/spanien/barcelona/forum/24577.aspx/spanien/barcelona/forum/24577.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2006-03-29 18:00
Någon som, vet vart jag laddar ner pplive?
Barcelona Younies
2006-03-29 17:55
Grabbar, en fråga bara. Vilka här vill ha tillbaka Riquelme?
Jag anser bara att det var dumt av Barca ledningen att sälja han till Villareal. Storklubbarna ute i Europa skulle stå i kö för att få köpa loss honom. Och kolla vad barca gör. Han tillhörde ju Barca! Smart att sälja en sådan spelare. Jag vet oxå att det skulle bli svårt för honom att ta en plats i laget. Men allvar, vem fan vill inte ha Riquelme i Barca?
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-29 17:51
alla barca fans ni ska lyssna på det här låten inann el clasico med högljud i rummet..tack
2006-03-29 17:48
vet nånn om barcelonas laguppställning inför real madrid lr...hoppas barcelona vinner igen..de vinner 2-0 etoó som han brucker göra mål på Casilias o den andre blir ronnie..reals mardröm..visca el barca
2006-03-29 17:43
snälla e det nånn som vet angåande barca skaddor. tack för svaret..
Barcelona Football Club Barcelona
2006-03-29 17:19
decco
en sak ja ska säga till dig du kan inget om fotboll. tror du alla är ronaldinho.de gör sitt jobb som om du skulle göra bättre. hur va van bommel dålig han va bra förutom att han missa lite kanske. och en sak till ja tror inte han såg henke för om man kollar på reprisen så kolla han aldrig upp...
Barcelona Nemo
2006-03-29 17:03
Jag är fortfarande orolig. Skulle vara typiskt för ett skrällag om vi gör ett tidigt mål, och sedan kontrar dem in 1-1 i 89:e...

Nu vill jag ha en fotbollsshow på lördag och att vi löser allt på onsdag.
Barcelona Et0
2006-03-29 16:17
ska inte real-redaktionen skriva en artikel om "duellerna" som de gjorde förra gången =D
Real Madrid 10Zidane10
2006-03-29 16:10
Det var tur att ni inte förlorade!
Jag menar om man missar många chanser brukar man förlora.
Barcelona Kapten11
2006-03-29 16:01
Nej, hade vi vunnit med ett mål, hade det räckt med 1-1 hemma.
Barcelona II Barça II
2006-03-29 15:55
Hade vi vunnit matchen med 0-1 eller spelat 1-1 och Benfica skulle ha tagit ledningen på returmatchen i Camp Nou. Då skulle vi också vara tvungna att göra två mål.
Barcelona II Barça II
2006-03-29 15:53
Kapten11//
Det spelar ingen roll hur många mål Benfica gör. Allt som krävs är att vi vinner matchen! Det skulle ha varit samma sak om vi hade vunnit med 0-1 / 1-1.
Barcelona Gaucho´10
2006-03-29 15:50
Xaaaaaaaaaaaavi PÅ G!!!!
Barcelona Kapten11
2006-03-29 15:49
Vet inte om jag tycker att 0-0 är ett så bra resultat för bortalaget i första matchen i europaspel. Ett mål för Benfica och vi måste göra två. Vilket vi iofs bör klara av hemma. Imponerad av mittförsvaret igår, Oleguer och Motta gjorde det bra. Belletti var som vanligt osäker och osmart i sitt agerande. Hans självförtroende är inte bra just nu, det syns.
Iniesta gör i mina ögon en jättematch. Hans insatser på sistone bådar gott för framtiden. Deco gör en dålig match. Nochig, långsam med bollen, och söker som vanligt frispark i varje situation.
Anfallstrion gör det bra, skapar mycket chanser, men bör naturligtvis göra ett par mål minst. Framförallt Eto'o, det är dags att ta sig ur målsvackan, för det är det ju faktiskt, med tanke på hans potential.
Barcelona II Barça II
2006-03-29 15:43
Vilken match Iniesta gjorde igår! Vi går vidare, allt vi behöver göra är att vinna matchen på hemmaplan. Och det kommer vi att göra.
Villarreal Totti per me
2006-03-29 15:25
ciao a tutti.

Blev fel igår natt.

Här är den fungerande versionen.

Njut av dessa två trollkarlar.
Barcelona La Rambla
2006-03-29 15:20
Fiqtooor//
Exakt! Sen är det bra att reglerna ändrats. Man såg allt för ofta hur vissa spelare chippade bollar in i straffområdet på vinst och förlust många gånger för att eventuellt träffa någons händer och få en billig straff. Kändes lite så på Simaos inspel när bollen landa på Mottas arm. Men i ärlighetens namn ska vi väl vara glada över den uteblivna straffen. Mer än 1 domare hade säkert blåst straff där.
Barcelona Fiqtooor
2006-03-29 15:02
Hmm.. Vet inte om Anti_Tripas har missat regeländringen i år om hur man ska behandla hands.
Det nya är att ofrivilliga hands är "tillåtna" vilket betyder att det är upp till domaren att avgöra.
I båda fallen sköts bollen upp på händerna, i Gios fall så träffade bollen bara olyckligt och hade den inte nuddat armen så hade den tagit på kroppen och studsat ut.
Mottas fall kanske inte är lika klart. Men när man ser reprisen ser man att bollen också där skjuts rakt upp på handen. Motta rör inte armen på något sätt för att komma åt bollen med den och ärligt talat så vet jag inte om det är vanligt att springa runt med armarna tätt emot kroppen. Jag gör det alla fall inte.
Real Madrid SnajK
2006-03-29 14:38
fyfan va många chanser ni missade men ni tar de hemma ! 10000 % ! de kommer bli Arsenal - Barcelona i finalen på C- L som Arsenal vinner =D
Barcelona La Rambla
2006-03-29 14:22
SaMii^//
Vadå gillar inte? Detta är ett forum där alla har rätt att dela med sig av åsikter bara man gör det på ett respektfullt sätt och följer reglerna som har satts upp. Det blir ju inte bättre stämning mellan fansen om du välkomnar dem med sådana ovänliga kommentarer.

King_raul//
Otur? Nja att kalla det för otur är att vara snäll i överkant. Mottas stenhårda nick i stolpen var otur. Alla andra sumpade målchanser var inget annat är slarv och nonchalans från barcaspelarna.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-29 14:17
Goda nyheter grabbar.

Xavi kommer att börja träna med sjukgymnaster denna vecka i Camp Nou, han har redan börjat röra boll och sånt så han ligger bra till.

Soft att höra, Wi miss Xavilito.

PS vilken match hans efterträdare gjorde igår... Iniesta, aj aj aj MAMA MIA.
Snubben var het överallt.
Barcelona SaMii^
2006-03-29 13:40
gillar inte att madrid fansen delar med sina åsikter !
Barcelona Gaucho!
2006-03-29 13:34
Såg inte Barcelonas match igår, har inte viasat och ville inte kolla på någon hemsida där man ligger 10 minuter bakom. Men hade koll på resultatet hela tiden. Kul o se Arsenal iaf även om man kollar me Barca-ögon. Fabregas en "gammal" barca-lirare och Henry som jag personligen hoppas blir en barca-lirare till nästa säsong :)
Real Madrid Roonaldoo
2006-03-29 12:32
hehe fan resultatet speglade inte riktigt spelet igår, ni hade extremt otur även fast benfica borde kanske fått en straff, tror ni tar hem returen ganska enkelt!
må bästa lag vinna på lördag :D

Halá Madrid y Ronaldo
Real Madrid King_raul
2006-03-29 12:05
Bollen är rund, allt kan hända. Jisses vilken otur ni hade igår, hur mkt ribba och stolpe blev det?

Barcelona - ibbe barca -
2006-03-29 11:38
fan messi missar matchen mot real juh?:(
Barcelona Señor Cúle
2006-03-29 11:21
Det känns bra att vi har lirat 2 matcher utan Puyol, och inte ett enda insläppt mål (alltså dem två senaste matcherna). Det känns ju hyfsad betryggande, även om Malaga inte är ett sånt bra lag, och att Benfica fick sina chanser, inga mål iaf!

Doch så har vi inte gjort mål på två matcher irad! Inte likt oss!
Barcelona R.H.M
2006-03-29 10:44
Jag frågar mig själv varför inte bollen vill in i mål?
Kan det vara att spelarna var för själsäkra?eller var det att en skräkslagen Benfica, ladde allt sin enegi på att få bort Ronaldinho, för han var inte sig själv igår.

Deco fick leka på mitten,och där fick han hålla på som han ville, men länge än så fick han inte komma.

Van bommel,ok men ska skjuta om man har en vänsterfot,
varför inte passa Henken? ner han tar löppningen för att underlätta för honom.
Eto'o en riktig måltjuv.Men när han stod öga mot öga med målvakten var han tagen på bargärning,och gåv bollen till den skräkslagne målisen.
Jag tror om vi får igång startmotorerna,Ronnie,Deco,för hoppningsvis Messi på comp nuo,då kan ingen stopp oss.

+betyg Iniesta,Valdes,Oleguer.
Det är vad jag tror.
Barcelona Håkansson
2006-03-29 10:19
La Rambla. Okay, man tackar så mycke=)

Rambo~Tror du att spelarna kommer att spela sämre mot Madrid???
Madrid är Madrid så jag tror att motivationen kommer att vara på topp hos samtliga spelare.
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2006-03-29 10:18
oj vad ni missade chanser igår.
vad hade hänt med era spelare?
kunde dem inte hitta målet,men snälla Etoó(världens bästa anfallare ENLIGT ER) borde satt några och Zuper-henke! han som har bäst form i Barca?Jag tror att ni kan greja det här på camp nou men man ska inte vara säker heller för det är Benfica "skrälllaget"

Förresten väl möt på camp nou
Annons: