/spanien/barcelona/forum/24555.aspx/spanien/barcelona/forum/24555.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-04-09 19:32
Barcafan#1//

Snälla försök att förstå även om det inte är så lätt för dig! Man blir inte top 15 två år i rad vid Ballon D'or omröstningarna för att man är väldigt profesionell. Om du inte med din kan se Henkes fotbollskunnande med dina skygglappar alla Solvallatravet så är det enbart och allena tragiskt.
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 19:27
La Rambla

Snälla försök att förstå även om det kanske inte är så lätt för dig. Det lägget som Henke gjorde mål på hade t.om. en div. 3 spelare satt dit. Henkes styrka ligger i att han är VÄLDIGT proffesionell. Han ger helt enkelt att varje match, utöver vill jag veta vad han har? Inte sagt att han är dålig för det.
2006-04-09 19:27
Domarbyte tack: Hennke 2 m onside för h*lvete!!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-04-09 19:26
MARKERINGSSPEL FRÅGETECKEN ?!!?!??!?!?!??!?!??!?!
2006-04-09 19:25
ETo'o: Dribbla inte, snälla!! Du är inte, och kommer aldrig bli Ronaldinho!
Valencia zapio
2006-04-09 19:24
När hände det sist att ett lag vänder mot Barca?
2006-04-09 19:24
Rodri är ute och hänger tvätt i regnet!
Barcelona Lobos
2006-04-09 19:23
Nu får ju domaren för f-n ge sig! Två idiotdomslut som föranleder båda målen!
F********N!!!
2-1 Oscar Serano
2006-04-09 19:21
den kvitteringen får mig att vilja plocka fram hela minn arsenal med svenska språkets mest ökända ord: GISTGÅRD! BLEKFET! NAVELLUDD!
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:20
Vafan gör dom? En halvtaskig spelare som Antonito ska fan inte få göra mål.
Valencia zapio
jisses, direkt kvittering.
Barcelona Blaugrana_1899
så blir det 1-1 direkt, suck!

Força Barça!
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:19
Henke 1-0, JAAA!

Överskattad sa du? Hade du mer floskler på lager?

Nej tack, aldrig divan Robben i Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
GOOOAL LAAARSSOOOON!
Valencia zapio
Henrik Larsson!
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 18:22
Har hört att Robben inte trivs i Chelsea och vill lämna, Barca skulle då vara ett alternativ. Förutom länken har jag läst det på worldfootballers.com.

Nån som också läst detta?
Barcelona Sürer
2006-04-09 17:59
Hej ..jag skulle vilja beställa 2 st biljetter till matchen Barcelona-Milan på camp nou. Men jag vet inte hur och vart jag ska beställa biljetterna .. kan ni hjälpa mig med detta? ..snälla hör av er så snabbt som möjligt ..ciao
Länktips: Biljetter
Barcelona Ronaldooo
2006-04-09 17:56
vi har haft problem med pajaser förut.

och en som skapar ett konto på samma dag som han i sitt första inlägg skriver något om rykten som inte har med forumet att göra är lite misstänksamnt, speciellt då det handlar om Oleguer och då den här personen inte anger någon källa. vad är källan förresten? ditt sinne för humor? jag skiter i hif men du har rätt om etoo. han ska vara spjutspets, förutom när rijkaard ger honom andra instruktioner som vissa här inne inte kan fatta.

visca barça
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 17:46
Ämne: Barcafan#1
ONLINE ....
Vem kallar du för pajas? Vad vet du om ryktena är sanna eller inte? Och även om Oleguer nu skulle vara bög, gör det honom till en sämre fotbollsspelare.

Synd för detta forum och i övrigt alla barcafans att okunniga människor som dig ska tro att deras åsikter är så överlägsna alla andras. Håller för övrigt med att Etoo ska hålla sig längst upp som bollmottagare och inte vara nere och hämta boll.

Anledningen till att han gjorde detta i Afrikanska mästerskapen var sjävklart för att kamerun inte har spelare av samma kaliber som Barca, som kan leverera de bollar till etoo som han är van vid.

Tycker dessutom att Henke är på tok för överskattad. Vi får väl se om han håller samma klass i HIF när dahl, svanbäck och övriga ska lägga lika precisa millimeterinlägg som Ronaldinho och Xavi gör.

Barca vinst ikväll 2-0
Real Madrid Fedoroviz
2006-04-09 17:37
Lycka till ikväll!

Det blir säker en härlig tillställning!

Det blir intressant att se er utan Dinho!

Mitt tips ikväll blir 2-2
Barcelona R10 Gaucho
2006-04-09 17:18
glömde visst nämna att etoo spelade matchen mot benfica med en svullen vänsterfot. och han leder barcelonas assistliga i champions league.

Etoo är Kung. basta.
Barcelona R10 Gaucho
2006-04-09 17:16
Barcafan#1
ONLINE sedan 16:44

Antal inlägg: 1
Skapad: 2006-04-09 16:37:01

Ska man ta den här pajasens kommmentarer på allvar?

Sen är det oerhört patetiskt av er Henke-älskare (jag älskar även Henke jag med, det är svårt att inte göra det men jag är cule i första hand) att onanera över en enda dålig match av Etoo där han även gjorde ett regelrätt mål som domaren stal ifrån honom

la pieda, verkar som du inte såg afrikanska mästerskapen med etoo. han är kameruns hjärta, afrikas pele. han var överallt, jobbade hårt, slog assists, byggde upp spelet, gjorde mål med huvudet, vänsterfoten, långskott, ryggen ja vad som helst. även en snygg frispark.

haffe, etoo kan inte dribbla? det ska bli skönt att slippa dig efter sommaren, du vet inte vad dribbla är, du själv dribblar ju med fotbollstermerna lite som du vill för att framställa Lejonet som något han inte är. Henke är bra, väldigt bra - Men Etoo är bäst. 29 officiella mål för Barcelona och 5 i afrikanska mästerskapen och säsongen är inte ens slut. som jag sa - afrikas pele.

fedoriz/fedorov/fedovowhatsyourface, vi skiter i dina zidanefilmer, visst han är en konstnär, men vi är fed up med dig. tveka inte att ta ditt pick och pack.

sist men inte minst - idag tar vi Racing! Visca Barça i Visca Catalunya!
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 16:46
Tycker det är dags att ge Maxi chansen snart! Han verkar ha mycket att ge, bara han får chansen. Har även hört rykten om att Oleguer är bög, nån som vet om ryktena är sanna?
Barcelona Goldie
2006-04-09 16:23
Giuly kommer att vara bra eftersomhan typ inte har spelat på 1 månad.
Barcelona Haffe
2006-04-09 16:22
Etoo är teknisk, Jaa men ajg vill inte se han försöka axla ronaldinhos roll ikväll. Enligt mig så kan inte Eto'o dribbla, det han ska göra ikväll som han är bra på är helt enkelt komma med fart och ge anfallsspelet lite speed. Vill inte se att han försöka dribbla, för 85% av gångerna lyckas han inte. Hoppas Giuly är på G och Larsson och hela Barca så får alla se att vi även kan lira bra fotboll utan våran gud Ronaldinho.
Barcelona Nemo
2006-04-09 15:47
Barça-fan

Xavi tränar med laget nu. Om han blir spelfärdig har jag svårt att tro, eller att Rijkaard ens vågar spela med honom efter att ha varit borta så länge. Jag tror nog det blir en match med b-laget innan han får spela från start med a-laget.
Barcelona Nemo
2006-04-09 15:45
Goldie, Tevez kan vi nog glömma. Han är en ung, hungrig spelare. Såna spelare sitter inte på bänken utan att tjafsa.
Barcelona Barça-fan
2006-04-09 15:45
Hej forum. Är det någon som vet hur det ligger till med Xavis skada? Hinner han tillbaks till första mötet mot Milan? För en vecka sen sades det ju att han skulle vara tillbaka om ett par veckor.
Annons: