/spanien/barcelona/forum/24564.aspx/spanien/barcelona/forum/24564.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-02-05 10:09
Ämne: Vad tror ni om vad H....
Med all respekt för Hasse Backes kunskaper så tror jag att Barças läkare har bättre koll på Eto'os hälsa än vad han har. Anser de att han är klar så är han förmodligen det.
Billle.
2007-02-05 10:06
Vad tror ni om vad Hasse Backe sa igår? Att Etoo spelar för snabbt. Att skadan inte läkt än för att det "bara" har gått 4 månader och den skadan som Etoo hade tar minst 5-6 månader att läka...
Villarreal Ibravissimo
2007-02-05 09:43
Ämne: Ibravissimo

Du ve....
Men Gudjohnsen kunde väl fått spela istället för Ezquerro?
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-02-05 08:42
Hur många matcher har spelats på Camp Nou hitils?
Real Madrid Zizou #5
2007-02-05 01:30
På tal om ingenting går det att streama superbowl?
Barcelona Etooooo
2007-02-05 01:12
Så gött att se etoo spela igen!!!:P:P:P
Och real förlora haha
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-05 00:48
Ibravissimo

Du vet att mästar trion inte var tillgängliga va?

Vi tar poäng fastän vi inte spelar barca nivå, vad kommer hända när trion är tillgängliga igen maskineriets återuppståndelse månne?
Villarreal Ibravissimo
2007-02-05 00:45
Giuly och Ezquerro borde inte ha fått starta denna match. De platsar inte i Barca.
Barcelona Rambo~
2007-02-04 23:59
Ämne: Giuly ska enbart fun....Äntligen någon med realistiskt tänkande... Giuly lever mer på sitt namn och relation till frank rijkaard än sina prestationer. Han är helt enkelt för snabb för sin dåliga teknik. Hade han haft bättre teknik så hade vi haft en världsklassspelare aka Messi.
2007-02-04 23:54
Giuly ska enbart fungera som ett färskt inhopp tror de flesta håller med om det?

Rambo

Håller med Santi bör helt klart gå före Giuly som inte alls har många rätt trots flertal match i benen.
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-04 23:53
Ämne: Haha vad ni överdriv....
han är sämre.
2007-02-04 23:52
Ämne: Ämne: Ämne....
Överdrift? Som att Zambrotta inte platsar i Barcelona typ? sådan överdrift? herregud
Barcelona Rambo~
2007-02-04 23:51
Haha vad ni överdriver, Ezquerro är inte så dålig som ni alla tycker. Självklart så platsar han inte i barcas startelva, men han uträttar mer än vad tex Giuly gör. Extra plus till att han tog egna initiativ och gick på skott, något som Deco och Xavi borde göra mer, speciellt Xavi. Sen ska ni tänka på att Giuly spelat minst 10 gånger mer än vad Ezquerro har gjort..
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:49
Ride_The_big_one/
nej min vän..sevilla ska inte ha nåt.
sedan att ni har dominerat är sant!men fotboll är färskvara och tackar för det..ligan är inte över så lika till nästa helg.
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:47
OK grabbar mitt forum är öppet nu
xao tack för jag fick vara med litte i allafall
hejdå /.rambla
2007-02-04 23:46
Real_maria

Nja det är ändå vi som dominerat senaste säsongerna så titeln som bästa lag bör vi ha:D, spelmessigt ska Sevilla ha det!
Barcelona Holländaren
2007-02-04 23:44
Ämne: Ämne: Även om....
Grejen är den att vi ser inte träningar. Vad spelare presterar där måste också vara viktigt för vem som ska spela, annars tappar nog en hel del lusten att träna ordentligt. Att spela med Ezquerro kan ha varit ett sätt att statuera ett exempel.

Sen att han skulle vara den sämsta spelaren någonsin i Barcelona är ju en smärre överdrift med tanke på att typ Winston Bogarde och Robert Enke spelat i Barcelona.
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:43
Rambla /
Ni har en av ligan bästa lag(inte bäst för det har vi)
Jag kan se en pararell till real att vissa spelare tycks idag gå runt med --det ordna sej mentalitet--
och real mentalitet idag är -jag vill avgöra själv mentalitet-
Viist en pöeng är bätre en noll! men ni skapade inte mycket..eller hur..medan real föll för 7 gång..synd tycker jag men men ligan är inte avgjort än.
Barcelona Karlssoooon
2007-02-04 23:42
Ämne: Ämne: Såja Ho....
Kindergarden
Barcelona Holländaren
2007-02-04 23:40
Ämne: Såja Holländare, nu ....
Som de sa, det här är kanske inte intressant för andra människor.

Personangrepp kan man kalla det, fast jag skulle nog inte göra det. Mer av... negativa, beskrivande ord med substans.

Sen borde du ju förstå att jag syftade på att Zambrottas mamma också tycker att Zambrotta är bra, eftersom den meningen hade varit helt ologisk om jag syftat till Zambozas mamma.
2007-02-04 23:40
Ämne: Även om det kommer a....
Jag tycker absolut att man ska kunna försvänta sig något stort av Saviola, Giuly ibland men däremot Santi är den sämsta fotbollsspelaren i Barca någonsin. Fattar inte hur man kan kalla sig proffesionell fotbolls spelare och få lön om man är Santi! Herregud, Rijkaard är ju inte bättre som låter honom spela fotboll i Barca.
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:37
Håller med om Zambrotta. Särskilt i förra matchen, där han ideligen tog löpningar men nästan aldrig fick några bollar av Ronaldinho. Jag minns jag störde mig på det. :D
Barcelona Evička
2007-02-04 23:36
Karlssoooon
Där har du verkligen en poäng, han var en av dem som sprang mest. I det s k spelet utan boll var definitivt en av de bästa idag tycker jag.
2007-02-04 23:35
Karlssoooon

Ni?

Rättare sagt en ensam individ som tycker att han är dålig och inte har nåt att göra i Barca, om du scrollar ner så ser du just vem som tycker som han tycker. :D

Freedom of speech visst lixom ;D
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:35
Real_maria:

Nej då, ingen fara. Alla håller nog med om att vi knappast var bra idag. Trots det så fick med oss en poäng, vilket måste ses som positivt. Osasuna borta är en svår match för alla topplagen. Det är väl ingen här som påstår att vi spelade glad-fotboll i kväll?

Jag ser det så här. Alla våra toppkonkurrenter hade realtivt enkla matcher på hemmaplan den här omgången. Sevilla fick 1 poäng mot Real Sociedad. Real Madrid fick ingen poäng mot Levante. Vi spelade mot ett lag som vi ofta har svårt mot, även när vi har komplett lag. Det kunde ju ha varit värre om man uttrycker det milt. :D
Barcelona FCBarcelona_
2007-02-04 23:33
Även om det kommer att ta ett tag innan Eto'o är Eto'o så var det underbart att se honom på planen! =D
Annars var matchen mestadels ett sömnpiller där vi saknar allt vad fantasi heter.
Men man kan ju inte förvänta sig så mycket med Ezquerro - Saviola - Giuly heller.
Xavi var bra, Deco var OK.
Sen håller jag inte med om att Zambrotta är dålig.
Barcelona Karlssoooon
2007-02-04 23:33
vad fan är detta?? sen när blev Zambrotta dålig?
Förra matchen var han helt enastående.
Jag får känslan av att han är riktigt på gång nu eftersom han ständigt försöker och gör sina långa löpningar, skulle tro att han var en av dom som sprang mest idag. Ni tvivlare kommer att få se när stormatcherna kommer att han kommer va om inte bättre än någonsin, så i allafall i en otrolig form.
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:32
Ride_The_big_one/
Jag vet! tycker att det är tråkit när folk inte kan välja sinna ord vid förlost!
Sen tycker jag att ni har en hög nivå i eran forum..inte för jag gilla er men uppskatar att disk fotboll, och som sagt det verkar vara sura miner här med.
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:30
Ride:

No need to. Den sk disussionen slutade här och nu.
Barcelona Ghazza
2007-02-04 23:30
Holländaren,

Hmm, jag håller verkligen inte med dig ang Zambrotta. Visst kan han bättre men han har toppar och dalar precis som hela laget har just nu. Inget konstigt enligt mig. Ta bara förra matchen. Helt ypperlig ända fram tills han blir utbytt.

Nej att göra sig av med en sådan spelare vore tjänstefel. Framförallt när vi inte har bättre alternativ.
Annons: