/spanien/barcelona/forum/24508.aspx/spanien/barcelona/forum/24508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca_and_me
2007-02-15 15:44
Braca har visat topp form mot racing så jag hoppas att det fortsätter även när man möter Valencia. Blir det seger så betyder det mycket inför matchen mot Liverpool. Ronaldinho gör mål på frispark!!!!!
Barcelona Rambla
2007-02-15 15:27
Barça var inte i så speciellt bra form mot Osasuna, så Liverpools form spelar mindre roll när det nalkas CL. De har 11 dagars vila inför mötet på Camp Nou medans vi har en tuff bortamatch mot Valencia. Inga nya skador tack.

Dos Santos till Liverpool? Heh, och Ronaldinho till Everton då eller? :D

Kolla in videon från senaste segern för Barça B mot Lleida. Våra två juveler från canteran dominerar matchen, Dos Santos framspelning är underbar. Han rör sig nästan som Messi, samma speed och kontroll med boll i den farten. Härligt. :D
Barcelona II Barça II
2007-02-15 15:09
19//
De kan inte vara i jätte bra form då dem förlorade förra matchen mot Newcastle med 2-1. Men det behöver inte betyda så värst mycket.

Är det någon vet när Thuram kommer tillbaka från sin skada? Han kommer nog att ta en startplats nu när Marquez är pivote. Och då kanske han bestämmer sig för att stanna en säsong till :-)?
ULTRAS INTER (10)
2007-02-15 15:09
Tjenare grabbar!
Jag hoppas ni spöar skiten ut Valencia på söndag... Jag är så irriterad på deras J*vl* supportar alltsåå.. De tror att Valencia är bäst.
Bara för att de har villa har de luft stackarna..jag hoppas ni kör över de och seedan är det våran tur att kära över de....
Ha det bra!

ADRIANO & Ronaldinho!
Barcelona 19
2007-02-15 14:45
Är det någon som vet om Liverpool är i bra form?
Barcelona Koeman_4
2007-02-15 13:48
Ämne: är det någon som kan....
håll inne Alt och tryck 0 2 3 1
Barcelona RIvaldo_10
2007-02-15 13:41
är det någon som kan berätta för mig hur man skriver sånna här ç
Barcelona barca dani
2007-02-15 13:20
bara för underbart o se!!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-15 13:19
Om ledningen ska insistera på att slösa pengar i sommar på spelarköp, så borde vi vända blickarna mot Deportivo och Andrade som verkar vara till salu. Andrade i mitten som backup eller kanske till och med starter, nu när Marquez tagit över rollen som pivote, skulle sitta nice med Puyol bredvid.

Thuram tror jag tyvärr kommer att bli en Albertini likanande historia, han lämnar oss i sommar :( Detta är dock bara det jag tror.

Men om pengarna ska någonstans så ska de till en värvning utav Alves och Andrade. Inte till en C.Roanldo värvning som kommer gå upp emot 65-70 milj euro.
Barcelona El Capitán
2007-02-15 13:11
För er som vill se Dinhos och Eto'os kram på video så finns den här på youtube.com

Kolla länktips.

http://youtube.com/watch?v=pQIPJS0v9jo
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:53
Ämne: Ämne: barcelo....
klkt av dig criff jag menade just så som du menar att han skulle säkert spela för villareal eller t.ex Atl.madrid än Real madid för han tycker int om de där laget men du kan ju tycka va du vill myrran
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:50
ok. de va dåligt exempel om real madrid att etoo skulle inte spela för dem men tro mej han skulle inte till real madrid för de suger helt enkelt och det var ju förra året som han kallade dem för svinar
Barcelona Barca 666
2007-02-15 12:42
Hoppas verkligen att problemen inom lagen e lösta för vi har en viktig period framför oss. Samtidigt läste jag tror på Sport.es att Eto'o inte kommer att åka till Valencia pga av att han fortfarande inte e 100% o det var nog därför han inte kom in på plan mot R. Santander. Hur som helst tror jag att vi vinner på söndag då Valencia inte är i sitt bästa form just nu, Marquz i mitten ger mera stabilitet hos försvaret samt att detta så kallade krig i Barca har nog gjort laget mera starkt att gå ut o visa i en sån stor match att de kan vinna o har roligt tillsammans!

Mitt tips 2-1 till oss. En fråga de som bor i stockholm vart brukar ni gå o se Barcas matcher tänkte tex mot Liverpool om det e nåra som skall gå se den ute?? Jag funderar på att göra det hade inte haft emot o se några andra med Barca tröjor på sig som mig.

Forza Barca
Barcelona Rambla
2007-02-15 12:39
Ingen här kan vara säker på vad han hade gjort om situationen uppstod, eller hur? Bara för att han anser sig ha blivit illa behandlad av RM så innebär det väl inte att han ej kunnat tänka sig att spela där igen även om det förefaller mindre troligt.

Sånt där kan man aldrig vara helt säker på.
Barcelona Criff
2007-02-15 12:37
Ämne: barcelona-z
Tror Et....
va lite realistisk istället, jag tror t.ex att han hellre hade gått till Villareal än till Real Madrid. Det var nog inom den ramen han menade.
Barcelona Myrran
2007-02-15 12:29
barcelona-z
Tror Eto'o väljer Real Madrid före tex. Högaborg BK...
Barcelona Criff
2007-02-15 12:28
"När Valencia spelar på sin högsta nivån förlorar man aldrig mot Barcelona." Haha va bara tvungen att kommentera han som skrivit inför Valencia - Barcelona. Tror du att Barcelona hade förlorat mot Valencia om dem hade varit på högsta nivån? Haha nej exakt. Vissa av dessa skribenter skriver saker som är helt skumma.
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:18
Ämne: Jävlar vilken tur at....
Det med Ronaldinho skulle jag tro om han skulle vara påväg til Milan men att etoo skulle hamna hos R Madrid kan ni glömma kommer ni int ihåg vad han sade om R Madrid när Barca firade La Liga med att kalla R Madird de Grisarna och han moddes be om ursäkt sen efteråt,jag tror att R Madid e sista laget på den här planeten som etoo skulle kunna tänka sig att spela åt, är ni med på det sakn eller ?och barca släpper alldri om Ronaldinho till Milan för nåt pris int äns om vi skulle få kaka och de har milan sagt att de kommer alldri att släppa kaka men Ronaldinho stannar
Länktips: Ronaldinho-etoo
Barcelona Rambla
2007-02-15 12:16
Hehe, de är lustiga på Valencia-red.

När Valencia spelar på sin högsta nivån förlorar man aldrig mot Barcelona.

Snarare en sanning med modifikation. När Barça är i toppform så har inte los Che skuggan av en chans.

Historiskt sett så är Barça det lag i Primera som vunnit mest av alla på Mestalla. Av 71 matcher så har lagen vunnit 28 vardera och 15 har slutat oavgjorda. Ingen dålig statistik.

Rijkaard har också plus-statistik på Mestalla. De tre senaste säsongernas möte:

0-1
0-2
1-0

Det krävdes ett hjärnsläpp av Valdés och passning till Villa för att de överhuvudtaget lyckats göra mål. :D

Statistik avgör ju självklart inte matcher. Kommer vi ifrån med ett oavgjort så får vi vara mer än nöjda. En förlust är heller ingen katastrof, man tappar inte ens ligaledning vilket känns tryggt.
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:10
Ämne: När är el Clasico ? ....
hej de så att Barca- R Madrid är den 11 mars väntar på det,,de kommer att bli en fin match med barcas vinst 2-0...Kurdistaaan är du kurd ?ja är kurd från kerkuk
Länktips: Barca_R Madrid
Barcelona Nilzoniz
2007-02-15 10:50
Lyser du på en ren yta med strålkastarbelysning hittar man till slut en liten repa eller smuts. Så ser jag på Eto´o- och Ronniesituationen.

Löjligt alltså, samtidigt kommer säkerligen den redan starka sammanhållningen att stärkas än mer efter mediala dagishistorier som denna. Ronaldinho till Milan? Har hört det i 2 år, inget händer. Men vem vet? I fotbollsvärlden kan man inte lita på att någon förutom Puyol, Totti, Del Piero, Scholes och några få till känner enorm kärlek för sina klubbar.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-15 10:33
Ämne: Sóm més que un club/....
Gabinho:
Jo en förutsättning är att man platsar.
Vad är det som hâller tillbaka honom i âr?

Cristiano Ronaldo. Rätt, sâ vart det tillslut.
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-02-15 10:00
Sóm més que un club//

Har du tänkt på att RVN inte spelade mer en 25 matcher i MAn U förra då han vart bänkad efter bråket med CR.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-15 09:41
Sóm més que un club.
Eto´o har bara blivit Pichichi en gång.
Men för övrigt håller jag med dig.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-15 09:20
Sano:

Det är ....Ang Rvn:
Vad bygger du det pâ?
Inte statistik i alla fall. I fjol gjorde Etóo 26 mâl pâ 34 matcher trots att han inte är straffskytt och missade en del matcher iom Afrikanska mästerskap. Blev Pichichi igen. Han vräkte även in mâl i CL och mânga viktiga som karakt. en mâltjuv t.ex. i CL finalen.
RvN gjorde 21 varav tre pâ straff.
I âr har RvN sluppit konkurrensen frân Etóo men liger fyra. Ronaldinho är mer notorisk mâltjuv i âr än RvN.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-02-15 01:25
Ämne: Milan är intresserad....
Ronaldinho går inte till Milan oom inte vi får Kaka och en dröss med pengar i utbytte. Vilket jag inte tror att Galliani hade gått med på då han gång på gång hävdar att Kaka är världens bästa spelare. Således är det bara en massa skitsnack i vilket man gör bäst i att ignorera då man ändå bara slössar bort dyrbar tid på sitt liv helt i onödan.
Sano
2007-02-14 23:10
Milan är intresserade av Ronaldinho, men trots allt så tror inte jag (som många andra) att Ronaldinho går till Milan.
Men vem vet allt kan hända inom fotbollen.
Real Madrid Los blancos - La luz en la vida
2007-02-14 23:07
Jävlar vilken tur att Etoó och Ronaldinho är sams!

Jag som trodde med hjälp av media att Ronaldinho skulle till Milan, Etoó till Real madrid och Rijkaard slutar som tränare.

Oj oj oj så komiskt egentligen så snabba svenska media är på att "snappa" upp nyheter t.ex fotbollskanalen skrev först att Etoó inte trivdes med situationen och bla bla, sedan ca 12 timmar senare så gör de praktiskt tagit om artikeln igen fast skriver tvärtom ;D

Välmött i ligan! Och sedan undrar jag en sak om just nämnda Etoó. Skadan han fick, är den av typen som gör spelaren kraftigt långsammare och hämmar hans spel något? eller var den inte så allvarlig?
Sano
2007-02-14 23:00
@Mr Barca

Det är han, på vilket sätt påstår du att han inte är det?
Barcelona Mr Barca
2007-02-14 22:57
Dagens skämt på real forumet.

"RvN är en mer notorisk målskytt än Eto".....
Jaha. Då vart det igång igen:-)
Annons: