/spanien/barcelona/forum/24611.aspx/spanien/barcelona/forum/24611.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr. B.
2006-03-24 20:36
Andredinho/

Det man diskuterat i Barca vid ev. värvning är:
1.Fortsätta med samma system som tidigare fast rotera med de 4 stjärnanfallarna Etoo Messi Ronaldinho och Henry. Säsongen är lång säger man.
2. Köra ett 4-1-3-2 med Etoo /Henry längs fram.
Barcelona el Flaco
2006-03-24 20:26
Precis som många andra så tycker jag att Oleguer eller Deco borde bära kaptensbindeln imorrn men även Eto'o borde räknas som ett alternativ. Han var ju lagkaptenen under sin tid i Mallorca.
Barcelona La Rambla
2006-03-24 20:22
Precis vad du nyss skrev själv.

Himne del Barca!

Den finns i länktips. Texten och tom en mp3 att ladda ner. :-)
Barcelona Andredinho
2006-03-24 20:21
Tja Messi vill jag inte att han sak vila men samtidigt kan vi göra en lag uppstälning på det här viset nu börjar jag ed mittfältet:
Henry-----Eto´o
Ronaldinho---------Messi
Xavi-----Deco
Vad säger ni om det
Barcelona Andredinho
2006-03-24 20:18
Ämne: Andredinho//
Vart b....
ok tack La Rambla.
La Rambla vet du vad barca fans brukar sjunga när barca har match??
Barcelona Messi nr:19
2006-03-24 20:17
Tja!
Barcelona La Rambla
2006-03-24 20:17
Det stämmer. Blaugrana är katalanernas smeknamn på Barcelona.
Barcelona Andredinho
2006-03-24 20:15
Hej Alla Barca fans ville bara hälsa på och säga att vi är världens bästa lag Himno del Barca??

ps.Är det någon som vet vad barca kallas för jag tror de kallas för Blaugrana e det santtt
Barcelona Andredinho
2006-03-24 20:13
jag håller med La Rambla.sura på du Carlos
Barcelona La Rambla
2006-03-24 20:12
Vilken liten sorglig stackare han är R Carlos. I en intervju för en portugisisk tidning har han tom tipsat Benficas vänsterback hur denne ska neutralisera Guily. Han hoppas att Benfica slår ut Barça.

Stackars lille Carlos, det måste svida att redan vara utslagen ur CL av ett par juniorer och inte ha någon chans att vinna ligan. Sura på du. Vi njuter. :-)~
Barcelona Andredinho
2006-03-24 20:02
Ämne: Andredinho//
Vart b....
jag bor i stockholm???
Barcelona Kapten11
2006-03-24 19:45
Spelar man i världens mest attraktiva klubblag är det bara att gilla läget(uh, kass låt).
Som Puyol har sagt:"Jag skulle betala för att spela med Barcelona".
Barcelona baaaarca
2006-03-24 19:37
ingen av de är särskilt skadebenägen, man kan inte utgå från att någon eventuellt alltid saknas. en världsspelare kommer få sittapå bänken och de komemr de inte att gilla
Barcelona Kapten11
2006-03-24 19:25
Vill?
I nuvarande situation är Messi skadad. Ointressant vem som vill starta, det vill alla, inklusive Guily och Ezquerro.
Barcelona baaaarca
2006-03-24 19:19
kapten11/
vem tror du vill vila mot ex. madrid?
Barcelona Kapten11
2006-03-24 19:12
Jag vet att det blir tjatigt, men det är i sådana här situationer det är viktigt att ha en bra trupp. Ingen av våra anfallare spelar samtliga matcher en säsong, särskilt inte vid skador givetvis. Tänk att kunna växla mellan Henry, Ronnie, Eto'o och Messi. Ah, underbart.
"Ingen kommer att acceptera att sitta på bänken". För det första är det sällan alla är tillgängliga, och när alla är tillgängliga kommer samtliga säkert att få spela, dock inte från start.
Jag ser hellre en utvilad och laddad Sammy än en trött och ointresserad, som fallet varit vid ett par tillfällen den här säsongen.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-24 19:09
Gábinho

En otränad Xavi kanske men inte en matchtränad Xavi inte en chans, är ganska säker på att det blir Xabi/Xavi i vm. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte Xavi börjar första matchen men matcherna därefter kommer han att vara med.

Fabregas är en grym talang som kommer öka sina aktier i vm har han iof redan gjort men ännu mer efter sommaren den saken är klar, men han gör bra ifrån sig längre fram i banan.
Barcelona La Rambla
2006-03-24 18:29
Hehe, Dinho vill alltid spela. Undrar om han inte följer med ändå och följer laget från bänken. Tror det är svårt att hålla honom borta. :-)
Barcelona Rambo~
2006-03-24 18:25
haha exakt han vill säkert spela, men du har rätt det är taktiskt att han vilar nu inför champions league
Barcelona La Rambla
2006-03-24 18:16
Underligt? Verkligen inte, helt logiskt och bra gjort av Rijkaard. Vill du ha Dinho skadad inför Benfica? Med det poängförsprång som vi nu har hade det varit tjänstefel att inte vila honom. Själv så vill han nog spela iofs. :D
Barcelona Rambo~
2006-03-24 18:08
Ronaldinho vila? hmmm underligt
Barcelona La Rambla
2006-03-24 18:03
II Barça II//
Tror att det där är ordinarie uppställning. Sen kan man variera beroende på motstånd, som två mer defensivare pivotes nästan som mot Chelsea när Motta spelade. Visserligen så hade nog Xavi startat om han varit frisk.

Gábinho!//
Hehe, skojar där. Fabregas i all ära men tror du på att Luis flyttar på en fulltränad Xavi? Don't think so. :-)
Barcelona II Barça II
2006-03-24 17:57
La Rambla//
Det är så skönt att Xavi snart är återställd. Han har varit så saknad! Det är synd att Iniesta inte kunde fylla hans plats så som man hade hoppats på. Hur kommer mittfälet att se ut när alla mittfältare är skadefria? Jag tror på Deco-Edmilson-Xavi.
Real Madrid Gábinho!
2006-03-24 17:53
Skönt att Xavi är tillbaks han e viktig ör spanien men tror ni inte han fpår en tuff kamp mot fabregas?
Barcelona La Rambla
2006-03-24 17:34
Det spekuleras i att den spelare som varit längst i klubben drar på sig kaptensbindeln imorgon. Det kan bli Gabri, men han lär nog inte starta, eller så är kandidaterna Valdés, Oleguer eller Motta. Min röst på Motta. :-)

II Barça II//
Couldn't agree more. Börjar bli tjatigt nu.
Vi gläds istället åt att Xavi snart är tillbaka. I dagens sport så kan man läsa att han nu tränar med boll och har inga som helst känningar i sitt knä. Det blir starkare hela tiden och man räknar med att han är tillbaka i träning med lagkamraterna i början av april månad. Så underbart. :-)
Barcelona II Barça II
2006-03-24 17:32
Nej han är inte med, han ska få vila. Jag känner på mig att Larsson kommer att göra hattrick.
Barcelona pyol
2006-03-24 17:05
Är inte Ronaldinho med imorgon??
Barcelona II Barça II
2006-03-24 16:51
Jag tycker att vi har haft den här "Henry disskutionen" alldeles för många gånger. Vi får se hur det blir. Han spelar ju fortfarande för Arsenal och det ska vi respektera. Silly Season får vänta ett tag till enligt mig.
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-03-24 16:47
Motta eller Deco som kapten :)
Barcelona Rebin M
2006-03-24 16:35
Oleguer for president!

Självklart ska Oleguer få vara kapten imorn. Vem ska annars bära den katalanska fanan om inte han gör det? Självklart val från Rijkaards sida.
Annons: