/spanien/barcelona/forum/24609.aspx/spanien/barcelona/forum/24609.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2006-03-25 16:08
Figolina

Jag chansar på väldigt liten :P
Real Madrid Figolina
2006-03-25 16:06
Skönt att höra att Xavi är på G.När beräknas Messi vara tillbaka?
Såg i artikeln att man står utan lagkapten i kväll.Hur stor är sannolikheten att "pappa" Henke får bära den?
Barcelona Haffe
2006-03-25 16:05
Inte det jag suttit och pratat om, det jag ville få ut är hur vi ska spela ikväll. Om henke är på planen så tycker jag vi ska rotera med Eto'o och Henke, för annars tycker jag henke kan få göra ett inhopp jag anser att han inte får ut sin rätt på kanten. Men det är väl många som håller med om. Japp jag tycker Eto'o har vart mycket ego, fsat det har blivit betydliugt bättre. Å andra sidan så har det kanske resulterat i fler mål? Men men jag hoppas det funkar ikväll och att Rodri får känna på hetluften. Vinst ikväll 3-2!
Barcelona La Rambla
2006-03-25 15:55
Haffe//
Du tror inte att också Henke vill göra mål? Eller han är glad bara han får vara på planen?

Ibland blir det så i vissa matcher. Det har skrivits att Eto'o är allt för egoistisk. Visst, han har skjutit upp bollen på läktaren vissa gånger då han kanske borde spelat en medspelare istället. Sen andra tillfällen så har han varit för osjälvisk och spelat istället för att avsluta själv. Som sagt, olika matcher, olika situationer.
Barcelona Haffe
2006-03-25 15:52
Isåfall ljög larsson i artikeln jag läste. SORRY My bad
Barcelona Haffe
2006-03-25 15:49
Hittar på ? Allt jag säger kommer fårn nånstans, ska hitta artikeln snart.
Barcelona Haffe
2006-03-25 15:48
Gabriel: Jag snackar inte skit, i en intervju med Larsson berättade han att Rijkaard hade sagt att han skulle säga till Eto'o att dom ska rotera, Men den matchen då jag kollade så märktes det tydligt att det inte blev så. Jag snackar inte skit om Eto'o jag gillar han. Men den matchen så ville han väldigt gärna göra mål. Rätt nyligen var det oxå..
Barcelona La Rambla
2006-03-25 15:43
II Barça II, Jontteee, Schubert//
Ja, det var lite det jag ville komma till. Nästan en obefintlig chans att Milan ens skulle överväga att släppa Nesta. Skulle han nu vilja gå själv så skulle de kräva hutlöst med pengar för honom då han har kontrakt minst i 2 år till. Sen 30 år är väl ingen farlig ålder på en mittback, åtminstone inte när det är av den klass som Nesta.

Madridinho//
Snälla, bespara oss dina pinsamheter. Du har inte alls läst att Koeman mer än gärna vill träna Real. Det har däremot stått att läsa spekulationer i katalansk press att Koeman som tränare kanske kunde vara något Real har i åtanke. Sen stod det bla att Txiki inte alls hade tyckt om att se sin goda vän på Reals bänk. Som så många andra när det spekuleras så var Koeman smickrad om ett intresse fanns. :-)~
Barcelona baaaarca
2006-03-25 15:20
haffe jag tror du hittar på en del.

gabriel valdes valdes ju :) till femte kapten efter gabri och de tre puyol, ronaldinho och xavi
Barcelona Gabriel
2006-03-25 15:18
Det ryktas om att Valdes ska vara kapten idag eftersom alla våra lagkaptener saknas. Puyol är avstängd, Ronaldinho är ej uttagen och Xavi är skadad sen tidigare. Gabri som normalt vis är den 4:e lagkaptenen kommer inte att spela ifrån start.

Valdes får göra en Zubi ;)
Barcelona Gabriel
2006-03-25 15:16
Haffe

RIjkaard har sagt att dom ska rotera, men det är inte alla gånger etoo följer den tillsägelsen..

Ursäkta mig men va fan vet du om det? Nada så snacka inte skit om Eto'o utan att ha något att gå på.
Barcelona baaaarca
2006-03-25 15:16
rambo ezquerro kommer nog inte spela så jag förstår inte vad de där kommer ifrån :S
Barcelona Rambo~
2006-03-25 15:06
jag tycker att bästa möjliga anfallet är
Ezq-Lar-Giu, jag menar inte att Eto'o är sämre än larsson men jag tror att Eto'o kommer spela dåligt med Ezquero bredvid sig eftersom han inte är van med honom. Larsson därimot har inte häller spelat värsta mycket tillsammans med honom men jag tror att larsson kan anpassa sig bättre än vad eto kan göra :D
Barcelona Haffe
2006-03-25 14:49
baaarca, du tror inte jag har koll på larsson eller? min favoritspelare :P RIjkaard har sagt att dom ska rotera, men det är inte alla gånger etoo följer den tillsägelsen..Men vi får se..
Barcelona baaaarca
2006-03-25 14:44
larsson är ingen dribller men det måstem an inte vara heller. han är otroligt smart och kan anpassa sig till vilken position som helst i anfallet. hans löpningar öppnar upp för andra och han spelade där mot betis (då ronaldinho också vilades förresten). tror han och etoo skiftar position en del under matchens gång
Barcelona Haffe
2006-03-25 14:42
Ska larsson vara på vänsterkanten? han är ju inte direkt någon dribbler.. :P Eto'o och larsson kanske roterar!
Barcelona Haffe
2006-03-25 14:41
Om eto'o lirar hur kör vi då?
Barcelona Haffe
2006-03-25 14:41
Jag tror själv att Eto'o kan få vila, han måste vara fit for fight mot Benfica. Men man vet aldrig.. vi får se..
Barcelona baaaarca
2006-03-25 14:39
aftonbladet anger ingen källa. det är bara ronaldinho som vilas, eto'o spelar från start.

"La ausencia de Ronaldinho permite entrever un ataque con 'Ludo', 'Henke' y Eto'o, lanzado hacia el 'Pichichi' y segundo en la 'Bota de Oro'."

skulle bli oerhört förvånad om etoo sitter på bänken.tror inte att rodri startar.
Barcelona Haffe
2006-03-25 14:33
Det ser ut som att Eto'o sitter på bänken ikväll enligt aftonbladet. Så hur formar vi laget?
------------------Valdes----------------
----Oleguer----Motta--Rodri--Sylvinho--
---------Deco----Vanbommel--Iniesta----
----------Giuly----Larsson---Ezquerro--

ELLER?

-------------------Valdes--------------------
-----Belletti----Oleguer--Rodri---Gio-------
----------Deco------Vanbommel--Motta-------
----------Giuly------Larsson----Ezquerro--

ELLER?
-------------------Valdes--------------------
-----Belletti----Oleguer--Motta---Sylvinho/gio--
----------Deco------Vanbommel--Iniesta-------
----------Giuly------Larsson----Ezquerro--

Jarå finns några alternativ.. vilken är mest trolig?
Barcelona Mr. B.
2006-03-25 14:33
Baarca/

Ja, vem skulle inte spela upp sig tillsammans med Puyol?! För mej (bara min åsikt) är Marquez en 4-stjärnig back som i rätt sällskap höjer sig till nästan perfekt.
Min åsikt är bara att ex. Kompany skulle ligga ungefär på en sådan nivå tillsammans med Puyol.
That´s it!

Visca barca!!!
Barcelona baaaarca
2006-03-25 14:26
//nej rambo

mr. b//

han har helt klart spelat upp sig och är i nuvarande form (typiskt med skadan) en av de 10 bästa
Barcelona Rambo~
2006-03-25 14:19
yo jag har hört att eto'o också vilar idag är det sant?
Barcelona Mr. B.
2006-03-25 14:18
Baaaarca/
Puyol är en av världens bästa mittbackar. Marquez ligger en nivå (minst) under och tillhör en skara som är betydligt fler till antalet än vad Puyols gäng är.

Det var det jag ville säga: att det inte är några problem att värva en mittback i nivå med Marquez.
Ex. Kompany skulle säkert spela fantastiskt tillsammans med Puyol.
Barcelona baaaarca
2006-03-25 14:11
mr b/
marquez är en av världens bästa mittbackar. förstår inte vad du vill säga
Barcelona Mr. B.
2006-03-25 14:08
Jonttee/
Kompany (som det stavas) vore en riktigt bra värvning. Men det finns ganska många mittbackar som ligger på ex. Marquez nivå.
Det bästa vore om vi fick någon som kan spela både på kant och i mitten.
Madridinho
2006-03-25 13:23
sägs att real vill ha koeman som tränare och att koeman själv gärna skulle vilja ta över real.

vad tkr ni om det om det nu skulle inträffa?
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos Casillas]
2006-03-25 13:18
Ämne: På tal om de spanska....
Nej snälla... Medina Cantalejo, hur många matcher har man sett med honom? Han är så jävla dåligt så det inte är sant.
Barcelona II Barça II
2006-03-25 13:15
Att Milan skulle sälja Nesta kan ni glömma. Det är nästan lite löjligt att tänka i dem banorna. Det sker aldrig, det är lika troligt att vi skulle sälja Puyol.
Barcelona Jontteee
2006-03-25 12:43
La Rambla

Vem vet han kanske gör en Maldini o spelar tills han är 37år o fortfarande bland som bästa :P..

Men nu när Marquez mot Puyol funkar så bra, är det väl onödigt att sära på dom ?. är det inte bättre att kanske satsa på Anderleckts unga mittback company ??
Annons: