/spanien/barcelona/forum/24549.aspx/spanien/barcelona/forum/24549.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca#1
11/25/2006 22:16
Vilket mål av ronaldino. Het kandidat till årets mål lätt. Bra spelad match av barcelona att vinna med 4-0 mot villareal utan flera nyckelspelare är mycket imponerande.

Är det någon som har hört mer om att rijkaard ska lämna barca?
Barcelona willy145
11/25/2006 22:15
när kommer läken te målen?
Barcelona Sassinho
11/25/2006 22:13
om ni nu säger att vi gjorde super mål och spelade väldigt bra...så tror inte jag heller att bremen har någon chans med 100 000 cúles på läktaren inne på nou camp..
det ser bra ut..vi får se vad vi gör med levante innan dess..
Barcelona Dani
11/25/2006 22:13
Evička,

Jag vägrar kategoriskt att underskatta tyskarna, har faktiskt varit rejält pessimistisk till det mötet. Men det barçaspelarna visade idag, undanröjde mina tvivel (de flesta, åtminstone).

Jag såg förvisso inte Werder Bremens match, och jag betvivlar verkligen inte att laget spelade bra. Men, och det finns ett par "men": Matchen går på Camp Nou och Barça spelade fantastiskt idag. Lägg till (bl.a.) Dinhos och Iniesta form så kan vi konstatera att Bremen måste göra ett sjuhelsikes gott dagsverke för att ens rubba oss!

Tillägg: Det känns verkligen grymt att se världens bästa ytterback närma sig sin vanliga form... Det känns nästan som ett nyförvärv så här i mitten av november...

Återigen: Oleguers dribbling!!!
Barcelona Jeninho
11/25/2006 22:12
Ni som bor i sthlm, var tänker ni se Bremen-matchen? Vore kul att se ngnstans där det sitter en maassa barca fans:)
Barcelona Tompa
11/25/2006 22:09
Alla Werder Bremen fans får ursäkta. Spelar Barca som i kväll har Klose o CO inte en chans!
Barcelona Zamboza
11/25/2006 22:09
Vi gör en grym bra match, Och det fanns otroligt mycket spelglädje idag. Alla gör en bra insats. Gudy löpte mer idag än tidigare och var därför mer involverad. Han kommer bara bli bättre och bättre. Zambrotta, våran andra nyförvärv börjar hitta rätt mer och mer och låg bakom ett par farliga inlägg och gjorde även assist till Iniestas cykelsparks mål. Det här är faktiskt första matchen för säsongen som får mig och börja tro på vår form från förra säsongen. Det känns som en vändpunkt spelmässigt.
Barcelona Ronaldo De Assis Moreira
11/25/2006 22:08
Ronaldinho i all ära, visar fortfarande vem som är bäst!

MEN! icke att glömma. Decos insats, bland det bästa jag sett denna säsongen!

och iniestas mål också :)
Barcelona Barca_love
11/25/2006 22:08
Ronaldinho världens bästa spelare måste ja säga !!

ROnaldinho och barca ni äger vill ja säga :)
Barcelona Tompa
11/25/2006 22:07
Vad gäller Ronaldinhos mål så är det bara och konstatera - att när Ronaldinho är i form - ja då är han bäst, basta! Het kandidat till säsongens mål vad som än händer resten av året.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
11/25/2006 22:07
En 4-0 seger mot Villarreal utan flera nyckelspelare, så jävla gött rent ut sagt,
kanske något för real att bita i.
Visca el barca.
Barcelona Sassinho
11/25/2006 22:06
Tompa

håller med dig med en dåres envishet att thuram och puyol ska bilda mittlås och marquez som pivote..fast spelar edmilson som han gjorde förra året ska marquez va bänkad..men o andra sidan spelar marquez som förra året måste thuram sitta på bänken..men elvan just idag verkade det inte fel på
Barcelona Ronaldo De Assis Moreira
barcagoles eller vad sidan heter bör väl lägga upp målen rätt snart
Barcelona La Rambla
Ni kanske kan lugna er tills målen finns uppe? Matchen tog slut för 5 minuter sen, ni får ha lite tålamod.
Barcelona Evička
11/25/2006 22:05
Dani
Jag följde Bremens match i eftermiddag. Tyvärr spelade de lika bra. De spelade ut sina motståndare i det närmaste totalt och var riktigt vassa framför mål. Vi kan vinna, men underskatta dem inte!

Casillas#1
Väldigt så många tabbar Valdés gör - och hela tiden. Vad trött man blir på honom!

(OBS! jag var nu grovt ironisk, för den som ev inte fattade det)
Barcelona Lionel_Messias
11/25/2006 22:05
Någon som har länk till målet ? Ska behålla det hela min livstid.
Barcelona Jeninho
11/25/2006 22:04
om ngn hittar målen på youtube snälla skicka länk!
Barcelona willy145
11/25/2006 22:04
asså ja dööör kan nån lägga upp länken te målen snälllaaa
Barcelona Tompa
11/25/2006 22:03
En underbar kväll för alla culés! En fantastisk match på alla sätt, Barca visade verkligen hur riktig anfallsfotboll ska spelas.

Återigen en kanonmatch av Dinho efter formsvackan, 4-0 målet ska ju egentligen inte gå att göra... Vad gäller försvarsspelet fortsätter jag att med en dåres envishet hävda att (när laget är ordninarie) ska Thuram spela jämte Puyol och Marquez ska spela pivote på mittfältet. Tycker också Zambrotta Blir allt bättre nu. Kul för Guddy att han får göra mål igen.

FORCA BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Lionel_Messias
JAG BÖRJADE GRÅTA NÄR JAG SÅG BOLLEN GÅ IN I MÅL ! VILKET MÅL ! VILKEN SPELARE ! HAN ÄR FANTASTISK ! HAN ÄR BÄST ! HAN ÄR RONALDINHO !!! FORCA BARCA !!! REAL MADRID FÖRLORAR IMORGON !!!
Barcelona 19
Duda

Tittade nyss finns inte :D
Barcelona Gio Dos Santos
Fyfan vad härligt. 4-0!!!!!!!!!!!!!! 11 mål på tre matcher fö ett lag med anfallskris, de e rätt bra.

PS. Det roligaste på matchen var lätt Rijkaards min vid 3-0 målet :D DS.
Barcelona La Rambla
11/25/2006 22:02
Romy:

Tack själv för god match. Saknaden av Riquelme var tydlig matchen igenom. Trots det är jag imponerad av ert försvarsspel. Ni har väl rätt många skador på ordinarie försvarare? Okej, nu blev det 4-0 till slut men till lite mer än halva matchen såg det stabilt ut.

Straffen då? Tja, den var väl tveksam det kan jag hålla med om. Känns ändå som om det hade kvittat om han blåst straff eller inte. Den här matchen skulle vi bara vinna.
Barcelona Sassinho
11/25/2006 22:02
kul att se maränger här inne och berömma dinho och inte klaga på att han nätade en på straff
Barcelona Duda
11/25/2006 22:01
Jag kan gissa på att Ronaldinhos mål, vilken sekund som helst, kommer att läggas upp på de flesta sidor. Youtube?
Real Madrid Raul-TheLegend
11/25/2006 22:01
Zizou Mano...
Kunde inte ha sagt det bättre själv, du tog orden från mina läppar.
Barcelona Kamelen
11/25/2006 21:59
Romy

Det syntes verkligen att ni saknade kreativitet på mittfältet idag, som du säger så gör Riquelme väldigt mycket nytta för eran del då han spelar.
Real Madrid Zizou-Mano
Underbart av Dinho. Bara att ställa sig upp och applådera, vit eller blå-röd.
Som fotbollsälskare är det därför man lever, för att se mål som Ronaldinhos.
Barcelona Ronaldiinho # 10
vikket mål av ronaldinho :)
Real Madrid Raul-TheLegend
Det e lite överdrivet att han e bäst genom tiderna. Men vilket fantastikt mål eller jag menar Ronaldintiskt mål :D sjukt
Annons: