/spanien/barcelona/forum/24535.aspx/spanien/barcelona/forum/24535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça82
2006-05-12 22:21
Är det någon som vet vart man kan hitta bilder eller video på sekvensen där shevchenko drar ner puyol i straffområdet
Barcelona Nauticus
2006-05-12 22:08
StREeT_STYLE// Var läste du detta?
Barcelona lloliii
2006-05-12 20:51
kolla länken han e nått för barcas ungdomsakedemi
12 år gammal 11 i början av filmen
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-12 20:06
I bring you all news.

Laporta har lovat att Eto´o inte går någonstans denna sommar, detta gäller även alla Barca spelare, ingen säljs i sommar, det köps bara.
Detta tycker jag personligen är bra.

Torres är ett namn som man kan lägga till i listan i silly season, han har nu i denna artikel ryktats till Barca,
Bra eller dåligt?

Sedan så står det lite om Laportas åsikter kring Arsenal matchen, läsvärd artikel med mycket fakta.
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-12 19:38
På senaste tiden har det ryktats om Henry till Milan. Det verkar väl ännu troligare nu. Ni ligger dock nog fortfarande bäst till om han väljer att lämna Arsenal.

Han är väl trött på alla dessa uppgjorda matcher i Italien!

La Rambla// "Chavsen" ?
Barcelona el Flaco
2006-05-12 19:36
La Rambla

Men när man har diskuterat Henrys framtid så har Milan knappt nämnts. Har du någon länk eller? Jag tror faktiskt att Henry hade hellre valt Barcelona före Milan. Bara en känsla jag har.
Barcelona La Rambla
2006-05-12 19:27
el Flaco

Det är många rykten i Italien som säger motsatsen.

Tänk vilken bomb om Laporta efter CL-finalen meddelar att de skrivit kontrakt med Sheva. Haha, vad jag hade garvat. Inte för att jag vill det men det hade varit en cool grej. Ingen vettig person kan väl vilja spela för chavsen. Men det är klart, money talks!
Barcelona el Flaco
2006-05-12 19:21
Det där med Schevchenko hade jag hört förr. Rätt så väntat men jag tror inte de kommer rycka in för Henry.
Barcelona La Rambla
2006-05-12 19:17
Gallas vill ju lämna ja, han vill tom betala för det. Vill köpa ut kontraktet själv om de ej släpper honom.
Barcelona hammabarça
2006-05-12 19:13
Kan tänka mig att Gallas ingår i betalningen också.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-12 19:11
ja, eller om det blir bytköp: Sheva-Crespo.
Barcelona hammabarça
2006-05-12 19:11
Ämne: Holy shit! Sheva vil....
Lite chocknyheter när jag läste det förut, men då hade bara Berlusconi bekräftat det. Nu har Shevshenko bekräftat det själv. Jahapp då fick väl Chelski som de ville. Men en leende brasse vid namn Ronaldinho får de aldrig! ;-)
Barcelona La Rambla
2006-05-12 19:08
Holy shit! Sheva vill lämna Milan. Den rike ryssen får antagligen till slut som han vill. Men själv så tror jag att Sheva ville förlänga kontraktet några år med bibehållen lön. Men det gick inte Milan med på. Sista chansen att casha in. Någon som sätter emot att de går 'All in' för att värva Henry nu?
Barcelona el Flaco
2006-05-12 19:03
Jag kommer också sakna Cadiz, speciellt publiken. Härliga att se OCH höra under matcherna.

Gabriel//

Mallorca? Por que?
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:54
Carl McCoy

Kunde inte hålla med mer. Du sa precis allt. Ett annat lag som jag aldrig vill åker ur är Mallorca.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-12 18:52
ps. Sen får vi hoppas att Cadiz snart är tillbaka i Primera...vilken stämning på deras matcher!
Barcelona Carl McCoy
2006-05-12 18:50
Japp, det är kul med El Clasico osv. Sen finns Athletic Bilbao, det tredje laget som aldrig åkt ur högstadivisionen, och jag tyckte det var riktigt kul att de klarade sig även denna säsong. Gillar deras idé med bara baskiska spelare, något man kan sakna i dagens sönderköpta toppklubbar.
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:37
el Flaco

Det finns en gräns och den gränsen passeras då de går så långt att de riskerar att åka ut ur La Liga. De tror jag inte de finns någon risk för men hur som helst, de måste alltid vara i La Liga annars blir det inget "el clasico" och då tappar verkligen hela ligan kryddan på maten.

Så som Cryuff sa är ju precis som jag själv resonenerar så..
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-12 18:32
om du ska vara så 'petig' så är faktiskt Grandoli hans moderklubb. men han spelade några år i newells, 4 om jag minns rätt
Madridinho
2006-05-12 18:30
det är en sak jag inte förstår. när jag gick in på plantilla så står det att messis moderklubb är barca.

jag trodde att det var argentinska newells som var hans moderklubb om jag inte minns fel.

Barcelona el Flaco
2006-05-12 18:28
Gabriel//

Personligen föredrar jag lite competition. Det är som Cruyff sa: "Madrid bör alltid finnas i högsta divisionen, men samtidigt alltid under oss". Jag har inget problem med det :)
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:24
Det är skillnad på att kunna erkänna när något lag varit bra och förtjänat framgång än på att önska sina värsta rivaler lycka till. Jag kommer aldrig önska Real Madrid lycka till. Hoppas de suger lika mycket nästa år haha då blir jag så nöjd så :-)
Barcelona el Flaco
2006-05-12 18:08
JuanRomanRiquelme//

Stort av dig att du kunde gratta oss på ett värdigt sätt. Lycka till nästa säsong, även denna säsongen inte är helt slut än.
Real Madrid JuanRomanRiquelme
2006-05-12 17:57
Avstängd. / Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:46
Ämne: La Rambla

På min....
Skickar .r30 nu. Du har pm.

Du får ett pm till när den är klar.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-12 17:44
La Rambla

På min film (99.9%) så fattas "fc.barcelona.spelet.bakom.fotbollen.pdtv.xvid.swesub-rullstol.r30" till "fc.barcelona.spelet.bakom.fotbollen.pdtv.xvid.swesub-rullstol.r46" :)
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:42
Hoppas de ger Sevilla poängen så att de blir motiverade och piskar Real på tisdag, då de kan knipa 4:e platsen.

Ska bli kul att se lite canteranos.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-12 17:41
La Rambla

Skulle du kunna skicka rar-filen som hammabarça även ville ha, för den fattas hos mig med, jag tror iaf att det bara är den filen, fast det är fler som inte är klara men det är filer som är under nummret 46 som den filen som du kanske skulle skicka har. :) tacksam!
Barcelona el Flaco
2006-05-12 17:36
Då är det klart. Ronaldinho, Eto'o, Giuly, Deco, Puyol, Gio, Marquez och Edmilson stannar hemma och vilar mot Sevilla och detta betyder med största sannolikhet att dessa herrar kommer starta mot Arsenal. Personligen tycker jag det är lite konstigt att Giuly vilar, kommer han starta :S Hade hellre sett Larsson där.

Truppen mot Sevilla: Valdes, Jorquera, Iniesta, Van Bommel, Oleguer, Gabri, Larsson, Ezquerro, Maxi, Rodri, Xavi, Belletti, Paco Montañés, Sylvinho, Ludovic, Martos y Motta. Roligt å se så många egna produkter.

Visca la Cantera!
Barcelona Abbe_
2006-05-12 17:14
Ämne: Ämne: La Ramb....
Okej, tack så mycket :)
Annons: