/spanien/barcelona/forum/24614.aspx/spanien/barcelona/forum/24614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2006-03-24 15:58
Nu när Puyol, Ronaldinho och Xavi missar matchen, betyder det att vi kommer få se en ny kapten. Vem tror ni? vem vill ni helst se?
Intressant=)

Visca Barca
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-03-24 15:39
ingen Ronaldinho möt Malaga imorn... nu hoppas jag Maxi får spel tid. eller vad säger ni?

Visca Barca
Barcelona Andredinho
2006-03-24 14:57
vet nån var man kan köpa barcelonas äkta tröjor förutom www.fotbollstrojor.se någon annan i fcbarcelona.com så är de slut vet någon snälla måste köpa en??
Barcelona La Rambla
2006-03-24 14:15
Nike ska promota sin nya Joga Bonito-video. Henry, Robinho och Ronaldinho är i Barcelona som dragplåster för den. Det är inte så konstigt att media ställer frågor om Henry till Barcelona mm. Självklart så hakar en tidning som Aftonbladet på. Det är i slutändan bara Henry själv som bestämmer om han vill stanna i Arsenal eller inte, svårar är det inte.
Barcelona barcelona_10
2006-03-24 13:37
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,798484,00.html

Jag vet att det är aftonbladet men ändå, jag börjar bli lite orolig för jag vill inte att barca värvar henry. Det måste ju ligga någon sanning i det eftersom dom skriver om henry till barca hela tiden eller?
Barcelona La Rambla
2006-03-24 12:58
Jisses vilken liten tönt. Tydligen så störd och förvirrad att han missade vilket forum han gick in på. Strunta i honom, ge han den uppmärksamheten han förtjänar, dvs nada!

Nu till lite annat. Rummenige och Bayern M envisas ihärdigt med att de ska värva van Bommel till sommaren som ersättare till Ballack. Mark själv verkar hur lugn som helst till intresset: "I want to stay many years in Barcelona because I am playing for a great Club, I have very close friends in the team and I am living in a fanstastic City".

Underbart av vår flygande holländare. Han vill tydligen inte byta ner sig. :-)

Visca van Bommel!
Barcelona Woofi
2006-03-24 12:52
Studielån? grabben har förmodligen inte ens sett röken av sitt BARNbidrag än =)
S. Dali
2006-03-24 12:49
Super_depor:

Du har inte allt för mycket i studielån va?

Edit//
Bye, bye!

Barcelona II Barça II
2006-03-24 12:47
Det luktar livstids avstängning, bra jobbat.
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-03-24 12:44
Super_depor

Gud vad dum du är.
Barcelona II Barça II
2006-03-24 12:24
Mr. B//
Påstår du att Real kommer att vinna nån titel nästa år? Tveksamt då det tar tid att bygga upp ett nytt lag. Henry är ju ganska gammal, hade han velat spela i ett lag som håller på att "byggas upp" så hade han stannat i Arsenal(vilket han kanske gör).

Jag förstår inte vilken artikel du snackar om.
Barcelona Mr. B.
2006-03-24 12:13

II Brca II/

Se artikel nedan.

Real kommer att vinna titlar igen, inte i år dock.
Barcelona II Barça II
2006-03-24 12:08
Varför skulle han(Henry) vilja gå till Real Madrid? Han vill ju vinna titlar. :-)
Barcelona Mr. B.
2006-03-24 11:42
Om det nu är så att Real vill åt Henry och han går dit så:
1. var Henry ute efter pengar och inget att ha.
2. får vi skaffa någon mindre namnkunning som Milito el Ewerthon men som antagligen blir perfekt ersättare åt Henke.

Spanien la_pieda_sinistra
2006-03-24 10:22
asfaltsbarn//

lol! kanske fin va hon me.. :P
Barcelona asfaltsbarn
2006-03-24 10:09

Har ni inte sett den här så måste ni se den. Vet inte om det är fejk eller inte men kul är det :D

http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1112
Barcelona culeninha
2006-03-24 09:59
Good morning
Har jag förstått rätt att el clasico komer att spelas nästa lördag (1 april) istället för söndagen den 2:a? Verkar så om man läser tidningarna...
Barcelona La Rambla
2006-03-24 08:14
asfaltsbarn//
Haha! :-)

Fast våra sk "fans" var inte bättre när Figo återvände till Camp Nou. Man kan skrika och bua så mycket man vill, men att allvarligt försöka skada spelare med att kasta in föremål är neandertalnivå.
Barcelona asfaltsbarn
2006-03-24 08:09
// R.H.M...dra en kam över alla? Tillåt mig småle.

// Angående gårdagens match, vad ska man säga? Det syns att det är low life slöddret som förstör när de väljer att kasta in en flaska Ballantines på planen. Hade de haft någon stil hade de i alla fall druckit en singel malt i stil med Lafroig, Lagavulin eller kanske en Macallan istället för de billigaste skräp de hittar.
Barcelona La Rambla
2006-03-24 07:55
God morgon culés!

Man blir väl knappast förvånad över detta men iaf, nu ger sig Real in i jakten på Henry. De hävdar att Barcelona inte har ekonomiska medel att värva Henry. Nu börjar de köra sitt galactico-snack igen. Var det inte just det de skulle förändra och satsa på talanger. De måste också ha missat någonstans på vägen att Henry flera gånger deklarerat att han inte är ute efter pengar utan det är sportsliga ambitioner som kommer att avgöra hans framtid. Så varför skulle han gå till ett sjunket skepp. :-)~

giovani//
Jo jag minns det där. Syftade mer på att om domaren blåst och med bestämdhet tagit ett beslut, så ska han inte ändra sig. Det är en sak om han blåser, och sen tar diskussionen med sina medhjälpare om vad som hänt och därefter tar sitt definitiva beslut.

Gabriel//
Ja du, de två blev tydligen utvisade efter att domaren blåst igång matchen efter 40 min avbrott. Tydligen var spelarna lika uppretade som publiken efter avbrottet.
Barcelona Suñol_
2006-03-24 02:52
Ja vafan hände i madrid igentligen?

R.H.M// och varför allt tjatande om några gammla avdankade anglofiler? bete dig, annars så kan du ta ditt huligan snack och dra...
Barcelona giovani
2006-03-24 01:13
La Rambla, dommaren har ju rätt att göra det, kommer du ihåg Milan - Inter ett par år sen Zamorano nicka bollen till cruz det blev mål Colina dömde mål också alla fira och trodde det var det men sen gick han o tala med linjedommaren i efterhand och dömde offside istället.
Barcelona Gabriel
2006-03-24 00:48
Hmm ser nu att domaren utvisade 3 st (ja det står rätt) at madridspelare; Luccin, Perea och Petrov. Jävlar, jag måste ha missat en del under matchens gång då jag glimtade på andra saker vid datorn.
Barcelona Gabriel
2006-03-24 00:42
Det är synd att Boixos Nois ska envisas med att bråka på läktarna. Annars hade de varit en enorm tillgång för klubben. De ger alltid Barça ett enormt stöd från läktarna med ramsor, hyllningssånger till spelare och tiffon. Laporta gjorde helt rätt som portade dem, ingen annan har haft cojones nog för att göra det som Laporta gjorde.
Barcelona Gabriel
2006-03-24 00:38
La Rambla

Jag vet faktiskt inte om matchen kommer att spelas i de ytterligare 10-15 minuterna som var kvar av den, men förhoppningsvis spelas dem när det finns tid för det.

Nu var det så att han blåste för offside men sedan direkt gick till linjedomaren. Inte så att det gick en minut eller nått sånt utan han gick över till linjedomaren direkt för att fatta ett beslut. Helt riktigt också, målet godkändes korrekt.
Barcelona el Flaco
2006-03-24 00:18
Är det någon som vet om Boixos Nois får lov att komma in på Camp Nou? Hade helst se att de blev portade för livstid. Man skäms över de nazisterna. So what om de skricker en massa och för en massa liv. Jag föredrar en dödstyst Camp Nou än att ha arenan fullt med skinheads. Och nu ska man också tänka på att ljudnivån i Barcelona blivit allt högre de senaste säsongera, mycket beroende på att laget dansar samba allt som oftast.
Barcelona La Rambla
2006-03-23 23:54
Robinho: "La Liga no es imposible"

Hehe, den tanige lille brasilianaren har fortfarande inte insett när han borde täppa igen. :-)~
Barcelona baaaarca
2006-03-23 23:48
är inte direkt förvånad, atletico är det laget i ligan med mest böter för rasism på läktarna
Barcelona La Rambla
2006-03-23 23:48
Oj, så den kommer inte att forsätta när det lugnat ner sig?

Lite konstigt att han ändrar ett domslut. Har han dömt bort målet kan han inte ändra sig. Det är en sak om han inte dömmer något alls och går ut till linjemannen och diskuterar situationen och sen bestämmer sig. Men han kan fan inte ändra ett domslut.
Barcelona Gabriel
2006-03-23 23:45
Matchen avbröts då publiken kastade in en glasflaska på Sevillas målvakt Andres Palop. Hemmafansen blev sura eftersom domaren godkände ett mål som han själv först blåst för offside. Efter klagomål från Sevillaspelarna så sprang dock huvuddomaren ut till linjemannen och pratade ut med honom vilket ledde till att målet helt riktigt godkändes. Saviola kom från en stående offside position men Puerta som bollen klart och tydligt gick till var inte det. Därav fansens frustration, inte bättre blir det när man tänker på att domaren också givit Sevilla 2 straffar mitt i matchen, två straffar som Leo Franco räddade.

Skandal!
Annons: