/spanien/barcelona/forum/24478.aspx/spanien/barcelona/forum/24478.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:34
Sen hoppas jag att Barca vinner CL dock för det kommer nog inte hända igen och jag hoppas att Dinho kan vinna en CL titel. Han kommer att vara värd den sen när karriären tar mot sitt slut.

Sedan ogillar jag Arsenals tråkfotboll som dom börjat visa upp.
Real Madrid Ike
2006-04-30 00:34
Hahahaha :D
Nu kommer gubbarna´s historia lektioner igen ;)

Som sagt O Fenômeno: va raul har gjort, gör och kommer göra skiter vi full ständigt i :)
han kan ha vunnit alla bukler som har gått att vinna fram till 3 år sen.
Faktum kvarstår att vi är bäst på fotboll nu, och ni är bäst på klaga och byta tränare.
Redaktionen
2006-04-30 00:33
Det här börjar bli lite tjatigt nu, grabbar! Lägg av med er pajkastning i forumet. Är det så förbannat roligt att sprida skit runt sig så kan ni ta det i PM, e-post eller via Messenger av något slag. Här inne är det slut med detta nu. Detta gäller SAMTLIGA inblandade. Ok?

Fortsätter detta så kommer nödvändiga åtgärder vidtas.

Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:32
Ike,

Ska jag vårda språket ska du lära dig det.
Barcelona La Rambla
Vi lägger ner nu.

Ignorera honom helt bara. Det är sånt här personer som han går igång på. Han vill ha tjafs och inget annat. Strunta helt i honom och diskutera matchen och kommande matcher.
Barcelona O Fenômeno
La Rambla,

Detsamma.

Barçafan_Nr1,

Du har redan ramlat i och sjunkit ner till havets botten. Är Ronaldo slut har Barca vunnit fler Champions League titlar än... Eller nej, just det. Raul har vunnit fler än er klubb genom tiderna!
Real Madrid Ike
2006-04-30 00:31
O Fenômeno: Gosse lilla... vårda språket. Det där är en av anledningarna erat forum är en sand låda. Vill du leka i sanden kan du som sagt klicka dig till mardid forumt och få uttbrott så gott du vill :)

Hur som helst, hoppas verkligen Xavi får spela i 45 minuter iaf nästa match!
Larsson startar istället för Etoo, vore gott också.
Barcelona (catalonia barca)
2006-04-30 00:30
O Fenômeno ///
hahaha glömde du att det här är vårt forum så vi kan inte stoppa vår så kallat skitsnack i en annan plats.
lilla gubben det är drför att jag säger att du är sömnig o trött
Barcelona Barçafan_Nr1
2006-04-30 00:29
O Fenômeno//

Abooo! Vad händer??? Du är verkligen ute på hal is! Anledningen till att varken "Den fete" (R9), Mr Hockey (Nedved) eller Zizou fick högre placering än Eto'o är för att de är slut som spelare, inte för att de var skadade.
Barcelona La Rambla
O Fenômeno

Up yours!

Ignore!
Barcelona Kimmpa_fcb
O Fenômeno

Vad gör du här då?!?!
Om alla är så patetiska. Herreguuud!
Barcelona La Rambla
Beautiful_ Barça//

Eto'o är inne i en koncentrationssvacka. Form har han, han löper, han hjälper till defensivt osv. Men det där lilla extra som en het avslutare ska ha saknas just nu. Kanske han missar pichichin, skit samma enligt mig. Då kan man ju hoppas på att han blir revanschsugen till CL-finalen istället.

Alla spelare är ur form ibland, det måste man acceptera men som fans blir man så klart frustrerad under matchen när solklara målchanser missas.
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:27
@ Ike, (catalonia barca) och La Rambla

Ni kan ta erat skitnsack och stoppa upp det någonstans.

Sen är jag ärlig och ni får ta det hur ni vill men ni är riktigt patetiska däremot inte sagt att ni inte är underhållande.
2006-04-30 00:25
O Fenômeno ///
lilla gubben jag tror att du är så trött och så sömnig efter ett par timmar i sandlådan.så du snackar a skit snack
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:25
Ärlig talat tror jag inte Etoo tappar skytteligan. Han är inte så dum som många av er förvånansvärt verkar tro.

Däremot känner jag mig säker på att han aldrig blir bäst i Världen och min teori var att han kom 3:a pga att Henry och Ronaldo var skadade samt att Zidane och Nedved gjorde sämre säsonger än på länge.
Real Madrid Ike
2006-04-30 00:24
O Fenomeno: anlednignen varför detta är en bättra plats än madrid forumt är att det bara finns en av dig här, medan på madrid forumet kryllar det av små O Fenomeno´s. Gör oss en tjänst och gå tillbaka till dit eget forum. Ni kan skratta och prata om att Etoo missat en straff! visst vore det skoj, ja! skynda iväg nu lilla gosse :)
Barcelona Lucho
2006-04-30 00:24
Carl McCoy: Klart Eto'o är rätt virke! Är han i den form som han var i höstas finns det nästan ingen som är bättre.

Kanske har hans sviktande form att göra med att han är sliten? Helt osannolikt är det ju inte. Bland anfallarna är Eto'o den som spelats mest plus att han deltagit i afrikanska mästerskapet.
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:23
O Fenômeno//

Nu är det så här, du kanske kunde börja med lite mer ödmjukare inställning när du väl väljer att visa dig här igen? Istället för att komma med dryga och arroganta inlägg i parti och minut. Det märks väl hur mycket du avskyr Eto'o och missunnar honom framgång. Till skillnad mot dig så avskyr vi inte Ronaldo utan har så vitt jag vet alltid hyllat honom som en stor fotbollsspelare. Så lägg ner gråtvalsen va.

För att inte tala om din "ödmjuka" attityd som man kan läsa om i din profil:

"Jag är skribenten som blir omtyckt av det som tycker om de jag tycker om och tystar det som inte håller med, med mina utförliga och okrossbara argument."

Ho ho!

Varför tar du inte och skriver en krönika om Ronaldo igen, som den du skrev senast som du hade plagierat av krönikören Simon Bank på Aftonbladet.
2006-04-30 00:23
Carl McCoy ///
jag tror att du inte är irriterad utan vilse !!!
du kan inte bara få ett utbrott på Eto'o bar för att han inte hade en bra dag på jobbet.
du måste se på helheten annars är det den första matchen du ser
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-04-30 00:22
La Rambla

Jag är nästan 100 på att Etó'o inte gör fler mål i år och at han inte vinner skytteligan. Visst hoppas jag att jag har fel, men det här känns alldeless för likt förra året.

Alla ni som har sett dokumentären med killen förstår säkert vad jag menar. Han är för mkr inställd på att bli bäst i världen. Hoppas iaf efter idag att han förstår att han behöver ändra inställning.
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:22
Ike,
Som sagt. Neutral fotbollsfan.
Ni själva som är Blaugranas bullar med Etoo i varannat inlägg och nej, det tycker jag inte var var provocerande eftersom ni själva höll på ungefär likadant.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-04-30 00:20
Själv bryr jag mig lite om att Etoo vinner skytteligan, skulle kännas roligare om den gick till en Barca spelare.
Men sanningen är att ingen Cule skulle bry sig om han vann pichichin eller ej om han skulle avgöra Champions League, det är där han ska koncentrera sitt målskytte.

Men han insatts under hela matchen var lojig, hans samt alla Barca spelare förutom Belletti och Valdez, så att faktumet att han inte skulle göra mål kändes ganska givet dessto mer matchen pågick.
Barcelona O Fenômeno
La Rambla och (catalonia barca),

Hur gamla är ni småbarn?
Jag har inte nämnt Ronaldo på SF på 2 månader, minst. Sedan är Madridforumet ingen bra plats att vara på men sänk inte nivån här också med erat skitsnack utan välkomna mig som ett fotbollsfan inte som en Madridista och sluta med er idioti.
Barcelona Carl McCoy
Är irriterad bara...synd att man ska vara det när ligan snart är avgjord. Givetvis vill jag behålla Etoó, men va fan..
O Fenômeno ///
för du är verkligen jobbig lilla vännen.
du kan väl disskutera vilken president ni vill ha samt vilken tränare ni vill ha samt vilken ny ''dröm''elva ni vill ha.
så ni har mycket att tänka på !!!
Real Madrid Ike
O Fenomeno: är inte du inne i fel forum för att säga att det skrivs provoserande inlägg?

Namn: O Fenômeno Sänt: 2006-04-29 23:58:54
Haha, Etoo!

antar att du inte ser detta som provserande?

Men som sagt. Att det är ett mardid fan som skriver det, gör det hela komiskt bara. Då vi krossa la liga, är i CL final, och etoo slåss om att vinna skytte ligan.
Men ni.. ja.. har bytt tränare och president.. är det enda ja kan lyckas komma på att ni åstakommit. hehe

Barcelona Carl McCoy
2006-04-30 00:18
Tappar han skytteligan precis som förra året pga. psykiska anspänningar kanske karln inte är av det rätta virket? Iallafall inte för att spela i en av världens största klubbar med fantasilön....förlåt Eto´o, men du bränner ju chans efter chans...även i CL!
2006-04-30 00:18
O Fenômeno ///
kan du inte bara lämna oss ifred o sricka till real forum o prata ronaldo istället för att prata om att Eto missa straff.VI VET
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:17
O Fenômeno

Ursäkta, är det någon som skriver omogna och provocerande inlägg så är det ju du. Man blir ju rädd när man läser dina inlägg om Ronaldo tex. Du verkar ju helt hjärntvättad, som en sektmedlem. Scary!
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:15
@ La Rambla

Det får du fråga dig själv. Sedan kan du fortsätta skriva omogna provocerande inlägg och även fortsätta tro att jag bryr mig.
Annons: