/spanien/barcelona/forum/24501.aspx/spanien/barcelona/forum/24501.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-23 18:16
Hallo!

Det verkar som bara JAG håller koll på A.Bilbao-Valencia, det står fortfarande 0-0! Det betyder att om Barca vinner så vinner de ligan. Håll i detta Athletic Bilbao!
Barcelona SaMii^
2006-04-23 17:36
depo

Kan gö rekomendera CAMP NOU ;)
Deportivo depo
2006-04-23 17:27
Tjenna!!

Ska ner till barcelona v.30 (25-31juli). Tänkte kolla med er barca fans om ni känner till bra hotell. Och vad man inte får missa i stan osv! Och de viktigaste spelar barca någon träningsmatch då, vet att de ee tät på VM men ändå!
Tacksam för svar! Ni kan gärna skicka PM till mig.
Barcelona Ghazza
2006-04-23 17:23
Tycker snarare att Ronaldinhos lägsta nivå kan vara riktigt låg. Ibland är han helt osynlig. Henry däremot levererar match efter match. Men rutinen har väl mycket med det att göra. Högsta nivån tillfaller dock Ronnie som kan äga matcher.
Barcelona Nemo
2006-04-23 17:17
Det är svårt att jämföra Ronaldinho med Henry. Barca har ett bättre lag än Arsenal. Henry bär upp Arsenal. (Förlåt Fabregas). Ronaldinho bär inte upp Barca. Ronaldinho var mer dominierande sin första säsong i Barca. Då var han överallt på plan, nu har han skickats ut till kanten för att vi har så många spelskickliga spelare. Jag håller Ronaldinho högre. Han lägsta nivå är ruggigt bra. Och hans högsta nivå ska vi inte prata om...
Barcelona Ghazza
2006-04-23 17:10
Javisst. Det är därför just en final mellan oss och Arsenal är så perfekt. Bara den sanne kungen kommer träda fram då.
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-04-23 17:02
Henry har vart bra detta året ute i Europa, annars har han vart kass innan des, aså ja pratar om ute i Europa nu! medans i PL har han vart hur bra som hälst....
2006-04-23 17:02
Henry har vart bra detta året ute i Europa, annars har han vart kass innan des, aså ja pratar om ute i Europa nu! medans i PL har han vart hur bra som hälst....
Barcelona Ghazza
2006-04-23 16:55
Jovisst kan man tycka så, om jag inte också själv har haft lite på känn att Henry har gått om Ronaldinho. Ska bli mycket intressant.
2006-04-23 16:52
Ämne: En eventuell CL-fina....
varför ska du bry dig vad andra säger?? hade Henry vart bättre än Ronaldinho så hade han blivit vald till världens bästa spelare 2 år i rad!! Shit i vad folk säger!! vi är världens bästa lag och vi har världens bäst spelare i Barca och världens bästa back spelar i barca
Barcelona Ghazza
2006-04-23 16:44
En eventuell CL-final mot Arsenal vore underbart. Inte bara för att det är ett lag som spelar en rolig fotboll utan matchen i matchen. Det har vart ett jävla snack där jag bor om att Henry är bättre än Ronaldinho nu. Ser vi en final mellan dessa två tror jag deras insater på planen är avgörande till vem som tar hem priset som världens bästa fotbollsspelare. Den av dem två som dominerar finalen kommer iallafall i mina ögon vara världens bästa. För jag är nästan säker på att någon av dessa herrar kommer att göra detta.

Jag riktigt ryser när jag tänker på den matchen i matchen.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-04-23 16:03
Arminho_Real

Nähä vikket klubblag skulle inte va det bästa med den bästa spelaren i laget, plus ett lag är 11 man, så det är inte BARA han som har gjort att vi är där vi är
Barcelona Nemo
2006-04-23 16:01
Arminho_Real. Nja, jag kan inte svara på den frågan på rak arm. Ronaldinho var borta när vi hade många spelare borta, därför har vi fått stämpeln: "Kan-inte-vinna-utan-Ronaldinho", men det stämpeln stämmer inte. Den dagen vi spelar med fullt lag utan Ronaldinho, den dagen kan vi börja diskutera. Utan Ronaldinho, Deco, Messí, Xavi kanske vi inte är europast bästa, men det är också 4 av fotbollens världens bästa spelare. Inte alls konstigt.
Barcelona Barça-fan
2006-04-23 16:00
Ämne: Abooooo....
Vi hade inte vart europas bästa utan puyol eller eto'o heller. Vad är det du försöker säga?
Barcelona Nemo
2006-04-23 15:57
Vet någon vilken dag Barcelona spelar mot Cadiz?
Barcelona RiZzo
2006-04-23 15:19
de där jag skrev e hämtad från www.fcbarcelona.com
Barcelona el Flaco
2006-04-23 15:19
Edmilson är lätt en man för startelvan. Han har bevisat att han är taktiskt, har en bra bollkontroll, kan slå fina crossbollar, har en bra lagmoral. Motta är en bra spelare att ha på bänken.
Barcelona Marcos
2006-04-23 15:11
Du borde ha mer koll RiZzo. Maxi är utagen. Det ryktas även att han kommer att få starta.
Barcelona Barça-fan
2006-04-23 15:08
Ämne: The full squad for t....
inför-artikeln här på sf står det:
Matchtrupp
Målvakter: Valdés, Jorquera. Försvarare: Puyol, Gio, Belletti, Sylvinho, Rodri, Márquez. Mittfältare: Iniesta, Van Bommel, Gabri, Edmílson, Deco, Motta. Anfallare: Eto’o, Ezquerro, Maxi, Giuly.
Barcelona RiZzo
2006-04-23 15:06
The full squad for the trip to Sevilla is: Deco, Giuly, Valdés, Márquez, Gabri, Ezquerro, Iniesta, Jorquera, Puyol, Edmílson, Sylvinho, Belletti, Eto'o, Motta, Gio, Van Bommel, Rodri.

Maxi e inte ens utagen.
Barcelona Barça-fan
2006-04-23 14:59
Vem är mannen för den defensiva mittfältspositionen?

Resultat hittills:
Edmilson: 6 röster
Motta: 3 röster

Fortsätt rösta!
Barcelona Marcos
2006-04-23 14:33
Det ryktas om att vi idag kommer att starta med en helt ny anfallstrio. Eto´o - Guden(Maxi)-Ezquerro.

Alltså Maxi från start! Kommer bli en fröjd att se Maxi om det blir så att han startar.
Barcelona Gabriel
2006-04-23 14:18
Kim

Herregud sluta bete dig som att det är kriminält, du överdriver enormt mycket. Jag önskar ingen spelare i världen olycka eller skador, men jag kan inte heller förneka att jag glädjs för Barças bästa (vilket även är mitt bästa) när en bra spelare i motståndarlaget kanske missar matchen emot oss eftersom det underlättar vårat avancemang till finalen. Som jag sa innan så föredrar jag att slå ut Milan med deras ordinarie lag, men who gives a shit. Så länge vi går till Paris och vinner finalen så är jag nöjd. Om denna ärlighet ska få personer att betrakta mig som ohumanistisk then so be it.

Om jag ska välja att alla i Milan kan delta och slår ut Barcelona eller att Kaka, Nesta osv inte kan spela och vi går vidare så är det ingen tvekan om saken att jag väljer det sistnämnda. Barças bästa är det som matters. Det är inget att man ska skämmas för att medge och det är inte heller lågt!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-04-23 13:50
Förresten så förstår jag inte att Barcelona inte spelade sin match igår, med tanke på att man har CL på onsdag och med tanke på att Milan spelade sin match igår. Milan flyttade ju sin förra ligamatch till fredagen så fort man fick veta att Barcelona hade gjort detsamma.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-04-23 13:47
Läser på "tribalfootball" att Kaka, Ambrosini, Nesta, Shevchenko och Cafu blev skadade igår. Kan det verkligen stämma? Såg inte matchen själv, men jag litar inte på tribalfootball.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-04-23 13:23
Kl 21,00 kommer barca spelas mot sevilla hoppas barca vinner o hoppas att det blir inge skoddor..visca el barca
Barcelona Cule-10
2006-04-23 13:20
jaaa tv4plus visar matchen ikväll.. :D:D
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-04-23 13:18
Tiago:

Kl 21.00 börjar matchen troligen så visas den på tv4+ om det nu inte finns en större match denna kväll har inte hunnit se tablån för ikväll när det gäller de övriga matcherna
Barcelona Tiago
2006-04-23 13:10
vikken tid e matchen idag?
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-04-23 13:07
Home sweet Home, första inlägget på över 2 veckor :D.

Patrik

Sånt där ska man inte lyssna allför mycket på vi kommer alla ihåg Lampard som skulle missa matchen och så stod han där i Nou camp redo att spela som ingenting.

Jag tror knappast Barca går in i matchen med överlägsen mentalitet för då har vi redan förlorat, nu pratar jag inför matchen med Milan vare sig de har spelare skadade eller inte för det finns ingen chans att Rijkaard är slapphänt inför returen.

Jag hoppas på deras ordinarie manskap även om de har hyffsade bra reserver som inte fått chansen som de övriga har fått.

Andero

Finns inget finare än solidaritet :D
Annons: