/spanien/barcelona/forum/24484.aspx/spanien/barcelona/forum/24484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gauwweee.
2006-07-21 20:17
vad är det för prat om Laporta ?, är det om att det ska bli omval ? men han borde vinna det eller vad säger ni..
Barcelona Andredinho
2006-07-21 20:12
Alla här är emot mig förstår inte varför? Hade det varit någon annan som skrev skulle ni inte säga samma sak till han/hon. Trots att jag är barca fan.:S:S:S:SS::SS:
Barcelona Andredinho
2006-07-21 20:11
vad skrev jag som var fel?
Barcelona Ghazza
2006-07-21 20:04
Zizou#5,
Jag hoppas du skämtar?
Barcelona Kamelen
2006-07-21 19:58
Ämne: Andredinho

Säg mi....Inte för att skydda Andredinho på något sätt men när du säger att han bör lära sig stava när du själv stavar som en kratta är lagom ironiskt.
Real Madrid Zizou#5
2006-07-21 19:56
Andredinho

Säg mig dit problem ? Haha asså du måste vara helt dum i huvdet som säger att moståndarlaget har ägt matchen . Ni behöver inte tro mig men matchen borde slutat 10-0 :) Soldado , Cassano & Portillo borde minst har gjort 2mål var alla dem 3.

Men som sagt de va bara en tränings match
Sen Andreadinho eller vad du heter lär dig stava.

Hala Madrid
Barcelona Schubert
2006-07-21 19:50
Ämne: Nej, det var ett öve....
Beklagar och håller med. Lägg ner det där larviga "tacka Moggi"-snacket.
Barcelona Shuyin
2006-07-21 19:44
Andredinho,

Det är en försäsongsmatch. Det heter halvlek. Varför ser det bra ut för Barcelona? Vi är väl ändå inte Real Madrid?

Intetsägande inlägg må jag säga.
Barcelona Andredinho
2006-07-21 19:30
Hahah real madrid spelar nu och det är en kvart kvar och det står bara 1-0 till real det var en straff som baptista tog men motstondar laget har ägt andra halv lek...:D Ser bra ut för Barca.
Barcelona Tompa
2006-07-21 18:55
Dahlberg:
Jag är väl medveten om att Zambrotta är bäst som vänsterback men han är sannerligen inte oäven även på högersidan. Får se hur Rijkaard kommer formera backlinjen. Då försvarets högerkant har varit vår svagaste lagdel tror jag Zambrotta kommer spela där. Men vi får se. Oavsett alternativ är Zambrotta ett kanonköp.

Hur som helst har vi ett ruggigt lag nu. Defensiven är förstärkt avsevärt och mittfältet och anfallet vet vi ju alla hur bra det är, kan knappt vänta till säsongsstarten.
Real Betis Dahlberg
2006-07-21 18:10
Nej, det var ett övertramp av mig att dra er alla över en kant. Som en person som har följt Juventus under, ja gud vet hur länge, och sedan tre år tillbaka även har lagt ner en otrolig massa tid som skribent här på SF känns det oerhört bittert att behöva läsa allt runt det som händer just nu.

"Tacka Moggi för detta..." Den mannen ska inte tackas för något...
Barcelona La Rambla
2006-07-21 17:54
Ämne: @reffaN
"även ....Jag och sakert manga med mig ar helt inforstadda med att Zambrotta ar minst lika bra till vanster, om inte battre. Bara for att en nyregistrerad medlem, som rakar bara en Barça-troja brevid sitt namn innebar det inte att resten av oss ar helt bakom. Men visst, det ar kanske enkelt att generalisera, smidigt och bekvamt om inte annat. :)

Hur har vi lurat till oss Zambrotta? Vad jag har forstatt sa tanker Barça betala for honom. Ar det nagon som har lurat honom ar det val i sadana fall Juventus fd ledning, som fort honom bakom ljuset och latit honom kampa forgaves i 2 sasonger till ingen nytta nar titlarna stryks (om jag har saken helt klar for mig). Att Zambrotta valjer att forsatta karriaren pa Camp Nou ska val knappast Barça be om ursakt for, eller?

Nyheter:

Laporta ger med sig. Det blir nyval, datum ar bara inte bestamt annu.

Dags att bege sig av till Camp Nou och kvallens traning.

Pa aterseende.
Barcelona Saforcada
2006-07-21 17:29
Eidur G.

Svårt att bara ta ut ett citat från det forumet, de bjuder ju på många oförglömliga varje dag!
Real Betis Dahlberg
2006-07-21 17:27
@reffaN
"även om vi sparar eto'o, så borde vi köpa en vänsterback..."

Hmm, ni hurrar för att Zambrotta är klar för Barca, men vet ni inte mer om honom? Han är bättre som vänsterback än på den högra sidan. Under förra säsongen i Juventus fick han gå över till högersidan endast för att Zebina inte direkt rosade marknaden samtidigt som alternativen var lika med noll.

Ni behöver ingen ny vänsterback, ni har just lurat till er världens bästa....
Barcelona Eidur G.
2006-07-21 17:21
"barca värvade zambrotta bara för att hindra oss från att få honom....dom börjar således bli oroliga.... "

dagens citat ur marängernas forum?
Real Madrid Zizou#5
2006-07-21 16:49
Eidur G , japp de låter juh sjukt :) heeh 4 milj euro är ungifär 35 miljoner va :D ? hehe en ganska bra present ..
Barcelona Eidur G.
2006-07-21 16:24
Zizou/
Ja, det sägs att Carlos ska köpas (ca. 4 milj Euro)som present på sonens 12-årsdag.
Låter nästan lite förnedrande!
Real Madrid Zizou#5
2006-07-21 16:18
reffaN

De märks att du spelare cs . Om du kanske skiter i o spelar cs o läser lite på svenskafans så kanske du ser att A.Cole är nära en flytt till chealsea men man kan ju alltid drömma .

Men ja fattar inte va Chealsea ska me R.carlos me ? Då har dem 2 Vänsterbackar i världsklass .
Men ja läste att Abrahomvic kommer köpa R.Carlos bara för hans son vill ha han . Någon som vet om de är sant ?

Hala Madrid
Barcelona reffaN
2006-07-21 15:24
Andredinho, Spelarna kommer tillsammans med resten av Barcelona att delta i en tour av Mexiko och USA.

*Källa: www.fcbarcelona.com
finns nyheter att läsa

Barcelona reffaN
2006-07-21 15:22
det var ju synd att han inte var till salu enligt mitt tycke
Barcelona Andredinho
2006-07-21 15:20
Jag har två frågor.
1.När kommer Zambrotta och Thuram presenteras?
2.När kommer dom att börja träna/spela med laget
Barcelona Tiago
2006-07-21 15:20
g3

sant sant
g3
2006-07-21 15:18
Ämne: reffaN

snälla sl....Killen har varit medlem ändå sedan igår. Med tanke på det så håller han ju ändå en bra nivå. Konstigt att han inte vill byta ut hela laget från ifjol och köpa alla spelare som var "heta" i VM.

reffaN:
Herregud, Etóo är inte ens till salu så du behöver inte ens orora dig över att han skall säljas.
Barcelona reffaN
2006-07-21 15:17
även om vi sparar eto'o, så borde vi köpa en vänsterback, jag lovar att barca sitter på en stor summa pengar. Jag menar , dom vann cl + ligan i år, supercupen och ligan för 2 år sen?
man bygger laget bakifrån Tiago,även om eto'o är bra så är han en stor egoist
Barcelona Maxi Lopez
2006-07-21 15:15
OK du tycker Eto'o är egoist men han arbetar mer än vad Saviola gör på planen och producerar mer mål. Jag tycker att Saviola gjorde en bra vm och den var ite alls outstandig + om Messi ite hade vart skadad innan tror ite jag att Saviola ens hade spelat en match i vm.
Barcelona Señor Cúle
2006-07-21 15:15
reffaN

I respect your opinion, but maaaan.

Hur kan du vilja sälja Eto'o och ta in Saviola istället? Visst är Saviola en bra spelare, inget snack om saken, men har du sett Eto'o spela, har du sett hur mycket han levererar, har du sett hur han jobbar i det deffensiva, han är en stor spelare. Egoist IBLAND, vilket alla anfallare ska vara ibland, annars har dem inte det där lilla extra som en anfallare ska ha.

Eto'o ska inte säljas, hans hjärta pumpar för klubben. Han rör sig så otroligt mycket, vilket har bådat gott för spelare som Deco och Ronaldinho, utan Eto'o hade nog inte dessa spelare varit lika bra. Eto'o är dessutom hypersnabb.

Ashley Cole? Han är grymt bra, men skulle kosta alldeles för mycket. Varför inte rå hit Sorín från Villareal, han är ju till salu. Men å andra sidan har Gio varit väldigt bra, och det behövs ingen förstärkning där till nästa sässong.
Barcelona Tiago
2006-07-21 15:13
reffaN

snälla sluta jag tror inte en enda person här inne håller med dig så ta det med nån som lyssnar
Barcelona Nicolas
Personligen anser jag att vi ska sälja DEco, visst han har sina stunder och han var bra i VM men Lampard är en bättre tvåväggspelare spelare, dessutom tycker jag att Iniesta är bättre än honom.. För er som inte vet så har Lampard en katalansk fru (otroligt vacker) och det är ingen hemlighet att Mourinho tycker om Deco.. Bytesaffär please..

Visca Barca y Laporta !
CRS Nr: 47
Ganska kul ändå att när det väö drar ihop sig så är England inte ett så populärt land att spela i. Ingen av Juventus spelare verkar vara intresserad av en flytt till öarna. Utan vänder direkt nosen mot Spanien eller så stannar de kvar i Italien. Vieira är väl den som kan tänkas gå dit. Alltid kul när spelare vill bort från Premier League.

Synd bara att inte någon valde Roma som adress. Zambrotta t.ex. Även fast det är en Juventino så hade man kunna svälja det och njuta av hans bländande kantspel. Grattis Barcelona, är allt man kan säga.

Vill än en gång bara understryka hur skönt det är att inte så många vill till England - kanske de börjar förstå att det är där fotboll spelas otroligt kasst. Långa bollar på tekniklösa anfallare och undanrensningar av stabbiga långa mittbackar.
Barcelona reffaN
2006-07-21 15:09
Om ni har följt matcherna i la liga så kan ni se att Eto'o är en stor egoist , och zambrotta spelade högerback i vm och gjorde det gallant,sälj gio han är gammal, och ta in Cole.
Att tjäna pengar på Eto'o är väl inte mer än rätt, saviola var outstanding i vm och är en bättre lagspelare än eto'o
Annons: