/spanien/barcelona/forum/24604.aspx/spanien/barcelona/forum/24604.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andredinho
2006-03-27 16:29
Spärrad! Främst för låg nivå, men dina provocerande inlägg riktat mot madrid-supportrar här och i deras forum var droppen.

/ Redaktionen
Barcelona Gabriel
2006-03-27 16:29
alex163 [Sergio Ramos Casillas]

ja det är han. Det ryktas om att Motta eller Rodri ska ersätta honom. Sen saknas även Marquez, Edmilson och Messi så vi är helt klart försvagade imorgon.
Barcelona Gabriel
2006-03-27 16:27
Sluta bete dig som en liten mes. Reals redaktion la upp den frågan med glimten i ögat.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos Casillas]
2006-03-27 16:20
Ämne: Har ni sett på Reals....Yes 13 år.

Är Puyol avstängd mot Benfica?
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-03-27 16:18
Avstängd! Uppmuntrande ord till pajkastning mellan forum accepteras ej.

/ Redaktionen
Barcelona baaaarca
2006-03-27 16:04
sant real gjorde en bra match igår men kom igen, depor agerade som om de var slagna på förhand eller inte hade lust att spela
Barcelona La Rambla
2006-03-27 16:01
Ramos_2//
Jag har inte påstått att Depor är ett dåligt lag. Jag skrev att Depor inte var bra igår. Real fick ingen press emot sig. Vid Ramos mål stod det tex bara 1 Deporförsvare och markerade minst 4st Realspelare. Det är otroligt slappt att låta så många Realspelare stå omarkerade i straffområdet vid en frisspark. Som sagt, Depor var kassa igår. Det betyder inte att jag anser de vara ett kasst lag för det. Men igår så var de det.

Varför hade Real så svårt att vinna över Barcelona på Bernabeau då? :-)~
Real Madrid Ramos_2
2006-03-27 15:53
La Rambla

Om depor e en sån dålig lag, varför hade barca svårt att vinna mot de de...(frågan ställd bara till La Rambla inegen annan)
Barcelona el Flaco
2006-03-27 15:53
Lite onödigt fakta inför Champions League mötet mot Benfica:
- Barcelona och Benfica mötes i Europacup finalen 1961-62. Seger för Benfica med 3-2, utan den skadade superstjärnan Eusebio. Matchen är känd för att Barcelona hade flera skott i stolpen och ribban.
- Ronald Koeman, Benficas tränare, vann Europacupen för sitt PSV Eindhoven mot just Benfica 1987-88. Seger vid straffläggning.
- Även Frank Rijkaard vet hur det känns att vinna mot Benfica i en final. Hans Milan vann 1989-90 mot Benfica i Europacup finalen med 1-0. Målskytt? Rijkaard!!!
- Just Ronald Koeman var mannen som sköt Barcelona till segern 1991-92, den berömnda finalen i Wembley. Seger med 1-0, Koemans legendariska frisparksmål i den 112:e matchminuten.
- Rijkaard och Koeman vann EM tillsammans för sitt Holland 1988. Koeman har för övrigt två segrar o Europacupen som spelare, en för PSV och en för Barça. Rijkkard har tre, två med Milan och en med Ajax.
Barcelona baaaarca
2006-03-27 15:47
sanningen är att barca var mer tålmodiga med valdes än med reina. dålig business av barca att byta bort reina mot belletti. villarreal frågade faktiskt efter att få låna någon av reina och valdes och det blev reina eftersom valdes vid tiden ansågs ha något större potential.

zubizarretas gav dock sina handskar till reina, när denne var 8 år.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-27 15:42
Messi

Damia har gått bra i santander, varför?

För att han spelar på platsen han är bäst på vilket är mittfältet, absolut ingen högerbacks kandidat på den platsen. Jag tycker han gjorde det bra när han var här men man måste ha bättre ytterbackar.

Ezquerro

Reina är grym men hans utveckling skedde i Villarreal. sånt kan man inte veta på förhand men visst han är jämnare och bättre än Valdes just nu.
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-03-27 15:07
II Barça II // Jag tror Messi , Marquez Och Edmilson .. Men Ronaldinhop och Puyol är tillbaka;D
Barcelona II Barça II
2006-03-27 14:46
Vilka kommer att saknas nu på lördag mot Real Madrid? Tacksam för svar.
Barcelona Gustaf
2006-03-27 14:43
Ezquerro//
Ja det stämmer. Han såldes till Villarreal och när vi köpte Belletti ströks även den återköpningsklausul som fanns i kontraktet. Känns som en tveksam deal idag.

Tarrak//
Visat sport 1
Real Madrid Ezquerro
2006-03-27 14:32
Hallå
Har Liverpool måvakten varit målvakt i Barca!?
Isåfall varför släppte vi honom han är ju grym!
Bättre än Valdez iaf!
Barcelona Barçaredaktionen
2006-03-27 13:43
Tyvärr har omständigheter gjort att ingen i redaktionen haft möjlighet att skriva matchrapport om Málaga-matchen. Det känns även som om en så här pass sen rapportering inte fyller någon större funktion, utan vi hänvisar till Málaga-reds rapport och satsar krutet på kommande matcher istället. Till er som väntat förgäves på rapport ber vi så mycket om ursäkt.

/ Redaktionen
Barcelona tarrak
2006-03-27 13:31
Någon som vet vilken kanal som sänder matchen imorgon?
Barcelona Messi(as)
2006-03-27 01:23
Har ni sett Damias senaste liga mål?? Bland det coolaste jag sett om han nu gjorde det medvetet!
Om någon har video sååååå lägg gärna upp länken ;)
Tycker Damia är klart underskattad, han ska tillbaka till Barca o vara reserv till högerbacksplatsen efter Alves ;)

Ohhh jag hitta video!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jQIv0GhW1e4&search=damia
Barcelona Rambo~
2006-03-27 01:21
Skärpning! Nästa gång du skriver någonting liknande så åker du på en fet avstängning.

/ Redaktionen
Barcelona Xavi_totalkontroll
2006-03-27 01:06
Loveeeeeeeeee Barca........ jag tycker vi spelar den bästa fotbollen just nu och förtjänar att vinna alla titlar vi kan få, det är samba fotboll för osss, grabbar njuuut medans Barca är så bra för det kan dröja länge innan ni ser dom igen så bra
Villarreal Totti per me
2006-03-26 23:58
ciao a tutti.

Mycket luft i Madrid-sektionen.
Se till att tysta ner det på lördag.
Fotbollen ska segra, inte pengar och makt.

Buona notte.

Forca C'Solo AS Roma per sempre.
Barcelona Patrik
2006-03-26 23:43
Var är egentligen Matchrapporten?
Barcelona baaaarca
2006-03-26 23:27
är de inte kul att varje gång real gör en bra match så är de bästi världen igen och kan slå vem som helst var som helst ? kommer ihåg vinsterna överf levante och espanyol innan classico. resultaten? 3-0 resp 0-3. ah..
Barcelona SaMii^
2006-03-26 23:18
3-0 till barca en repris sen förra matchen.

Nån som sätter imoot ? =*)
Barcelona Barca Barca
2006-03-26 23:13
Visst spelade Real ida, de bara gratta dom. Men kom ihåg tre av mål kom på fasta situationer;)
Barcelona La Rambla
2006-03-26 23:08
Real spelade ut idag ja, men till vilket motstånd? Depor försökte ju inte ens pressa eller markera vid fasta situationer. Vi såg hur det såg ut mot Zaragoza i veckan. Då blev de nästan utspelade och fick in ett tur mål på övertid.
________
2006-03-26 23:04
Hej hej .. jag ser framimot El Clasico.
Real spelade ut verkligen i dag, och tror även på 3 poäng för real på lördag, tror på en jätte bra match, med många artister, men Reals fördel är att Barce vunnit ligan, ja jag säger att ni vunnit ligan för real kan ej komma i kap + att barce satsar allt på CL NU, 1-2 på lördag, Etoo , ronaldo , Zidane målskyttar ..
Barcelona Blaugrana_1899
2006-03-26 23:01
Hedman kan sin sak, Puyol är världens bästa back för tillfället, det är bara att hålla med. :)
Barcelona II Barça II
2006-03-26 23:00
Alltså att det finns Barça "fans" som sitter och skriver skit om Eto'o, det är verkligen lågt. Vad är det ni förväntar er av mannen? Jag förstår inte vad det är ni vill. Han gör ju sitt jobb, och det är att göra mål.
Barcelona La Rambla
2006-03-26 22:54
Har en känsla av att Eto'o kommer att sätta skräck i Reals försvar på lördag. För att vinna matchen räcker det annars att ge Guti bollen, han tappar ju den hela tiden. :-)
Annons: