/spanien/barcelona/forum/24571.aspx/spanien/barcelona/forum/24571.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:50
II Barça II//
Strunta i dem eller skoja med dem bara. De är bittra losers som går mot slutet av en säsong utan ännu en titel. Det kan inte vara lätt för dem. :-)

Håller med om van Bommel, han blir fan bara bättre och bättre nu. Vilken kämpe han är. Hoppas verkligen Rijkaard behåller honom till nästa säsong. Verkar ha tagit till sig det här med barcelonismo och spelar med stort hjärta. :-)
Atlético Elvis
2006-04-02 00:49
Ämne: Elvis//
Du svarade ....
Hehe, jo det är sant.

Lika sant som att...enkelheten av att hitta en Real Madrid supporter som kan tas på allvar är som att leta efter en nål i en höstack :-)

Vad hände med puyol förresten, fick han en hjärnskakning?
Barcelona Patrik
2006-04-02 00:48
Vad trött jag blir. Vi får Marängerna att se ut som ett pojklag i vanlig ordning men får inte till det. Casillas storspelar som vanligt, vad skulle de göra utan honom? Är fruktansvärt besviken på Larsson, stora spelare avgör såna här matcher. Orättvist mot Eto'o som inte får spela centralt.

Men hursomhelst. Det viktigaste var att inte förlora, men man blir givetvis less på såna här orättvisa resultat.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:47
RonaldoZone//
Min mardröm? Nja, snarare ett av mina stora skrattobjekt. Du glömde en sak, Osasuna är ett bättre lag än Real Madrid. Sug på den. Hoppas du kan somna inatt utan att gråta dig till sömns den här gången. Men upp med hakan, ni fick ju iaf med er 1 poäng. Det var starkt jobbat av er. :-)~

r9ronaldo_4_ever//
Såg du inte hur arg Raul Bravo blev på vakterna då? Nästan så att han slet tag i en av dem för att hjälpa den förvirrade stackaren som ville tillbedja Ronaldinho som sin gud. :-)
Barcelona II Barça II
2006-04-02 00:46
Men dra här ifrån! Ja vi mutar domaren varje match! Nöjda?
Real Madrid JRC
2006-04-02 00:44
Några ord:

Ronaldo: ett läge, ett mål

Ronaldinho: härligt att se på plan med sin eviga smajl

Casillas: överlägset bäst i världen

De två bästa framspelarna: Baptista(målgörande pass) Domaren(målgörande pass:-)

Larsson: vi får se vilka ursäkter svensk media har imorgon

Carlos: borde veta bättre

Dagens filmningar: Van Bommel, Ronaldo(kunde faktist varit straff på hemmamatch)

Dagens skott: Beckham; "utsida" mot domaren(synd att den inte träffade i huvudet)

Dagens spöke: Etoo

Dagens backar: Poyol och Ramos som också stod för dagens krock

Årets pajas: ni vet allihop vem jag syftar på

Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:42
Elvis//
Du svarade på en fråga. Då får de slänga ut mig med. :-)
Ja du Petrov, nog påminner han om en viss landsman och gammal barçalegend. Samma vassa vänsterfot. Samma dåliga uppförande och gester mot domarna. Han får väl mogna till lite.
Real Madrid Ayubinho
FINNS INGET BÄTTRE MÅLVAKT ÄN CASILLAS
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
Ämne: hahah vem e det som ....
ja men skit i domarna nu vi vet att han inte var bra, du skriver samma sak 10 ggr
Barcelona messsi
2006-04-02 00:41
att läsa chelseas forum gör mig orolig .. att man kan skriva såpas inkompetenta saker ..

God Natt allesammans!

Visca el barca!
-=Robinhos PedaLadaS=-
Någon här som fortfarande vågar disskutera Valdes VS Casillas?

MATCHENS LIRARE: Iker Casillas
Real Madrid Ayubinho
hahah vem e det som har domaren me sig....såg du säsongens start va domarna gjorde mot real..deras mammor
Atlético Elvis
2006-04-02 00:39
Ämne: Elvis//
Kan hålla m....
La Rambla,

ja du..Om man bara lyckas få spelare som Petrov att vara lugn en hel match, om, om, om, allting blir som tre matcher sedan...:)
Känns som att Atletico är i 'mellan-landet' ena stunden slåss vi om en europa plats, den andra stunden så närmar man sig de 6-7 sista lagen som slåss om att inte bli nedflyttade.

Ojdå, nu är vi inne på fel ämne i detta forum...:P
Real Madrid Ayubinho
men alla domare e me de...alla motståndare nästan i varje match för rött kort
Barcelona La Rambla
Haha, humor på hög nivå. Bara att jämföra sig själva med Chelsea är humor. De är miltal ifrån samma klass som lag.

Ayubinho//
Tydligen så betalade vi mer än vad ni gjorde den här gången. Ni som alltid annars har domarna med er. :-)~
Real Madrid Ayubinho
2006-04-02 00:38
SÄGER BARA EN SAK..........RONALDO=KUNG
2006-04-02 00:38
Ämne: Hur mkt betalar ni ....
vrf kommer du hit egentligen o skriver så om hur mycket barca betalar , dem har inte betalat ett skit till nån domare faktist så tror jag att barca är det sista laget som skulle muta nån domare.
Barcelona II Barça II
2006-04-02 00:37
Van Bommel är verkligen het just nu! Underbart!
Sen så tycker jag att det är lågt av Madrid trännaren att inte låta Raul vara med i EL ClÀSICO.
Barcelona barca_dreamteam
Realfansen börjar bli pinsamma.Kolla vad den här nissen har skrivit på Chelskis forum.

Namn: Real rules » Svara på inlägg
Sänt: 2006-04-02 00:17:00
"they cant beat us 11 against 11."

sant mourinho..
Barcelona messsi
Ayubinho / 250:- / rött kort.
Barcelona La Rambla
JRC//
Jag håller med dig. Jag svor rätt ut när Carlos blev utvisad. Visste direkt att underhållningen dog där. Sen så var det lite kul när Ronaldino viftade med armarna mot domaren när Carlos fick kortet och verkade ropa: Nej Nej, visa inte ut honom.
Real Madrid Ayubinho
2006-04-02 00:36
Hur mkt betalar ni domaren ??
De e alltid med er...Alla motståndare lag till barcelona måste få rött kort VA FAN
2006-04-02 00:34
ronaldinho såg lite ledsen ut när dem vakterna tog i för hårt mot han killen som sprang på plan elr ?
Real Madrid JRC
2006-04-02 00:33
Jag tycker att alla fans (både Madrid-fans och Barca-fans) blev bestulna på en härlig match av en domare som inte ens borde döma i korpen.

Det är synd att en match med sådana klasspelare i båda lagen ska bli den pankaka som den blev.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:33
Zizou-Mano//
Läs lite av mina inlägg, så ser du att jag redan har medgivit flera gånger att domaren var för petig och allt för hemmalagspartisk. Inte för att försöka förlolämpa dig nu, men du måste väl ändå kunna erkänna att som spelbilden såg ut så hade Barça redan tagit tag i taktpinnen långt innan utvisningen? Sen har du fel angående Carlos, han fick ett gult kort för tjafs vid straffen. Han ville ju för fan inte gå ut ur straffområdet när den skulle slås. Straffen kan du inte sura över för mycket. Visst, han kan låta bli att blåsa där. Men samtidigt så står han i en position där han omöjligt kan bedömma hur mycket Carlos rör van Bommel. Där borde kanske linjemannen träda in?
Barcelona messsi
2006-04-02 00:31
Ämne: Matchens tre höjdpun....
Elvis / no hard feelings :)
Real Madrid Ayubinho
2006-04-02 00:31
Hur mkt betalar ni domaren ??
De e alltid med er...Alla motståndare lag till barcelona måste få rött kort...fuck
Atlético Elvis
2006-04-02 00:29
messsi, ok, my bad - sorry för det. Jag tar tillbaka det.
Barcelona La Rambla
Elvis//
Kan hålla med dig där. Angående Guilys läge så verkar det som om domaren redan hade blåst där. Men strunt samma, visst var domaren lite väl petig. Vi kunde likväl fått några varningar till. Men det som slog mig i första halvlek, innan utvisningen, var att vi hade tagit tag i spelet och verkligen började skapa chanser. Hade Real försökt spela sitt vanlig spel så hade de blivit utrullade, det är jag övertygad om. Med eller utan domare på plan. :-)

Förresten, lycka till i ert nästa möte. UEFA-Cup måste väl hägra lite nu? Motivation om något.
Real Madrid Zizou-Mano
La Rambla

Min vän, jag säger inte att vi skulle vunnit om inte Carlos blev utvisad. Ja, vi KANSKE skulle vunnit. Bollen är rund. Men man ger inte en spelare ett direkt rött kort för snack, oavsett vad han än säger. Aldrig, det finns bara inte. Och straffen, jag menar, herregud.

Nej, altså jag vet inte vad jag ska säga. Snälla var objektiv nu, har sett att du skrivit några kloka inlägg så var neutral nu och säg mig - gjorde domaren en bra match?
Annons: