/spanien/barcelona/forum/24574.aspx/spanien/barcelona/forum/24574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid shaan_1984
2006-04-02 01:59
And The Oscar goes to V. Bommel..jag gillade honom så mycket under hans tid psv och nu i mina ögon är han vara en stor skit spelare.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-04-02 01:59
har någon länkt till matchen...

Tacksam för svar..
Barcelona KJ
2006-04-02 01:52
Ämne: Ämne: Låt mig....
Dålig förlorare utan att ens ha förlorat..Kan du sjunka lägre?
Barcelona R.H.M
2006-04-02 01:49
Montana:
Ser du bara med ett öga???
vad menar du med att domare var med oss?

Det var bara så att Real inte hängde med i svängarna.
det borde till och med du kunnat se.

Valencia Montana
2006-04-02 01:48
Ämne: Låt mig förklara för....
Det märks att du e en åsna
Barcelona KJ
2006-04-02 01:46
Låt mig förklara för dig..Barca spelar fin fotboll och förtjänar fördel i vissa situationer, det gör inte real med sina feta gamla kossor..Och våga inte jämföra Barca med ruttna Juve och deras maffiafasoner.
Valencia Montana
2006-04-02 01:39
kan nån bara förklara för mig hur det kommer sig att barca fått domsluten med sig så ofta och i så många matcher det senaste året...ni e ju för f*n det nya juventus bara att ni även får hjälp utanför spanien...
Barcelona R.H.M
2006-04-02 01:37
Det är ingen som har ensamma rätt på
"les rambles"alla har rätt att vara här och dela med sig om vad dom tycker.
Lite kunkerans ska vi vältala.
en riktig cales räds ingenting.

Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:35
Montana//
Zzzzz...

Bona nit!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:35
Patrik//
Visst, de ska ha all heder för att de slet och kämpade med 10 man. Dessutom att kunna kontra in en boll. Men alla som följer fotboll, vet att det inte är någon självklarhet att öser in mål mot ett lag som får en spelare utvisad. Speciellt inte när det är två starka lag. Det ena lägger sig med alla sina 10 spelare bakom boll och försvarar sig lågt. Vi hade dussintalet chanser och borde väl ha gjort några mål, men med slarv och en omutlig Casillas så ville det sig inte.

Vi får hoppas på ketchupeffekt på onsdag när Benfica gästar.
Valencia Montana
2006-04-02 01:32
ALLTID DETTA FUSK Å FIFFEL...en ni stolta över ert lag som inte klarar av att vinna med en man mer och en vädelös domare på er sida...LOL säger jag bara
Barcelona Patrik
2006-04-02 01:24
La Rambla

Precis, med Carlos på planen hade de lurat sig själva att tro att det ens hade en chans att vinna, och vi hade kontrat in tre-fyra mål.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:23
Madridinho//
Ja speciellt du, som aldrig har något vettigt att komma med här inne. Stäng dörren efter dig. :-)
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-04-02 01:22
oooooh ingen svara :@... är Messi och Edmilson med mot benfica eller inte? :@...
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:22
Angående Messi och Edmilson så vet jag faktiskt inte, de är nog inte bestämt ännu om de kan/ska spela. Det visar väl sig de närmaste dagarna.

barca_dreamteam//
Alla vet att ett ordinarie Barça hade kört över Real ikväll, speciellt OM inte Carlos hade blivit utvisad.
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-02 01:18
Real kan vara stolta över att dem fick oavgjort på Camp nou,men det sorgliga om man läser på deras forum är att man försöker bevisa för sig själva att Real är lika bra som Barca.Det lär inte hända på ett tag.
Barcelona anderzzon_
2006-04-02 01:17
Ingen annan än jag som oroar sig lite inför Bencia matchen, nu när Motta skadade sig ? Kan Edmilson spela ?
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-04-02 01:16
La Rambla .. är Messi och Edmilsson med mot Benfica? du är snäll och svara! Motta kommer säker vara borta i minst 3 veckor igen faaan:(...

Barca !
Madridinho
2006-04-02 01:13
alla real fans sluta skriva härinne! ta snacket på real forumet istället.
Barcelona R.H.M
2006-04-02 01:11
Det var som fannnnn att inte henke avgjorde.
men med tio man.
real allheder att ni klarade en pinne.
Jag kände inte igen ronnies glöd,eto'os vilja.!?

men det kändes skönt att puyol el kapetano är tillbaka.
en fråga bara var valdes med idag?
honom såg men inte mycket av!!
Barcelona Patrik
2006-04-02 01:11
RonaldoZone

Du verkar omedvetet glad trots att ni är inne på ert tredje år av recession.
Barcelona anderzzon_
2006-04-02 01:05
Motta skadad igen... Inte bra inför Benfica matchen i veckan. Men Puyol bör väll kunna spela ? Krävs mer en så för att hindra honom från spel :)
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:04
RonaldoZone//
Du är bara för mycket. Du är tydligen inte den smartaste marängen här omkring, men det är visserligen ingen större merit. Om Ronaldos mål har jag inget att klaga över. Det var klass, har inte påstått något annat. Lycka till med en europaplats, tror att ni kan behöva det. :-)~

r9ronaldo_4_ever//
Tack så mycket, vi får hoppas på det bästa.
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
2006-04-02 01:01
hejdå o lycka till mot benfica hoppas att ni vinner , så att vi åtminstonde har ett spanskt lag kvar :D...
Barcelona RiZzo
2006-04-02 01:01
Stäng av pajaserna som kommer inte o skriver skit.

Nikedine
2006-04-02 01:00
RonaldoZone
Så du tror att vi har mutat domaren, vad har du då att säga om de två handssituationerna i Reals straffområde som han inte dömde för?

Ayubinho
Ok för att ni har den bästa målvakten men det krävs ETT LAG för att vinna titlar...

Dagens roligaste var helt klart Ronaldos filmning (smidigt), Beckham asgarva ju t.o.m. åt han.

Ronaldinho hade 2 riktigt underbara framspelningar till Van Bommel och Henke, otroligt. Dock så hade han inte den riktiga skärpan i avsluten. (förutom vid målet)
Barcelona La Rambla
2006-04-02 01:00
Tack och lov att vissa maränger kan uppföra sig. Ni andra kan man ju bara beklaga att ha blivit så bittra losers. En sak ska ni veta, det ska bli JÄVLIGT gott att fira seriesegern det här året också. Ni själva får vara glada om ni tar 2:a-platsen, tror faktiskt att den är i farozonen nu. :-)~
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
2006-04-02 00:56
vrf börjar ni bråka för fan så barnsliga , barca var laget bättre , domaren gjorde fel att visa ut carlos , det har redan hänt nu, sluta bråka fan , tacka istället för matchen och prata om det bra som hände på plan inte bara om att domaren suger och att han är sämst o han är si o så ...
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:56
RonaldoZone//
Tja, vi vann inte för att ni ställde spelarbussen framför Casillas som var bäst på plan. Visst var Ronaldos mål snyggt, men var lite objektiv. Motta som sträcker sig i löpningen kan du inte begära ska hinna ifatt honom.

Psst, det heter bello. :-?
Barcelona Señor Cúle
2006-04-02 00:55
RonaldoZone

Naaah, men här sitter man med en viss belåtenhet och leder ligan med 11 poäng, och ni är 2:A.
Ville bara pointera att det känns ganska bra alltså. inget mer. :-)
Annons: