/spanien/barcelona/forum/24559.aspx/spanien/barcelona/forum/24559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
2006-04-02 00:38
Ämne: Hur mkt betalar ni ....
vrf kommer du hit egentligen o skriver så om hur mycket barca betalar , dem har inte betalat ett skit till nån domare faktist så tror jag att barca är det sista laget som skulle muta nån domare.
Barcelona II Barça II
2006-04-02 00:37
Van Bommel är verkligen het just nu! Underbart!
Sen så tycker jag att det är lågt av Madrid trännaren att inte låta Raul vara med i EL ClÀSICO.
Barcelona barca_dreamteam
Realfansen börjar bli pinsamma.Kolla vad den här nissen har skrivit på Chelskis forum.

Namn: Real rules » Svara på inlägg
Sänt: 2006-04-02 00:17:00
"they cant beat us 11 against 11."

sant mourinho..
Barcelona messsi
Ayubinho / 250:- / rött kort.
Barcelona La Rambla
JRC//
Jag håller med dig. Jag svor rätt ut när Carlos blev utvisad. Visste direkt att underhållningen dog där. Sen så var det lite kul när Ronaldino viftade med armarna mot domaren när Carlos fick kortet och verkade ropa: Nej Nej, visa inte ut honom.
Real Madrid Ayubinho
2006-04-02 00:36
Hur mkt betalar ni domaren ??
De e alltid med er...Alla motståndare lag till barcelona måste få rött kort VA FAN
2006-04-02 00:34
ronaldinho såg lite ledsen ut när dem vakterna tog i för hårt mot han killen som sprang på plan elr ?
Real Madrid JRC
2006-04-02 00:33
Jag tycker att alla fans (både Madrid-fans och Barca-fans) blev bestulna på en härlig match av en domare som inte ens borde döma i korpen.

Det är synd att en match med sådana klasspelare i båda lagen ska bli den pankaka som den blev.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:33
Zizou-Mano//
Läs lite av mina inlägg, så ser du att jag redan har medgivit flera gånger att domaren var för petig och allt för hemmalagspartisk. Inte för att försöka förlolämpa dig nu, men du måste väl ändå kunna erkänna att som spelbilden såg ut så hade Barça redan tagit tag i taktpinnen långt innan utvisningen? Sen har du fel angående Carlos, han fick ett gult kort för tjafs vid straffen. Han ville ju för fan inte gå ut ur straffområdet när den skulle slås. Straffen kan du inte sura över för mycket. Visst, han kan låta bli att blåsa där. Men samtidigt så står han i en position där han omöjligt kan bedömma hur mycket Carlos rör van Bommel. Där borde kanske linjemannen träda in?
Barcelona messsi
2006-04-02 00:31
Ämne: Matchens tre höjdpun....
Elvis / no hard feelings :)
Real Madrid Ayubinho
2006-04-02 00:31
Hur mkt betalar ni domaren ??
De e alltid med er...Alla motståndare lag till barcelona måste få rött kort...fuck
Atlético Elvis
2006-04-02 00:29
messsi, ok, my bad - sorry för det. Jag tar tillbaka det.
Barcelona La Rambla
Elvis//
Kan hålla med dig där. Angående Guilys läge så verkar det som om domaren redan hade blåst där. Men strunt samma, visst var domaren lite väl petig. Vi kunde likväl fått några varningar till. Men det som slog mig i första halvlek, innan utvisningen, var att vi hade tagit tag i spelet och verkligen började skapa chanser. Hade Real försökt spela sitt vanlig spel så hade de blivit utrullade, det är jag övertygad om. Med eller utan domare på plan. :-)

Förresten, lycka till i ert nästa möte. UEFA-Cup måste väl hägra lite nu? Motivation om något.
Real Madrid Zizou-Mano
La Rambla

Min vän, jag säger inte att vi skulle vunnit om inte Carlos blev utvisad. Ja, vi KANSKE skulle vunnit. Bollen är rund. Men man ger inte en spelare ett direkt rött kort för snack, oavsett vad han än säger. Aldrig, det finns bara inte. Och straffen, jag menar, herregud.

Nej, altså jag vet inte vad jag ska säga. Snälla var objektiv nu, har sett att du skrivit några kloka inlägg så var neutral nu och säg mig - gjorde domaren en bra match?
Atlético Elvis
Ni andra cules som tar mitt första inlägg såpass bokstavligt, suck - jag är ingen så'n som vill provocera och alla har rätt till sin åsikt och om ni vill resonera över mina åsikter, så kan ni väl göra det som mogna människor istället för att hacka..
Barcelona Mr. B.
2006-04-02 00:28
Buenos Noches señores!

Visca Barca!
Imorgon känns det nog ok igen när man inser att ligan är vår!!!
Barcelona messsi
2006-04-02 00:26
Elvis/ du och pärlskog. Domaren hade blåst av matchen innan Guily sköt.
Atlético Elvis
2006-04-02 00:25
La Rambla,

sjävlklart var det straff för Barca, men det var många 50/50 situationer som Barcelona fick fördelen av dommaren och sedan så var det ju Gulys läge då han först avvaktar och sedan dömer frispark - vilket ger Barcelona två stycken chanser. Men det är lika bra att lämna matchen, Barcelona skulle nog vara det bättre laget trots en rättvis dommare och 11 mot 11 på plan..Och ligan är ändå avgjord för längesen, right ;)
Real Madrid JRC
2006-04-02 00:25
Matchens tre höjdpunkter:

-Ronaldo sätter dit den och visar vad en riktig avslutare är!

-Poyol klipper domaren!

-Beckham sparkar bollen på domaren när denne ger Ronaldo gult!!!!!!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 00:24
Zizou-Mano//
Det är ganska så fånigt av dig, om du nu syftar på att ni hade vunnit matchen om inte domaren visat ut Carlos? Eller att han favoriserade Barça. Hade jag varit maräng, gud förbjude, så hade jag varit vansinnig på en spelare som Carlos som skämmer ut sig och förstör för hela laget med sina pinsamma protester och gester. Det av en av ligans mest rutinerade spelare. Han borde veta bättre.
Barcelona #7 Larsson
2006-04-02 00:24
Visst hade Larsson två kanonlägen och det skulle varit minst ett mål på de chanserna.
I det första läget har han ju bra fart och fri med målvakten så skulle han ha gått förbi och lagt in bollen.

På tilläggstid så var det ju ett riktigt "Larsson-läge" och normalt så är han ju superkall i de lägena, men Henke liksom många var lite tyngd av stundens allvar och fick tyvärr inte till någon nick på mål...
Han tog i för mycket istället för att enbart placera bollen.

Men jag tycker att han gjorde en spelmässigt bra andra halvlek, han spelade bra på ett tillslag och var ständigt i rörelse från att ha varit helt osynlig i första halvlek på kanten.

Men Henke var inte ensam om att bränna lägen, Ronaldinho var sig ju inte lik på frisparkar t ex...
Som tur var gjorde han ju målet på straff istället.
Barcelona Señor Cúle
2006-04-02 00:23
Elvis

HAHAHAHHA, vilken skojare du är!

"Det syns verkligen att Barca är ur form, jag menar, man hade tretton man och real madrid hade tio. Det borde ha varit en säker tre poängare för Barcelona. "

iof borde vi vunnit, med våra "13" man :-)
Men det positiva är att vi har ett rejält grepp (fortfarande om ligatiteln)

7 matcher kvar va? 21 poäng
Vi ligger 11 före, vinner vi 4 matcher= 12 poäng, så är väl allt avgjort va? elr om vi bara skrapar ihop 10, eftersom att vi är bättre inbördes möte gentemot Real? Nu chansar jag bara lite, rätta mig gärna om jag har fel, ville bara komma igång med det här ämnet.
Barcelona messsi
2006-04-02 00:22
Elvis/ har han någon anledning att diskutera med domaren över huvudtaget ?
Barcelona ED DA´ MAN
Ämne: Ni alla vet, innerst....
Kom inte hit och försök trycka ner dina åsikter i halsen på oss. Vi såg matchen och kan göra våra bedömningar själva. Själv tycker jag att vi fick mer frisparkar än vi borde ha haft och domaren var USEL! God Natt
Osasuna Mohamed(moha)
haha skön marockan som hoppade runt
Miss. Arsenal
Bra underhållning från Barcelona i dagens match. Synd att ni inte fick vinna (välförtjänt). Kan tänka mig att Henke grämer sig något över missade chanser idag, han hade verkligen kunnat avgöra. Men han visar grym styrka så fort han får gå in åt mitten.
Tack för grym underhållning i alla fall!
Atlético Elvis
2006-04-02 00:21
Förresten,

Jag undrar bara vad ni tycker, när man säger till en dommare; "du har redan sagt till mig tre, fyra gånger, räcker det inte nu?" - ska man få gult kort för det? Jag tycker själv att det beslutet är snudd på för hårt beslut..
Barcelona Mr. B.
Zizou-M/
visst är det så. Domaren var riktigt dålig. Tycker dock att Carlos är korkad när han står och viftar i hans ansikte...

2 utklassningar på en säsong hade varit för bra...1-1 är ok och nu kan vi till 100% fokusera på CL....SKÖNT SKÖNT SKÖNT!!!!!!!!!
Barcelona La Rambla
Elvis//
Jag håller absolut med om att han favoriserade hemmalaget i den här matchen. Men straffen dömmer nog 9/10 domare va? Sen så var det väl inte så många avgörande domarbedömningar från hans sida? Visst var varningen för filmning hård på Ronaldo, men straff ska det inte vara där. Tycker att han blåste sönder matchen. Dock tror jag inte en mera "rättvis" domare hade missgynnat ett spelande lag som Barça. Eller vad tror du?
2006-04-02 00:20
De Italienska och Spanska domarna är inte så bra som de Engelska det märker man :(...synd
Annons: