/spanien/barcelona/forum/24512.aspx/spanien/barcelona/forum/24512.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-15 13:24
Messidinho 10 jag tror inte han splear mot milan rätt amig om jag har fel om han spelar börjar han säkert på bänken
Barcelona Messidinho 10
2006-04-15 13:21
Ämne: Messidinho 10

--....
Men varför har du inte med Marquez ??
Han e väl med i truppen?
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-15 13:20
Nästa säsong
---------------------Henry----------------------
Ronaldinho----------------------------Etoo/messi
--------------Deco----------Bommel--------------

---------------------Xavi-----------------------
--Sylvinho------Puyol-----Chivu--------Alves----
--------------------Valdes-----------------------
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-15 13:10
Messidinho 10

--------------------Etoo--------------------
Ronaldinho--------------------------Guily-----
-------------Gabri-------Bommel---------------

------------------Iniesta---------------------
--Gio--------Puyol-------Edmilson-----oluger--
------------------Valdes-------------------------

Fast jag skulle vilja att han börja me Maxi istället för Giuly
Barcelona Carl McCoy
2006-04-15 12:59
Vore fint om de kunde banta ligan till 18 (troligt) eller helst 16 (otroligt) lag, Man har ju diskuterat detta, iallafall 18 lag, och när man ser till Barcelonas gedigna skadelista kan man inte annat än hoppas.
Barcelona Messidinho 10
2006-04-15 12:57
Hur tror ni att startelvan kommer att se ut mot milan nu när vi har alla dessa skadad + Deco avstängd???, ett tungt avbräck
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-15 12:57
av en i real forumet

"" Real Madrid kommer alltid vara Spaniens populäraste klubb, för att dom spelar den mest underhållade fotbollen ""
Barcelona Gabriel
2006-04-15 12:53
Har en känsla av att avancemanget för antingen Milan eller oss kommer att avgöras i den första matchen, precis som emot Chelsea. Gör vi en bra match på San Siro, gör mål och undviker förlust så är jag relativt säker på att vi går vidare till finalen.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-15 12:51
test
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-15 12:30
va några real fans e irriterande dom påstår att jag e medgångsfans bara för jag sa att jag inte bryr mig om historian om när barca va titel lösa i 5 år . Är jag ett medgångsfan jag är född som cule jag föddes i barca har spelat me barcas p92 jag e 14 år . jag har spelart me dom i 3 år . och jag ska spela me dom igen om 2 år .
Barcelona StREeT_STYLE
2006-04-15 12:21
Shit grabbar man börjar fan bli lite orolig inför Milan matchen, vi kommer troligtvis att sakna, alla dessa.
Ezquerro, Henke, Motta, Messi, Xavi, Deco, Marquez och så vet man ju inte riktigt hur Ronnie känner sig. ( någon annan än jag som ryser)

Hoppas att vi kan hålla ifrån en större förlust så att vi kan ta hem det på Camp Nou.

Det enda man kan vara säker på är att alla i startelvan måste prestera sitt livs match.
Bra passningspel och tryck på bollhollaren är allt jag kräver, samt koncentration när mål chánserna presenterar sig.
Barcelona Barca Barca
2006-04-15 11:34
Ämne: Ingen Xavi.. och ett....
Ronaldinho e inte halvskadad. Han va det innan villareal matchen. Fast barca ville inte riskera något, annars slår han upp den igen så vilade dom honom istället.

Snyggt mål Eto'o gjorde han börjar komma i den stor formen han va i innan afrikanska mästerskapet.
Barcelona Xavi_
2006-04-15 11:22
Ingen Xavi.. och ett anfall utan Messi, Larsson, Ezquerro och med en halvskadad (?) Ronaldinho.. Hur f**n ska det gå mot Milan??!! *orolig*
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-15 01:05
Barca-fan

Nej, han hinner tyvärr inte.
Barcelona Barça-fan
2006-04-15 00:39
Hinner messi bli klar till milan-matchen på tisdag?
Barcelona Schubert
2006-04-15 00:26
Har svårt att tänka mig att Henke slarvat med uppvärmningen. Han är sjukt seriös.

Fantastiskt att Barca klarat säsongen så bra med så många skador. De flesta lag även på toppnivå hade aldrig klarat det. Verkligen ett bevis på styrka.

Giuly eller Henke spelar inte så stor roll. Däremot skulle Messi göra stor skillnad, men han kan alltså inte spela?

Riquelme är bättre än Deco offensivt; inte så konstigt eftersom han nog är bäst i världen på den platsen just nu, men jag tror inte att han skulle passa in i Barcas spelsystem. Deco gör ett stort hemjobb, och det gör inte Riquelme. Om Riquelme kom skulle vi behöva ändra uppställning för att passa honom. Det är det knappast värt. Dessutom lär han bli väl dyr, och jag tror inte att han skulle passa med Dinho då båda vill ha boll hela tiden.
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-14 23:37
varför måste real byta tränare hella tiden .
E det så svårt och förstå att det inte är tränarens fel . dom bytte tränare 3 gånger förra året o 1 gång detta året ingen av dom hjälpte . Men man måste ju skylla på nått
Real Madrid KROSSA MILAN
2006-04-14 23:28
FAN VA GÖTT ME EN SEGER GUBBAR!!:D:D

MOT MILANO!!
Barcelona - FcB 20 -
2006-04-14 23:08
va tyckte ni om maxi Lopez
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-04-14 23:05
Andero

Man tackar från det enda laget från Madrid jag har respekt för :D
Atlético Andero
2006-04-14 22:56
Härligt att ni vann!
Barcelona Tompa
2006-04-14 22:51
Skönt med tre poäng men alla dessa skador, burjar bli riktigt less på det. Sträckningsskador brukar normalt sett bero på att man är dåligt uppvärmd...
2006-04-14 22:50
Kimmpa_fcb

Tackar för den godbiten vilket mål skyttekungen visar upp mer av sånt nästa vecka :D

Patrik

Jag visste nästan på förhand att tempot skulle vara låg med tanke på att vi saknar magikern och de saknar deras trollkar.

Tompa

Jag håller med, jag menar hur slarvig för man vara ?
Barcelona StREeT_STYLE
2006-04-14 22:50
Grabbar nu följer två scenarion, vilket tycker ni är bäst för laget.

1) att vi vinner ligan nästa vecka ( vilket vi helt säkert gör med en vinst mot sevilla borta)
men då finns risken att vi slappnar av och tappar lusten för vinst mot Milan dagarna efter.

2) Vi skiter i att vinna ligan nästa vecka och koncentrerar oss fullständigt på att slå ut Milan ur CL, förlusten mot Sevilla spelar ingen roll, detta gör våra spelare extra taggade.
Barcelona II Barça II
2006-04-14 22:49
Madrid, cabrón, saluda al campeón!
Barcelona Patrik
2006-04-14 22:48
Tycker inte att man kan klandra domaren för att han dömer bort Maxis mål. Det var ganska tydligt att han drog i motståndarens axel. Annars hade han aldrig fått läget. Fö syntes det att Maxi var lite ringrostig, fast han kämpar alltid.

Ganska tråkig match annars. Dåligt tempo, men egentligen fanns det ingenting att vinna på att göra något mer än vad vi gjorde. Kan konstatera att Deco tappat målkänslan.

Blev riktigt rädd när Puyol linkade omkring, men som tur var repade han sig snabbt.

Såg HELA matchen klockrent på stream, it's a football revolution!
2006-04-14 22:46
Jag förstår inte varför så många spelare drabbas av sträckning, för mig den onödigaste skadan man kan råka ut för.

De gångerna jag råkat ut för en sträckning är det för jag fuskat med att värma upp, man undrar vem som sköter uppvärmningen för det här börjar bli oroväckande även om jag misstänker att det bara är otur som spelarna råkat ut för dessa sträckningar.

Aja krya på er
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-04-14 22:45
Yes vi vann nu äre San Siro nästa;)
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-14 22:45
Eto'os Mål (Länktips) ;)
Barcelona S.W.A.T
2006-04-14 22:42
Ämne: S.W.A.T

Campeon ....
ehehehehe skrev fel det gör väl inget :)
Annons: