/spanien/barcelona/forum/24479.aspx/spanien/barcelona/forum/24479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nr 10
2006-05-04 01:29
Jag skulle ha valt Ronaldinho alla dagar i veckan.Han är överlägset världens bästa fotbollspelare ingen är i närheten!

Länge leve Kungen!
Barcelona Obagoal
2006-05-04 01:20
Hej kära Barca vänner!

Grattis till liga guldet, det är ni värda:)

Tänkte bara stäla en kanske lite "dum" fråga, men vilken spelare i Barcelona gillas mest av fansen i Barcelona?

Inte bara utav stadsborna och kineserna från utlandet, utan också av tex supportergrupperna som Boixos Nois osv. Om ni då måste välja 1 utan Puyol som är hjärtat vem tror ni då det är av t.ex. Eto'o, Ronaldinho, Messi, Deco, Xavi eller någon annan?

TACKSAM FÖR SVAR
SORRY OM FRÅGAN VERKAR LITE "DUM":)
Barcelona Camparn på nou
2006-05-04 01:18
Underbart med guld igen!
En fantastisk säsong av blaugrana. Låt det krönas med ett championsleauge guld också!

Hylla mästarna fantastisk prestation två år i rad!
Ronaldinho, Deco, Puyol, Edmilson, Valdés, Larsson, Bronckhorst, Marquez, Motta, Xavi, Messi, Eto'o, Iniesta, Van Bommel, Giuly, Sylvinho, Oleguer, Belletti med flera är hjältarna som har uträttat det här.
Barcelona Marcos
2006-05-04 00:53
Guld igen, känns mycket bra.

Tack för denna säsong, nu är det bara Champions League kvar. Sedan VM;den största fotbollsfesten på denna jord. Och sedan nästa säsong...

Fotboll är kul :)
Juventus.
2006-05-04 00:50
Grattis till guldet. Välförtjänt hela vägen!

Snälla, skicka över Iniesta till Turin?
Helvete vad den killen imponerar, match efter match efter match.

Förtjänar att komma med i VM-truppen enligt mig.

Må väl!
Barcelona Ronaldooo
2006-05-04 00:06

Visca el Barça i Visca Catalunya! Campionsss!!
Barcelona Ronaldooo
2006-05-04 00:04
ja som campions..!!

hehe
Barcelona el Flaco
2006-05-04 00:01
Ordem e Progresso//

Jag håller med. Det bevisar att laget är större en spelarna i Barcelona. Varje gång laget gör mål så hoppar även avbytarna upp från bänken för att jubla. Minns när Giuly gjorde målet mot Milan i semi och kameran fångade upp Maxi Lopez som skreck för full hals. Sammanhållning är helt otrolig.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-03 23:55
Okej, för att koncentrera oss på trevligare saker. Så skön sammanhållning i truppen! Ett exempel är efter Eto'os mål när alla spelare ställer sig i ring och hoppar och dansar, så skönt att se!

Men det skönaste är ändå Ronnies o de andras lek på bänken, som små barn som lekte, kan inte bli bättre :-). Det här är det bästa Barcelona någonsin!
Barcelona alk
2006-05-03 23:54
SaMii^

JAG hörd också det ryktet om att messi kan missa finalen... men tror inte det stämmer så bra... han var bra för bara nåra dagarse?!

men barca har vunnit liga guld nr 2!!
... hoppas man kan hålla fokus och rytm till CL finalen... det va riktigt kul att se Xavi tillbax på riktigt.. fick 20 minuter av Rajjkard... spelade änkelt och bra !!!

ETOOOOO'O ÄGER !!
Barcelona el Flaco
2006-05-03 23:54
kul länk där man kan hitta info om tidigare Barça-lag som vunnit ligan som t.ex. Dream Team och laget där Cruyff spelade i.

OBS: allt står på spanska.
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:53
(catalonia barca)

Sorry Nikko. Jag lyssnade på boxern, inte på internet :/
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:53
Red

Låt oss då fokusera på vår egen klubb och inte på de vita

Fair enough. Skulle däremot föredra att blanda det. Det går som sagt att skriva ett inlägg som möjligtvis bidrar till en diskussion för att efter avsluta med ramsan. Men om ni verkligen insisterar och ser det så hårt så ska jag sluta.

Hur blir det med "asfaltsbarns" avstägning. Eller förtjänar jag att bli kallad för nisse?

Knappast!
Barcelona (catalonia barca)
2006-05-03 23:52
Gabriel ///
kan du skicka länken som vi kan gå in på den o lyssna på radio
Redaktionen
2006-05-03 23:49
Vi har väl aldrig ens nämnt avstängningar för de som skriver cabrón? Men vi kan väl släppa argumentet om provokation, om det är vad du önskar, Gabriel. Låt oss istället ta nästa stycke:
"Sträva efter att alltid posta inlägg som bidrar till en pågående diskussion, alternativt en ny diskussion"

Du har helt rätt, detta är ett Barçaforum. Låt oss då fokusera på vår egen klubb och inte på de vita. Det är en sån enkel sak som vi ber er om, så snälla respektera detta.
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:49
Var det bara jag som lyssnade på spansk radio efter ligasegern. Iniesta och sylvio låtar som kissinödiga pygmer när de pratar :-D
Barcelona Mapa
2006-05-03 23:47
Vad är det för muppar som orkar hålla på och klaga en kväll som denna, gläds åt seriesegern i stället. Nu börjar vi ladda för Paris och en underbar dubbel. Var positiv.
Barcelona el Flaco
2006-05-03 23:44
Gabriel//

Helt ärligt så hade jag helt glömnt bort den nollan. Jag befinner mig nånstans i sjunde himlen medan den portugisen tigger små mynt i Milano. Men om han nu har lyckats att få tag på en dator så hoppas jag han läser detta:

BLANCOS, LLORONES, SALUDEN LOS CAMPEONES!!!

ESE PORTUGES, HIJO P**A ES!!!
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:44
Sarajlija

Ungefär som "Din jävel". Men vad många inte vet om är att "cabron" kan användas i sammanhang som "din busunge". Då säger man "eres un cabron".
Villarreal Sarajlija
2006-05-03 23:42
ej jag kan ingen spanska, va betyder cabron?
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:41
el Flaco

Ja fan den ramsan hade jag glömt. Det drar minnen till en viss Pigo :-P
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-03 23:40
el Flaco

Ja, hoppas det. Cañizares har ett mål mer insläppt för tillfället.
Barcelona SaMii^
2006-05-03 23:40
okej, då vet ja. Tack för svar
Barcelona SaMii^
2006-05-03 23:39
Nån som vet om messi spelar Cl finalen ?
Spanien Sir RP 7
2006-05-03 23:39
SaMii^//

Ser ut som han missar finalen. Även om han är med så kan inte var särskilt fit för att spela så då är det nog bättre för Barca att Giuly ellr Henke spelar istället.
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-05-03 23:37
Ämne: Detta ska vara et Ba....
ja håller me dig till 100% Gabriel
Barcelona el Flaco
Vi kanske borde skriva "BLANCOS, LLORONES, SALUDEN LOS CAMPEONES" istället .D
Barcelona II Barça II
Vart är La Rambla?!
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-05-03 23:36
Redaktionen! SORRY SKA INTE SKRIVA MER
Barcelona el Flaco
2006-05-03 23:35
Nu när Valencia släppte in två mål och pinto i celta släppte in ett annat så kanske Valdes har chans att vinna la Zamora. Hade varit kul att se båda utmärkelserna hamna i Barcelona ;)
Annons: