/spanien/barcelona/forum/24585.aspx/spanien/barcelona/forum/24585.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-02 10:41
glömde en sak

Ronaldo spurtar ifrån Puyol och chippar in kvitteringen, knäpptyst på Camp Nou.

va det inte motta han spurta förbi efter att han hade sträckt säg
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-02 10:40
ahhahah tappert real madrid klarade 1 poäng . det brukar man säga i ett läge där man leder ligan och möter typ 2:an .

Andra halvlek blir oerhört ryckig, Barcelona skapar halvchanser samt ett gäng hörnor. Real Madrid ligger på rätt sida boll och bevakar sin poäng

hahha dom ville göra mål men kunde inte
Barcelona Qno
2006-04-02 10:17
Är den här nåt sorts dåligt skämt som inte jag fattar eller?
Real Madrid Besten
2006-04-02 09:37
Tack för matchen och lycka till mot Benfica.
Real Madrid Farside
2006-04-02 08:09
R.H.M : Alla frisparkar de räddade med händerna? titta på sekvenserna ännu en gång , och sedan tittar du i regelboken , så inser du rätt fort att du är ute och cyklar

Ang Van Bommel , han är en otroligt bra spelare , men när en spelare faller så enkelt (tyvärr VÄLDIGT vanligt i dagens fotboll) så blir man förbannad , för det hoppas jag verkligen att ni barca fans kan hålla med om , det var verkligen ingen straff!
Sen visst ronaldo föll enkelt i några sekvenser , men han fick även gult kort för det och ingen straff som ni fick.

Ang domslut som ni barca fans inte ser att ni jämt får med er , det är tyvärr så , och detta fenomen har funnits i spanska ligan i årtionden , Barca och Real får ALLTID domaren på sin sida , denna gång valde sedermera domaren att stå på Barcas sida.

Hur som helst grattis till vinsten av ligan (bör väl vara klart nu)

och nej jag håller verkligen inte på real madrid , laget i mitt hjärta är C.D Tenerife.

over and out!

Barcelona asfaltsbarn
2006-04-02 08:01

Måste säga att det var bra av rijkaard att flytta ut eto'o på kanten och henke in i mitten. Henke skapade mycket mer än eto'o. Han borde gjort en balja men det är grymt små marginaler. Det viktigaste är att han skapar lägena till sig själv inne i straffområdet. Målen kommer automatiskt om han bara fortsätter.
Förutom ett par skott utifrån kanten så fick eto'o inte mycket gjort. Nån som har statistik på hur många mål han gjort sen han kom hem från Afrika? Känns som att han fortfarande är kvar där nere.
Barcelona Gauwweee.
2006-04-02 03:53
Mr. Hierro vem säger att Carlos ska käfta emot domaren ?...han som är så rutinerad..skyll er själva..och gratta oss till serien istället..
Real Madrid Mr. Hierro
2006-04-02 03:09
ja måste fråga hur de känns å spela en match me 12 man mot 10 måste va skön om inte spindelmanen å phenomenen e moståndare
Barcelona Rambo~
2006-04-02 02:41
Grabbar såg ni Puyols kapning? hahah BÄSta stunden i matchen haha när Puyol kapa domaren :D
btw Larsson snubben kan vara så kass framför målet ibland....helt fri mot cassilliiiiass vad gör han? panik?
Barcelona R.H.M
2006-04-02 02:08
shaan_1984
aa vad ska men säga?
alla frisparkar som ni räddade med er händer, dom har du ingen kommentar till?

jaa,,Livet är en h--a,men någon måste leva det.

Barcelona RiZzo
2006-04-02 02:04
Ingen har bet om din åsikt om V.bommel här i vårt dorum.
Skulle va tacksam om du höl dina åsikter för dig sj el i madrid forumet.
Länktips: shaan_1984
Barcelona Nauticus
2006-04-02 02:03
Ämne: And The Oscar goes t....
Vill inte veta vad du tycker om Ronaldo dà efter hans insats! Han skulle göra Johnny Depp och Marlon Brando bleka av avund! Till och med Becks kunde ju inte hàlla inne med ett stolt leende. :P
Barcelona Nauticus
2006-04-02 02:01
Ämne: kan nån bara förklar....
Alla älskar oss för vi är Barça och spelar världens vackraste fotboll!! =)
Salutem les glòries Blaugranas!
Real Madrid shaan_1984
2006-04-02 01:59
And The Oscar goes to V. Bommel..jag gillade honom så mycket under hans tid psv och nu i mina ögon är han vara en stor skit spelare.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-04-02 01:59
har någon länkt till matchen...

Tacksam för svar..
Barcelona KJ
2006-04-02 01:52
Ämne: Ämne: Låt mig....
Dålig förlorare utan att ens ha förlorat..Kan du sjunka lägre?
Barcelona R.H.M
2006-04-02 01:49
Montana:
Ser du bara med ett öga???
vad menar du med att domare var med oss?

Det var bara så att Real inte hängde med i svängarna.
det borde till och med du kunnat se.

Valencia Montana
2006-04-02 01:48
Ämne: Låt mig förklara för....
Det märks att du e en åsna
Barcelona KJ
2006-04-02 01:46
Låt mig förklara för dig..Barca spelar fin fotboll och förtjänar fördel i vissa situationer, det gör inte real med sina feta gamla kossor..Och våga inte jämföra Barca med ruttna Juve och deras maffiafasoner.
Valencia Montana
2006-04-02 01:39
kan nån bara förklara för mig hur det kommer sig att barca fått domsluten med sig så ofta och i så många matcher det senaste året...ni e ju för f*n det nya juventus bara att ni även får hjälp utanför spanien...
Barcelona R.H.M
2006-04-02 01:37
Det är ingen som har ensamma rätt på
"les rambles"alla har rätt att vara här och dela med sig om vad dom tycker.
Lite kunkerans ska vi vältala.
en riktig cales räds ingenting.

Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:35
Montana//
Zzzzz...

Bona nit!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:35
Patrik//
Visst, de ska ha all heder för att de slet och kämpade med 10 man. Dessutom att kunna kontra in en boll. Men alla som följer fotboll, vet att det inte är någon självklarhet att öser in mål mot ett lag som får en spelare utvisad. Speciellt inte när det är två starka lag. Det ena lägger sig med alla sina 10 spelare bakom boll och försvarar sig lågt. Vi hade dussintalet chanser och borde väl ha gjort några mål, men med slarv och en omutlig Casillas så ville det sig inte.

Vi får hoppas på ketchupeffekt på onsdag när Benfica gästar.
Valencia Montana
2006-04-02 01:32
ALLTID DETTA FUSK Å FIFFEL...en ni stolta över ert lag som inte klarar av att vinna med en man mer och en vädelös domare på er sida...LOL säger jag bara
Barcelona Patrik
2006-04-02 01:24
La Rambla

Precis, med Carlos på planen hade de lurat sig själva att tro att det ens hade en chans att vinna, och vi hade kontrat in tre-fyra mål.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:23
Madridinho//
Ja speciellt du, som aldrig har något vettigt att komma med här inne. Stäng dörren efter dig. :-)
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-04-02 01:22
oooooh ingen svara :@... är Messi och Edmilson med mot benfica eller inte? :@...
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:22
Angående Messi och Edmilson så vet jag faktiskt inte, de är nog inte bestämt ännu om de kan/ska spela. Det visar väl sig de närmaste dagarna.

barca_dreamteam//
Alla vet att ett ordinarie Barça hade kört över Real ikväll, speciellt OM inte Carlos hade blivit utvisad.
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-02 01:18
Real kan vara stolta över att dem fick oavgjort på Camp nou,men det sorgliga om man läser på deras forum är att man försöker bevisa för sig själva att Real är lika bra som Barca.Det lär inte hända på ett tag.
Barcelona anderzzon_
2006-04-02 01:17
Ingen annan än jag som oroar sig lite inför Bencia matchen, nu när Motta skadade sig ? Kan Edmilson spela ?
Annons: