lag. "FILMA"@Eboue.
Las Palmas monumental
2006-05-18 17:15
Jag älskar fotboll nu för tiden och det här har jag gått o väntat på. Det var nästan omöjligt att sluta festa i natt. Henke Larsson, min hjälte..

Visca el Barça!!
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:14
Barca matchjälte är ju fan Hauge vi pressade ju er som fan ni spela fult filma och allting ändå så fick ni bara 2 gula men egentligen borde vart minst 3 röda och ett antal gula
Barcelona Sami Hyypiä
2006-05-18 17:12
Eto'o the Liverpool spirit! =D

Fan va härligt! Gött!

Men ni har 3 CL titlar kvar innan ni får bucklan hem som vi gjorde förra året med vår 5:e CL titel ;)

GRATTIS IGEN!
Barcelona pablo escobar
2006-05-18 17:08
Lite synd att själva matchen till stor del förstördes av utvisningen direkt i början men enormt skön avslutning, jag hade nästan gett upp i mitten av andra när regnet öste ner, arsenal ledde och skapade fler chanser och oleguer var totalt hjälplös mot arsenals snabba spelare.

Oerhört imponerande inhopp av henke larsson, han har verkligen överträffat alla förväntningar jag hade när han värvades, han har ju blivit bättre och bättre hela tiden efter skadan och det här var verkligen en riktig krona på verket.
Även iniesta har överraskat mig positivt på sistone, han är utan tvekan en av europas 5 bästa spelare i dagsläget - hoppas rijkaard inser det nu och låter honom spela så mycket som han till slut visat att han förtjänar, under nästa säsong.

fc barcelona är äntligen det de ska vara igen, -världens bästa och mest underhållande fotbollslag. underbart
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-18 17:03
R.Carlos #3

Hyllningarna forsätter från andra fans stort av er att hylla!

Har länkat till målet
Barcelona R.E.M
2006-05-18 17:03
Claes Sonde skrev "Kort och gott får man nog säga att det här var en lagseger, där Valdés, Eto'o och Larsson gör skillnaden."

Men jag tycker att det var Iniesta som var skillnaden tillsammans med larsson "

Real Betis Johnston
2006-05-18 17:00
R.Carlos #3: hur vet du då att Barcelona var värdiga vinnare? Du missade ju matchen...

Fast det var ni, Barca! Stort grattis!
Real Madrid R.Carlos #3
2006-05-18 16:54
grattis till segern det är ny värda.
en fråga . vart kan man se målen jag råkade sommna!!!! vid 1-0 till arsenal och vaknade 92 min skulle gjärna vilja se henkes frammspelningar....
Barcelona Backstrom
2006-05-18 16:46
La Rambla

Tro mig, ni är inte ensamma om att uppskatta Deco, en av världens mer underskattade mittfältare - Skulle nog säga att även Xavi är ganska underskattad, inte hos Barça fans men andra.

Visca Barça!
Barcelona Sóm més que un club
2006-05-18 16:43
Ämne: Jag hörde att barca ....
GLB.
Nej så tror jag inte att det var men både liga och CL-vinst skulle ge ett 100M lägre netto än bara ligavinsten men att det var man utan tvekan beredda att smälta.
Annons: