/spanien/barcelona/forum/24495.aspx/spanien/barcelona/forum/24495.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-04-26 21:40
Gabriel

Du gillar ordet vamos va? =)
Barcelona Gabriel
2006-04-26 21:39
Måste instämma La Rambla. Känns inte som att vi kommer vara i nöd av Xavi i finalen ifall han inte hunnit komma i form. Iniesta tar ju över på ett strålande sett. Vilken utveckling han har gjort. Ronaldinho och Etoo vamos gör mål. Visca los mejores, visca !! Vamoooos
Barcelona La Rambla
2006-04-26 21:38
the REAL thing//

Även Iniesta har spelat pivote och klarat det bra. Då vi hade alla dessa skador så fick han spela pivote i några matcher.
Barcelona La Rambla
2006-04-26 21:36
Vilken lirare lille Andrés Iniesta. Han äger Pirlo, Kaka, Deco och Ronaldinho än så länge. Måste vara hans definitiva genombrott som spelare i den absoluta toppen? Eto'o för tusan, nu har han haft två liknande lägen. Hoppas att han lärt sig nu hur Dida går ut. Tänk om han satt den där.
the REAL thing
Vilken härlig första halvlek.
Och vilket sjukt lag Barcelona har. Vilken bredd. Om man kollar på tremannamittfältet är det riktigt sjukt. Som pivote har ni (om man räknar Marquez som mittback, vilket han ska vara) Edmilson och Motta (Xavi kan ju också spela där) och på de båda centerhalvorna har ni Deco, Xavi, van Bommel och Iniesta. Sjukt imponerande. Det blir inte lätt för Xavi att ta tillbaks sin plats från Iniesta...
the REAL thing
Vilken härlig första halvlek.
Och vilket sjukt lag Barcelona har. Vilken bredd. Om man kollar på tremannamittfältet är det riktigt sjukt. Som pivote har ni (om man räknar Marquez som mittback, vilket han ska vara) Edmilson och Motta (Xavi kan ju också spela där) och på de båda centerhalvorna har ni Deco, Xavi, van Bommel och Iniesta. Sjukt imponerande. Det blir inte lätt för Xavi att ta tillbaks sin plats från Iniesta...
Barcelona Barça-fan
2006-04-26 21:33
Tycker inte om att Barca spelar så defensivt om man ser till hur dom brukar spela. Anfall är bästa försvar! Och man ser ju tydligt att det är lite medveten defensiv från vår sida. Hoppas det blir andra bullar till andra halvlek!
Barcelona Ghazza
2006-04-26 21:31
Funderar också på det... Costacurta var ju siste man när eto blev fälld...
Spanien la_pieda_sinistra
2006-04-26 21:30
det där kortet borde vara rött, utan tvekan.
Barcelona Evička
2006-04-26 21:27
Jag kan offra Thomas för att få se en dansuppvisning.
Barcelona culeninha
2006-04-26 21:25
Tvärtom, skulle jag slippa Thomas så skulle jag gladeligen dansa samba frivilligt på Stureplan
Barcelona Evička
2006-04-26 21:23
CL utan Thomas skulle vara svårt, men jag skulle helt klart överleva utan Glenn.
Real Madrid Chrissan
2006-04-26 21:21
Ämne: Häng med på Glenn-bi....
larsjoel

Vill ha en GAIS-tröja som man kan bränna så här är mitt tips: 7, 9 & 10. Tycker att Glenns kommentar från igår är så typisk honom. När Gilberto blev tacklad av någon gjorde han en ful eftersläng genom en spark på denne någons knä. Glenn svarar snabbt att det där är ingenting samt att det är sånt som händer i fotboll. Smart Glenn!
Barcelona MilliVanilli
2006-04-26 21:18
Glenn Hysen är skälet till varför jag inte betalar TV license.
Real Betis larsjoel
2006-04-26 21:16
Grejen är ju att Glenn hör till CL-sändningarna precis som man måste ha snaps på midsommar! Tänk CL utan Glenn och Thomas i studion?!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-04-26 21:14
MilliVanilli//
"eller vem vet glenn kanske är död och dom bara spelar upp gamla kommentarer lite här och var, det skulle förklara en hel del"

Cyniskt: Ja
Roligt: Mycket! ;-P
Barcelona MilliVanilli
2006-04-26 21:12
Ämne: Häng med på Glenn-bi....
hehehe, jag ska personligen skicka in den listan till glenn och be honom hålla käften, inte äns kineserna på ESPN stör mig så mycket som glenn, man kan tro att han glor på big brother när man hör hans kommentarer.....eller vem vet glenn kanske är död och dom bara spelar upp gamla kommentarer lite här och var, det skulle förklara en hel del.
Barcelona Ghazza
2006-04-26 21:09
Kom igen nu Barca!
Real Betis larsjoel
2006-04-26 20:53
Häng med på Glenn-bingon från början!

Bingobricka 3x3 rutor:

1. “Kandidat nummer 1 - Puyol. Inte ett misstag idag”
2. “Det daltas för mycket med målvakterna i målområdet”
3. “Som gammal mittback är det bedrövligt att se barcelonspelarnas filmande”
4. “Kandidat nummer 2 - Nesta. Gör aldrig en dålig match.”
5. “Dom hade behövt någon med fart i offensiven nu när Messi är halvskadad. Ta en sån som min son, Tobias Hysén i Djurgården, som jag även är agent för. Han kämpar i alla fall.”
6. “Kandidat nummer 3 -Márquez. Det blev en mittback här med”
7. “Alltså, Gattuso är för aggresiv. De e la ok att spela hårt men han har ju redan ett kort. Ta en spelare som Gerrard i mitt gamla lag Liverpool. Han spelar oftast smart”
8. “Glöm inte bort att vi sänder Champions League i höst med Zlatans Juventus”
9. “Säga vad man vill om Inzaghi. Han syns inte mycket under en match men helt plötslig är han där framme och hugger.
10. “Shevchenko var bättre för 3-4 år sen”
11. “Ja, det är inga meter.” (sagt om ett skott som går strax utanför)

Sätt slumpmässigt in citaten i de nio rutorna. Förste man att få bingo vinner en Gais-tröja och spelen Fifa 1997 och Football manager 1993.
Barcelona culeninha
2006-04-26 20:45
Hör ni vad vackert!!!!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:41
För de som behöver streams. Finns massor i länktipset. Dags nu!

Vamos Blaugrana, a por Paris!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:31
Okej dags att dra mig de börjar nu. Visca!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:30
VAMOOOOOOOOOOOOOOS BARCAAAAAAAA
Atlético Elwis
Jag vill bara önska er lycka till - Det märks att det är Barcas år i år.
Barcelona La Rambla
Oj nu är det nervöst!

Força blaugrana!
Barcelona culeninha
Okej, 20 minuter kvar. Darrar nästan, självklart nervös men samtidigt tror jag att det här kommer att bli så jäkla kul. Njut alla culés!
Barcelona Gabriel
2006-04-26 20:25
Dios su mismo mira desde su paraiso abajo al este mundo, coge sus manos y apunta a su crazon, un corazon del balugrana un corazon del Barça, por favor que nos ayudemos hoy. Visca el Barça vamoooooooooos..!!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:13
Startelvan:

Valdes; Belletti, Marquez, Puyol, Van Bronckhorst; Iniesta, Edmilson, Deco; Giuly, Eto’o, Ronaldinho

Helt rätt att börja med Giuly. Det här ser bra ut, det enda orosmolnet är Belletti även om han den senste tiden verkar ha tagit till sig vad Rijkaard försöker banka in i hans skalle och skärpt till sig defensivt.
Barcelona II Barça II
2006-04-26 20:08
Snart början festen! Och det här mina vänner är våran fest, vi vinner! Må Gud vara med oss! Mot Paris!
Barcelona La Rambla
2006-04-26 20:02
Nu gäller det culés. Det vi har väntat på i så många år. Nu är vi nära. Men först ska de senaste årens europeiska gigant övervinnas. Om någon tror att det blir lätt, tänk om. Milan kommer att sälja sig dyrt, de har erfarenhet av sådana här matcher. De har det taktiska kunnandet. Jag är mycket nervös inför den här matchen. Alla milanfans har inför det här semifinalmötet varit kaxiga och man har fått läsa att Barcelona är ett överskattat lag och att oss avfärdar de lätt. Jag hoppas att Barca bevisar motsatsen ikväll. Det kan gå hur som helst men utgångsläget kunde inte ha varit bättre.

Vamos Blaugrana!

Vámanos cañoneros//

Tack för lyckönskningar! What the fuck? Har du fixat biljetter? Kollade på det senast idag och de var allt annat än billiga. De billigaste gick på ca 1300$. :(

Har du någon schyst länk på billigare biljetter? Tar vi oss till Paris, så ska jag bara ta mig ner.

Grattis till finalplatsen.
Annons: