/spanien/barcelona/forum/24608.aspx/spanien/barcelona/forum/24608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Betis larsjoel
2006-03-28 23:19
Barcelona Gabriel
2006-03-28 23:18
Är Koeman smart, vilket han är, så säger han till sina spelare att stänga ytorna på Camp Nou och spela på resultatet. Visst måste de också göra mål för att gå vidare, men han vet av erfarenhet att Barcelona kommer anfalla vilt för att avgöra det. Det värsta han kan göra är att gå ut och spela offensivt på Camp Nou. Det straffar sig alltid emot oss eftersom vi är bäst i världen på offensiv fotboll.
Barcelona Maxi_Lopez_#11
ANTI TRIPAS//

Jävla tomte.. vart det straff ? NEJ.varför komma in hit med dina åsikter. genom att skriva här blåser inte domaren straff..

Real Madrid ANTI TRIPAS
LaRambla

Jag tycker inte att man skall täcka skott med armarna. Särskilt om de inte är längs kroppen. Det skulle ha varit straff. Och det skulle förmodligen ha betytt 1-0 seger för oss. sen kan man tycka vad man vill om vem som skulle ha varit värda den eller ej. Det skiter man som supporetr i.

LarsJoel

Varför skulle vi det?
Barcelona Barça-fan
2006-03-28 23:17
0-0 var inget bra resultat att få med oss till camp nou, hur man än vrider och vänder på det. Gör vi 1-0 hemma så räcker det med ett mål för portugiserna så är dom vidare. Vi måste minst göra två för att känna oss säkra och undvika dramatik.
Barcelona Woods
2006-03-28 23:17
La Rambla//
Ja det är väl så det troligtvis kommer se ut.. Men ack vad skönt det hade varit med några borta-mål. Finns inga garantier i den här typen av matcher, vi ska vara kritiska mot de missade lägena. Men tusan, vi kommer säkert vinna med 5-0 nu bara för det ;)
Real Betis larsjoel
2006-03-28 23:16
ANTI TRIPAS: Skall vi diskutera Majstorovics hands på Malmö stadion mot blåvitt 2004 också?
Barcelona La Rambla
2006-03-28 23:15
Jaja, du får väl tycka vad du vill. Gio vrider hela kroppen för att täcka skott med kroppen och har inte någon utsträckt hand whatsoever. Basta!
Barcelona La Rambla
2006-03-28 23:14
Woods//
Skillnaden var att Benfica gjorde ett mål hemma. De skapade inte något på 75 min ikväll och var helt utspelade långa stunder. Nonchalanta avslut ifrån barcaspelare gjorde att det stod 0-0. På Camp Nou ska de köras över. De måste också anfalla om de vill göra mål. Då lär det bara smälla till när Barcelona erövrar bollen.
Real Madrid ANTI TRIPAS
2006-03-28 23:13
Jag skiter väl fullständigt i vem som var värda segern. Jag ville att vi skulle vinna. Hur skiter jag fullständigt i.

Det är ett skott och den tar på armen som inte alls är längs med kroppen utan som skydd framför den. Är solklar straff.
Barcelona barcelona_10
2006-03-28 23:13
Mottas hands kan jag hålla med om men inte gios. Han försöker ju skydda sig genom att vända ryggen till och får bollen på händerna. Han drar ju in händerna så att han har dom på magen.
Barcelona La Rambla
2006-03-28 23:12
Skitsnack, stenhårt skott och Gio har armen utmed kroppen. Vad ska han göra av den, kapa av den? Helt rätt att inte blåsa straff där. Du tycker ni var förtjänta av segern? Hade ju varit en skam för fotbollen om ni vunnit på en straff. :-)
Barcelona Woods
2006-03-28 23:11
Det värsta efter en sån här match är att risken finns för att vi kan åka ur trots våran dominans. Vi skulle ha avgjort det hela idag. Som sagt så räcker ett skitmål så får vi det tungt, riktigt tungt. Var väl därför Liverpool åkte ut mot portugiserna, brände alldeles för många målchanser.
Real Madrid ANTI TRIPAS
2006-03-28 23:10
LaRambla

Var sitter din axel? Den tar solklart på armen.
Barcelona Bopi
2006-03-28 23:10
mycket att Motta är en av planens bästa spelare! å Iniesta vilken passning spelare oj oj jo, Deco mycket bra idag!
Real Madrid ANTI TRIPAS
2006-03-28 23:09
Dani

Du hade ju rätt. Det var en på Gio när Geovanni sjuter efter Miccolis skott och retur ut till Petit som passar Geo, som sjuter och Gio täcker med armarna.

StREeT_STYLE

Roligt att du tycker det. Tycker ni kanske är det roligaste laget i världen just nu.
Miccoli är fantastisk spelare. Synd att vi inte hade han och den avstängde Nuno Gomes på topp. De kompletterar varandra bra. Men man kan ju hoppa på att Koeman vågar spela det paret i Barcelona istället.
Barcelona La Rambla
2006-03-28 23:08
Äsch lägg ner. Den tar på Gios axel, ska inte vara straff där. Mottas är en annan sak. Men vid det laget borde det som sagt stått 4-0 till Barcelona. Slött att inte göra mål, det var klasskillnad stora delar av matchen.

Fattar inte vad Guily tillför, så blek när han kommer in. Skapar han något vettigt alls? Belletti ska vi bara inte tala om, skönt att han antagligen inte är med i returen. Så okoncentrerad och apatisk inställning han ser ut att ha. Blir bara irriterad av att se honom.
Barcelona Barca Barca
2006-03-28 23:07
Det känns som värdet på målchanserna sjunker för Barca spelarna när man skapar dom så enkelt som man gjorde ida. Det luktar avancemang iaf för min del=)

Gauwweee// som sagt två 0-0 matcher i rad nu, dags att vända sviten i en El Classico.

Visca Barca
Barcelona Gabriel
2006-03-28 23:07
Fy fan vilken riktig skitmatch. Att vi inte lyckas göra minst 2 mål idag är rent sagt uruselt av oss. Jag är riktigt förbannad för detta kan straffa sig på Camp Nou. Returen kommer bli mer nervös än nödvändigt just på grund av våra tama avslut. Eto'o och Deco främst deras lägen gör vilken spelare som helst mål på. Vi hade grov tur med oss när domaren inte gav Benfica två straffar för de skulle de ha. Domaren va riktigt dålig, inte bara i straffsituationerna men även i spelet då han inte gav oss många frisparkar som vi skulle haft. Finns det en enda bra domare idag eller?

Nej fy fan, hoppar Rijkaard tar fram piskan och lär spelarna hur man avslutar. Det skulle vara för jävligt om detta blir ödestiget för oss. Vi har en fördel eftersom vi spelar på hemmaplan dessutom finns det stor risk att Messi spelar dessutom är Puyol tillbaka. Men det är ändå äckligt eftersom allt kan hända. Får Benfica ett bortamål blir det så onödigt spännande.

Nej usch riktig skitmatch jag är grovt arg. Det enda positiva var att Juventus fick hårt i sig. Bra resultat för Arsenal att gå på.
Barcelona messsi
2006-03-28 23:06
ang. beletti, Gabri är ett frågetecken för mig .. begriper inte hur han kan platsa på bänken :/
Barcelona larsson7
2006-03-28 23:05
det är lungt hahahah vi kommer göra 3-0 hemma
Barcelona larsson7
2006-03-28 23:05
det är lungt hahahah vi kommer göra 3-0 hemma
Barcelona Messi_2
2006-03-28 23:04
Belleti Är Så Jävla Sämst Fyfannn va sämst han är asså helvete
Barcelona Gauwweee.
surt asså, blicka mot el clasico nu bara, två stycken 0-0 matcher nu, dags för vinst på lördag =), benfica kommer vi vinna över på camp nou =)
Barcelona StREeT_STYLE
ANTI TRIPAS //

Varsågod, allt jag sa menade jag verkligen, ni spelar trixig, underhållande anfallsrik fotboll.
Mycket fint från er, synd att någon måste ut.

Eran svaghet är klart försvaret, när Barca spelarna börjar lira samba fotboll i och utanför straffområdet går ni bort er tycker jag, men anfalls mässigt toppklass.
Micolli är en mycket bra fotbolls spelare, han blev jag imponerad av, erat tempo steg många grader då han kom in.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-03-28 23:03
Såg ni den svenske domarn under Arsenal-Juve?

Det var en incident där Zlatan knuffade Gilberto, sen så går man därifrån. Sen kommer dommarn och säger: ''Kom Kom, Zlatttan!
Barcelona messsi
Tycker allt det ser bra ut .. borde gå vägen om vi inte gör några större misstag :)

visca el barca!
Barcelona Dani
ANTI TRIPAS, det var Motta-situationen jag menade (var fick jag Gio ifrån?), vilken mer?

Jag begriper bara inte hur det är möjligt att missa de chanser som missas idag... Nu blir det onödigt nervöst fram till nästa match. Som sagt, ett tidigt Benficamål och sen blir det tufft - bara hoppas att Moretto är mänsklig och att Barçaspelarna tränar effektiva avslut (väldigt gärna i el clasico =)
Real Madrid ANTI TRIPAS
2006-03-28 23:01
Handsen på Motta. På Simãos kross.
Barcelona Dani
2006-03-28 22:58
Ämne: StREeT_STYLE

Tack....
Handsen på Gio köper jag som straff rakt av, men vilken är den andra situationen (guldfiskminne =)?
Annons: