/spanien/barcelona/forum/24493.aspx/spanien/barcelona/forum/24493.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cule-10
2006-04-26 19:42
VISCA EL BARCA!! VAMOS BARA Y SEMPRE BARCA!!
Te quieremos FUTBOL CLUB BARCELONA !
hoppas allt går bra ikväll gubbs.
Lycka till alla mina barca bröder
Barcelona Plorenzo
2006-04-26 19:19
Varför inte dra fördel av att Costacurta spelar ??

In med Giuly!
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-26 19:13
Läste lite på Milans forum och det verkar som om Nesta inte kan medverka och ersätts av Costacurta.Om så är fallet är det en klar fördel för oss.
Barcelona Gabriel
2006-04-26 19:05
Självklart kommer ingen underskattning att ske och det var det jag ville förmedla. Rijkaard är duktig på att dra ner euforin när det går som bäst för oss (vilket det har gjort en längre tid nu), jag oroar mig inte för det.
Barcelona Tompa
2006-04-26 18:53
Le_boss:
Klart Gunners är värda en finalplats. Att slå ut både Real Madrid och Juventus är starkt, t.om mycket starkt.

Ser fram emot en fantastisk final mellan två spelande lag. Men ärligt talat, det ni visade upp igår fick jag inte gåshud av precis. Ett skott på mål på hela matchen, inte bra. Tur för er att Villareal inte var särskilt effektiva framåt i kombination med storspel av Jens Lehman.
Barcelona Plorenzo
2006-04-26 18:50
Många här inne pratar om de gula korten på Puyol och Marquez..

Visst, såklart vill man inte att de drar på sig korten men samtidigt måste vi tänka på att inte ge Inzaghi och Sheva för mycket utrymme.
Hårt men shyst..
Edmilson måste spela bra för att det ska funka
Barcelona Ronaldooo
2006-04-26 18:40
broshan//
tror du verkligen vi kommer spela som arsenal gjorde igår..? och på vår egna hemmaplan? haha
Barcelona Ronaldooo
2006-04-26 18:39
Som Hi-Barça!!
Barcelona Ronaldinho10_
2006-04-26 18:38
säkra finalplatsen ikväll killar
Barcelona Tompa
2006-04-26 18:33
Gabriel:
Jag tror inte vi behöver oroa oss för underskattning. Såväl Rijkaard som spelarna vet att vi möter ett av världens bästa lag med några av de främsta anfallsspelarna som finns.

Om spelarna underskattar Milan kommer det gå åt skogen men som sagt, jag tror inte vi behöver oroa oss. Jag är i såfall mer bekymrad över att Puyol kanske blir varnad vilket vore förödande inför finalen.
Barcelona Tompa
2006-04-26 18:25
Zebra:
Tack för det. Vi grejar det här ska du se. 2-0 för Barca (får gärna bli betydligt större siffror med) Ronaldinho kommer återigen visa vem som är fotbollsvärldens obestridde kung.
Mallorca zebra
2006-04-26 18:15
Hej alla Barcafans hopaas på att ni slänger ut dom onda ikväll från turneringen!!Jag hoppas att ni utklassar dom så som ni gjorde med Real på borta plan!!

Forza juve
Barcelona Gabriel
2006-04-26 18:11
Oleguer är avstängd så han kan inte spela idag. Även om han kunde spela så hade han inte gjort det då han för tillfället är skadad. Just därför spelar istället Belletti idag. Tror att Rijkaard kommer att börja med Deco och Iniesta som de två "offensiva" mittfältarna idag och låta Edmilson ta pivoterollen. Viktigt är att mittfältarna idag går in i många närkamper för att undvika att Puyol och Marquez åker på varsitt kort. En final utan dessa två är enligt mig helt orimligt om vi ska vinna i finalen, det tror jag inte vi gör utan åtminstonde en av dem.

Inget är klart och det är verkligen ingen underskattning som sker, även om det gör det här inne så har det ingen betydelse för utgången i den själva matchen så jag förstår inte vart du vill komma - Pommern?

Utgångsläget är det att Milan måste vinna över oss för att ta sig till finalen. Det har inte hänt innan (bara Real Madrid 01-02, när de slog oss med 0-2). Den enda liknelse som man kan göra är 02-03 där Juventus gick vidare till semifinalen på ett 1-2 resultat. Men det blev 1-1 efter fulltid, 90 min och det var inte efter förlägning som Zalayeta kontra in lednings -och avanceringsmålet för la juve. Jag tror kanske inte på utskåpning idag men nog ska vi ta oss vidare till finalen.

Nervositeten är enorm, vamos barça a por la final - destino Paris! ..
Barcelona KungMalmö
2006-04-26 18:10
Ja, d ska väl funka. . d svenka sajterna har redan sålt slut på alla sina biljetter så man kan ju räkna me att d kommer vara lite folk där nere ; ) (tack för tipset)
Barcelona Ordem e Progresso
2006-04-26 18:02
KungMalmö

När jag var nere så köpte jag biljetter utanför Camp Nou på matchdag. Så jag tror inte du får några problem att få tag i biljetter.
Barcelona KungMalmö
2006-04-26 17:54
Finns d ngn på denna planet som vet hur man får tag på biljetter till matchen Barca-Espanyol den 7/5. . .
broshan
2006-04-26 17:53
Alla tror det kommer bli värsta målkalaset ikväll. Frågar ni mig?
0-0. Barca vidare!
Barca kommer spela på resultat. Spela på kontringar precis som Arsenal gjorde igår. Pirlo och Kaka är i dålig form så de kommer inte ha nåt att komma med. Och finns inte Kaka så har inte Milan mkt framåt.

Nu när vi ändå spekulerar en massa är det väl lika bra och ge sig på finalen också. Arsenal vinner med 3-1. Henry gör 2 mål och spelar fram till Fabregas mål. Frisparksmål utav "Världens bästa".
Barcelona Sonde
2006-04-26 17:51
Rambo: Du måste vända dig till Rickard Petersson. Vi kan inte få fram de uppgifterna du vill ha.
Barcelona 19
2006-04-26 17:46
Är inte Oleguer avstängd idag?
Jag har för mig det.
Barcelona II Barça II
2006-04-26 17:38
Idag är det Etoo´s dag, han kommer att avgöra. Med Gudsvilja går vi vidare till finalen.
Ashburn (Red)
2006-04-26 17:29
Lycka till ikväll, förhoppningsvis ses vi i Paris.
Barcelona Cule-10
2006-04-26 17:17
Ikväll gäller det mina barca bröder. Hoppas verkligen att vi ännu en gång bevisar fotbollsvärlden vem som är bäst i europa, och vilka som är värdiga vinnare i CL!
Visca el BARCA !!!

Y animo "Pelusa" :D
Spanien Pommern
2006-04-26 17:12
Mmm, underskattning smakar fågel.
Spanien Vámanos cañoneros
2006-04-26 17:06
La Rambla//

Dyker bara över här för att lyckönska er. Det tycks som om den lilla "överenskommelsen" kan bli verklighet. Helt otroligt egentligen. Vi var totalt utspelade (sååå defensiv taktik hade vi inte planerat - Arsenal fick helt enkelt inte låna bollen).
Nåväl. Flyget till Paris är bokat och med 95% säkerhet har jag även matchbiljett (det svider i lönekuvertet...).

Se nu till att fixa det lilla som återstår för en fantastisk final.
Barcelona-Arsenal, Paris 17:e maj 2006. Smaka på den...
Barcelona SaMii^
2006-04-26 17:05
Iniesta har visat grym form, men har en känsla att riijkaerd väljer van bommel dels för sin rutin och för sina smarta löpningar som kan behövas nu när matchen kommer vara mer öppen.

är verkligen nervös nu :P VI SKA BARA TILL PARIS SÅ ENKELT ÄR DET.

Har lyssnat hela dagen på" Himne del barca" på min MP3 ! nu gäller det.

VISCA EL BARCA!
Barcelona Kurdistaaaan!
2006-04-26 17:02
Visca el Barça, Det är idag vi tar oss till France!! paris.
Barcelona G.Pazzino
2006-04-26 16:58
Tack så mycket Le_boss..men villarreal visade faktiskt igår ER hur fotboll ska spelas, men trots det så är ni värda en finalplats medan vi är värda att vinna hela CL..
Barcelona II Barça II
2006-04-26 16:54
King_Raul//
Håller du på Barcelona ikväll?
Spanien Le_boss
2006-04-26 16:41
King_raul//

Vi kör totalt över ditt Real Madrid både hemma och på bortaplan med bländande fotboll, vi piskar tråk-Juventus med häpnadsväckande oneTouch fotboll, vi ger Villarreal undervisning i hur vackert fotboll ska spelas på Highbury. Lehmann håller nollan i tionde raka CL match, vi har spelat hela säsongen med en ny komponerat backlinje, ändå så tycker du att vi inte förtjänar en final plats, mycket underligt. Allt detta för att vi för en gång skull spelat defensivt. ja ja
....
Tilla alla barca fans lycka till i kväll mot Milan, och ses vi i Saint-Denis
2006-04-26 16:29
hahaha, kolla in sportal.nu...personen som har skrivit om "slaget på camp nou" måste ha varit minst sagt förvirrad

força barça
Annons: