/spanien/barcelona/forum/24483.aspx/spanien/barcelona/forum/24483.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-05-03 20:36
Yyyyyyyy. Äkta hattrick av Krkic. Vilket jävla solomål killen gör. Shit helt sjukt mål. Dribblade förbi otroligt många. Påminde lite om maradonas mål mot England(överdrivet såklart).

SJUKT GROV - 3 mål på 36 minuter.
Barcelona culeninha
Gabriel - hur kan du tycka att Bojan liknar Ronaldinho? Mål igen förresten av honom
Barcelona Maxi Lopez
OJ OJ OJ OJ vilket mål av KRKIC
Barcelona (catalonia barca)
2006-05-03 20:34
jag tror att Bojan får prova på i A laget i nästa säsong ?? finns det nån annan som håller med mig
som messi !!!
Barcelona Señor Cúle
2006-05-03 20:31
Gabriel

Kollar du på matchen? i sånna fall hur och var ?
Barcelona culeninha
2006-05-03 20:30
Vad står det mellan Val-Mal?
Barcelona Gabriel
2006-05-03 20:30
Spanien U17 leder över Luxemburg med 0-6. Våran egen Bojan Krkic(889 mål i Barcelona) har gjort 2 mål i matchen. Annars är jag grymt imponerad av Emilio Insue(stavning?) Liknar Ronaldinho aningen utseendemessigt.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-03 20:28
Gábinho!

Kul att höra! Han är, vad jag har hört, en stor talang, och en efterträdare till eto'o ?
Real Madrid Gábinho!
2006-05-03 20:20
så ni vet så har bojan krkic gjort mål för spanska u-17 laget
Barcelona Nemo
2006-05-03 20:19
SUPER-C.

Haha, kanske det. Svårt att tro att Celta åkte upp till högsta serien iår.
Barcelona Ronaldooo
2006-05-03 20:13
gooooolll de mallorca!
Celta Vigo SUPER-C
2006-05-03 19:56
hej där

skjut upp firandet ikväll, och fira ert ligaguld på hemmaplan ni nästa match, inte i Vigo

Tack !

HALA CELTA !
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-03 19:43
Svår match ikväll men hoppas på ett koncentrerat barça som tar den här segern ikväll så att vi avgör ligan nu! Celta alltid farliga på hemmaplan, speciellt när de nu jagar Europacupplats. Men jag tror vi tar det här ikväll.

P.S ÖSK leder borta mot GIF Sundsvall med 1-0 ! :-) Var bara tvungen att säga det.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-05-03 18:42
Ursäkta redaktionen.
Visste inte om att det var Svenska Fans.
Barcelona (catalonia barca)
2006-05-03 18:37
hahaah vilken idiot du e e R.Madrid .
det måste du vara för att en kunnig fans för stor laget real madrid borde inte säga sånt skit som du säger o jag håller med min barca broder Kim att du lider av Hybris
Barcelona Kim
2006-05-03 18:33
Ämne: Grattis barca till l....
Jag är 100% säker på att du lider av hybris.
Barcelona Kim
2006-05-03 18:32
Ämne: Till Redaktionen:
....
Och för sjuttiofemte gången i ordningen så talar vi om att det inte är vi i redaktionen som står för tävlingen! Det är Svenska Fans ledning som har lagt till den. Och guess what - vi kan inte påverka vad som händer i den.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-05-03 18:23
Till Redaktionen:

Måste säga att ni har gjort ett mindre bra arbete med den här tävlingen som pågår, där man ska tippa resultat på Barças matcher. Vissa resultat är helt fel, och det betyder att vissa på TOPP-listan ska inte finnas där. Skärpning!
Barcelona Adaminho
2006-05-03 18:21
Puyol_21:
Tjena. Jag bor också i Götet. Score som ligger i vasastan kan jag rekomendera. trevlig personal och god mat/dricka. Dessutom lär det var en trevlig stämning mellan Cules och Gonners den 17:e maj;). Kom dit vettja!

Visca Barca
Barcelona Mot Nya Tider
2006-05-03 18:12
R.Madrid

Det du behöver fokusera dig på är ditt eget lag.
Ska Real Madrid vinna ligan nästa år? Hur ska det gå till? Aaah, ni ska köpa ytterliga ett par världstjärnor som ni gjort de senaste åren. Det brukar väl alltid lösa problemen hos er?

Snarare att ni förstör spelarna...
Kom ihåg: Elva världstjärnor vinner inga titlar om de inte är på väg mot samma mål...

Robinho vill göra allt för att vinna titlar med Real Madrid.

Beckham vill göra allt för att se bra ut framför kameran.

Det funkar fan inte...
Barcelona barcelona_10
2006-05-03 18:08
Vi får väl hoppas att barca redan avgjort ligan innan sevilla matchen, då kan ju spelare från b-laget få chansen.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-05-03 18:04
Man har tydligen beslutat att Sevilla-Barça ska spelas den 14 maj! Endast 3 dagar före Champions-leauge finalen!
Real Madrid R.Madrid
2006-05-03 18:00
Grattis barca till liga guld men tyvär så känner ja mig inte rädd för det NI liger bara på 18titlar real kan softa 5år om dom vill
men nästa sessong är ja 100% säker att den går till los blancos
Barcelona Puyol_21
2006-05-03 16:32
hallå alla!

JAg vet att guldet är nära nu men jag tänkte höra om det är några från Göteborg som tänkt att samlas på nån krog för att se CL finalen!?!? är inte inne så mycket här men om det är nån så kan ni väl skriva ett mail privat.. är nyinflyttad i Götet såp det vore gött att träffas och se på matchen! tack!
Barcelona Backstrom
2006-05-03 16:29
Skulle tippa på att spansk fotboll öht fått ett stort lyft i Sverige iom. att TV4+ börjat visa Primera Division. Att dessutom Barçelona gått så starkt har nog många uppmärksammat och därför om inte supporta laget så åtminstonde sympatisera med laget. Jag skulle tippa på att Real fick ganska många nya fans runt 2002 också, eller? Nya fans är alltid bra, om dem bara vill se laget vinna så försvinner dem oundvikligen såfort det börjar gå dåligt, vissa "konverterar" till "ordentliga fans" och stöttar alltid laget, och dessutom köper ett par st. matchtröjor och liknande vilket ger laget mer pengar, alltså medför det bara goda saker för allting förutom möjligtvis forumet för laget, men här krisar det ännu inte. ;-)
Real Madrid King_raul
2006-05-03 16:15
La rambla,

Tackar! Jo ni har väl ökat er fan-skara med 500% de senaste 2 åren, det kryllar av ronaldinhos här nere i Helsingborg som ska passa bollen åt vänster och glo åt höger på samma gång!

Barcelona Ronaldooo
2006-05-03 16:04
lite som rui costas situation i milan. inte bänkar man kaka för honom?
Barcelona Ronaldooo
2006-05-03 16:03
du kan inte jämföra etoo o henke på de viset. henke är i slutet på karriären, medan etoo fortfarande utvecklas och behöver speltid för att göra de.
Barcelona Xavi86
2006-05-03 15:51
Jag tror inte de flesta förstod riktigt vad jag menade med egoist när jag skrev om Eto'o.

Han sliter hur mycket som helst för laget med sitt enorma löpande för att stressa motståndarna osv. Angående att han skjuter själv i vissa lägen istället för att passa hör till att vara forward. Om han hade passat mer än vad han gör hade han inte gjort sina 24 mål. Det är inte på det sättet jag menar att han är egoist utan att han tål helt enkelt inte att sitta på bänken.

Ta en person som Henrik Larsson, ifall Larsson skulle gjort hatrick en match och blivit bänkad matchen efter skulle han inte visa det utåt som Eto'o skulle göra. Eto'o är hur nyttig som helst för Barcelona och man borde göra allt för att behålla honom.
Det enda jag säger är att han inte kommer tåla att sitta på bänken om Henry kommer, det är de jag menade med egoism (kanske egoism är fel ord:P).
Barcelona La Rambla
2006-05-03 14:32
Trilli:

Grazie.

Xavi lär inte få starta i kväll men säkert göra ett längre inhopp än senast. Gillar du Xavi så borde du även tycka om att se lille Andrés Iniesta som påminner mycket om Xavilito.
Annons: