/spanien/barcelona/forum/24473.aspx/spanien/barcelona/forum/24473.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Patrik
2006-05-28 12:37
Det borde finnas ett "Ingen av dessa"-alternativ i omröstningen.
Barcelona Emperor of doom
2006-05-28 12:33
Blondinerna är som tokiga i Ronaldinho.

SE LÄNK;)

Schubert:
Håller med C.Ronaldo är verkligen en spelare man skulle vilja se på Camp Nou/Nou Camp.
Barcelona "The new Galacticos"
2006-05-28 12:13
Jag tycker man värva Chivu, Alves och Gudjohnsen eller Farfan (om han får EUpass) eller oliveira om han accepterar Bänken. Då ser start11an ut så här!!!

Ronaldinho Etoo Messi

Deco Xavi Iniesta

Chivu Marquez Puyol Alves

Valdes
Barcelona Schubert
2006-05-28 12:07
Skulle gärna se C Ronaldo i Barca. En perfekt back-up. Tror att han skulle blomma ut i Spanien - han skulle slippa det fysiska spelet här. Hans teknik och snabbhet är imponerande. Kom ihåg att han är väldigt ung fortfarande.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-28 12:05
Nytt välidgt överaskande rykte har just kommit in.
Man funderar på att köpa Ricardo Oliveira från Sao Paulo, detta finner jag skulle vara mycket bättre änn Forlan, då Oliveira är mer teknisk, sedan om han kommer att accpertera bänken är en annan fråga, men jag tror inte att Forlan kommer att acceptera den mer.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-28 11:37
41% har röstat på Torres...funderar på hur vi ska göra med honom om han kommer: ska han spela istället för Etoo eller? Tycker ni att att han är bättre än Etoo? För killen kommer att gnälla om han han inte är given i startelvan. Inte direkt någon "Henke-typ".
En spelare som Gudjohnsen skulle tillföra så mycket mer, hoppas ledningen inser detta också.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-28 11:31
barca_dreamteam/

C Ronaldo får gärna gå till Real Madrid. Så ökar våra chanser att vinna La Liga än en gång.
Vad skulle han tillföra Barcelona och vilken spelare skulle han konkurrera med? Deco? Xavi? Messi? Nä tack.
Osasuna eltonio
2006-05-28 11:21
Först och främts skulle jag vilja passa på att berömma redaktionen för en mycket bra Silly Season-guide! Fortsätt såhär!!! Av anfallarna som nämns ser jag helst Gudjohnsen i Barça. Han är ingen utpräglad målskytt som Henke var, men är minst lika allround (kan både användas som center, till höger eller som off. mittfältare), dessutom tål han att sitta på bänken. Annars är såklart Forlán mycket intressant.
Barcelona barca_dreamteam
2006-05-28 11:19
C.Ronaldos dröm är att få spela för Barca eller Real och är redo att lämna United. Vad tycker ni? Är han något för vår lag trots att vi redan har REM.
Real Madrid Gábinho!
2006-05-28 11:09
Football Club Barcelona//

Han e ju yngre en dom andra stjärnorna förutom Farfan.

Men han är som fastklistrad i AM.Och han är större en laget för AM nästan.
Barcelona Football Club Barcelona
2006-05-28 04:09
folk här ja förstår inte varför ni vill ha torres. enligt mig är han en vanlig anfallare. fattar inte att alla tycker han är bra säg mig va han gjort som gör så bra som ni säger. helst gudjohnsen elller crespo istället för torres enligt mig.
Barcelona Schubert
2006-05-28 02:18
Pablo/ Njet, jag missade inte den. Klart skön! "Garrinchas son säljer korv på torget i Halmstad." Vilken story!

Tycker också att det är på gränsen att Zidane bör spela. Han tar inte många steg per match. Trez bidrar inte mycket till spelet och bör definitivt inte spela: spela 4-5-1 eller sätt in Saha!

Abidal som det snackats om här såg helt OK ut under första halvlek. Men Zambrotta känns givetvis hetare.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-05-28 00:27
el Flaco//
Det där var verkligen goda nyheter! Säg till när du får reda på det exakta datumet :-).
Barcelona Barca 1899
2006-05-27 23:20
Ride_The_big_one

Man ska va glad för allt man får :D
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-27 23:16
Barca 1899

Jag håller med fullständigt me magkänslan din :D

Värvar man Crespo får man en center tank med grymma kliniska avslutningar som har alla de kvaliteer en tank ska ha, men värvar vi Gudjonsen så får vi en rörlig spelare som liknar henke med sitt jobb och slit för laget men vi tappar i mål effektivitet.

Alves ska bara in så enkelt är det om vi ska ha en stabil och bra högerback inför nästa och chivu vore en bra förstärkning även om jag älskar vår kaiser som partner till tarzan.

Skulle hellre vilja se 2 ytterbackar av rang om du fråga mig :D
Barcelona Barca 1899
2006-05-27 22:56
Tjena...

Min magkänsla säger att barca värvar Gudjorson eller Crespo som forward. Tror att det blir svårt att köpa loss Forlan till rätt pris. För Fernados Torres är själva namnet större än va själva fotbollspelaren. Och Farfan är talangfull men inte tillräckligt mogen i barca tröjan.

På back sidan säger magkänslan Alves och Chivu. Den sistnämnda skulle vara en grym förstärkning.
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-05-27 22:25
Shena Barca fans ;) Jga vet att jag är lite efter men äre nån som har länken till Barcas firande när dom är på Camp nou från CL-finalen???
Barcelona Kamelen
2006-05-27 22:13
Zidane är så hiiiimla överskattad nu för tiden.
Hans 'magiska' passningar kan många göra nu för tiden. Låt Micoud spela!
Barcelona el Flaco
2006-05-27 22:13
Goda nyheter. Barcelona kommer till Danmark mellan den 25 och 29 juliför att ha sin försäsongsträning.
Motståndaren i Trofeo Gamper kommer vara Bayern Munchen och förmodligen kommer matchen spelas den 22 augusti även om datumet ännu inte är officielt.
Barcelona Kamelen
2006-05-27 22:12
Hah! Skulle vara roligt att se Chelseas lönekostnader över hela nästa säsong =)
Barcelona Carl McCoy
2006-05-27 22:07
Enligt sport.es kommer Lampard att bli världens bäst betalde spelare (200.000 euro/vecka)... detta upptrissade drömkontrakt pga av intresse från en viss spansk klubb...silly season
Barcelona EsCúle
2006-05-27 22:07
Marquez har skött sig bra i matchen mot Frankrike så här långt som lagkapten och var även nära att näta på en fast situation.

Matchen går för övrigt att se på Eurosport och andra halvlek har precis börjat.
Barcelona el Flaco
2006-05-27 21:58
pablo escobar//

Jag håller med dig. Garrincha var och är Brasiliens bästa fotbollspelare genom tiderna. Folkets glädje, precis som Ronaldinho idag.
Barcelona pablo escobar
2006-05-27 21:00
missade ni filmen om garrinchas son? mycket trevlig dokumentär och garrincha är ju lirarnas lirare.
varför uppskattas inte såna spelare längre
Barcelona La Rambla
2006-05-27 20:19
Obs!
Självklart är Colina domare. :-)

Det är någon sorts välgörenhetsmatch.
Barcelona La Rambla
2006-05-27 20:18
Kolla TV6 nu. Robbie Williams med engelskt lag. Diego Maradona som moståndare med olika stjärnor även från andra sporter.
Barcelona Juaníto
2006-05-27 20:10
Kul att se dig kvar David. Messi är enligt mig för mycket av en wildcard och farligast närmre målet.
Valencia DavidofStockholm
2006-05-27 19:56
Håller med signaturen Barca! Så länge Ronnie, Sammy och Leo lirar kvar i Barca finns ingen plats för Torres. Gudjonhsen skulle dock bli grym. Om man inte skulle konvertera Messi till en Deco-roll då, som en av mina mer fritänkande och kontroversiella Barcavänner önskar. In med Gudjonhsen, han skulle fylla Henkerollen perfekt. Tycker också det är dags att ge Maxi lite mer speltid på bekostnad av Guily, därför behövs bara en ny anfallare.
Barcelona Barça!
2006-05-27 19:55
David Suazo är en grym målgörare, men han går nog bara till ett lag där han blir ordinarie, och han petar inte Eto'o...
Barcelona Barça!
2006-05-27 19:40
42% vill ha torres?! Allvarligt talat, Torres vore förstås en jättespektakulär värvning, men nu är det frågan om att hitta en ersättare till Henke och ingen superdiva/crack. Alltså en liknande spelartyp som kan sitta på bänken emallanåt utan att gnälla och alltid prestera bra då tillfället ges, dvs göra bra inhopp. Gudjohnsen är för mig den perfekta värvningen utifrån denna profil. Han skulle dessutom inte kosta så mkt (ryktas att 10milj euro borde räcka? Forlán lär kosta mer t.ex). Så kan laporta istället lägga mer pengar på att förstärka backlinjen (alves tex?)
Annons: